Torockó(falu,iskola) Székelykő 3.NAP. Iskola Az iskolában körülbelül 50 tanuló van, és 5 terem található az épületben. Az 1. és a 4. osztály össze van.

Felvidéken jártunk Indulás • május 7.én 23 fővel indultunk szlovákiai célpontunk felé. A korai indulás nem törte jó kedvünket,

Szakmán innen, szakmán túl Kirándulás a Felvidékre.
Az olasz diákok megérkezése Az első napon, mikor az olasz diákok megérkeztek, két csoportban ismerhették meg közelebbről is a magyar a nyelvet. Később.
Avagy egy hét másképpen 2011/2012. tanév 5. évfolyam SZÜLŐFÖLDÜNK PROJEKT.
Erre a csodaszép kirándulásra összesen 16 tanuló és 1 tanár jutott el.A királyhalmi iskolából 1o tanuló,Hajdúnánásról pedig 6 diák és az egy tanár Csorba.
Tejbemérés Magyarlónán
Vitorlázás Horvátországban. 1.nap • Szombat reggel 7 órai indulással dél körül a Plitvicai tavakhoz érkezünk. Magánháznál a szállás birtokba vétele után.
Készítette: Ötvös Zsolt 13DK. Oktober.6.án indultunk 6-an Németországba gyakorlatra Márton Zsuzsanna tanárnővel. Hosszú út után megérkeztünk észak-németországba.
(Bedekovics Péter: London)
Alsónémedi bemutatása
A mai expedíciónk: hogyan jut el a földgáz iskolánkba?
BGA-12-HA-01 sz. HATÁRTALANUL Pályázat
Közösségi szolgálat elkezdése Kövesd az utasításokat!
A söjtöri Deák Ferenc Általános Iskola látogatása a Tömörkény István Munkaegységben.
Összeállította: a szakkörvezető és a fotószakkör gyorssegély szolgálata Országjárás másképpen Bemutató a kollégium országjárás-vezető szakkörének szakmai.
Táborban voltunk … – folytatás 2
A falu bemutatása Készítette: Szlovicsák Valéria 8.c
HATÁRTALANUL! • A pályázati program célja: minden magyar diák tanulmányai alatt legalább egyszer eljusson határon túli, magyar lakta területekre ( Felvidék,
Vak ember ült egy épület előtt a lépcsőn, lábánál kalap táblával, a következő szöveggel: „Vak vagyok. Kérem, segítsenek.“
Föld napja április 22. Alsó tagozat. Virágot ültettünk a Föld napján Hagyományainkhoz híven minden évben munkával ünnepeljük a Hajós Alfréd Általános.
Gőzerővel dolgozott mindenki. A művészek dolgoztak lelkesen, a kréta fogyott rendesen!
A 8.H első IGAZI osztálykirándulása Borongósan indult a nap, mégis izgatottan néztünk utunk elébe, hiszen ez lesz az első osztálykirándulásunk.
Az utazás. A macicsalád Kézdivásárhelyen nyaralt és elutaztak a legközelebbi nagyvárosba, Brassóba. Vonattal mentek.
Torockó és Torockószentgyörgy Bemutatja Tutsek János
MATEMATIKA 100. ÓRA MAJOROS MÁRK.
Vettem magamnak egy kis házat a hegyekben, nagyon örülnék ha meglátogatnál!
Gólyatábor beharangozó
A III. Béla Gimnázium és a Bolyai Farkas Elméleti Líceum.
KELL OTT FENN EGY ORSZÁG...
A tengerparton Egy csaj története. Nataniellel azt beszéltük meg hogy a tengerparton találkozunk.És így is volt.
Küldök egy útmutatót. Kérlek:
A feledés definíciója: 1. az - idáig megvolt - emlékezetnek megszűnése 1. az - idáig megvolt - emlékezetnek megszűnése 2. az - idáig érzett - szeretetnek.
Vak ember ült egy épület előtt a lépcsőn, lábánál kalap táblával, a következő szöveggel: „Vak vagyok, kérem, segítsenek!“
Két súlyosan beteg ember feküdt egy kórteremben. Egyikük minden nap délután felült az ágyban egy órácskára, hogy ezzel megmozgassa a szervezetét. Az.
Schönherz Zoltán Kollégium
Szajkó Gréta Találkozás Zizivel. 1. RÉSZ Márc. 32-én,- mert nálunk ilyen is van-unatkoztam, ezért beültem a rakétámba, és elmentem a Marsra. Amikor odaértem,
A Mályi-projekt. Bevezető A projekt ötlete: találkozni a gyerekekkel iskolán kívül is A projekt ötlete: találkozni a gyerekekkel iskolán kívül is Olyan.
Ahogy szoktuk, késő éjjel benéztünk a frigóba....
JÓ REGGELT  !!.
Sorozatok. A manók elindultak a nagyvilágban hogy találjanak egy helyet maguknak ami csakis az övék. Figyeldd meg a képen az emberi élet szakaszait.
PARTY TIME ! Szokás szerint későn este benéztünk a hűtőbe.
Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Szarka Zsuzsi
„Ott föntről, ha ránk tekintenek a szüleink, örülnek.”
A 9.B projekt hete. Első nap: REMONDIS  Megtudtuk, mi történik a hulladékkal miután a kukába került.  Megnéztük a kézi hulladékválogatót.  Csoportvezetőnk.
Mindszenty József Általános Iskola Gimnázium és Kollégium és a Miasszonyunk Időskorúak Otthona TÁRS-Önkéntes program 2010/11-es tanév II. félév Zalaegerszeg.
Comenius project. 3-kor indultunk az iskola elől kisbusszal a reptérre, ahová 4-kor érkeztünk ki. A rep- téren jól teletömtük ma- gunkat KFC-s kajával.
Tianmen-hegység: Kínában található, észak Hunan tartományban, a közeli város Dayong. (Sokan elbizonytalanodnak a neve miatt, Tianmen, mely nagyon hasonlít.
GYULA VÁROS Egy gyönyörű város sok szép kép kíséretében zene: Magna Cum Laude- Vidéki Sanzon /gyulai zkr./
Tianmen-hegység: Kínában található, észak Hunan tartományban, közeli város Dayong. (Sokan elbizonytalanodnak a neve miatt, Tianmen, mely nagyon hasonlít.
Torockószentgyörgyi tapasztalatgyűjtő út február 5-6.
HARSÁNYI NAP április 3.. A Harsányi díj átadása A napot, az Igazgatónő által levezényelt, Harsányi-díj átadásával kezdtük. Harsányi Nap április.
A Ceglédi Közgazdasági és Informatikai Szakközépiskola
Készítette: Kertész Bence,Karászi Richárd,Karászi György.
Erdély 2. nap. Gyulafehérvár ►2►2►2►2. nap Reggel a Gyulafehérvári várba mentünk először. Ott sok építészeti stílussal találkoztunk. Sokat fényképeztünk.
PORTSMOUTH. AZ INDULÁS NAPJA: Elégé izgalmas volt mivel még nem utaztam eddig repülőn soha. De, nem volt rossz sőt élveztem. Főleg a felszállást, de ami.
Készítette: Kovács Evelyn, Volford Lívia.   A harmadik nap megmásztuk a Székelykői hegyet.  A hegy 1850 méter magas volt.  Gazdag növényvilág, tiszta.
IRODALMI KINCSKERESÉS ERDÉLYBEN! Agg Anna Bajorfi Eszter Fekete Antónia Németh Cintia.
Svédországi beszámolóm TanumStrand
Márk és Németország. Egy iskolai pályázat során tízen elindulhattunk Németországba. Ez az élmény amit kint átéltünk felejthetetlen számunkra. A táj egyszerűen.
Szájbergyerek vagyok! Részlet egy digitális függő lány naplójából.
Wrocław Green School 2016.
Tanulmányi kirándulás 2016
Készítette: Barna Alexandra Csordás Rita
Készítette: Majerhoffer Nóra
'eurotrip.
3. osztályban.
Erdélyi kirándulás Élmények.
Határtalanul! – Elődeink nyomában Erdélyben

Torockó(falu,iskola) Székelykő 3.NAP

Iskola Az iskolában körülbelül 50 tanuló van, és 5 terem található az épületben. Az 1. és a 4. osztály össze van vonva. Vittünk ajándékot is az iskolásoknak és nagyon örültek neki. Tankönyveket és meséskönyveket adtunk..

Székelykőre indulás… Reggel felkeltünk,majd megreggeliztünk és készülődtünk a Székelykő megmászásra. Látva, hogy mennyit kell majd mászni, megrémültünk.

Székelykőre felérés és elindulás lefelé… Hosszú volt az út felfelé, de sikerült. A lefelé út nagyon meredek volt és páran el is estek.Fákba kapaszkodtunk, nehogy el- essünk. A föld a lábunk alatt saras volt, ezért csúszott. Jókat nevettünk néha az eséseken.

Hegymászás közben … Hegymászás közben beszélgettünk, fényképeztünk, és pihenőket tartottunk. Izomlázunk volt másnap. Gyönyörű volt a kilátás, láttuk a magasból a falut és a buszunkat. Felértünk és fél órát pihentünk, majd elindultunk lefelé…

Délután ezeket csináltuk… Délután, amikor visszaértünk a szállásra, megvacsoráztunk.Elmentünk fürdeni, majd a szobáinkban játszottunk, beszélgettünk. Kint az emeleti előtérben üvegeztek a többiek. Ezek után lefeküdtünk aludni.