Az NKE RTK min ő ségbiztosításának jelene és jöv ő je Prof. Dr. Valcsicsák Imre.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Országos könyvtári fejlesztések a tanulás támogatására
Advertisements

KATONAI ALAPISMERETEK Előadó: Dr. Felházi Sándor mk. ezredes dékán.
KARÁCSONYI KONCERT as év rendezvényei BeeSmarter
Szervezetfejlesztési Program
A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
Szakmai gyakorlat és tantárgy elfogadtatások 2012/2013-as tanévre
Zalai Falvakért Egyesület Zala megyei Önkéntes Centrum.
Public Affairs – Issues management
Verfasser · weitere Angaben
Miért Közigazgatás? Felvételi tájékoztató Miért?  Ezáltal képes leszel változtatni a saját közösségeden!  Képes leszel arra mint köztisztvisel.
A térségi vasutak, az élhető vidék október 27. A térségi vasutak, az élhető vidék – október 27. Közlekedési szövetségek alakítása, lehet ő.
El ő adó: Kiszner Levente.  Melyek azok a legfontosabb társadalmi rétegek, amelyek valamilyen szempontból speciális helyzetben vannak?  Milyen nehézségek.
dr. Juhász Péter Fogyatékosságügyi és Rehabilitációs Főosztály
„Lépj feljebb! Tanulj tovább! Segítünk! A sarkadi Ady Endre - Bay Zoltán Középiskola és Kollégiumban”
A MAB AKKREDITÁCIÓ értékelési szempontjai Dr. Veress Gábor 1Veress
Intézményfejlesztési Terv
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola I. alprogram: Társadalmi.
H-M Szakért ő i Akadémia Tematikus fejlesztésére Pécs – 9. szeminárium.
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser „Kompetenciaalapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a pedagógusképzésben” EKF HEFOP/2006/3.3.2 pályázat.
A köznevelési törvény tehetséggondozási aspektusai, felkészítés a minőségi felsőoktatásra a közoktatásban Dr. Kaposi József Oktatáskutató és Fejlesztő.
ESÉLYT AZ ESÉLYTELENEKNEK
A kutatási program rövid bemutatása
A tudományos élet színterei I. Kutatási projekt I október 18.
A II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar F ő iskola Hallgatói Önkormányzatának bemutatása Beregszász 2012 Készítette: Nagy Tibor.
A tanárképzés új szerepl ő je: a mentor Kotschy Beáta Eszterházy Károly F ő iskola Kotschy Beáta Eszterházy Károly F ő iskola 2009.
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
GONDOLATOK AZ OSZTÁLYF Ő NÖK ÉS A GYERMEKVÉDELMI FELEL Ő S EGYÜTTM Ű KÖDÉSÉR Ő L Csillag Ferenc – pedagógiai szakért ő.
A GAZDASÁG- ÉS TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KAR FELADAT- ÉS STRUKTURÁLIS RENDSZERE Szerkesztette: © Dr. Szilágyi Tivadar, KARI TANÁCS KARI TANÁCS TÁRSADALMI.
A Nemzeti Közszolgálati Egyetem közigazgatás-tudományi karának minőségcéljai a 2012/2013. oktatási évre dr. Almásy Gyula szakcsoportvezető Közigazgatásszervezési.
AZ RTF MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSI TAPASZTALATAI Készítette: Prof. Dr. Valcsicsák Imre.
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
Amit a TDK-ról tudni kell…
TÁMOP 3.1.5/ – 0001 PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Megváltozott munkaképességű munkavállalók alkalmazása a Szerencsejáték Zrt-nél Rosner Imre, osztályvezető 2013.november 12.
1 Horvát-Magyar együttm ű ködések a vidékfejlesztésben Beremend, november 23.
Nemzeti Közszolgálati Egyetem
Dr. Lamperth Mónika Budapest április 18.
A fogyasztóvédelmi társadalmi szervezetek működésének tapasztalatai Dr. Eitmann Norbert, elnök Közép-Magyarországi Fogyasztóvédelmi Egyesület június.
Minőségbiztosítás az oktatásban - minőségértékelési eljárás
„Szemléletváltás az oktatásban” Az Igazgyöngy Alapítvány pályázata.
Funkciói, feladatai és területei
as tanév 1. félév beszámolója.
Megpályázható tevékenységek BM/ /2012. sz. nyílt pályázati felhívás alapján Európai Integrációs Alap.
Az egyház társadalmi tanítása és a XXI. századi felnőttoktatás c. konferencia Esztergom dec. 1. Az andragógia szak elindulása és munkája a PPKE VJK-n.
CAMPUS HUNGARY PROGRAM. A program célja A projekt a hazai felsőoktatási intézmények hallgatóinak, munkatársainak külföldi K+F, tanulmányi, operatív intézményi.
. Hallgatói kiválóság – Tehetséggondozás – TDK dr. Princzinger Péter október 27.
Minőségstandardok a PSZ-ek működésében?
A gyakorlati képzés megújítása a pedagógia szakos képzésben
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Cziráki Szabina, az OTDT titkára Szakkollégiumi Műhelykonferencia, Debrecen December 14. Szakkollégiumi tehetséggondozás.
A TDK-rendszerének minőségbiztosítása
Magyar Egyetemi és Főiskolás Rögbi Jelenje – Jövője Készítette: Juhász I. Márton Sportági Szakreferens.
Kovács László Nemzeti Közszolgálati Egyetem
DETEP-es hallgatónak lenni megtiszteltetés
MTT Felsőoktatási Szekció Tisztelettel köszöntöm a Szekció előadóit, résztvevőit! szeptember 20.
2014. november Rendek Tímea
MIGRÁCIÓS SZAKIRÁNY Nemzeti Közszolgálati Egyetem
MPT 2014/2015. ……………………….. Szervezeti egységek, beszámolók, tervek MPT Vezetői Kollégium Budapest, január Fábry.
„Vedd ki a részed!” - amit a civilek már megtettek egymásért Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Civil Együttm ű ködési Hálózat Miskolc, március 30.
A TECHNIKA TANTÁRGY TÖRTÉNETI ELŐZMÉNYEI
Az egyetem létrehozásának célja
BME Egyetemi Zöld Kör Sziráky Flóra Zita. Mit? Miért? Vitafórumok, előadások Üzemlátogatások Föld Napi Túrák Bringa- és madárbarát egyetem Egyetemi környezeti.
MERRE TART A MAGYAR FELSŐOKTATÁS? Dr. Molnár Károly Budapest,
EURÓPAI PARTNERSÉG A BEFOGADÓ ÉS ÖKOTUDATOS VENDÉGLÁTÓ-IPARI ÉS IDEGENFORGALMI SZAKKÉPZÉS JÓ GYAKORLATAINAK CSERÉJÉRE Együd János Lászlóné nemzetközi.
 MoodleMOT  Duális képzés 2014  „A duális képzés célja, hogy a hallgatók a leendő szakképzettségüknek megfelelő munkahelyen, munkakörben összekapcsolják.
A mennyiségből a minőségbe – az MKOSZ stratégiai terve
Nemzeti Közszolgálati Egyetem
Az egyetem létrehozásának célja
Nemzeti Közszolgálati Egyetem Hadtudományi és Honvédtisztképző Kar
Előadás másolata:

Az NKE RTK min ő ségbiztosításának jelene és jöv ő je Prof. Dr. Valcsicsák Imre

I. F ő iskolai el ő zmények – út az ösztönös szervezeti tevékenységt ő l a stratégiai célokkal rendelkez ő szervezet irányába; – a min ő ségbiztosítás gyakorlati jelent ő ségének elfogadása: formálisan, majd tartalmilag, a szakszer ű ség érvényesítése; – jószándékú dilettantizmustól a tudatos, bels ő igény ű menedzselésig.

II. A kari min ő ségbiztosítás JELENE 1. A min ő ségbiztosítás kett ő s irányultsága: A szervezeti-m ű ködési feltételek megteremtése Az oktatás-nevelés, a tudományos munka tartalmi feladatai

A fontosabb kari szervezeti-formális feltételek létrehozása, elfogadása 1. Min ő ségbiztosítást érint ő, átfogó dokumentumok 2. Min ő ségbiztosítási bizottság 3. Min ő ségbiztosítási Bizottsági ügyrend 3. Min ő ségbiztosítási felel ő s 4. Min ő ségbiztosítási célok

Min ő ségbiztosítási célok tanév I. min ő ségcél – kiinduló állapot - felel ő s - teljesülés mutatói

Példaértékkel a tárgyid ő szak legfontosabb kari min ő ségcéljának gyakorlati „szerepeltetése”: (részlet a Kar as, Kari Tanács által elfogadott min ő ségcéljaiból)

 1. Min ő ségcél  „ A Kar a maga eszközeivel járuljon hozzá az NKE intézményi, tevékenységbeli magas társadalmi presztízsének a kialakításához.”

2.Kiindulási állapot „A korábbi RTF beintegrálása az NKE-be.”

3. Felel ő s „Dékán,dékánhelyettesek.”

4. Teljesülés mutatói: „Az NKE, közvetlenül pedig a Kar és a rendészeti szervek együttm ű ködésének dokumentált er ő sítése; az RTF nemzetközi kapcsolatainak egyetemi színt ű vé fejlesztése; az RTF hazai együttm ű ködésének egyetemi színt ű vé fejlesztése; nemzetközi, országos és intézményi konferenciák szervezése, ezeken történ ő részvétel; egyetemi keretben aktív megjelenés a sajtóban; avatásokon színvonalas szereplés; nyílt nap szervezése.”

III. A kari min ő ségbiztosítás JÖV Ő JE

KIINDULÓPONT: Nemzeti Közszolgálati Egyetem Intézményfejlesztési terve

Hangsúlyeltolódás : a tartalmi – oktatási-nevelési, valamint a tudományos - feladatok egyre er ő teljesebb el ő térbe kerülése a min ő ségbiztosítás alapirányaiban

A Kar jöv ő beni min ő ségbiztosítási célkit ű zéseinek f ő elemei: 1. Az egyetemet elvégz ő rendészeti szakemberek kompetencia-, ismeret,- készség- és jártasságbeli követelményeinek folyamatos meghatározása; 2. Bels ő szakmai m ű helyek létrehozása és m ű ködtetése a Kar szakmai feladataira irányulóan; 3. Tantárgyi struktúra, tantárgyi követelmények, tananyagok 4. Oktatók és hallgatók nemzetközi tapasztalatszerzése 5. Tehetséggondozás