„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/12 -2012-0001 A szaktanácsadó összetett szerepe a TÁMOP 3.1.5. kiemelt projektben.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Uniós fejlesztések a köznevelésben - A pedagógiai- szakmai ellenőrzés rendszere
Advertisements

Az OH TÁMOP fejlesztései
III. Nemzeti Köznevelési Konferencia
„Érdekérvényesítő képességek, kompetenciák fejlesztése, munkajogi és munkaügyi ismeretek gyarapítása, a szociális párbeszéd erősítése a víziközmű - és.
1 TÁMOP B-11/2/KMR Az oktatás és kutatás színvonalának emelése a Szent István Egyetemen AZ OKTATÁS ÉS KUTATÁS SZÍNVONALÁNAK EMELÉSE A SZENT.
Pedagógus-továbbképzés
Szervezetfejlesztési Program
A PEDAGÓGUS ÉLETPÁLYAMODELL
Uniós fejlesztések a köznevelésben - A pedagógiai- szakmai ellenőrzés rendszere
Helyi oktatásirányítás fejlesztése TÁMOP /
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ Az átalakuló tanárképzés és a pedagógiai szolgáltató rendszer kapcsolódási pontjai.
A szaktanácsadás támogató szerepe
XXI. századi közoktatás a TÁMOP projekt bemutatása
Az intézményi férőhely kiváltás program jelenlegi helyzete
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / Kaposi József főigazgató A pedagógiai szakmai szolgáltatás új rendszerének.
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2013/2014-es tanévben
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
Alprojektek eTanulás rendszer fejlesztése
TÁMOP A/ projekt:„SZIGET, AMELY BEFOGAD” – AZ INKLUZÍV ELLÁTÁS EGYÜTTMŰKÖDŐ, EGYMÁSRA ÉPÜLŐ MODELLJE SZOLNOKON.
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás feltételeinek megteremtése Vas megye közoktatási intézményeiben - TÁJÉKOZTATÓ -
A TÁMOP /1 projekt működési modelljéről, a megvalósult fejlesztésekről Budapest, november 19.
Szép őszi napot kívánok!. MÉRFÖLDKŐ NAP NOVEMBER 4. Helyszín: Villa Pelikán télikertje (9700 Szombathely, Deák F. u. 3.)
Projekt adatai Azonosító: TÁMOP A/1-11/ Cím: Társadalominformatika: moduláris tananyagok, tartalom és tudásmenedzsment rendszerek fejlesztése.
INFOTÁRS A Társadalomtudományi és Informatikai Kar közös projektje.
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
ISKOLAI MENTOR SZAKIRÁNYÚ TOVÁBBKÉPZÉSI SZAK
A gyakorlatvezető mentor
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
Szaktanácsadás szerepe az óvodák pedagógiai munkájában
TÁMOP 3.1.5/ – 0001 PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
Szaktanácsadói támogatás az életpályamodellben
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ Az OFI szerepe a tanártovábbképzések megújításában Pedagógus-továbbképzések megújítása 6. szekció.
PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Rehabilitáció - Érték - Változás (RÉV): Megváltozott munkaképességű személyek munkaerő-piaci helyzetének elősegítése érdekében történő rendszerszintű képzési.
„A pedagógusképzés tartalmi és szerkezeti fejlesztése” című projekt eredményeinek disszeminációja a Kecskeméti Főiskola Tanítóképző Főiskolai Karának oktatói.
A képzett szakemberekért Fejlesztés és szolgáltatás a szakképzésben. Budapest augusztus 27.
Ajánlás-változások Pedagógus-továbbképzés „Kongresszus után - a változások folyamatában” Konferencia Csillag Márta Budapest, május 27.
Mentorhálózat a A-11/1 pályázatban A-11/1 „Bentlakásos intézmények kiváltása” Információs nap Budapest, március 1.
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
Szakál Ferenc Pál EMMI Köznevelés-fejlesztési Főosztály
A pedagógiai-szakmai szolgáltatások rendszere
Pedagógus-továbbképzések hasznosulása
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadás támogató szerepe Dr. Szabó Mária Budapest február 27.
Pedagógiai szakszolgálatok megújulásának szakmai támogatása, eredményei (TÁMOP 3.4.2-B) Kapcsáné Németi Júlia szakmai vezető.
Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
Szaktanácsadás, pedagógiai-szakmai szolgáltatások
A szaktanácsadó segítő szerepe
TÁMOP / „Felsőoktatási szolgáltatások rendszerszintű fejlesztése, 2
A PEDAGÓGIAI SZAKSZOLGÁLATOK MEGÚJULÁSÁNAK SZAKMAI TÁMOGATÁSA, EREDMÉNYEI (TÁMOP B) Kapcsáné Németi Júlia szakmai vezető.
Az OFI szerepe a tanártovábbképzések megújításában
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ Az OFI szerepe pedagógiai szakmai szolgáltatások megújításában Hancock Márta Budapest február.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
Az intézményi minőségfejlesztéshez kapcsolódó feladatok a TÁMOP-3. 1
AZ ÚJ TÍPUSÚ SZAKTANÁCSADÁS Szabó Klára január 28.
A 2016.ÉVI PEDAGÓGUS MINŐSÍTÉSRŐL
A fejlesztő célú szaktanácsadás
CALDERONI PROGRAM HEFOP K /1.0 A PROGRAM CÉLJA, FELADATAI ÉS SZEREPE AZ ÚMFT-BEN március 4. IV. Calderoni Informatika Kerekasztal,
Az IKT fejlesztési folyamat- szaktanácsadó felkészítése a digitális kompetencia-fejlesztés támogatására Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM „A” komponens Schottner Péterné komponensvezető
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési reformok.
A SZAKTANÁCSADÁS INTÉZMÉNYI ÖNÉRTÉKELÉS TANFELÜGYELET MINŐSÍTÉS KAPCSOLÓDÁSA.
Digitális szakadék csökkentése Bálint Ákos projektvezető, KIFÜ
Barcsák Marianna KPSZTI
„Az akarat nem elég; tenni is kell.” Goethe
Szakiskolai fejlesztési program
Előadás másolata:

„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadó összetett szerepe a TÁMOP kiemelt projektben

„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadó összetett szerepe a TÁMOP Pedagógusképzés támogatása c. kiemelt projektben Petrovics Nándor alprojektvezető 2. alprojekt

„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ Az OFI főbb feladatai: (1) A konzorcium résztvevői: Oktatási Hivatal, Educatio Nkft, OFI 1. „A jelenlegi pedagógus továbbképzési rendszer átalakítása a Nemzeti Köznevelésről szóló törvénynek megfelelően” A pedagógus továbbképzések tartalmi megújítása Támogatórendszer kidolgozása, a képzést követően is szaktanácsadói támogatás

„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ Az OFI főbb feladatai: (2) 2. „A pedagógus életpálya fokozataihoz kapcsolódó képzési és minősítési rendszer kialakítása” A szaktanácsadói fejlesztő értékelés szempont- és eszközrendszere Szaktanácsadói képzések fejlesztése, Szaktanácsadók felkészítése Pedagógusok szaktanácsadói fejlesztő értékelése

„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ Az OFI főbb feladatai: (3) 3. „A TÁMOP szolgáltatási kínálat beépítése az „Iskolatáskába”, horizontális pedagógus továbbképzések megvalósítása” A HEFOP-TÁMOP fejlesztésekből eddig kimaradt közoktatási intézményi feladat-ellátási helyek pedagógusainak … továbbképzéséhez helyzetelemzés, a képzési szükségletek felmérése képzések fejlesztése képzési kapacitás, képzők képzése támogató rendszer

„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ Az OFI főbb feladatai: (4) 4. „Az „Iskolatáska” TÁMOP hez kapcsolódó elemeinek kialakítása” A meglévő szaktanácsadói rendszer felülvizsgálata, Az új igényeknek megfelelő szaktanácsadás kidolgozása Szaktanácsadók felkészítése

„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ Az OFI főbb feladatai: (5) 5. „Szakiskolák közismereti tárgyaihoz kapcsolódó pedagógus továbbképzés” helyzetelemzés…a képzési szükségletek felmérése képzések fejlesztése képzési kapacitás, képzők képzése támogató rendszer

„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ Az OFI alprojektjei AP1: Tartalmi elemek AP2: A szaktanácsadói rendszer AP3: A pedagógus-továbbképzések

„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ Az OFI projekttevékenységéhez kötődő főbb indikátorok: A Pilot projektben lefolytatott minősítő- eljárások száma, (látogatott pedagógusok tervezett létszáma) f ő Felkészített szaktanácsadók létszáma400 fő

„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadó jelöltként résztvevő személyek köre: NKT 61.§ (4) szerinti követelmények: Pedagógus munkakör betöltéséhez szükséges felsőfokú iskolai végzettség és szakképzettség Pedagógus szakvizsga Nevelő-oktató munkában eltöltött legalább tíz éves szakmai gyakorlat … a személyi kör frissítése

„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A projektben való részvétel további feltételei: A felkészítéseken való eredményes részvétel A felkészítés részeként a szükségletfelmérő és fejlesztő értékelési látogatások megfelelő teljesítése A résztvevő intézmények köre: A fejlesztésekből eddig kimaradt közoktatási intézmények + Szakiskolák

„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadói rendszer témái, tárgyai, területei: ld. NKT 19.§ és a 94.§ (1) n) szerinti rendelet Nevesített prioritások a projekten belül: tantárgy-független témák (menedzsment, módszertani, önismereti stb.) idegen nyelvi ismeretek, digitális írástudás fejlesztése Tematizálás: szakterületek, témaválasztékok

„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A projektfolyamat: A projekt időtartama: 30 hónap, augusztus 1 – január 31. A szaktanácsadó-jelölteket közvetlenül érintő feladatfolyam: Tervezett időszak: december – december A felkészítés és a látogatások integrált feladatfolyamban

„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A feladatfolyam komponensei Felkészítés: El ő felkészülés Távoktatás folyamatosan (IKT!) Kontakt felkészítések (tréningek) kb. 6-8 alkalommal, általában 8 hetenként Konzultációk, Helpdesk Látogatások: 10 szaktanácsadói óra / látogatás dokumentálás IKT felületeken

„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A tervezett szakaszok: 1. szakasz kb szaktanácsadó-jelölttel Tervezett időszak: januártól májusig: Szükségletfelmérő látogatások

„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A tervezett szakaszok: (2) 2. szakasz kb szaktanácsadó-jelölttel 2.1 Első fejlesztő értékelési látogatások Tervezett időszak: szeptember - december

„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A tervezett szakaszok: (2) 2.2 Szükségletfelmérő látogatások Tervezett időszak január – május 2.3 Második fejlesztő értékelési látogatások Tervezett időszak szeptember- december

„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ Köszönöm megtisztelő figyelmüket