AZ ELKERÜLHETETLEN VÁLTOZÁS Tóth Gergely. INTRO Display, RTB, Online video.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

MILLIÁRDOK! FORINTOCSKÁK? figyelem: hatékony szponzoráció
ÖKO-Pack Nonprofit Kft.
GLOBÁLIS válság – TOTÁLIS csőd Előadás a „Kiutak a gazdasági válságból: a fenntartható fejlődés irányai” konferencián (Budapest, MTA, május 14.)
melyek a legsikeresebbek, miért működnek és mi várható a jövőben?
3D, SZEMÜVEG NÉLKÜL iPONT International Kft.. Indulás 2007-ben: 3D szemüveg nélkül Úttörő a szemüveg nélküli 3D technológiákban (autostereoscopic)
alklalmazott ország forgalom (2009) € 1,5 Mrd Már nem skandináv, már több mint €1,5 Mrd.
A as időszak jelenlegi pályázati lehetőségei Dr. Körtvélyesi Katalin 20/
A GYÓGYSZERHAMISÍTÁS ÉS KOMMUNIKÁCIÓS VETÜLETEI
INTERNET BANK A FEJLŐDÉS ÚTJÁN Juhász Róbert Elektronikus Banki Igazgatóság.
FIGYELEM! hatékony szponzoráció Dr. BERKES Péter egyetemi adjunktus
Mi jellemző a magyar autóipari beszállítók helyzetére napjainkban?
Álmok… Caso não utilize a parte “voltando a sonhar” do modulo, favor deletar.
Miért fontos? 3478 Negatív hír az egészségügy szereplőiről nyomtatott és online sajtóban 2009-ben Mindenki érintett: EÜM, OEP, kórházak, orvosok, gyógyszergyártók.
2011. június 21. Kisfaludy Károly Megyei Könyvtár
„ T ő lünk függ minden, csak akarjuk!” Széchenyi István Forrás: MAG Zrt.
A menedzsment tanácsadás egy tapasztalt ügyfél szemével November 17. Kapus István Senior Tanácsadó– Nestlé Hungária Kft. Üdvözöljük a világában!
1 „ Gazdasági kihívások 2009-ben ” Dr. Hegedűs Miklós Ügyvezető GKI Energiakutató és Tanácsadó Kft. Dunagáz szakmai napok, Dobogókő Április 15.
Nemzeti Fenntartható Fejlődési Keretstratégia. Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanács Széleskörű társadalmi képviselet (pártok, szakszervezetek, kamarák,
Európai Nukleáris Kutatási Szervezet Európai Részecskefizikai Laboratórium Bemutatkozik a CERN 05 Novembre 2003.
Michael E. Porter Berencsi Balázs GTK – GM ARFWIM
1 A hírközlés szerepe a nemzetgazdaságban – új célok Vitaindító Vasváriné dr. Menyhárt Éva.
Játék és reklám TNS Hoffmann.
© Michel Roggo / WWF-Canon 1 Vállalati autóflották környezettudatos használata Benkő Dániel WWF Magyarország október 17. Zöld flotta program.
Globális problémák Kialakulásuk okai:
Fenntartható fejlődés
Trendek a szoftveriparban: e-business és e-development Csontos Péter IQSOFT Rational e-development szakmai nap 2000 február 16.
A Gazdaságfejlesztési Operatív Program értékelése GOP konstrukció és KMOP tükörkonstrukció.
Juhász Ildikó
Makroökonómia Feladatmegoldás.
Előnyök és alkalmazási területek
Pénz, piac és partnerség Túlélés és fejlődés a közösség részeként április 24. Budaörs.
Budapest, november 16. Slovnaft THE MOL GROUP Az olajkorszak végén: A 3. árrobbanás és következményei Varró László Vargha Péter Simon Vezető Közgazdász.
Az információs ipar teljesítménye Európai Unió, Magyarország, Amerikai Egyesült Államok.
Disney ITIL Yourney Készítette: Horváth Gergely Igmándy Zoltán Áron
Korok játéka vagy játékok kora
Kék gazdaság – Blue Economy 10 év – 100 innováció – 100 millió új munkahely Dr. Ulbert József.
Napilapok Magyarországon 2014-ben  Kitekintés  Értékek  Olvasók  Reklámpiac  Új üzleti modell.
Tudásalapú társadalom és fenntartható fejlődés a globális felmelegedés korában Milyen globális és európai kihívásokra kell válaszokat találnunk? Herczog.
Globális problémák.
Gyár a lakásban IT3 BT Rátai Balázs -
A PLC és használatának előnyei
A gazdasági válság mint lehetőség Winkler Gyula Európai Parlamenti képviselő RMDSZ, ENP Nagyvárad, szeptember 24.
Miért pont Magyarország? avagy Hogyan szerezzünk külföldi befektetőt?
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Miért akarja felvásárolni az OMV a Mol-t? Bemutatja: Weigl Mária és Horváth Viktor.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Mátrai Balázs vidékfejlesztési szakértő Magyarországi LEADER Központ
Új technológiák elterjedésének modellezése
Programszervező VÁKE március 20. Bóné Gergely gondolatok programfelelőssé válásról, vállalásról, bizalomról, maradásról, átadásról.
Magyarország a globális világgazdaságban
Az Aviváról röviden Bartók János elnök-vezérigazgató január 21.
AZ PALACKOZOTT ÍVÓVÍZ…. SZÜKSÉGES?...
Vegyipari trendek az EU-ban és Magyarországon
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
AZ ELKERÜLHETETLEN VÁLTOZÁS Digitális Mesterkurzus 2014 November Tóth Gergely.
1© Dennis Meadows, 2005 Rendszerszemlélet a felsőoktatásban Élő egyetem - konferencia Budapest, 2005 Április 21. Dennis Meadows
Itbusiness konferencia, CONFESSION ON A DANCEFLOOR Cégek az üzleti modellváltásról Gulyás János / Ipsos Zrt. Nobody’s Unpredictable.
Heijunka 平準化.
Dr. Tóth Péter (PhD), egyetemi adjunktus Széchenyi István Egyetem Regionális-tudományi és Közpolitikai Tanszék A magyar társadalom kiemelt csoportjai között.
IBM- Lenovo Készítette: Elmer Elizabet Primusz Flóra.
Stratégiai Műhely EU modellek műhelycsoport Szlovákia személygépkocsi gyártó ipara Készítette: dr. Sipos Mihály szakmai tanácsadó szeptember 27.
Hibák és tévedések a forrásteremtésben A szűkösség anatómiája A Magyar Kórházszövetség XVII. Kongresszusa Debrecen Dr. Szepesi András.
Munkáltatók a munkavállalókért, a versenyképességért Miért Rábahídvégen bővít egy multi? Előadó: Csomós Dávid – projektvezető, PMP.
Az autóbuszos turizmus támogatásának fontossága az EU tagállamaiban Stephen Smith Elnök Autóbuszos Turizmus Európai Szövetsége.
Dolgozz velünk az élet habos oldalán
Földünk népessége.
Mazsu Gergely ügyvezető igazgató
Politika a hipermédiában – web kettes techno-forradalmak
Mindnyájan néha azt mondjuk a barátainknak. . .
Előadás másolata:

AZ ELKERÜLHETETLEN VÁLTOZÁS Tóth Gergely

INTRO Display, RTB, Online video

Két különböző világ

Exponenciális növekedés

2 éves már nem divatos, 5 éves elavult

Disztruptív világ

Stabil világ

Hogy változtatja meg az életünket egy automata autó?  Mindenkinek saját autója van?  Kell ennyi parkolóhely?  Vakok nem vezethetnek?  560 milliárd dolláros iparág globálisan  150 milliárd Magyarországon

A tervezés komoly munka

Nagy beruházással épült gyárakkal

A tervezés demokratizálódik

A gyártás demokratizálódik

Leomló belépési korlátok

Scanadu

iRhythm

Megkérdőjelezhetetlen alapvetés  A sört hipermarketben vásároljuk és hazavisszük  Egy nap egy helyen mindenki ugyanannyit fizet a sörért  Minden sörért fizetni kell, mindig ugyanannyit  A sört sörgyárak készítik

A technológiai fejlődés minden elkénylemesedett iparágra veszélyt jelent

A nagyvállalatoknak változniuk kell

A megfelelő ember kiválasztása Jordi Munoz CEO 3D Robotics 19 éves Friss bevándorló Nem beszél jól angolul Nem vették fel az egyetemre

Kiválasztás – ki illik a csapatba?

Kiválasztás – kellenek fejvadászok?

A belső erőforrások maximális kihasználása

A valóságot nem lehet elrejteni

A fogyasztói és a munkáltatói márka közötti választóvonal egyre inkább elhalványul 422 millió media impresszió 5.5 millió Youtube nézettség

Köszönöm a figyelmet!

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! Tóth Gergely