+ Az e-adatbázis kincset ér De hogyan használjuk?.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
melyek a legsikeresebbek, miért működnek és mi várható a jövőben?
Advertisements

A család beszélget A Kovács család összeül január elején megbeszélni családjuk pénzügyi helyzetét.
•Eger els ő magánszállodája a történelmi belváros legcsendesebb részén zöld övezetben található. A város törökkori emlékeivel, fürd ő kultúrájával,
Adatvédelmi elvek és gyakorlat – január Készítette: Dr. Detrekői Zsuzsa.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
Logók és logfájlok Az online közönségmérés kihívásai.
A direkt marketing fogalma
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
A világ karnyújtásnyira van… Velencei-tó kártya - Live Guide
Verfasser · weitere Angaben
Együttműködés a bérleti konstrukciók gyors és rugalmas kiszolgálásában.
Az EuP/ErP irányelv hatása az épületgépész rendszerek tervezésére
1 Radikális változások küszöbén- a szivattyúk alkalmazását érintő EU irányelvek és rendeletek Erdei István Grundfos Hungária Kft.
DREAM-HOME Agency & Consulting Értékbecslés eladástechnika.
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
Civil programok kommunikációja, a CSR-hez való kapcsolódás lehetséges módjai Dr. Győri Zsuzsanna KÖVET Egyesület október 24.
Előadássorozat a Független Pedagógiai Intézetben fupi.hu Az internet: miért, hogyan? 6 / 10. Csada Péter Csada Bt. cspc.hu.
Az OTT audiovizuális terjesztés gyakorlata Schneider Henrik Április 22.
a szülői elégedettségmérés legfontosabb eredményeiről
10 állítás a gyerekek internethasználatáról
Készítette: a Dalai Láma
Cég RegisztrálásaCég Regisztrálása > 1. Lépés > 2. Lépés > 3. Lépés > 4. Lépés | Céges Felhasználó Regisztrálása > 1. Lépés > 2. Lépés > 3. Lépés > 4.
Az emberek életében kellemes élmény a jól megszervezett nyaralás. És ezt a legtöbb esetben meg is akarják örökíteni. Csak az nem mindegy mivel teszik.
Hullám kemping.
Március órától út 114-ben (óra helyett)
A cég 2007 óta működik Világszerte, óriási sikerrel Termékei: Letölthető szoftverek Elektronikus könyvek CD-k Már 6 nyelven elérhető …hamarosan magyarul.
Feltétel nélküli szeretet
Tibai Eszter Indíts el új munkatársat! A képek származási helye: internet és saját.
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az Opten segítségével!
A sütemény.
A saját kereszted Egyszer egy férfinél a pohár betelt és így imádkozott Jézushoz: „Nem bírom tovább! A keresztem túl nehéz, Uram, elfáradtam! Kérlek hadd.
Na ne …  gondolhatná de ez nem vicc ! Nézzen be hozzánk !
A sörétes pisztolytól a távcsöves puskáig Hirdetői módszerek a szakmédiumokban Biró István és Szigetvári József.
A megfizethető hálózat HelpforYou! Ismersz jó üzleti lehetőséget? Sokba kerül az indulás? Magas az aktivitási elvárás? Tartasz a hálózatoktól? Nehezen.
„A jó üzleti kapcsolat csak a véletlen műve!” Őt már ismerik, bedolgozta magát... Ő vele szót értenek... Ő kapja a megbízást… Már megint mit akar? Már.
Startolj most A legegyszer ű bb és a leggyorsabb marketing terv az interneten.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
Elektronikus források (E-resources) adminisztrációja november 12. Szabó- Kulcsár Kornélia.
„e-NIVÓ – együttműködõ NõI VállalkozÓk hálózata a valóságban és virtuálisan” Emlékszel rá?  Hol tárolod kedvenc webhelyeid címét?  Fizikailag hol van.
Wikicsoda? Márkaépítés és forgalom-generálás tartalommal Sáfrány Zsuzsanna head of neo content DigitalFestival április 29.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
Választási felkészülés számokban Nyitrai Zsolt operatív igazgató sajtótájékoztatója.
Small Data-ból Big Information Vértes János. Egy centes kérdésem: mennyi adatot logol havonta egy adserver, ha csak a legszükségesebbeket naplózza?
Szobára jelentkezés a kar.mek.nyme.hu-n by UF roli.
HULLÁM KEMPING.
„ A Föld a mi lakhelyünk, máshová nem költözhetünk!”
Vonzástényezők vizsgálata két fürdőváros példáján
OTP portál e-volúciója: iCRM = ügyfélre szabott kiszolgálás Joós István üzletfejlesztési igazgató.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
Konkrét ügyfélkezelési technikák, gyakorlatok egy cég életében
Az internetes keresési módszerek
Direkt marketing A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila.
Korhatáros tartalom (16, 18+) ajánlat
Tudományos kommunikáció az interneten május 8. Simon Tamás [origo] Tudomány rovat.
1 LGN Travel Card vwww.lgn-travel-card.com. 2 A cég alapítója és tulajdonosa James Ward.
MySQL adatbázis készítése
Rádió - a kihagyhatatlan médium - „ Bárkit, bárhol elér és bármilyen tevékenység mellett jó hallgatni!”
Direkt marketing A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila.
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
Az osztrákok utazási szokásai Magyarországon, Rot-Weiß-Rot in Ungarn Bécs, május 10. Kovács Balázs – MT Zrt. ausztriai külképviselet.
Viharjelzés hazánk tavain Biztonságban tavainkon.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
Családi Kutya Program (1994-től) A családi kutyákra jellemző az ugató viselkedés – feltehetően összefügg a háziasítással Kérdés: Vajon az ugatásnak.
A PERSZONALIZÁLT KREATÍV KÉRDÉSKÖRE...
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Hatékony kereskedés és marketing az interneten
Előadás másolata:

+ Az e-adatbázis kincset ér De hogyan használjuk?

+ Rövid kontextus Krasser Tamás / Visionline Kft / eDiMa ~300 millió / év F ő bb ügyfelek:

+ A digitális hirdetés A 2000-es évek ígérete: A tökéletes célzás miatt nincs medd ő szórás. Nézzük meg, mire kattintanak a felhasználók!

Egy összesített statisztika De hogyan lesz ebb ő l személyre szabás?

+ 1-es user Wellness üdülés Városlátogatás 2-es user Síelés

+

+ Viselkedési profilok A felhasználók aktivitásaival épülnek Fontos: Ha nem küldünk “viselkedésidegen” tartalmat, nem lesz esélye “megváltoztatni” a profilját! De mi van, ha a felhasználók aktivitása alacsony?

+ Kategorizálás

+ Ugyanazt a felhasználót érdekelheti egyszer a városlátogatás, máskor a wellness pihenés A múltból nem feltétlenül lehet következtetni a jöv ő re Ami biztos m ű ködik: segítsünk a felhasználónak megtalálni azt, ami éppen érdekli: Alakítsunk ki nem túl sok (max 5-6), jól elkülöníthet ő kategóriát Ezeket a kategóriákat gyorsan és egyértelm ű en el tudja különíteni egymástól (scanning)

+ Kategorizálás Kategóriák el ő ttKategóriák után

+ Kategorizálás Ha egyértelm ű ek és következetesek vagyunk, a felhasználók gyorsan felismerik a mintázatot Elégedett felhasználó = több értékesítés Közvetlenül is edukálhatjuk a felhasználókat: küldjünk magyarázó t (lásd index/origo címlapváltás!) Ett ő l függetlenül megkérdezhetjük ő ket, hogy mit szeretnének leginkább kapni, ezeket tegyük az tetejére (egyénenként, nem összesítve!)

+ Vev ő profilok 3 balatoni ajánlat: Balatoni wellness, 2+2 f ő részére, állatkertlátogatással Balatoni borhétvége, pincelátogatás, kedvezmény a Strand fesztiválra Szuperkedvezményes balatoni nyaralás 2 f ő részére. Kutyabarát szálláshely!

+ Vev ő profilok Géza, 30 éves, szabadúszó designer Agglegény, rengeteget bulizik Mindent feltölt magáról a netre Albert, 45 éves fels ő vezet ő Családos, 2 gyermeke van Kedvenc márkája a Toyota Kriszta, 32 éves közalkalmazott Kutyájával, macskájával és élettársával él Pécsett.

+ Vev ő profilok Próbáljuk minél részletesebben meghatározni a profilokat: mik a céljaik, mekkora a családjuk, mik a kedvenc márkáik? Besorolás kevésbé személyes kérdésekkel: van-e autója? Adatfrissít ő kampány: akár pusztán azért, hogy relevánsabb ajánlatokat kapjanak! (tipp: társadalmi felel ő sségvállalás  nyeremény helyett felajánlás) Ajánlatok profilokhoz rendelése:

+ Vev ő profilok Balatoni pihenés pincelátogatással, kedvezményes belép ő vel a Strand fesztiválra Balatonparti wellness pihenés 2+2 f ő részére, állatkertlátogatással. Balatoni, szuperkedvezményes szobaajánlat 2 f ő részére. Kutya hozható

+ Kapcsolat Köszönöm a figyelmet! Krasser Tamás

+ Mikor küldjük ki a leveleket? A leggyakoribb kérdés az ügyfelekt ő l Felmérésünk 2006-ból (!)

+ Mikor küldjük ki a leveleket? Felmérés 2013-ból

+ Mikor küldjük ki a leveleket? Az egyik f ő ok: a mobiltelefonok

+ Mikor küldjük ki a leveleket? Szóval akkor a legjobb id ő pont… Függ a listától: B2B, B2C, mobilosok? Függ a tartalomtól … de a legjobb, ha személyre szabjuk: mindenki akkor kapja meg, amikor ő általában aktív! Fordított id ő rend

+ Kapcsolat Köszönöm a figyelmet! Krasser Tamás