2. Feladat. És akkor kezdjük is el! Menü Mint ahogy már megszokhattuk módosítsuk az editek text mező tulajdonságát a minta szerint! Tovább.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mire van szükség? Internet böngészővel ellátott számítógép vagy más készülék közvetlen csatlakozásához szükséges: (Chrome, Internet explorer, Firefox,
Advertisements

A Szállítási feladat megoldása
Készítette: Sábián Róbert
Nevezetes algoritmusok
Cím - Title. 1. szó word 1.kép picture 2. szó word.
7DayWealth regisztráció aktiválása AlertPay-n keresztüli fizetéssel Ennek három előfeltétele van: Legyen AlertPay számlád; Legyen meg a szükséges.
 Megfigyelhető, hogy amikor több elem közötti összehasonlítás történik, akkor szükség van egyszerre több értékre is, főleg akkor, ha ezek az értékek jóval.
Feladat 1 •Tekintsük a prim alprogramot, amely az n, (n≤32000) paraméteren keresztül egy természetes számot kap és visszatéríti az 1–et, ha n prímszám.
A normalizálás az adatbázis-tervezés egyik módszere
C++ programozási nyelv Gyakorlat hét
FRAME-k (keretek). FRAME-k A frame-ek (keretek) segítségével a képernyőt felosztva egyszerre jeleníthetünk meg több webes dokumentumot a képernyőn. Fejlec.html.
A Vocatude program telepítése
Hálózat összeállítási feladat 2
KÉP KÉSZÍTÉSE ÁTLÁTSZÓ HÁTTÉRREL 1 PERC ALATT.
Excel: A diagramvarázsló használata
Útmutató Java telepítéséhez windows 7-re
Egy feladat megoldásának gondolatmenete. Feladat: Generáljuk véletlen számokat 1 és 6 között, amíg legalább 10 darab egyes és 10 darab hatos nem lesz.
1. Akciógombok elhelyezése
Adatbáziskezelés az MSAccess programmal Makány György 5. rész: Jelentések.
A körlevél készítésének menete
1 Tabulátor és használata. 2 A tabulátor olyan eszköz, amellyel egy soron vagy bekezdésen belül a szöveget megadott pozícióba tudjuk igazítani. A szöveget.
A HTML alapjai Havlik Barnabás Készítette:
Microsoft® Lync™ 2010 Meghatalmazás – oktatás
Access alapok Táblák, kapcsolatok, űrlapok.
HTML oldal felépítése Készítette: Pataki Arnold
Bekezdésformázás Fűrész Attila Salamon Róza (felkészítő tanár) 8.A
AlertPay internetes számlához bankszámla hozzárendelése és pénz feltöltése az AP -re Lépj be az AlertPay oldaladra:
Programozás C-ben Link és joint Melléklet az előadáshoz.
Nevezetes algoritmusok Beszúrás Van egy n-1 elemű rendezett tömbünk. Be akarunk szúrni egy n-edik elemet. Egyik lehetőség, hogy végigszaladunk a tömbön,
Számítógépes Grafika 2. gyakorlat Programtervező informatikus (esti) 2011/2012 őszi félév.
Gráf szélességi bejárása
Alapszint 2.  Készíts makrót, ami a kijelölt cellákat egybenyitja, a tartalmat vízszintesen és függőlegesen középre igazítja és 12 pontos betűméretűre.
Turbo Pascal 11..
Feladatok: Rekordok Páll Boglárka. 1. Feladat: Egy szállításról a következő adatokat tartjuk nyilván: árukód, irányítószám, cím, mennyiség. Valósítsuk.
Tömbök és programozási tételek
A Birodalmi lépegetőtől… Egy játék matematikája. Egyszer volt… Ha megnőnek a gyerekek, akkor a matematikusnak marad a solitaire :( Van k darab doboz 1-től.
Matematika felvételi feladatok 8. évfolyamosok számára
1 Hernyák Zoltán Web: Magasszintű Programozási Nyelvek I. Eszterházy.
Delphi Készítette: Rummel Szabolcs Elérhetőség:
Készítette: Rummel Szabolcs Elérhetőség:
Support.ebsco.com Folyóirat-figyelő létrehozása Oktatóprogram.
Programozási alapismeretek 11. előadás. ELTE Szlávi-Zsakó: Programozási alapismeretek 11.2/ Tartalom  Rendezési.
Visual Basic 2008 Express Edition
Visual Basic 2008 Express Edition
Elnevezések, ciklusok, feltételvizsgálat
1. Feladat Hozzunk létre egy olyan programot amely számokat ír ki és a felhasználónak időre be kell gépelni ezeket.
1. Program felépítéseProgram felépítése 2. Fényképező megnyitásaFényképező megnyitása 3. Mentett kép betöltéseMentett kép betöltése 4. Betöltött kép megosztásaBetöltött.
Embarcadero Rad Studio XE5 3D fények, alakzatok bemutatása
Bernát Péter Buborékos rendezés.
2. Feladat. És akkor kezdjük is el!
Stratégiai játékok. Mit nevezünk stratégiai játéknak? Az ilyen típusú játékokban a játékosok megadott szabály szerint lépnek. Általában kötelező lépni.
Első lépések a szövegszerkesztő használatában
Bekezdések formázása 1..
1. feladat  Készíts olyan függvényt, mely paraméterül kapja két egész típusú változó címét, s hívása után a két változó értéke helyet cserél.
Gazdasági informatikus - Szövegszerkesztés 1 Bekezdések formázása 3.
8. osztály Beszúrás. Töréspont  Kurzor elhelyezése.  Beszúrás menü, töréspont parancs.  Vagy CTRL + ENTER.  Oldaltörés.
Algoritmusok és Adatszerkezetek Egy kifejezés lengyelformára hozása - bemutató.
Bekezdések formázása 2..
Gazdasági informatikus - Szövegszerkesztés 1 Bekezdések formázása 2.
Programozási alapismeretek 11. előadás
Gráf szélességi bejárása. Cél Az algoritmus célja az, hogy bejárjuk egy véges gráf összes csúcsát és kiírjuk őket a kezdőcsúcstól való távolságuk szerint.
A következő dián még van pár információ.
Foxpro Hozzunk létre egy telekdas.dbf nevű táblát dastype n(3) formname c(240) sqldas c(240) Töltsük is fel: dastype: 1 formname: üresen marad sqldas:
Rajta! Távolinak tűnik, hát nem indulunk el, Nehéznek látszik, hát nem emeljük fel, Lehetetlennek látjuk, nem próbáljuk meg. Talán éppen ezért veszünk.
Mediánok és rendezett minták
Adatbevivő forma tervezése Epicollect Androidos alkalmazáshoz okostelefonra Ambrus András.
Fodor Edina, óra feladata Fodor Edina,
Neumann János Informatikai Kar
Kanyó Kristóf Milacski Zoltán
Reflexferseny Lévai Levente Borbényi Dániel
Előadás másolata:

2. Feladat

És akkor kezdjük is el!

Menü Mint ahogy már megszokhattuk módosítsuk az editek text mező tulajdonságát a minta szerint! Tovább

Létre kell hoznunk egy rekord típusú változót, ennek a segítségével egy tömb elemén belül több tulajdonságot is meg adhatunk, itt például két tulajdonságra lesz szükségünk az x és az y tengelyen lévő koordinátákra! Adat típusú rekordot így definiáljuk, ezen kívül szükségünk lesz 4 darab tömbre és még pár változóra! MenüVissza

Menü A timerünk „interval” tulajdonságát állítsuk 1000-re és vegyük ki az „enable” tulajdonság mellől a pipát. Tulajdonképpen egy másodperc mérőt készítünk, így az óra minden másodpercben hozzá add egyet az ido nevű változóhoz és ki is íratja!

TovábbMenü A program gerincét adó gombok jó beállítása a legfontosabb, ha itt hibázunk nem fog rendesen működni a programunk.

Minden gomb caption tulajdonságát módosítsuk a minta szerint, ezen kívül mindegyiket méretezzük át 60x60- ra.(width:60,height:60).És utána pozícionáljuk a táblázat segítségével! Tulajdonság NameTopLeft Button15010 Button25090 Button Button Button Button Button Button Button TovábbVissza

Tovább Két feltétel vizsgálatot láthatunk: az egyik a fel-le,a másik a jobbra-balra mozgásért felelős. Ezen kívül látunk egy lépés számlálót is (inc(lep,1);) és az utolsó sor kiírja az edit4be hogy éppen hány lépésnél tartunk!

VisszaMenü Ezek a feltétel vizsgálatok arra szolgálnak, hogy észre vegyék ha minden gomb a helyére került. Ha ezek teljesülnek az m- nevű változó értéke 9 lesz! Amint az m=9 máris vége a játéknak az összes gombot kikapcsoljuk és leállítjuk az órát!

„Randomize” parancs ugye a random számok miatt kell, majd ezen kívül kinullázzuk kezdéshez mind a kettő editet és egyből ki is íratjuk. Ezen kívül aktívvá tesszük az órát és a gombokat is. TovábbMenü Feltöltjük a rekordokat a koordinátákkal!

VisszaMenü Ez a programunk egyik legfontosabb eleme, ennek segítségével tudjuk a gombokat random elhelyezni. Megpróbálom elmagyarázni röviden mit is csinál. Először feltöltünk egy tömböt 1-től 9-ig számokkal ez a felső for cikus majd utána a c-változónak értéket (9) adunk. Ezt fogjuk folyamatosan csökkenteni hogy egyre kissebb random számokat kapjunk.Az n-változóban eltároljuk ezt a random számot, és a tömb random elemét elmentjük a rand tömb[i] elemébe. Utána azt az elemet kinullázuk. Majd az egész rand2 tömböt növekvő sorba rendezzük, hogy a nullák a végére kerüljenek és így a végére minden szám elfogy ami 1-től 9-ig a tömbünkben volt! Itt már random számokkal pozícionáljuk a gombokat!

Menü Leállítjuk az órát és az összes gombot kikapcsoljuk, hogy a játékosunk ne tudjon csalni és újra kelljen indítania a játékot!