A pályázati kiírás: „Referencia-intézmények országos hálózatának kialakítása és felkészítése” A pályázat címe: „Az Asbóth Sándor Térségi Középiskola, Szakiskola.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

1 A gazdasági kultúra fejlesztésében mintaadó intézmény A kompetencia alapú nevelésben- oktatásban mintaadó intézmény Projektzáró rendezvény Referencia-intézmények.
ÁROP /C/A A leghátrányosabb helyzetű kistérségek fejlesztési és együttműködési kapacitásainak megerősítése.
Závogyán Judit dél-alföldi régió szakmai vezető
Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 –
Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás TÁMOP-3.2.2/08/A/2 Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon.
Bedő Ferenc közoktatási szakértő komplex intézményi szaktanácsadó
A Than mint referencia intézmény
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
Lestyánné Hricsovinyi Julianna, Krauszné Simon Nóra
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
TÁMOP / A referencia-intézményi feltételek megteremtése a somogyjádi Illyés Gyula Általános Iskolában.
A referencia intézmények szerepe a TÁMOP intézmények tanulószervezetté válásának folyamatában Csizmazia Sándorné szakmai vezető Harkány, nov.13.
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
Alprojektek eTanulás rendszer fejlesztése
TÁMOP A/ projekt:„SZIGET, AMELY BEFOGAD” – AZ INKLUZÍV ELLÁTÁS EGYÜTTMŰKÖDŐ, EGYMÁSRA ÉPÜLŐ MODELLJE SZOLNOKON.
REFERENCIAINTÉZMÉNYI MENTOR SZOLGÁLTATÓ SZEREPBEN Bedőné Fatér Tímea tréner Felkészülés a mentorálás mesterségére.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
ÓVODAFEJLESZTÉS TISZAKÉCSKÉN
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
Kompetencia alapú oktatás a Közgazdasági Szakközépiskolában TÁMOP / „Kompetencia alapú oktatással a minőségért Zala megyében”
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás feltételeinek megteremtése Vas megye közoktatási intézményeiben - TÁJÉKOZTATÓ -
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
Általános ismertető Tájékoztatás a választható képzési formákról Stéger Csilla OKM Felsőoktatási Főosztály, vezető tanácsos, képzési referens Simon Kata.
JUHÁSZ GYULA REFORMÁTUS GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÉPZŐ ISKOLA TIOP / A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési.
Készítette: Móró Józsefné1 A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap (ESZA) társfinanszírozásával valósul meg. Társadalmi Megújulás.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Szent-Györgyi Albert Általános Iskola
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
TÁMOP 3.1.5/ – 0001 PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
8900 Zalaegerszeg, Kosztolányi u. 10. A TÁMOP projekt szerepe és feladatai Nyugat-dunántúli régióban.
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Tanácsadói feladatok 1 Közoktatási Igazgatóság.
Az Új Széchenyi Terv - Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program keretében kiírt TIOP /1 kódszámú, Könyvtári szolgáltatások összehangolt infrastruktúra-fejlesztése.
TIOP / TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
A „Nógrád megyei TISZK infrastrukturális fejlesztése” TIOP-3.1.1/08/ című projekt célja Dénes Anita ERFA projekt menedzser.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Az intézményi fejlesztési terv Krajcsovicz Ágnes dél-alföldi.
A projekt oktatási rendszere Előzmények Fejlesztőknek szóló oktatások Képzőknek szóló oktatások TÁMOP A/1-11/ Homor.
TÁMOP /2 – Nyitórendezvény. A Liget Úti Általános Iskola, Előkészítő, Készségfejlesztő Speciális Szakiskola és EGYMI felkészülése a.
2012.május 15. „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP / Új Magyarország.
Megvalósítás helyszíne: Általános iskola-óvoda Kecskéd
„ Karöltve” Integrációs közoktatási referencia Intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános Iskola és Óvodában TÁMOP /
Kompetencia alapú oktatás Lengyeltóti TÁMOP – 08/
Horváth & Dubecz Tanácsadó Kft. TÁMOP projektben megvalósult képzések.
Szaktanácsadás, pedagógiai-szakmai szolgáltatások
IDMSYS projekt GOP Akkreditált innovációs klaszterek közös technológiai innovációjának támogatása, GOP pályázati ablak A.
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
A projekt az Europai Unio támogatásával, az Europai Szociális Alap társfinanszírozásával valósult meg.
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A szaktanácsadó összetett szerepe a TÁMOP kiemelt projektben.
integrációjának megvalósulása az Asbóth Sándor
Az egészségvédelmi program megvalósításának értékelése A program ideje: – A Béres József TIT Kisvárdai Egyesületének Egészségvédelmi.
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Szaktanácsadói tevékenységek, kompetenciák
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - a felsőnyárádi óvodában Valló Péter intézményi folyamat szaktanácsadó
Az IKT fejlesztési folyamat- szaktanácsadó felkészítése a digitális kompetencia-fejlesztés támogatására Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
PROJEKTZÁRÓ január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
Fény vagy Te is, ragyogj, hát” TÁMOP / Társadalmi Megújulás Operatív Program Hétszínvirág Óvoda, Bölcsőde, Gyermekjóléti és Családsegítő.
A TÁMOP / projekt jelene és jövője.
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TERVEI 2008
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM
„Együtt, eredményesen”
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TÖREKVÉSEI 2007
Lorem ipsum.
Előadás másolata:

A pályázati kiírás: „Referencia-intézmények országos hálózatának kialakítása és felkészítése” A pályázat címe: „Az Asbóth Sándor Térségi Középiskola, Szakiskola és Kollégium felkészülése a referencia intézményi szolgáltatások minőségi ellátására” A pályázat azonosító száma: TÁMOP / Pályázati összeg: Ft vissza nem térítendő támogatás A Projekt megvalósítási időszakának kezdő időpontja: A projekt fizikai megvalósításának határideje: szeptember 30. A projekt megvalósításának határideje:

A projekt célja: a fejlesztési tervünk maradéktalan végrehajtásával felkészüljünk a referencia intézményi szolgáltatások minőségi ellátására. Ennek megvalósítása érdekében kollégáink továbbképzéseken vesznek részt, melyeken megszerzett ismereteket belső tudásmegosztással átadják a teljes nevelőtestületnek. Belső szakmai munka keretében kidolgozzuk a referencia intézményi működés és hálózati tudásátadás- átvétel szabályait, a Jó gyakorlatok átadásának eljárásrendjét, az átadásban résztvevők teamben dolgozásának alapelveit. Fejlesztési céljaink elérésének érdekében szakértői, szaktanácsadói támogatás igénybevételét terveztük. Kiemelten kezeljük: a referencia-intézményi szolgáltatás szervezeti feltételrendszerének kialakítására, a mintaértékű eljárásainak adaptációját támogató tevékenység módszertanát elsajátítható képzésekre beiskolázott pedagógusok/vezetők részt vételét (4-4 fő), valamint a tantestületi képzésre maximális létszámot terveztünk (30 fő).

A projekt részletes költségvetése: Projekt menedzsment költségei Ft Projekt szakmai megvalósításával összefüggő költségek Ft Projekt megvalósításához igénybevett szolgáltatások Ft Egyéb szolgáltatások Ft Eszközbeszerzés, immateriális javak beszerzése (ERFA) Ft Egyéb, a projekt végrehajtásával összefüggő (általános) költség Ft Összesen Ft

A szakmai megvalósítás részletezése: Szakmai megvalósítás költsége Ft LétszámÓraszámJelleg Tervezett ktsg. a) Képzések, felkészítések Ft 1. Részvétel továbbképzésen, amely felkészít a referencia-intézményi szolgáltatás szervezeti feltételrendszerének kialakítására 4 fő15Felkészítés Ft 2. Részvétel továbbképzésen, amely a referencia-intézmény mintaértékű eljárásainak adaptációját támogató tevékenység módszertanát mutatja be 4 fő30 Továbbképz és Ft 3. Részvétel felkészítésen, amely az intézményközi, horizontális tanulás megszervezését segíti 3 fő15Felkészítés Ft 4. Részvétel felkészítésen, amely a leendő referencia-intézmény kínálatának szakszerű és eredményes megjelenítését segíti elő 2 fő15Felkészítés Ft 5. Választható képzés, amely a pályázatban érintett feladatellátási hely vezetőit készíti fel 3 fő30 Továbbképz és Ft 6.A Felkészülés felsőoktatási gyakorlóhely funkció vállalására 0 fő8Felkészítés0 Ft 6.B Gyakorlatvezető mentor-pedagógusok felkészítése 0 fő60 Továbbképz és 0 Ft 7. Választható képzések, amelyek a referencia-intézmény pedagógusközösségét a többségük által nem gyakorolt modernizációs területtel ismertetik meg. 30 fő30Tantestületi Ft

A szakmai megvalósítás részletezése: LétszámÓraszámJelleg Tervezett ktsg. b) Szakértői, tanácsadói támogató szolgáltatások igénybevétele 40 óra Ft c) Az intézmény belső szakmai közreműködőinek fejlesztési tevékenységei 90 óra Ft A referencia-intézményi szerepre való felkészüléshez szükséges fejlesztéseket irányító teamben végzett tevékenység 30 óra Referencia-intézményként való működés belső szabályainak kidolgozása 20 óra Belső - nevelőtestületi, munkaközösségi - szakmai műhelymunkában való részvétel 20 óra Eljárásrendek, szakmai dokumentumok kidolgozása a "Jó gyakorlat" átadására és e folyamat minőségbiztosítására 20 óra

4 db Laptop 2 db Projektor 1 db Íróasztal 1 db Tárgyalóasztal 1 db Íróasztalhoz forgószék 7 db Tárgyalóasztalhoz forgószék Összesen: Ft értékben A projekt keretében beszerzett eszközök: