C. R. M ? SZÁMADÓ NAP 2006. C. R. M SZÁMADÓ NAP 2006.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
CRM Apolló rendszer CRM = Customer Relationship Management
Advertisements

Global Distribution System
SZOFTVER MINT SZOLGÁLTATÁS: ÜZLETI HATÉKONYSÁG A FELHŐBEN Nagy Levente Üzletágvezető Microsoft Office.
Koncepció MARKETING Cernat Kati Cernat Kati.
CRM (Customer Relationship Management)
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
Intranet portál bemutató
Több szerződés, lojális ügyfél Erdős Mihály elnök-vezérigazgató.
Értékesítés menedzsment Susányi Tamás V.:
Verfasser · weitere Angaben
BMBY.expert a mi szaktudásunk. Az Ön vezetése A vezető ingatlanközvetítők a BmBy.expert ©-et választják Önökben megvan a Vezető? Több kontrollal és átlátással.
A Budapest Bank vállalati gyakorlata
 A legtöbb hazai bank alkalmazni fogja  Elengedhetetlen feltétel a megvalósítás  Scale Solutions  Stratégiailag fontos  Mérföldkő  Tudatos ggazdálkodás.
Első az egyenlők között – Key Account Management Összeállította: Kelemen György MAN Roland Magyarország Kft.
Polónyi István Minőségmenedzsment 1..
Első a piacon, első a Legjobb Munkahelyek között 2004.
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Adatbányászat a kontrollingban
Utility Week 2013 Amsterdam Bertalan Zsolt. A RENDEZVÉNYRŐL 2 Jelen Az átviteltől a végfelhasználóig lefedi a teljes értékláncot Idén újdonság a megújulók.
Állásportálok, fejvadász cégek statisztikái szerint a jól kvalifikált controllerek a legjobban fizetett, leginkább keresett gazdasági szakemberek közé.
Minőségmenedzsment.
4. Előadás Vállalatgazdálkodási alapok
1950-es évek 1960-as évek 1970-es évek 1980-as évek 1990-es évek
CRM Customer Relationship Management –
Üzleti intelligencia Kecskemét 2007 ősz. BI Business Intelligence Üzleti Intelligencia Bevételnövelő és költségcsökkentő lehetőségek feltárása, döntéstámogatás.
Microsoft Business Solutions és partnerei: optimális ügyfél kiszolgálás Ambrus Zsolt üzletág vezető Business Solutions.
1 Logisztika Szakirány – II. 2. téma Vállalkozási rendszerek átszervezése Bp.2008.febr. Prof.Dr.Knoll Imre.
KNOLL1 Prof.Dr.,Dr.hc. Knoll Imre c.egyetemi tanár, MTA doktor Új törekvések a logisztikai közreműködésben BKF-HFF Kar Logisztika Szakirány II. Budapest,
Informatikai igények a toborzás és kiválasztás piacán (saját szempontú vizsgálat) Kunos Andrea – MediaGo Alapítvány
A CRM rendszerek sikeresen gyűjtik az adatokat, a DM rendszer pedig biztosítja azt, hogy a vállalatok ne csak tudjanak az ügyfelekről, hanem meg is értsék.
CAS Software AG Richtig informiert. Jederzeit und überall. ® CAS Software AGRichtig informiert. Jederzeit und überall.® CAS Software AG A CAS genesisWorld.
VI. CRM konferencia - CEBC „ CRM? - Igen! A versenytársaink már csinálják! - De mit is? ” Számely Éva Vialto Consulting Május 28.
Banki termékek értékesítése elektronikus csatornákon keresztül Dr
CRM Summit Hungary május 28. CRM az autófinanszírozásban.
Robert Kaplan – David Norton: Balanced Scorecard
VEZETŐI SZÁMVITEL © – A STRATÉGIAI MÓDSZEREK INTEGRÁLT MEGVALÓSÍTÁSÁRA – dr. Laáb Ágnes BME, egyetemi docens, kandidátus elé r hetőség:
Stratégiai kontrolling az egészségügyben
A FIZETÉSIMÉRLEG-STATISZTIKA ADATGYŰJTÉSI RENDSZERÉNEK ÁTALAKÍTÁSA Sándor György igazgató Piaci műveletek és statisztika június 21.
A HEM kialakulása és fejlődése
Vállalatok pénzügyi kimutatásai és a beruházások Fazakas Gergely
Temelésmenedzsment Production Management VI. előadás Minőségbiztosítás.
Üdvözöljük az IIR Konferencia résztvevőit! IIR Konferencia 2001.
Gazdasági időtávok A közgazdasági időtávok arra utalnak, hogy milyen módon képes a vállalat reagálni a piaci eseményekre.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Vállalati Informatikai Megoldások  VIM bemutató  Szolgáltatásaink  Projektjeink  Technológiánk  Kapcsolatok.
Vállalati kapcsolatok fejlesztése Bikal, február 10. Drahos Péter Országos Egyházi TISZK Nonprofit Kft. © Szöllősi és Társai Bt.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia IT HelpDesk – CRM házon belül Microsoft Operations Manager 2005 és Microsoft CRM Ügyfélszolgálat Fülöp Miklós.
KULCSKOMPETENCIÁK AZ MVMI FEJLESZTÉSI IGAZGATÓSÁGÁN
Az ügyfél elégedettsége a teljesítésen múlik információáramlás az integrált rendszerekben a rendelés felvételétől a számlázásig.
Az önkormányzati cégek és önkormányzat közötti szerződéses kapcsolatok vizsgálata és az önkormányzati feladatellátást szabályozó külső szerződések rendszere.
BEVEZETÉS A VÁLLALATGAZDASÁGTANBA 5.
SZÁMADÓ Esemény Menedzser (SZEM). SUTA-JUTA Kft (SUTA01) Elfelejt Elek (értékesítés) Elfelejt Edit (pénzügy) Fejes Endre (ügyvezető) A partner bemutatása.
Az elégedett banki ügyfél
Minőség – Megbízhatóság - Biztonság Avagy mi a hosszútávú jó együttműködés alapja Földgázfórum Balatonfüred Gelencsér Lajos Ügyvezető igazgató E.ON.
1 Szervezet és minőség 2. előadás 1. 2 Az előadás tartalmi elemei Alapfogalmak A minőségfejlesztés jogszabályi háttere Minőségfejlesztési megközelítések.
Személyazonosság kezelés metacímtár kialakításával november 17. Hargitai Zsolt rendszermérnök Novell Magyarország
Bemutatkozik a rEVOLUTION Software A Budapesti Értéktőzsde sajtótájékoztatója április 22. Bódog Norbert ügyvezető igazgató előadása előadása.
Az informatikai stratégia tervezése BPR üzleti folyamatok újjászervezése Dr. Kovács Árpád Endre SZIE – GTK TATA Kiválósági Központ és Informatikai Intézet.
2007. szeptember 27. DMS Forte - Dokumentumkezelési újdonságok 1 Az ECM felszínre törése - DMS konvergencia (Enterprise Content Management, Document Management.
Szent István Egyetem Közgazdaságtudományi Jogi és Módszertani Intézet
ECM vagy DMS terméket vegyek?
8. tétel.
Hogyan készüljek fel egy nehéz tárgyalásra?
Vállalati Pénzügyek 1. előadás
CRM rendszer.
CRM: Ügyfélkapcsolat-menedzsment
SEEM alapok.
Első az ügyfél, de hogy érem el?
Vállalatirányítási rendszerek alapjai
Előadás másolata:

C. R. M ? SZÁMADÓ NAP 2006

C. R. M SZÁMADÓ NAP 2006

C. R. M SZÁMADÓ NAP 2006

C. R. M SZÁMADÓ NAP 2006

C. R. M SZÁMADÓ NAP 2006

C. R. M SZÁMADÓ NAP 2006

C. R. M SZÁMADÓ NAP 2006 A CRM a nyereségesség optimalizálását jelenti az ügyfél elégedettsége növelésének segítségével. CRM Customer Relationship Management - Ügyfélkapcsolatok kezelése. Az ügyfelet középpontba helyező vállalati filozófia informatikai eszközökkel való támogatással. A vállalat felsővezetőivel együtt kialakítani a CRM víziót, mely a vállalatot az ügyfélközpontúság felé vezető úton hosszú távon vezérelni fogja.

C. R. M SZÁMADÓ NAP 2006 SZÁMADÓ „dobozos CRM” Egyedileg szükséges, „cégspecifikus” adatok kezelése Események kezelése Körlevél készítése Számadó Partner Manager

SZÁMADÓ NAP 2006