C. R. M ? SZÁMADÓ NAP 2006
C. R. M SZÁMADÓ NAP 2006
C. R. M SZÁMADÓ NAP 2006
C. R. M SZÁMADÓ NAP 2006
C. R. M SZÁMADÓ NAP 2006
C. R. M SZÁMADÓ NAP 2006
C. R. M SZÁMADÓ NAP 2006 A CRM a nyereségesség optimalizálását jelenti az ügyfél elégedettsége növelésének segítségével. CRM Customer Relationship Management - Ügyfélkapcsolatok kezelése. Az ügyfelet középpontba helyező vállalati filozófia informatikai eszközökkel való támogatással. A vállalat felsővezetőivel együtt kialakítani a CRM víziót, mely a vállalatot az ügyfélközpontúság felé vezető úton hosszú távon vezérelni fogja.
C. R. M SZÁMADÓ NAP 2006 SZÁMADÓ „dobozos CRM” Egyedileg szükséges, „cégspecifikus” adatok kezelése Események kezelése Körlevél készítése Számadó Partner Manager
SZÁMADÓ NAP 2006