Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Első az ügyfél, de hogy érem el?

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Első az ügyfél, de hogy érem el?"— Előadás másolata:

1 Első az ügyfél, de hogy érem el?
CRM … és ami mögötte van... Első az ügyfél, de hogy érem el? Developed by

2 VÁLLALATIRÁNYÍTÁSI RENDSZER VAGY CRM? ÁGYÚ – VERÉB
- Út az automatikus folyamatirányítás felé - Tervezés, Döntés, Megvalósítás - Üzemeltetés, Ellenőrzés, Karbantartás, Újraszervezés - Minden a Bevezetésen múlik… itt is a méret számít! * Custumer Relationship Management ** Enterprise Resource Planning Developed by

3 ERP MODULOK SPECIÁLIS MODULJAINK/ALMODULJAINK
Hulladékgazdálkodási modul (ES - RECY) Hulladékok kezelésében, nyilvántartásában; és az azokkal kapcsolatos jelentési kötelezettségekben nyújt segítséget. (Részletesebben lásd később) Klinikai almodul Egészségügyi ágazatban használható nyilvántartó rendszer, mely példaképp az egészségturizmussal foglalkozó cégek számára hasznosítható. Közösségi Információs Rendszer almodul A törvényi előírás szerinti kötelező tanulói közösségi szolgálat nyilvántartására, valamint a hozzá tartozó dokumentumok előállítására szolgál. Developed by

4 CRM funkciók a gyakorlatban
Kapcsolattartók kezelése Partner kezelés: Vevők és Szállítók megkülönböztetése Üzletkötők kezelése (Alkalmazott és Partner is lehet üzletkötő) Reklamációkezelés Kampányok, Kampánytevékenységek, Kampányválaszok Kedvezmények létrehozása és kezelése Marketing funkcióhoz kapcsolódó bizonylatok létrehozása Értékesítéshez kapcsolódó bizonylatok létrehozása (Proforma számlák, Számlák) NAV kötelező adatszolgáltatás Webes megrendelések kezelése Garanciajegyek, Munkalapok, Ideiglenes bizonylatok kezelése Csoportos bizonylatkészítés (almodul megrendelése esetén) Developed by

5 Miben segíti a CRM és ERP cége munkáját?
Profi módon kezelheti adatait Átláthatóság a dokumentumok között Átlátható pénzügyi mozgás Könnyen követhető folyamatok Logikus és cégre szabott működés Felhasználóbarát kezelőfelület Developed by

6 Developed by

7 KELL-E NEKEM CRM? Pl. SEGÍT-E a gdpr betartásában?
- Adatkezelés a GDPR tükrében | „Nyilatkozatok tára / Jogos érdek” - Készített adat leltárt? – Okos adatbázis szűrések - Problémái vannak a jelenlegi nyilvántartással? - Az Adatfeldolgozó és Adatkezelő kooperációja - Időzített megkeresések, után követés - viselkedésmenedzsment Developed by

8 Amennyiben további kérdéseik adódnak, szívesen válaszolok.
KÖSZÖNJÜK A FIGYELMÉT Amennyiben további kérdéseik adódnak, szívesen válaszolok. Developed by


Letölteni ppt "Első az ügyfél, de hogy érem el?"

Hasonló előadás


Google Hirdetések