Letöltés Figyelj, figyelj, figyelj. Letöltés Figyelj, figyelj, figyelj Vonulj magadba, “alkotótűnödésbe”: Engedd meg a belső tudás megjelenését.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kapcsolattartás a szülői házzal
Advertisements

Készítette: Raczkó Viktória
Mesélő képek Fehér Ágnes FOK III/6.
Válaszok válság idején: hogyan hat a válság a gyógyszeripari piackutatásra? Szerencsés Dóra Egészségügyi kutatások vezetője Millward Brown Healthcare.
A felnőttképzés jövőképe (Érdemes-e intézményi stratégiát alkotni?) Akkreditált Felnőttképzési Intézmények Országos Egyesülete – országos konferencia (2008.
Retusálás régen és ma.
„Régi jó földből – új erős hajtások”. Miért jelentkezek az SZMT Elnöki poziciójára? - Elvira •Mert nagyon sokat kaptam ettől a közösségtől, Tőletek és.
Projektoktatás április 8. Papp Dolli.
Az Y generáció „laptoposítása”,avagy szociális kompetenciafejlesztés másként Dr. Buri Antalné kollégiumvezető.
A közötti időszak fejlesztési tervezésének megalapozása
A VALÓSÁG ILLÚZIÓ.
Nem számít!. Nem számít! A jó sorrend a konzultációkhoz: 1. Vágyak. 2. Problémák. 3. A félelmek eltávolítása átbeszéléssel! 4. Következő havi terv.
„Férfinak és nőnek teremtette”
Problémafa modell Ez a táblázat segít képileg megjeleníteni a probléma elemzést. A második oldal egy példát mutat be, a harmadik oldal pedig egy kitöltetlen.
Az ICT hatása az oktatási folyamatra Paradigmaváltás az oktatásban.
Amit az élettől akarok By Zsolti. Remélni jót és alkotni szépet.
Szükséges és hiányzó tanári kompetenciák a szakiskolai tanulók képzésében. Nemzetközi összehasonlítás VIII. Országos Neveléstudományi Konferencia 2008.
Világomban minden rendben van
“13 tanács egy életre" „13 tanács egy életre”.

IMA MAGYARORSZÁGÉRT. KEDVES SZERETETREMÉLTÓ EMBEREK!
13 tanács egy életre.
Tudatos teremtő vagy öntudatlan ősforrás?
A „hűséges kéz” és az „állhatatos szem” viszonya x A taktilis és a vizuális megismerés összekapcsolhatósága a XVII. században Szerző: Pintér Lilla Témavezető:
A döntés Dr. Ternovszky Ferenc: Nemzetközi menedzsment európai szemmel
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A „segítő tanár” rendszer működése az Új Buda Alma Mater-ben Turányi Zsófia Budapest február.
Dia-logos, a kollektív tudás útja TSZ és TM A SOL modellben
A szervezeti felépítés definíciója
Testi és szellemi fogyatékos gyermekek ápolása
Gábor Edina főigazgató Országos Egészségfejlesztési Intézet május 12. Elköteleződés az egészségért.
Angyalnaptár 2008 TE, aki válaszok után kutatsz, ha minket olvasva kapcsolatba lépsz velünk, megkapod, amit keresel.
A tudástársadalom jövője
JÓ REGGELT ! Megköszönöm jó Atyám, hogy az elmúlt éjszakán megőriztél engemet és új napot kezdhetek.
A szövegértési feladatok összeállítása
A szövegértési feladatok összeállítása
Agresszió elleni program Millenáris. Valami hiányzik, és mástól követeljük.
Miért nem valóságos az idő?
IKT az oktatásban március 18. Körmendy Zsolt
Magyar Dohánytermelők Országos Szövetségének Küldöttgyűlése 2006.November 20.
JÓ REGGELT !.
Volt egyszer egy ember akinek volt négy fia. Meg akarta őket taníani arra, hogy ne itélkezzenek elhamarkodottan, gyorsan, a dolgok felett. Egy feladatot.
Buda Béla dr. A krónikus beteg kommunikációs megnyilvánulásai
Zene: Chris Spheeris - Carino Nagy Elizabeth: Ha szíved hajt.
Mata-Morfózis Ruzsa Ágota Tanuló Szervezetek a Fenntarthatóságért Alapítvány SoL Hungary, elnök.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / Szakértelmek és tudások integrációja Horváth Zsuzsanna Budapest 2013.
Információs rendszer fejlesztése 4. előadás
Jöjj, ha éhes vagy.
Nyisd meg a szívem, ó Jézus
Bevezetés az újkori filozófiába. Miért új korszak? -szabad városok -polgárság (pénz és tudás) -egyház- és tekintély- ellenesség - ész.
Dávid zsoltára. Hozzád kiáltok, Uram, siess segítségemre, figyelj szavamra, ha kiáltok hozzád!
Lelkem áldja Neved Istenem, Mert Te fény vagy a sötétben
A tanulás segítése – a tanulás tanítása a napköziben
Élet a születés előtt? Testünk emlékei
Templom-Halom Lakitelek Nonprofit Kft. Sajtómappa Archeológiai és Művészettörténeti Központ.
Rátai Balázs Szellemi közjavak – intellectual public goods („nyílt forrás”- „open source”) SZSZK, Szeged, október 2.
Belépés a hálózati/virtuális információs világba
Nemi sajátosságok a vállalkozói készségekben
Balogh Andrea Johanna MKSZ, Siófok április 27.
Konfliktuskezelő, egyéni megküzdő-képesség fejlesztése
Te adtad nékem lelkemet,
Félre a dobozokkal! Király Zsolt
3D megjelenítés eszközei
Amit az élettől akarok By Pearl.
A szerelem "ABC"-je Kommunikáció a párkapcsolatban MIÉRT NEM FIGYEL RÁM? HOGY TUD ENNYIT BESZÉLNI? MOST MEGSÉRTŐDÖTT? "SZERETLEK" "MINDEGY" "SEMMI..."
13 tanács egy életre.
a hét verse Uzonyi Ádám: Gépuralom domokos katalin
A teremtő és gondviselő Atya
Visuddhi csakra.
Gondolkozz el…..
Előadás másolata:

Letöltés Figyelj, figyelj, figyelj

Letöltés Figyelj, figyelj, figyelj Vonulj magadba, “alkotótűnödésbe”: Engedd meg a belső tudás megjelenését

Letöltés kritikus, ítélkező Különbségek észlelése Empátiás A régi lehetőségek, meggyőződések megerősítése 1.figyelem Szokás vezérelt 2. kívülről figyel 3. belülről figyel Teremtő figyelem, ( a jövőből – emergens - kibomló ) 4. Az eredő forrásból figyel Nyitott elme Nyitott szív Nyitott akarat Közös érzékelésKözös jelen Közös alkotás A megjelenő jövő Lehetőségeihez, a Jelenhez kapcsolódás Érzelmi kapcsolás, Mély megértés Új adatok, info-k fellazítása Otto Scarmer, info:

4 levels of listening

Letölteni: múltbeli mintákat vetiteni felfüggeszteni Nyitott Elme Nézni: kivülröl való látás Végrehajtani: megtestesiteni gyakorlatokban, itézményes infrastrukturákban Együtt érzékelni reagálni © 2004 C.O. Scharmer - fordította: George Pór

Letölteni: múltbeli mintákat vetíteni felfüggeszteni Nyitott Elme Nézni: kivülről látás Érzékelni: belülröl látás Együtt érzékelni reagálni Végrehajtani: megtestesíteni gyakorlatokban, intézményes infrastrukturákban © 2004 C.O. Scharmer

felfüggeszteni mélyre merülés Nyitott Szív Nyitott Elme Együtt érzékelni Letölteni: múltbeli mintákat vetíteni reagálni Végrehajtani: megtestesíteni gyakorlatokban, intézményes infrastrukturákban Nézni: kivülről látás Érzékelni: belülről látás © 2004 C.O. Scharmer

elengedés Nyitott Akarat Együtt érzékelniEgyütt megjeleníteni Jelenné Tenni látni a Forrásból Letölteni: múltbeli mintákat vetíteni reagálni Végrehajtani: megtestesíteni gyakorlatokban, intézményes infrastrukturákban Nyitott Szív Nyitott Elme felfüggeszteni Nézni: kivülről látás Érzékelni: belülről látás mélyre merülés © 2004 C.O. Scharmer

Ki vagyok? Mi a munkám? Letölteni: múltbeli mintákat vetíteni reagálni Végrehajtani: megtestesíteni gyakorlatokban, intézményes infrastrukturákban elengedés Nyitott Akarat Jelenné Tenni Látni a Forrásból Nyitott Szív Nyitott Elme felfüggeszteni Nézni: kivülről látás Érzékelni: belülről látás mélyre merülés Együtt érzékelniEgyütt megjeleníteni © 2004 C.O. Scharmer

Prototipust készíteni: strategiai mikrokozmoszt teremteni Kikristályosítani vízió és szándék megtestesíteni kivitelezni beengedés Együtt alkotni Kapcsold be Letölteni: múltbeli mintákat kivetíteni Végrehajtani: megtestesíteni gyakorlatokban, intézményes infrastrukturákban Együtt érzékelniEgyütt megjeleníteni Ki vagyok? Mi a dolgom? elengedés Nyitott Akaratod Jelenné Tenni rálátni a Forrásból Nyitott Szíved a Nyitott Elméd felfüggeszteni Nézni: kivülről látás Érzékelni: belülről látás mélyre merülés © 2004 C.O. Scharmer - fordította: Ruzsa Á. & G. Por