Készítette: Kecskés Szalai Annamária Csilla. 1. rész: Iskolám jelenlegi helyzete.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Nagy Melinda 8. c
Advertisements

Passzívház.
Mindig meg szoktam állni a hatalmas könyves kirakatok előtt,
Királyhelmec városunk története
Gyere velem! Sétáljuk végig együtt az iskolámat!
Amiért érdemes idejönnöd…
Világnagy iskola Tanulás túl a csengőhatáron
Terézvárosi Kereskedelmi és Közgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Belvárosi Térségi Integrált Szakképző Központ 1074 Budapest Dohány utca 65.
Fény és hőmérséklet az iskolában Készítette: Kiss Marina 8.c, Tóth Eszter 8.c, Imeli Áron 11.c.
Baczkamadarasi-Kis Gergely Református Gimnázium
Bláthy Ottó Villamosipari Szakközépiskola
Az együttműködés színterei a segítő pedagógus szemszögéből
FENNTARTHATÓ LÉTÜNK A MEGÚJULÓ ENERGIÁK TÁRSADALMASÍTÁSA -TÁMOP /2-2F – A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális.
ÉN IS EPILEPSZIÁS VAGYOK.
Árpád Fejedelem Általános Iskola
Megújuló energiák Készítette: Szűcs Norbert
Fosszilis vs. megújuló Gazdaságossági szempontok
A kolozsvári Báthory Líceum
8.C OSZTÁLY KÉSZÍTETTE: KUTTOR CSABA. TALÁLKOZÁSUNK M ár óvodában is összetalálkoztunk, de más-más csoportokban voltunk. Az 1. osztályban találkoztunk,
Országos Egészségfejlesztési Intézet Életciklus Osztály szeptember előtt és után.
Zrínyi Ilona Általános Iskola
óvodától - szakiskoláig A vidéki tanulóknak az iskola épületében található kollégium ad otthont.
A jövő és az energia Mi lesz velem negyven év múlva ? Mivel fogok közlekedni ? Fázni fogok otthon vagy melegem lesz ?
Saját modul megvalósítása DROGPREVENCIÓ as tanévben Készítette : Szegedi Károlyné.
Karinthy Frigyes Gimnázium
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
„Kukaszépítő” – pályázat
Belvárosi Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény.
Ökoiskola Készítette:Horváth Eliza Anna Felkészítő tanár:Marton Anikó
FŐVÁROSI OKTATÁSI ÉS PÁLYAVÁLASZTÁST TÁMOGATÓ PORTÁL Horváth Csaba Főpolgármester-helyettes Sajtótájékoztató október 2.
Pénzügytan II. – február 23. Dr. Farkas Szilveszter
ÖKO iskola, de hogyan?. Miért akart az iskola pályázni? Iskolai élet TevékenységekPÁLYÁZAT Fenntartói támogatás.
A rendészeti (rendőr) (szak)képzés jelene és jövője
Megújuló energiaforrás: Napenergia
Tanulói lemorzsolódás 2009/2010. tanév. A 2008/2009. tanévben tanulóink közül 42 fő bukott meg (tavaly 45). Közülük 2 tanuló bukott 3 vagy több tárgyból,
A jövő lakóháza Szárföld.
Járom az arctalan várost,
Gábor Kálmán A fer hatása a felsőoktatásra Felsőoktatás Nyilvánossága Konferencia 2006 Felsőoktatási Kutatóintézet Institute for Higher.
Akkermann Róbert Hoffbauer Márk Logó Róbert Molnár Nagy Dániel
Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Szarka Zsuzsi
Zrínyi Ilona Általános iskola
Egészséglelkesek az iskolákban Az egészségfejlesztés helyzete az általános iskolákban.
Drogokról Saját modul megvalósítás es tanév Készítette : Szegedi Károlyné.
Az iskola az én szememmel Iskolánk diákjai a fent említett pályázatra készítettek diafilmeket, melyek közül a következőt véltük a legjobbnak.
Comenius 09/0128-C/1300 Alkohol és iskola Monor 2009
Differenciált tanulásszervezés TKM1016L
Tanulói elégedettségvizsgálat ismertetése HJK
Simon Gabriella A papíralapú portfólió
Tanévnyitó szeptember 1.. Iskolánk szeptember 1-jén 8 órakor tartotta ünnepélyes tanévnyitóját, mely zászlóbevonulással kezdődött.
A Naperőművek.
Készítette: Gáspár Lilla G. 7. b osztályos tanuló
Hogyan jutsz el hozzánk? A Jókai felől könnyen megközelíthető iskolánk. 3-as vagy 69-es villamossal 5-ös busszal Mexikói útig Valamint: Kisföldalattival.
Gyömrő Írta: Farkas Gréta A mi iskolánk Városunkról Kis városunk lakói
Dr. Schiffer Csilla. Továbbképzés előnyös:  ha általános válaszok adhatók egy problémára,  ha lehetséges a gyakorlaton túli elméletalkotás, amely továbbképzéssel.
Az alternatív energia felhasználása
Petőfi Sándor Általános Iskola
6753 Szeged, Majakovszkij tér 16.
SZEPSI MAGYAR TANNYELVŰ ALAPISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
Energiahatékonysággal a költségcsökkentés és
Gázelmék. Kecskemét II. Rákóczi Ferenc Általános Iskola.
„ADJ TERET, NYISS UTAT!” – SZOCIÁLIS KOMPETENCIÁKKAL A HÁTRÁNYOK ELLEN avagy Ágota és Ambrus testvérek lettek.
Projektzáró rendezvény Intelligens iskolák létrehozása az újszászi tanulók egyenlő esélyeiért TIOP-1.1.1/ projekt.
Szakmai tanulmányút NORVÉGIA ( – ) A bemutatót készítette: Dr. Csermák Károly Ph.D.
Készítette: Nyul Gábor1 Mérés-értékelés Norvégiában Parlament Oslo felülről.
Szélerőmű Készítette: Nadin, Barbi, Cinti, Attila.
Tájékoztató A SZAKKÉPZÉSI ÖSZTÖNDÍJRÓL
Dr. Felvinczi Katalin Nemzeti Drogmegelőzési Intézet
A SZEPSI MAGYAR TANNYELVŰ ALAPISKOLA ÉS GIMNÁZIUM RÖVID TÖRTÉNELME
3. osztályban.
Ponte de Lima- Freixo 3. projekttalálkozó (2017. október )
Előadás másolata:

Készítette: Kecskés Szalai Annamária Csilla

1. rész: Iskolám jelenlegi helyzete

A nevem Kecskés Szalai Annamária Csilla, az Érmihályfalvai 1-es számú Mezőgazdasági Főgimnázium tanulója vagyok.

Az iskolám jelenlegi helyzete elég borús, nincs elég osztály, ezért az iskola melletti tűzoltóság termeibe 8, illetve az iskola mühelyébe 6 osztály jár.

Az osztálytermek a tűzoltóságnál kicsik, diák csak szűkösen fér el.

Az iskolánk helyhiánya évtizedes gond, bár az iskolavezetők már minden esélyt megragadtak, hogy bővithessék.

2008-ban azonban felcsillant a remény, hogy épülhet egy új épület, 1éves határidőt kapott az iskola a kivitelezésre, folytak a munkák, azonban az állami „pénzcsapot” elzárták,igy csak az iskola alapja lett készen.

2.rész : Iskolám 10 év múlva

Az iskolám 10 év múlva ilyen kellene legyen -jol felszerelt tantermek, nagyobb osztályok

-több gyakorlat, interaktívabb órák

-egyforma egyenruha

-iskolabuszok a navétázóknak -iskolai büfé létrehozása

-az iskola elektromos fogyasztóinak átkapcsolása valamilyen megújuló energiaforrásra, pl.szélerőmű, napelemek

-minőségibb felvilágositás a szexuális életről, alkohol fogyasztásról,dohányzásról, drogokról

Köszönöm a figyelmet!