Kompetencia mérés eredményei 2006 Készítette: Mészáros-Vásárhely Katalin.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az Országos Kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Advertisements

SZÜLŐI IGÉNY- ÉS ELÉGEDETTSÉG-MÉRÉS
Kompetenciamérés eredményei 2009 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
Az országos mérések megújult rendszere
Országos kompetenciamérés A mérési rendszer fejlesztése, az érettségi rendszer átvilágítása Pongrácz LászlóOktatási Hivatal Magyar Termék Nagydíj.
A kompetencia alapú oktatás gyakorlati megvalósítása a Damjanich János Általános Iskolában szakmai beszámoló Készítette:Kézérné Tótok Bernadett.
Mérés, értékelés és minőségbiztosítás a közoktatásban
Kompetencia- mérés Somogyi József Általános Iskola
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI.
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI /A kisebb grafikonok az előző évi eredmények/
TIMSS 2007.
TANTÁRGY-ORIENTÁLT IDEGEN NYELV OKTATÁS Istvánffy Miklós Általános Iskola.
Ábramagyarázat az Országos Kompetenciamérés iskolajelentéséhez
TÓPARTI GIMNÁZIUM ÉS MŰVÉSZETI SZAKKÖZÉPISKOLA A évi ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS eredményei A felmérés időpontja: május 29.
Országos kompetencia mérés A kompetencia mérés:  4., 6. és 8. évfolyamokon mérik a tanulók képességeit ált. iskolában, ill. a 10. évfolyamon középiskolában.
BENKŐ PÉTER VANNAK-E KULTURÁLIS RÉGIÓINK?. -A méréseknél a KSH jelentéseit vesszük alapul. -Lehetséges mutatók: -a mezorégiók különböző fokú iskoláin.
Hogyan segítheti az országos kompetenciamérés a tanulás tanítás folyamatának szabályozását? Brassói Sándor főosztályvezető-helyettes Oktatási Minisztérium.
2010 évi országos kompetenciamérés elemzése Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola „Az egyetlen dolog, ami rosszabb annál, hogy beszélünk róla,
Új skála – új lehetőségek Egy kis ízelítő. Egységes skála (1)
Másik Petra, Másik Petra,Szaud-Arábia.
Hozzászólás Hermann Zoltán: Az iskolatípus hatása a tanulói teljesítményekre Lovász Anna Szirák november 9.
2008. évi Országos kompetenciamérés 6. osztály / Matematika
FÉLÉVI ÉRTEKEZLET 2008 / 2009 Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény Kápolnásnyék.
A Berettyóújfalui Kistérség bemutatása
Középpontban a fejlődés
. Magyar Termék Nagydíjjal ismerték el az Országos kompetenciamérést, mint szolgáltatást.
ÚJ ISKOLA, ÚJ TUDÁS ÚJ MAGYARORSZÁG KORMÁNYZATI KONFERENCIA március 4.
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2012 Készítette: Bánné Mészáros Anikó igazgatóhelyettes.
VERES PÉTER GIMNÁZIUM Tanulmányi eredmények 2005.
Informatika bemeneti mérés
Kis és nagy iskolák HÉTFA Kutatóintézet és Elemző Központ
Tanulói elégedettségvizsgálat ismertetése HJK
A szociális képességek fejlesztése módszertana
A tanulói jelentés.
Statisztikai alapfogalmak
Ábramagyarázat az Országos Kompetenciamérés iskolajelentéséhez
Telephelyi jelentés A telephelyi jelentés nyújtja a legrészletesebb képet az eredményekről és a tanulói összetételről. Nem csupán egy mérőszámot közöl,
EUCIP IT administrations vizsgák eredménye SZÁMALK-Szalézi szakközépiskola és napokon tartok vizsgák alapján.
Érettségi eredmények május-június.
A szövegértés-szövegalkotás programcsomag jellemzői
Az országos mérések megújult rendszere
A felmérés időpontja: május 28.. MÉRT TERÜLETEK:  matematikai eszköztudás  szövegértési képességek  háttérkérdőív kitöltése (szülők, tanulók)
Kompetenciamérés Kompetenciamérés Matematika 6. évfolyam.
Országos kompetenciamérés 2014
OKM 2014 iskolai elemzés Készítette: Fülöp Anna.
Országos kompetenciamérés
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,27. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,41 A legalacsonyabb átlag: 3,6. Nyolc osztály teljesített a négyes.
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉRÉS EREDMÉNYEI 2016.Március 7.
FIT-jelentés 2014 Kompetenciamérés eredményeinek elemzése.
1. 2 A gimnázium tanulmányi átlageredménye 4,13. A legjobb eredményű osztály átlaga: 4,62 A legalacsonyabb átlag: 3,53. Hét osztály teljesített a négyes.
2015. évi eredmények Újpesti Bajza József Általános Iskola Készítette: Kohodné Tóth Andrea intézményvezető.
Pedagógiai hozzáadott érték „Őrült beszéd, de van benne rendszer” Nahalka István
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai Jókai Mór Szakképző Iskola Bonyhád.
DARUS a gyermekekért.
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2015)
Új skála – új lehetőségek
Határon túli magyar tanulók teljesítménye a PISA vizsgálatok alapján
A évi kompetenciamérés eredményeinek elemzése 2016
AZ EURÓPAI UNIÓ TÁMOGATÁSÁVAL, KORSZERŰ, AKADÁLYMENTES ÉPÜLET
Szent László Középiskola Szekszárd
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatainak hasznosítása
Balázsi Ildikó Oktatási Hivatal
A évi kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Országos Kompetencia Mérés 2011
2007.okt Készítette: Dóczi Balázs
Kompetencia alapú szakoktatás
Bolyai Farkas Szakképző Iskola
Kompetenciamérés eredményei évfolyam 2013
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2017)
Előadás másolata:

Kompetencia mérés eredményei 2006 Készítette: Mészáros-Vásárhely Katalin

Az iskolánk átlagos standardizált képessége matematikából a felmérésben részt vett többi iskola eredményeihez viszonyítva  Átlag feletti a teljesítményünk;  Matematikából az átlagunk nem tér el jelentősen az országos, a városi, vagy a budapesti iskolák átlagától;

 Az összes felmért iskola közül mindössze 85 iskola ért el szignifikánsan jobb eredményt a mi iskolánknál;  A városi iskolák közül pedig mindössze 20 iskola teljesített jelentősen jobban a saját iskolánknál;

A diákok képességeloszlásának néhány jellemzője matematikából a mi iskolánkban és azokban a részpopulációkban, amelyekbe mi is beletartozunk  Tanulóink több mint 50%-nak átlagon felüli a teljesítménye;  Tanulóink tudása matematikából nem egységes;  A kiemelkedő képességű tanulóink aránya jóval nagyobb mint a gyenge képességüeké;  Jól működik a differenciálás;

 A gyengén teljesítő tanulóink átlaga jobb mint az országos vagy a hasonló iskolatípusban tanuló diákoké;  Iskolánkban sokkal jobban működik a felzárkóztatás,  Tanulóink 75%-a az országos, a hasonló iskolatípusban tanulók, valamunt a Szentendrei kistérségben tanulók átlaga felett teljesített;  A kiemelkedő képességű tanulóink átlaga is jelentősen jobb az egyes részpopulációk diákjaihoz képest;  Jól működik iskolánkban a tehetséggondozás,

Tanulói képességek matematikából a városi iskolákban és a mi iskolánkban  A második szint a minimális szint, melynek elérése szükséges a további szintek megszerzéséhez, illetve a mindennapi életben való boldoguláshoz;

 Kisebb az 1. illetve a 2. képességi szinten megrekedt taulóink aránya a hasonló iskolatípusban tanuló diákokéhoz képest, míg a 4. képességi szintet elért tanulóink aránya jóval nagyobb;

A mi iskolánk átlagos standardizált képessége szövegértésből a felmérésben részt vett többi iskola eredményeihez viszonyítva  Átlag feletti a teljesítményünk  Átlagunk jelentősen magasabb az országos átlagnál és a hasonló iskolatípusban tanuló diákok átlagánál

 Az összes felmért iskola közül mindössze 92 iskola teljesített szignifikánsan jobban;  A városi iskolák tekintetében mindössze 27 iskola ért el nálunk jelentősebben jobb eredményt;

A diákok képességeloszlásának néhány jellemzője szövegértésből, a mi iskolánkban és azokban a részpopulációkban, amelyekbe mi is beletartozunk  Tanulóink több mint 50%-a átlagon felül teljesített;  Tanulóink tudása egységes szövegértésből;

 A leggyengébb tanulóink átlaga jobb mint bármilyen más iskolatípusba tanuló diákok átlaga;  Tanulóink 25%-ának jobb a teljesítménye mint az országos átlagnak vagy a hasonló iskolatípusban tanuló diákok átlaga sőt a szentendrei kistérségben tanuló diákok 50%-ánál is jobban teljesítettek;  A kiemelkedő tanulóinknak is jobb a teljesítménye mint az egyes részpopulációk tanulóinak átlaga;  Jól működik iskolánkban a tehetséggondozás és a felzárkóztatás is;

Tanulói képességek szövegértésből a városi iskolákban és a mi iskolánkban  A második szint a minimális szint, amelynek elérése szükséges a további szintek megszerzéséhez és a mindennapi életben való boldoguláshoz

 Egyáltalán nincsenek leszakadó diákjaink;  Nagyon kevés az 1. illetve 2. képességi szinten megragadt tanulók aránya, tanulóink tulnyomó része elérte a 3. képességi szintet;