Kompetencia mérés eredményei 2006 Készítette: Mészáros-Vásárhely Katalin
Az iskolánk átlagos standardizált képessége matematikából a felmérésben részt vett többi iskola eredményeihez viszonyítva Átlag feletti a teljesítményünk; Matematikából az átlagunk nem tér el jelentősen az országos, a városi, vagy a budapesti iskolák átlagától;
Az összes felmért iskola közül mindössze 85 iskola ért el szignifikánsan jobb eredményt a mi iskolánknál; A városi iskolák közül pedig mindössze 20 iskola teljesített jelentősen jobban a saját iskolánknál;
A diákok képességeloszlásának néhány jellemzője matematikából a mi iskolánkban és azokban a részpopulációkban, amelyekbe mi is beletartozunk Tanulóink több mint 50%-nak átlagon felüli a teljesítménye; Tanulóink tudása matematikából nem egységes; A kiemelkedő képességű tanulóink aránya jóval nagyobb mint a gyenge képességüeké; Jól működik a differenciálás;
A gyengén teljesítő tanulóink átlaga jobb mint az országos vagy a hasonló iskolatípusban tanuló diákoké; Iskolánkban sokkal jobban működik a felzárkóztatás, Tanulóink 75%-a az országos, a hasonló iskolatípusban tanulók, valamunt a Szentendrei kistérségben tanulók átlaga felett teljesített; A kiemelkedő képességű tanulóink átlaga is jelentősen jobb az egyes részpopulációk diákjaihoz képest; Jól működik iskolánkban a tehetséggondozás,
Tanulói képességek matematikából a városi iskolákban és a mi iskolánkban A második szint a minimális szint, melynek elérése szükséges a további szintek megszerzéséhez, illetve a mindennapi életben való boldoguláshoz;
Kisebb az 1. illetve a 2. képességi szinten megrekedt taulóink aránya a hasonló iskolatípusban tanuló diákokéhoz képest, míg a 4. képességi szintet elért tanulóink aránya jóval nagyobb;
A mi iskolánk átlagos standardizált képessége szövegértésből a felmérésben részt vett többi iskola eredményeihez viszonyítva Átlag feletti a teljesítményünk Átlagunk jelentősen magasabb az országos átlagnál és a hasonló iskolatípusban tanuló diákok átlagánál
Az összes felmért iskola közül mindössze 92 iskola teljesített szignifikánsan jobban; A városi iskolák tekintetében mindössze 27 iskola ért el nálunk jelentősebben jobb eredményt;
A diákok képességeloszlásának néhány jellemzője szövegértésből, a mi iskolánkban és azokban a részpopulációkban, amelyekbe mi is beletartozunk Tanulóink több mint 50%-a átlagon felül teljesített; Tanulóink tudása egységes szövegértésből;
A leggyengébb tanulóink átlaga jobb mint bármilyen más iskolatípusba tanuló diákok átlaga; Tanulóink 25%-ának jobb a teljesítménye mint az országos átlagnak vagy a hasonló iskolatípusban tanuló diákok átlaga sőt a szentendrei kistérségben tanuló diákok 50%-ánál is jobban teljesítettek; A kiemelkedő tanulóinknak is jobb a teljesítménye mint az egyes részpopulációk tanulóinak átlaga; Jól működik iskolánkban a tehetséggondozás és a felzárkóztatás is;
Tanulói képességek szövegértésből a városi iskolákban és a mi iskolánkban A második szint a minimális szint, amelynek elérése szükséges a további szintek megszerzéséhez és a mindennapi életben való boldoguláshoz
Egyáltalán nincsenek leszakadó diákjaink; Nagyon kevés az 1. illetve 2. képességi szinten megragadt tanulók aránya, tanulóink tulnyomó része elérte a 3. képességi szintet;