TÁMOP 3.1.4. Nyertes pályázataink Ajka Békéscsaba Gyula Újszász Herend Tihany Halásztelek Pilisvörösvár Palánta Általános Iskola Budapest (18. kerület,

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Fancsalszki Éva projektmenedzser TÁMOP-2.4.3/A-09/ Június 07.
Advertisements

ERNYŐ PROJEKT szakmai program TÁMOP /
Faidt Józsefné PÉCS Változz, hogy változtass!! Faidt Józsefné PÉCS 2010.
Bedő Ferenc közoktatási szakértő komplex intézményi szaktanácsadó
„Művészettel a jövő művészeiért” TÁMOP-3. 1
Pályázati adatok: Projekt címe: „ A pedagógiai módszertani reformot támogató informatikai infrastruktúra fejlesztése Békéscsaba iskoláiban” Azonosító:
Támop 3.1.4/ A kompetenciaalapú oktatás, egyenlő hozzáférés – innovatív intézményekben.
Tantestületi felkészítő nap
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
TÁMOP projekt 4S együttműködés a minőségi szolgáltatások érdekében.
II/3. Működő és a legszegényebbeket elérő szolgáltatások, közösségi akciók Kunbábony, Civil Kollégium Képzési Központ április május
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
Szűts József Általános Iskola
„Kompetencia alapú oktatás- egyenlő hozzáférés a vésztői Szabó Pál Általános Iskolában” TÁMOP / „ Az első mag ezerszer újra kel, folyton.
Minőségi oktatás támogatása, valamint az egész életen át tartó tanulás elősegítése a kultúra eszközeivel az LHH kistérségek esélyegyenlősége érdekében.
TÁMOP Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Befogadó intézmények Sárbogárdon
Szeretettel köszöntjük a TÁMOP „Jó pályán”! projekt békéscsabai TÁMOP „Jó pályán”! projekt békéscsabai szakmai fórum résztvevőit! szakmai fórum résztvevőit!
Csete György Eörs A TÁMOGATÁSKEZELŐ A KÖZNEVELÉS SZOLGÁLATÁBAN
„Integráció Zalában” körkép az iskolák IPR tevékenységéről Bedőné Fatér Tímea IPR folyamat-tanácsadó
TÁMOP C-09/ „Kitárt karok” szeptember február 29. „Első lépés” – alacsony foglalkoztatási eséllyel rendelkezők képessé.
Környezettechnika A 13. C osztály részére 2011/2012.
TÁMOP /08.2 Kompetenciafejlesztés innovatív intézményekben.
Beiskolázás. Beiskolázás Választható iskolák Középiskola Szakiskola gimnázium szakközépiskola „szakmunkásképző’ nyelvi előkészítő évfolyam.
Fejlesztési koncepció
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása
intézményi folyamat-szaktanácsadó
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
A MAGYAR VÖRÖSKERESZT BÁZISISKOLÁJA SZENT ISTVÁN ÁLTALÁNOS ISKOLA.
szakmérnök hallgatók számára
1 TÁMOP-3.1.4/08/2. A Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézetének szolgáltatásai Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete.
Integrációs és képesség-kibontakoztató felkészítés az intézményekben Bedőné Fatér Tímea IPR szakértő Integrációs szaktanácsadó
Zala megyei önkormányzati fórum A TÖOSZ programjai és aktuális önkormányzati ügyek Dr. Zongor Gábor főtitkár Január 26. Zalaszentgrót.
A halmozottan hátrányos helyzetű általános- és középiskolások nevelését/oktatását segítő pedagógiai rendszer Győr, Mosolits Lászlóné, Ildikó.
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Oktatásfejlesztési munkacsoport.
Albert István Téri Napovi Kisvaszar
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP 3.2.2/08/A/1 A közoktatás modernizációját támogató hálózatfejlesztés a Közép-Magyarországi régióban.
„Digitális erőd – információkereső kalandjáték a reneszánsz témakörében ” Készítette: Tóth Krisztina.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
Beszámoló a Kistérségi Koordinációs Hálózat munkájáról, feladatairól.
7. Házi feladat megoldása
Magyar nyelv és irodalom TÁMOP-tapasztalatok. Külső - negatív A pályázat csúszása  Előzetes tanfolyamok + tanácsadó hiánya  teljes tanácstalanság A.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Nevelési-oktatási intézmények tanórai, tanórán kívüli és szabadidős tevékenységeinek támogatása TÁMOP /10/1.
Projektnyitó konferencia augusztus 28.
AZ ÓVODA- ISKOLA ÁTMENET TEMATIKUS SZAKMAI MŰHELY MUNKATERVE Készítette: Garai Zoltánné műhelyvezető.
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
TÁMOP / KOMPETENCIA ALAPÚ OKTATÁS, EGYENLŐ HOZZÁFÉRÉS INNOVATÍV INTÉZMÉNYEKBEN.
Bárczi Gusztáv Módszertani Központ 2005/2006.tanév I. félév Csíkvárné Takács Anikó Módszertani Központ vezetője.
„ Karöltve” Integrációs közoktatási referencia Intézmény kialakítása hálózati együttműködés keretében a Csertán Sándor Általános Iskola és Óvodában TÁMOP /
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
Horváth & Dubecz Tanácsadó Kft. TÁMOP projektben megvalósult képzések.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ ) II. SZAKASZ ” TÁMOP / Néder Katalin Ökoiskolai nevelési-oktatási program fejlesztése.
A beiskolázás előkészítése
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Központja
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - a felsőnyárádi óvodában Valló Péter intézményi folyamat szaktanácsadó
TÁMOP / Tartamfejlesztés – Hegyhát OrIGAMI(K) Pénzügyi előrehaladás.
Tájékoztató A járási tréningekről Dr. Marosi János MKKSZ Szabó F. Attila MKKSZ Budapest, május 19. „Önkormányzati kapacitásépítés norvég‐magyar együttműködéssel”
Jó gyakorlatok a közoktatás területén
ERNYŐ PROJEKT Záró 2013/ TÁMOP /
A TÁMOP / projekt jelene és jövője.
Pályázati eredmények Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program Pályázati eredmények Humánerőforrás-fejlesztési Operatív Program HEF OP –Térségi.
Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege:
A kommunikációs műhely munkájának bemutatása
Előadás másolata:

TÁMOP 3.1.4

Nyertes pályázataink Ajka Békéscsaba Gyula Újszász Herend Tihany Halásztelek Pilisvörösvár Palánta Általános Iskola Budapest (18. kerület, 19. kerület)

Képzési helyszíneink

Kooperatív technikák 11 képzés 190 résztvevő 7 tréner 9 település

TKP 51 képzés 1069 résztvevő 8 tréner 34 település

IPR-Light 12 képzés 297 résztvevő 6 tréner 9 település

IPR Óvoda 5 képzés 77 résztvevő 5 tréner 5 helyszín

SNI (Fejlesztési tervek, Nehezen, de nevelhető…) 37 képzés 280 résztvevő 5 tréner 10 helyszín

Új tanulásszervezés 40 képzés 260 résztvevő 9 tréner 9 helyszín

Óvodai programcsomag 7 képzés 92 résztvevő 1 tréner 4 helyszín

Értékelés, tervezés 12 képzés 162 résztvevő 3 tréner 8 helyszín

Összesen 175 képzés 2427 résztvevő 18 tréner 96 település