Házi dolgozat szolgáltatásmarketing mystery shopping máv

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Elektronikus ügyintézés
Advertisements

Alberti Rita Apró Zoltán Bálint Zsolt Baranyi Zsuzsanna Balázs Dorottya Szabó Gergely.
AZ SZÁMÚ VONAT JELZŐMEGHALADÁSA BALATONMÁRIAFÜRDŐ ÁLLOMÁSON
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
Genertel sajtótájékoztató – az NRC kutatási adatai június 9.
Önkéntes menedzsment Előzmények Toborzás Szűrés, kiválasztás
Esély és lehetőség: Távmunka Magyarországon 2002.november.
A cselekvés filozófiája, mint módszer L’association LE CŒUR DES HALTES est membre du partenariat.
„EZERARCÚ CSALÁD” A fiatalokkal való kapcsolatfelvétel és sikeres bizalmi kapcsolat kialakításának egyik lehetősége Pistyur Gabriella Sóti Beáta Törzsökné.
Tájékoztató a Kormányzati Ügyféltájékoztató Központról
Speciális szükségletek a foglalkoztathatóság nézőpontjából …a szociális munka lehetőségei és korlátai.
Új trendek a marketing stratégiai szemléletében Marketing Menedzsment előadás Omegaglen, DMS Molnár Attila december 18.
MARKETINGKUTATÁS PIACKUTATÁS.
A szolgáltatásmarketing sajátosságai
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Kecskemét, október 16.
Érvek, érvelés.
Karrierfejlesztés lehetőségei és dilemmái
1 Versenyképesség alakulása a határ mentén MTA RKK Nyugat-magyarországi Tudományos Intézet Grosz András tudományos munkatárs MTA RKK Nyugat-magyarországi.
1 Kormányszóvivői tájékoztató március 31. Egységes Magyar Munkaügyi Adatbázis (emma)
E-learning és a multimédia
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Szervezetfejlesztés Töviskes Imre.
A kommunikációs mix elemei
AIIR projekt Autósiskolai Integrált Információs Rendszer.
Környezeti megtakarítások a versenyképesség szolgálatában A DESZKTOP program tapasztalatai a pécsi kistérségben Hohmann Balázs Tudatosan a Környezetünkért.
Üzleti közösségekhez tartozás Magyar Vállalkozók Üzleti Köre
A GYÓGYTURIZMUS HELYZETE MAGYARORSZÁGON, FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEI (THE POSITION OF MEDICAL TOURISM IN HUNGARY AND ITS DEVELOPMENT OPPORTUNITIES) Készítette:
Nyíregyházi Főiskola március 6. Dr. Kokovay Ágnes Kompetenciaalapú képzés és a távoktatás.
Fejlesztési, stratégiai útmutató
A szolgáltatói jelleg erősítése a postai szakképzésben Rosta Péter.
Lázár László ÉRTÉKEK ÉS MÉRTÉKEK A vállalati erőforrás-felhasználás leképzése és elemzése hazai üzleti szervezetekben.
Marketing eszközrendszere
Titokzatos vásárlók.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Önéletrajzírástól a munkába állásig - gyakorlati tanácsok a szakképzett munkaerő és a munkáltatók eredményes találkozásához június 24.
NETre Kész – IT-mentor roadshow, Pécs A célcsoport munkaerő-piaci helyzetét és életminőségét javító információk az Interneten és azok használata Czanik.
Óvodai és iskoláztatási támogatás lehetőségei és korlátai Herczog Mária TÁRKI - Világbank műhelykonferencia május 7. Novotel Hotel.
Regionális Civil Egyeztetések (RECE) Program Egyeztetési folyamat A Társadalmi Egyeztetés Eljárási Normarendszere kötet és a RECE programban készült helyzetelemzés.
Állami és önkormányzati vállalatok átláthatósága - a FŐTÁV Zrt. esetében Budapest, április 28.
Ügyfélkapcsolattal rendelkező munkahelyek. Ügyfélszolgálati munkahelyek Bankfallal lezárt számítógéppel támogatott ügyfélkapcsolati munkahelyek Amennyiben.
Minőség menedzsment 6.előadás
9. A személyes eladás (Personal Selling)
Hiszünk minden egyes ügyfél fontosságában. Minden egyes vásárlásuk, látogatásuk fontosságában. Annak részleteiben, ahogyan Ők ezt megélik. Kiváló ügyfélkiszolgálás.
A kutatás munkafolyamata és munkaeszközei © Turóczyné Veszteg Rozália Felnőttképzési szakértő Szolnok
1 Válság a fejekben is Nem látják át és nem veszik igénybe a fogyasztóvédelmi intézményrendszert a magyarok - Gulyás Emese - Tudatos Vásárlók Egyesülete.
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
A piackutatás alapjai E-Learning.
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
HÁZI DOLGOZAT SZOLGÁLTATÁSMARKETING IMÁZS PROFIL ELMŰ ÉS AZ E-ON
Dunaújváros2014. szeptember 15. Projekt eredményeinek disszeminációja – 9. fejlesztési elem ÁROP- 1.A „Szervezetfejlesztés a konvergencia régióban.
EMMT Konferencia Illyefalva 2006 szeptember 30. I. A mentálhiginés képzés szerepe a Lelkisegély Telefonszolgálat elindulásában Cselekvésre serkentő látásmód.
Down Alapítvány TÁMOGATOTT ÜGYINTÉZÉS 1145 Budapest, Amerikai út 14. Tel.: (061) A Támogatott.
Hatékonyságnövelés, avagy: Buktatók és előnyök a társas praxisban 2014 PMK dr. Bába András – Polequi Bt.
Franciaország bemutatása szekunder kutatás alapján
A marketingeszközök különböző piaci helyzetekben alkalmazott, az adott piaci helyzetnek megfeleltetett kombinációja.
A turizmus és a nemzetközi konferenciák alakulása között SZEKUNDER KUTATÁS DÁNIELNÉ GARAI ÁGNES LEV69128.
Munkakörelemés és –tervezés röviden
1. A VÁLLALKOZÁS MARKETING TEVÉKENYSÉGE
Mindenkit köszöntök, Takács Titusz vagyok a JTT PRO Biztonságtechnikai Kft. ügyvezető igazgatója. BIZTONSÁGTECHNIKAI KFT. Mai előadás témája: Vállalkozások.
Gazellák Magyarországon A KIS- ÉS KÖZÉPVÁLLALATOK SZEREPE A FOGLALKOZTATÁSBAN Műhelykonferencia.
ÜGYFELEK ÉS CSOMAGOK: mindenki elégedett? A fogyasztók és a bizalom kérdése.
Kovács István BME – Menedzsment és Vállalatgazdaságtan Tanszék Szolgáltatásmarketing.
Az üzletek operatív működtetése
A TERMÉK- ÉS A MARKETINGKONCEPCIÓ KIFEJLESZTÉSE
Szolgáltatásmarketing
A problémamegoldás 7 lépéses módszere:
Partnerség és együttműködés
Erősségek gyengeségek.
Értékesítési oktatás Előadó: [Név].
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
Előadás másolata:

Házi dolgozat szolgáltatásmarketing mystery shopping máv Dánielné Garai Ágnes LEV69128

Tartalomjegyzék A kutatási probléma 3 A kutatás céljai 3 Megfigyelési szempontok 3 1.Személyes(Face to face encounter) 3 2.Telefonos (Mystery Calling) 4 3.Internet (Mystery Netting) 4 Eredmények bemutatása 4-5 Következtetések, javalatok 6

Kutatási probléma A kutatás témája A kutatás céljai 1.kutatási cél: a MÁV 3 P-jének bemutatása mystery shopping-on keresztül 2.kutatási cél: milyen a cég megítélése az dolgozók körében?  Célcsoport meghatározása

Megfigyelési szempontok 1.Kutatásom alatt elsősorban a dolgozók hozzáállását és ügyfél központúságát akartam megfigyelni, mind jegyek vásárlásakor mind azok ellenőrzésekor. 2.Érdekelt továbbá az is, hogy mennyire dinamikusak a szolgálataik biztosításában, és mennyire képesek alkalmazkodni az adott körülményekhez.   3.Harmadik módszer az értékelésre pedig a telefonos kapcsolatfelvétel. 4.Milyen hosszú a várakozási idő? 5.Hogyan hasznosítják a tréningen tanultakat a fogyasztók meggyőzésére, illetve a szolgáltatás javítására?

PEOPLE Elsősorban a felmérések során három csoportra lehet osztani: 1.Személyes 2.Telefonos 3.Internet

Személyes(Face to face encounter) A személyzet viselkedése itt volt a legkevésbé motiváltnak jellemezhető, vásárláskor a szemkontaktus mellőzése, a testbeszéd és a motiváltság teljes hiánya miatt egyáltalán nem volt nevezhető megragadó élménynek. Nem motiválta a vásárlást, kedvezményekről nem tájékoztatott.

Telefonos( Mystery Calling) Telefonos ügyintézés sokkal jobb, azonnali válasz lehetősége, nyugodt hangvétel A beszélgetés kezdeténél bemutatkozás A kedvezményekről először nem adott információt, de konkrét rákérdezés után minden információt megosztott Összesítve a legjobb információszerző csatornának bizonyult

Internet(Mystery Netting) Információkérés: e-mail: informacio@mav-start.hu Jegy-, különvonat-, diák-charter-,csoportos utazások megrendelése: e-mail: ertekesites@mav-start.hu 2 nap után körültekintő, tisztelettudó válasz levél

Eredmények bemutatása People: frontszemélyzet, háttérszemélyzet, igénybevevők az emberi tényező marketingorientált kezelése Physical evidence(servicescape) belső, külső, egyéb kézzelfogható tényezők Külső környezeti elemek Belső környezeti elemek BERENDEZÉS A VONAT MAGA (CSOMAGOLÁS) Process

Következtetések, javaslatok A Máv munkatársainak egyértelmű hiányossága nem a tudásukban nyilvánul meg, hanem a motivációjukban, egy új bonusz rendszer lenne szükséges a fent említett problémák javítására. A hajléktalan probléma megoldásában csak a rendőrség illetve a felbérelt biztonsági szolgálat segíthetne a pályaudvarokon. A fenti probléma nem hálás, de ettől függetlenül nagyon fontos mind a hazai felhasználók percepciójában, mind a külföldiekében. A problémás településeken elhelyezett lelakott állomások felújítására az EU folyamatosan pályázatokat ír ki, ezek megpályázásával egy költséghatékony módszer nyílna mind a külső,- mind a belső felszerelés korszerűsítésére.

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!