Informatika bemeneti mérés

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
AZ EPICT TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS HATÁSVIZSGÁLATA IKT-METRIA FELVÉTELEK ALAPJÁN Az IKT-metria mérőeszköz.
Advertisements

1 II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola.
EURÓPA MAGYARORSZÁG.
E-learning alapú távoktatás tapasztalatai a Széchenyi István Egyetemen
Digitális kompetenciák a pedagógusképzésben Jelli János Apor Vilmos Katolikus Főiskola (HU) Námesztovszki Zsolt Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvű Tanítóképző.
Internetes attitűdváltozások a felsőoktatási hallgatók körében 2002–2007 Dr. Vig Zoltán augusztus 26.
Informatika tanításom
Széchenyi István Gimnázium Nyitott nap negyedikeseknek november 27.
Cserháti Sándor Műszaki Szakképző Iskola és Kollégium Nagykanizsa
Gimnáziumi tagozat 9. a normál tantervű 9.b nyelvi előkészítő.
Tehetséges tanulóink szakkörökön, a több éve működő tehetséggondozó műhelyekben (természettudományos, környezetvédelmi), valamint a különböző szintű.
Humánkineziológia szak
A Magyar Köztársaság kormánya. Folytatódnak a kormány oktatási esélyegyenlőségi programjai Arató Gergely államtitkár prezentációja Budapest, augusztus.
Kompetencia- mérés Somogyi József Általános Iskola
KG Bevezetés a Szoftver-ergonómiába 2. Tervezési és vizsgálati módszerek 2.3. Bejárási módszerek (walk-through)
óvodától - szakiskoláig A vidéki tanulóknak az iskola épületében található kollégium ad otthont.
TIMSS 2007.
Informatika v á rosi munkak ö z ö ss é gi foglalkoz á sok hatása az iskolában folyó tehetséggondozásra.
Szabó Attila, Cross-entrópia alkalmazása a megerősítéses tanulásban.
2010 évi országos kompetenciamérés elemzése Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola „Az egyetlen dolog, ami rosszabb annál, hogy beszélünk róla,
MOST „MObil SegítőTárs” vakoknak
Gazdasági ismeretek. Elsőként az iskolánkról. A Ceglédi Közgazdasági és Informatikai Szakközépiskola nagy múltú, idén lesz 40 éves. A város legfiatalabb.
Az informatika tanítása Montessori-jellegű iskolában
Informatikai szakképzés Gépipari, Informatikai Műszaki Szakközépiskola és Kollégium Kovács Péter
2008. évi Országos kompetenciamérés 6. osztály / Matematika
Az IKT-metria mérőeszköz
Miért jó az informatika a hallássérülteknek?
dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ
Emmt konferencia, Illyefalva 2006 szeptember 30. Internetes tanácsadás: Interneten keresztül, névtelenül, a Rogers-i személyközpontú pszichológia elveire.
Fogyasztóbarát biztosítói gyakorlatok. Bizalom A pénzügyi szolgáltatók iránti fogyasztói bizalom számos mérés alapján igen alacsony más szolgáltatásokkal.
LKG-Moodle A LKG ToP ( T áv O ktatási P ortál) működéséről avagy bevezetés a MOODLE e-oktatási rendszer használatába Bánhegyesi Zoltán.
1 Informatika kimeneti mérés 10.évfolyam
Informatika kimeneti mérés 2008
Kis és nagy iskolák HÉTFA Kutatóintézet és Elemző Központ
Tanulói elégedettségvizsgálat ismertetése HJK
Kompetencia mérés eredményei 2006 Készítette: Mészáros-Vásárhely Katalin.
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
Ha javítani szeretnénk az eredményeken
Érettségi eredmények május-június.
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
Az országos mérések megújult rendszere
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 2. konferencia.
SZEPSI MAGYAR TANNYELVŰ ALAPISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
Internet a családban Székely Levente –
A PISA és az Országos kompetenciamérés tanulságai
A verseny meghirdetője: Informatika - Számítástechnika Tanárok Egyesülete A verseny célja: az informatikában tehetséges diákok számára lehetőséget teremteni.
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ a 2017/2018-as tanévre szeptember 14. Balázs Lászlóné igazgatóhelyettes.
Mérés-értékelés konferencia március 12. Szolnok.
A verseny helyszíne a Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola és AMI, Százhalombatta.
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
Pedagógiai hozzáadott érték „Őrült beszéd, de van benne rendszer” Nahalka István
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai Jókai Mór Szakképző Iskola Bonyhád.
OKM osztályJudit osztálya 8. osztályOlga és Kata osztálya 10.A (négyévfolyamos)U. Ági osztálya (!) 10.B (nyolcévfolyamos)F. Andrea osztálya.
Motiváció és ellenőrzés az informatika órákon
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2015)
Széchenyi István Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakképző Iskola
Bemeneti kompetencia mérés
A évi kompetenciamérés eredményeinek elemzése 2016
Szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai
Kakusziné Körtvélyesi Anikó
A szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatainak hasznosítása
TANULÓINK SZFP-II programban résztvevő osztályok:
Az Európai Unió tagországainak, a csatlakozásra váró országoknak
A évi kompetenciamérés FIT-jelentéseinek új elemei
Országos Kompetencia Mérés 2011
Dobos C. József Vendéglátóipari Szakképző Iskola Budapest
Kompetencia alapú szakoktatás
FELVÉTELI TÁJÉKOZTATÓ
3. osztályban.
Országos kompetenciamérés 6. évfolyam (2017)
Előadás másolata:

Informatika bemeneti mérés 2007. szeptember

bementi mérés informatika 2007 Módszertan Feladatlappal Számítógépen megoldható gyakorlati feladat 2. informatika órán megíratva Jósági mutató: 50% felett Minden 9. és 0. évfolyamos diákkal megoldatva (186 fő) bementi mérés informatika 2007

Számítógépes ellátottság bementi mérés informatika 2007

Internetes ellátottság bementi mérés informatika 2007

Megállapítások, következtetések Számítógép: A számítógép ellátottság magas, iskolai szinten, minden osztály 80% felett van. Internet: Az osztályoknál a 0. évfolyam a legtöbb hozzáféréssel rendelkező (68%) A szakiskolásoknál a 9c a legkisebb mértékben behálózott (41%). A számítógép birtoklás és az Internet megléte között 0,74 a korreláció, ami magas érték, azaz akinek van gépe törekszik az Internet bekötésére is. Következtetések: Otthoni számítógépes feladatok megoldására, ma már van lehetőség, de az internetes feladatokat csak a tanulók fele lenne képes otthon megoldani. bementi mérés informatika 2007

Feladattípusok szerinti adatok bementi mérés informatika 2007

Megállapítások, következtetések Nagyon érdekes az általános Internet használat korában, az e-mail küldés nagy feladatot jelentett nekik. (illetve nem rendelkeznek saját e-mail címmel?...) Az operációsrendszer feladat esetén érték el tanulóink a megfelelő szintet, a többi feladatnál alatta maradtak. A tavalyi eredményeknél gyengébb eredmények Következtetések: A gyerekek keveset e-mail-eznek , inkább más jellegű internetes kommunikációs formákat használnak. Fontos az tanultak átismétlése. Több kompetencia alapú feladat beépítése a órai, otthoni munkába bementi mérés informatika 2007

bementi mérés informatika 2007 Szövegszerkesztés bementi mérés informatika 2007

Megállapítások, következtetések Nagyon változóak az átlag mögötti feladateredmények. Ez is tanult ismeret és csak a betűformázási ismeretek és kép beillesztés ért el megfelelő eredményt. Bekezdésformázás nagyon gyenge. Alacsony korreláció (0,28) az otthoni számítógép meglétével. Következtetések: Erősíteni kell a bekezdésformázásra, szegélyezésre vonatkozó ismereteket. Az is látszik, hogy a helyes gépelési módot is tanítani kell nekik. bementi mérés informatika 2007

bementi mérés informatika 2007 Osztályonkénti átlag Átlag 2006: 55% Átlag 2007: 48% bementi mérés informatika 2007

Szaszák Csaba: szaszak@index.hu Köszönöm a figyelmet! Szaszák Csaba: szaszak@index.hu