Éghajlatváltozás Környezettudatossági felmérés A Greenpeace, a Magyar Természetvédők Szövetsége és a WWF Magyarország részére.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A helyi közszolgáltatások versenyképességet szolgáló modernizálása Bodor Ákos – Grünhut Zoltán MTA KRTK Regionális Kutatások Intézete ÁROP
Advertisements

Semmelweis Egyetem Testnevelési és sporttudományi kar
Körös Volán Zrt évi utas elégedettség mérési eredményei Utas Elégedettség Mérés 2012.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban A foglalkoztatási célú projektek jelentősége, hatása a térségi foglalkoztatásra Szombathely, május 14.
Jelige: „Isa, por es homou vogymuk.”
KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS 2011 PÜSPÖKSZILÁGYI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
MHT Országos Vándorgyűlés
Kutatási gyorsjelentés Omnibuszos kutatás meghatározott szakpolitikai témában – Egészségügy január.
Civil szervezetek működési környezetének javítása Közvélemény-kutatás 1.
2003. január Tanulói munkaterhek. A kutatás módszere  Válaszadók: 2700 tanuló és szüleik (elsősorban az édesanya)  Kérdezés módja: személyes interjúk.
Frissdiplomások a munkaerőpiacon - a jövedelmet befolyásoló tényezők
Optimális rétegzés és településrétegzési vizsgálatok a KSH lakossági felvételeiben Fraller Gergely.
A dohányzás visszaszorítása érdekében megvalósuló program Segítség - a dohányfüst - mentes életért május 31.
1 …mert mindenki fogyasztó ! Tájékoztató kampány a Közép- dunántúli Régióban TAMOP /2 KÖZVÉLEMÉNY-KUTATÁS A projekt az Európai Unió támogatásával,
Piackutatás (teszt).
GYERMEKBÁNTALMAZÁSOK A TABULA RASA ALAPÍTVÁNY TEVÉKENYSÉGE Kovácsné Duró Andrea ME BTK Tanárképző Intézet
KÖRNYEZET ÉS TÁRSADALOM Preferenciák és lakossági értékrendek önkormányzati kutatások alapján Az előadás elhangzott a Megyei Jogú Városok Szövetségének.
Reklámelőteszt és reklámhatás-vizsgálat
„A jó polgár”- jogtudatosság a mai magyar társadalomban
„Gyakoroljuk a demokráciát!” Közösségi tervezés helyi projektekben Kuna Gábor, Cromo Közhasznú Alapítvány.
Környezettudatos fogyasztói magatartás – a zöld marketing perspektívái
Kertész Balázs Szinapszis Kft. Kutatási igazgató
Hajléktalanok és társadalom Hajléktalanok és média Szántó Tamás.
Kutatási problémák megoldása. Feladat „A” Kutatási problémánk a következő: az Omnia imázsjavító reklámkampányt tervez. A kommunikáció célja, hogy a kávé.
1 A Gyermekszegénység Elleni Nemzeti Programtól a Legyen jobb a gyerekeknek Nemzeti Stratégiáig MEH–MTA 2006–2007. évi kutatások beszámolója május.
A munkaerőpiaci képzési és átképzési programok eredményességének vizsgálata regionális és kistérségi vetületekben MTA Regionális Kutatások Központja Alföldi.
2004. január 27. Felmérések felhasználása, kapcsolatrendszere Szabó Imre BME Diákközpont igazgató.
Kutatás-történet : Magyar Háztartás Panel vizsgálat (TÁRKI, Budapesti Corvinus Egyetem elődje, KSH) 2007, NKTH Jedlik-pályázat: Háztartások Életút.
Debreceni Egyetem Agrár és Műszaki Tudományok Centruma Logisztikai Koordinációs Központ Logisztikai szakemberigény, képzési igény, elvárások és tények.
Alvás Világnapja, március 13. Kiss Katalin, kutatás vezető Szinapszis Kft. Így alszanak a magyarok - Egy piackutatás tanulságai -
SERDÜLŐKORÚAK DOHÁNYZÁSI SZOKÁSAI, ISMERETEI
A teljesítménymérés helye és szerepe a könyvtári menedzsmentben
Készen állunk az egészségbiztosítási piacnyitásra
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Térfigyelő rendszer Baján
Éghajlatváltozás Budapest és Pest megye Környezettudatossági felmérés A Magyar Természetvédők Szövetsége részére.
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Szabados Tímea és Wéber Andrea (EBH) november 8. Nemzeti Fejlesztési Ügynökség Diszkrimináció, jogtudatosság,
Szabados Tímea és Wéber Andrea (EBH) október 26. Intézményekbe vetett bizalom és jogtudatosság a mai magyar társadalomban (Kutatási eredményeink.
A kutatás munkafolyamata és munkaeszközei © Turóczyné Veszteg Rozália Felnőttképzési szakértő Szolnok
Heves megyei civil szervezetek komplex szervezetfejlesztése Heves megyei civil szervezetek komplex szervezetfejlesztése - Pályázati kiírás civil szervezetek.
KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS 2011 BÁTAAPÁTI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC. TETT.
TETT KUTATÁS NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS 2009 PÜSPÖKSZILÁGYI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
Nyugat-Mecseki TIT területi kutatás Összefoglaló 2005.április.
KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS PÜSPÖKSZILÁGYI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
„A madárbarát Magyarországért!” Ki/mi az Önkéntes? aki valamilyen közös cél elérésének érdekében, szabad akaratából hajlandó időt és energiát.
Megtakarítási módszerek a vállalatok gyakorlatában Berey Zita
MIT TUDUNK AZ IFJÚSÁGPOLITIKÁRÓL? Kvíz. ISTEN HOZOTT BENNETEKET EGY RÖVID KVÍZBEN, MELY SOK MINDENRE VONATKOZIK, AMI A FIATALOKAT ÉRINTI...
Vecsés város kutatás Közéleti, politikai kérdések Második hullám
Szakdolgozat címe Szakdolgozó neve Konzulens: Konzulens neve
Confidential & Proprietary Copyright © 2010 The Nielsen Company Hirdetési formák lakossági elfogadottsága Piackutatási eredmények Január.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Lakosok véleménye a Magyar Honvédségről február 21. Domokos Tamás.
A Balaton Kiemelt Üdülőkörzetben tervezett vízpart-rehabilitációs projektek várható társadalmi fogadtatása Dr. Vári Anna - Ferencz Zoltán MTA Szociológiai.
MTA KRTK Regionális Kutatások Intézete ÁROP „Helyi közszolgáltatások versenyképességet szolgáló modernizálása” MTA KRTK Az Integrált.
A friss hal és haltermékek fogyasztói megítélése 2014-ben Ózsvári László – Fodor István – Bódi Barbara – Kasza Gyula HALÁSZATI TUDOMÁNYOS TANÁCSKOZÁS SZARVAS,
Dr. Tokár-Szadai Ágnes Adjunktus Miskolci Egyetem, Gazdálkodástani Intézet VI. Országos Tanácsadási Konferencia, BKIK Budapest, március 21. (ISBN.
A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink.
TÁMOP A-14/ „TIE”-KUTATÁSOK DECEMBER ZALAEGERSZEG.
1 Felelősségvállaló szereplő avagy mit tehet a könyvtár a fogyatékosok érdekében.
Ami változott, és ami nem
Lakosok véleménye a Magyar Honvédségről
MEGHÍVÓ Természetismereti kirándulásra és találkozóra vasárnap
HAJLÉKTALANSÁG ÉS DROGHASZNÁLAT
Bankreklám vagy szappanopera?
A járműipar gazdasági hatása a Közép- és Nyugat-dunántúli régiók fejlődésére Alprojekt-záró konferencia A beszállítói hálózatok menedzsmentjének és vállalati.
Közbiztonság Budapesten Budapesti adatok
TOP SF Munkaerő-piaci és foglalkoztatási helyzetkép Székesfehérváron Mahler Balázs Székesfehérvár Megyei Jogú Város Önkormányzat.
Előadás másolata:

Éghajlatváltozás Környezettudatossági felmérés A Greenpeace, a Magyar Természetvédők Szövetsége és a WWF Magyarország részére

2 Háttér és célok A Cognative Kft Óta végez környezet- és természetvédelem témakörében országosan reprezentatív kutatásokat ban, három hazai civil szervezet megrendelésére reprezentatív kutatást végzett az alábbi kérdések megválaszolására: Az éghajlatváltozás és hatásainak ismertsége, Az éghajlatváltozás hatásainak / következményeinek ismertsége Elvárások környezet- és természetvédelmi szervezetekkel szemben

3 A kutatás személyes, otthoni kérdőíves interjúk alapján készült május 6. és 22. között zajlottak. Annak érdekében, hogy a megkérdezettek mintába kerülésére egyenlő esélyt biztosítsunk, kérdezőbiztosaink a mintába kerülő háztartásokat véletlen indulócímről indított szigorított véletlen séta segítségével keresték fel, országosan 110 mintavételi ponton. A háztartáson belül a megkérdezetteket véletlen kulccsal választották ki. A véletlen mintavételből adódó eltéréseket ún. többszempontos súlyozással korrigáltuk a KSH Népszámlálás 2001 alapján. Az eredmények max. +/- 1,9 -3,1%-kal térhetnek el attól, amit akkor kaptunk volna, ha a teljes magyar lakosságot megkérdezzük. Módszertan

4 Minta (1)

5 Minta (2)

6

7

8

9

10

11

12 N=1034 Tájékoztatás!

13 N=1034

14 N=1034