KISÚJSZÁLLÁS.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Patay Sámuel Általános Iskola és Óvoda portfóliója
Advertisements

Váczy Zsuzsa közoktatási szakértő, Bp május 13. OPKM.
Királyhelmec városunk története
Gyere velem! Sétáljuk végig együtt az iskolámat!
1994-ben telepedett le Arlóban, Magyarország északi határának közelében (Ózd mellett). Küldetésük a szemlélődésből és a testvériség megéléséből fakadó.
EURÓPA MAGYARORSZÁG.
„Életünk napjai közül egyik sem annyira kárba veszett,
Móricz Zsigmond Alapiskola és Óvoda
A referencia intézmények szolgáltatói szerepe
Önkéntesség Miért is jó a Nyíregyházi Főiskola diákjaként önkéntes munkát vállalni és miért különösen jó ez egy Tanodában? Készítette: Hajdu Zsolt és Dudás.
Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Napköziotthonos Óvoda Jánkmajtis
Iskolánkról.
Közoktatási projektelemek Készítette: Deli Mária Közoktatási koordinátor.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
LKG–HEFOP Szakmai Nap, / Kompetensek leszünk!? Bánhegyesi Zoltán Leövey Klára Gimnázium
A Németh László Angol Testnevelés Tagozatos Általános Iskola
A HORVÁT NEMZETISÉGI OKTATÁS SZOLGÁLATÁBAN
SZIGORÚ ERKÖLCS SZÍNVONALAS OKTATÁS
Tehetséges tanulóink szakkörökön, a több éve működő tehetséggondozó műhelyekben (természettudományos, környezetvédelmi), valamint a különböző szintű.
Arany János Általános Iskola Kisújszállás, Kálvin u. 3.
A köznevelési törvény tehetséggondozási aspektusai, felkészítés a minőségi felsőoktatásra a közoktatásban Dr. Kaposi József Oktatáskutató és Fejlesztő.
ESÉLYT AZ ESÉLYTELENEKNEK
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Árpád Fejedelem Általános Iskola
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
SZENT ISTVÁN ÁLTALÁNOS ISKOLA
Készítette: Bártfai Lászlóné
TAPASZTALATOK AZ ÓVODAI NEVELÉS GYAKORLATÁBAN
Szülői értekezlet és 5. évfolyam. Téma Hogyan halad iskolánkban a „Korszerű oktatást Mándokon” című projekt megvalósítása? (beszámoló,
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény
„A három-ötperces eseményeknek különös varázsa van az életünkben” Bródy János.
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP / /0065 Moduláris oktatás Az egészséged a Te kezedben van!
Befogadó iskolák, befogadó pedagógus-közösségek
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
Dr. Szabó-Thalmeiner Noémi. Nevelő Szaktanár Hivatalnok Szakmai szervezet tagja Családtag Barát (nő) rokon szülő gyermek testvérházastárs …
Az iskola gyermekvédelmi feladata, célja, funkciója
Városközponti Főigazgatóság Kossuth Lajos Általános Iskola Tájékoztató az „Önkéntes segítő gyakorlat” tárgyhoz augusztus 23.
TÁMOP / „Integrációs bázisiskola a Jászságban”
a KFRTKF Gyakorló Általános Iskolája
HEF OP / A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK EGYÜTTNEVELÉSE
LÉPÉSRŐL – LÉPÉSRE program
Békéscsabai Petőfi Utcai Általános Iskola
Kecskeméti Széchenyivárosi Arany János Általános Iskola Kecskemét
Budapesti Ward Mária Általános Iskola
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta.
Köszöntjük a Kálváriaparti Általános Iskolában! Mottónk: „Volt kicsi gyermek mind az, ki ma bölcs meg erős”
A Magyar Tehetséggondozó Társaság tehetségfejlesztést segítő tevékenysége a gyakorlati programokban Debrecen, szept Dr. Polonkai Mária a.
Inklúziós Pedagógiai Fejlesztések Központja
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
Miért fontos, Gyermekednek,hogy Az anyanyelvén tanuljon?
Az Egressy Béni Kéttannyelvű Általános Iskola bemutatkozik Gyöngyös
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
Iskola Bemutató a(z) Iskola szolgáltatásairól ……………… Készítette: ……………… tanár tanügyigazgatás szakos hallgató.
Jó gyakorlatok a közoktatás területén
Az eredményesség mérése és szakmai ellenőrzés Összeállította: Barcziné Horváth Márta iskolaigazgató, IPR szakértő Kocsis Gáborné IPR szakértő.
Az intézmény alapadatai fenntartó: Klebelsberg Intézményfenntartó Központ, 1051 Budapest, Nádor u.32. működtető: Budapest Főváros XIV. Kerület Zugló Önkormányzata,1145.
Bemutatkozik A Debreceni Szakképzési Centrum Péchy Mihály Építőipari Szakközépiskolája NYITOTT KAPUK NAPJA
TÁMOP /10/ Együtt-Működők Nevelési-oktatási intézmények tanórai, tanórán kívüli és szabadidős tevékenységének támogatása szeptember.
Ausztriai Magyar Pedagógusok Egyesülete Verein für Ungarische Pädagogen und Pädagoginnen in Österreich Kaposvár 2016.
1961-ben alapított intézmény Létszám: 770 fő Osztályok száma: 24 Az engedélyezett pedagógus státusz: 63 Az engedélyezett pedagógiai munkát segítő: 9,5.
Jánoshalmi Hunyadi János Általános Iskola,
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
AZ EURÓPAI UNIÓ TÁMOGATÁSÁVAL, KORSZERŰ, AKADÁLYMENTES ÉPÜLET
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Előadás másolata:

KISÚJSZÁLLÁS

KOSSUTH LAJOS ÁLTALÁNOS ISKOLA, PEDAGÓGIAI SZAKSZOLGÁLAT ÉS DIÁKOTTHON

„Ha a gyerekek elfogadva, barátságban élnek Megtanulják megkeresni a szeretetet a világban.” Doroti Korts: Egy élet a kezedben

Városunk számára nyitott, közösségi iskola szeretnénk lenni, ezért várunk minden olyan gyermeket, felnőttet, akik készek velünk együtt a jövőt építeni.

A nevelőtestületünk szakmai összetétele, szakos ellátottsága jó. Intézményünkben jelenleg 40 pedagógus álláshely van: 16 fő tanító 22 fő tanár 1 fő gyógypedagógus 1 fő könyvtáros

Kirándulás

Ilyenek vagyunk

Pedagógiai tevékenységünk célja: Hagyományainkra támaszkodva a gyermekek szeretetén alapuló, a gyermeki jogokat tiszteletben tartó iskola működtetése Tanítványainknak érzelmi biztonságot kívánunk adni Tiszteletben tartjuk egyéniségüket Lehetőséget biztosítunk emelt szintű oktatási programokra Korszerű ismeretek, alkalmazható tudás átadása, amelyek által képessé tesszük tanítványainkat az önálló ismeretszerzésre Arra törekszünk, hogy tanulóink testileg, lelkileg egészséges, az esztétikai minőségre nyitott, autonóm személyiségekké váljanak

Az alapfokú nevelés és oktatás két épületben folyik Az alapfokú nevelés és oktatás két épületben folyik. Az alsó tagozat a „kiskossuth”-ban tanul.

A felső tagozat 2002. szeptember 1-jén vette birtokba a modern, mai kor követelményeit figyelembevevő, új nyolc tantermes épületet.

Jól felszerelt szaktantermekben, szabványméretű tornateremben folyik az oktatás.

Fizika órán

Rajzolni jó!

Történelem órán

Tehetséggondozás A tanórán és tanórán kívül

1958 óta működik iskolánkban az ének-zene tagozat

Karácsonyi hangverseny a Városházán

1992-től minden évfolyamon emelt óraszámú informatika-kommunikáció tantárgyat tanítunk.

Három számítógépes termünkben 50 gép várja a tanulókat. 8. osztály végéré több tanulónk ECDL vizsgát tesz.

20 248 kötetes könyvtár áll tanulóink és a nevelők rendelkezésére.

Már a kicsik is szívesen látogatják a tetőtérben számukra kialakított könyvtárat.

Diákönkormányzat Alaptevékenységei közé a joggyakorlás az érdekképviselet, és diákélet megszervezése tartozik. Véleményüket kikérjük és meghallgatjuk, javaslataikat szívesen fogadjuk.

HAGYOMÁNYAINK 1994 óta hagyomány az iskola névadójának születésnapjához kapcsolódóan a Kossuth-nap megrendezése

Mi is egy csapat vagyunk!

Készül a finom lángos!

Sül a palacsinta

Ügyeskedünk a kézműves foglalkozáson.

Egy kis izgalom is kell!

Nálunk ilyen a karácsony

Karácsonyfát állítunk

Bejglit sütünk

Diós, mákos

Mézest gyúrunk

Farsang A játék komoly dolog!

A tombola húzásra várva

Gyermeknap

Íjászkodtunk a Horváth tanyán

Táborokat szervezünk

Rám-szakadék

Színjátszó szakköreink

A 2005/2006-os tanévtől tagintézményünkben, a Pedagógiai Szakszolgálat koordinálja a sajátos nevelési igényű tanulók ellátását, fejlesztését.

Fejlesztő szoba Megyei szinten elismert fejlesztő játékok, eszközök segítik a rehabilitációs munkát.

Diákotthon

Diákotthon élete Intézményünkhöz tartozik egy 30 férőhelyes általános iskolai diákotthon, ahol a halmozottan hátrányos és veszélyeztetett helyzetű tanulók kapnak ellátást.

„Összefogással a Kisújszállási Kossuth Lajos Általános Iskolás Tanulókért” alapítvány

Alapítványunk 1996. április 30-án jött létre Célja és tevékenységi köre: Tárgyi feltételek bővítése Tehetséggondozás támogatása Jutalmazás Hátrányos helyzetű tanulók támogatása Tanórán kívüli tevékenységek és táborozások támogatása

Alapítványunk minden évben meghatározza azokat a feladatokat, rendezvényeket ahol segíthetjük iskolánk munkáját. Két évente a Kossuth-bál bevételével …

Ezeken a rendezvényeken tanulóink is szívesen részt vesznek

HEFOP 2.1.6 A sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése

Iskolánk konzorciumi tagként vállalta a Szövegértés-Szövegalkotás kompetencia alapú oktatási programcsomag bevezetését.

Napközi Délután 4 napközis csoportban folytatódik oktató-nevelő munkánk. Gazdag szabadidős tevékenységek biztosítják a hasznos időtöltést.

Délután is HEFOP!

2002. szeptemberében kezdte el intézményünk a COMENIUS 2000 Közoktatási Minőségfejlesztő Program I. sz. Intézményi modell kiépítését MIR

Kiemelten kezelt minőségcélok: Esélyegyenlőség és felzárkóztatás biztosítása A SNI integráltan nevelhető gyermekek iskolai ellátottságának biztosítása Tehetséggondozás A partnerközpontú működés kiépítése, minőségfejlesztési rendszer kialakítása Az intézményi önértékelési rendszer kidolgozása A DÖK egyenrangú partnerként kezelése, jogainak tiszteletben tartása

Továbbtanulás

Útravaló „Alkoss, építs! Bátran használd képességed, tudásod! Akard és merd megvalósítani a merész álmot!”

Köszönjük a figyelmüket!