J. Peterman Company Készítette: Nagy Eszter Novreczky Kamilla.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A marketing fejlődése és szerepe
Advertisements

Sikeres emberek.
Klesch Gábor Murguly Gábor Tatár Zoltán Balázs
Lengyelország: Allegro Magyarország: TeszVesz és Vatera
BEE Satisfaction / Piackutatás Vélemény felmérés Online elégedettség mérés.
A világ leggazdagabb emberei MA A többiek pedig munkát keresnek.
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
A Jászfényszaru Ipari Park komplex fejlesztése Vállalkozói Klub évindító rendezvénye Jászfényszaru, Polgármesteri Hivatal Díszterme január 27.
Nyugdíj.
A magyarországi kockázatitőke- finanszírozás másfél évtizede ( ) Készítette: Papp Zsuzsa Tivadari Evelin.
Hivatásos csapatsportágak értékteremtése - számokban (Magyarországon)
Optimális szervezet Kiegyensúlyozott stratégiai mutatószám rendszerrel
EZERMESTER a magyar barkácsbolt hálózat
A Budapesti Értéktőzsde szerepe, jelentősége a közép-európai (osztrák, cseh és lengyel) tőzsdék között. A kuvikok nevében üdvözlöm a tisztelt zsűrit és.
Vállalkozásunk külső, belső kapcsolatrendszere és értéklánca
A szénhidrogén bányászat magyar gazdaságban betöltött szerepe
2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 1 az e-kereskedelem után Déri András.
A nemzetközi üzleti élet etikája
Személyes eladás az Avon Cosmetics Hungary Kft esetében
Alapfogalmak.
Magyar Pénzügyi Közvetítő Zártkörű Részvénytársaság
Vállalati EEM. Vezetési orientációk változása Termelés Értékesítés Marketing Stratégia Minőség Emberi tőke Tudástőke idő.
Készítette Elmer Elizabet Primusz Flóra
Luxemburg, Málta,Hollandia
E-beszerzés Bravo csoport.
Az SPSS technológiával háromszorosára nőtt az online eladásokból származó bevétel.
MASTERPLAST GROUP Nemzetközi terjeszkedés lehetőségei és veszélyei.
4000 körüli vállalkozás, - ennek 80%-a mikro-vállalkozás (10 főnél kevesebb foglalkoztatott), - 15%-a kisvállalkozás (10-49 fő foglalkoztatott) 100 ezer.
Készítette: Csató Csilla (DVI3UH)
Robert S. Kaplan – David P. Norton Csanádi Gábor Tamás C8ITGY 2007.
KÖSZÖNTÜNK TÁJÉKOZTATÓNKON ! Supreme2x2.
Hírek május 30. Shanghai - Purple Mountain Hotel Az ENSZ Iparfejlesztési Szervezete (UNIDO) ülést tartott az együttműködés elősegítése és az új.
Vállalatérték-élet pálya szakaszok
Apple Az egyeditől, az egyedinek, egyedit. A kezdet  A 70-es években házilag építgették a számítógépet, klubokban osztották meg egymással a fortélyokat.
A diákat készítette: Matthew Will
A diákat készítette: Matthew Will
Hogyan bocsátanak ki értékpapírokat a vállalatok? Richard A. Brealey Stewart C. Myers MODERN VÁLLALATI PÉNZÜGYEK Panem, 2005 A diákat készítette: Matthew.
Stratégia, előrejelzések az Electrolux csoportnál
Electricity network in Europe Berlin, március 21.
EURÓPAI ÜZEMI TANÁCSOK KONFERENCIÁJA 2009 Budapest, november 17. ÜZEMI TANÁCSOK TÁRSASÁGI SZINTŰ EGYÜTTMŰKÖDÉSI FÓRUMA.
A könyvtár, mint közösségi tér. Tények a VPG könyvtáráról A könyvtár állománya: dokumentum Tartós tankönyvek:4 000 Periodikák :
A könyvtár, mint közösségi tér. Tények a VPG könyvtáráról A könyvtár állománya: dokumentum Tartós tankönyvek:4 000 Periodikák :
1. előadás A vállalkozások indítása és működtetése
Az EEM helye a menedzsmentben
Fém- és műanyag feldolgozó Kft.
A nyomdaipar évi teljesítménye a papírkereskedelem tükrében.
Online értékesítési modellek
Készítette: Dormán Eszter Noske Borbála
AquaTerr Kft. Készítette: Tóth Péter. Profil: Az AquaTerr Kft. elsődleges célja olyan terráriumok és akváriumok készítése, amely mind működésbélileg,
Az információrendszerek kialakulása
Nemzetközi Rehabilitációs Központ
Magyarország és Nagy-Britannia kereskedelmi kapcsolata – rövid áttekintés Arial, Tóth Vazul, elnök BCCH 2014 október 14.
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
IBM- Lenovo Készítette: Elmer Elizabet Primusz Flóra.
Innováció a vezetésben – vezetés egy innovatív cégben Innovációs speci előadás december 12. Lévai Gábor.
Automatikus dokumentum- feldolgozó megoldások
Közvetlen magyar tőkeexport Készítette: Kovács Tamás.
© Enigro All Rights Reserved. THE ONLINE FOR GLOBAL BUSINESS NETWORK.
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
A marketing olyan eljárás (ma már tudomány, szakma), amely feltárja a kielégítetlen szükségleteket és igényeket, méri és értelmezi jelentőségüket, eldönti,
ÉPÍTSÜK FEL KÖZÖSEN A VILÁG LEGNAGYOBB, 160 MILLIÓ FŐS ONLINE HÁLÓZATÁT!
Harsányi László: Munkafüzethez 1. MOME 1. 2 A számításba veendő öt alaptényező: Beszállítók (írók, nyomdák, stb.) alku-pozíciója Vásárlók (fogyasztók)
Road - Show BELGIUM. 10,6 millió lakos, km2 Új ország (1830), mini EU (7 kormány, 7 Parlament) 3 hivatalos nyelv plusz kommunikációra angol.
Biyovis a mi üzletünk.
DUÁLIS KÉPZÉS felépítése
Országos nagykereskedelmi menedzser
A válság, mint lehetőség: a motivációs kulcs
Hedge fund-ok Urbán András
Vállalati terv bemutató
Üzleti terv bemutatása
Előadás másolata:

J. Peterman Company Készítette: Nagy Eszter Novreczky Kamilla

A cég rövid története 1987-ben alapította John Peterman 1990-re már 19,8 millió dollár volt az értékesítési eredmény 1996-ban a vállalat már nem képes saját lendületéből működni január 25. csődbe ment A vállalatot a Paul Harris Stores vásárolta meg

Az indulás 1987 egy lódenkabát 500 $ befektetés, $ fedezetlen kölcsön  J. Peterman Company 1988 első katalógus (Owner’s Manual) 1989 első színes katalógus 1989 az értékesítési eredmény már 4,8 millió $ 1990-ben 19,8 millió $

Pénzügyek: az árbevételből fizették ki a nyomdát és küldték ki a katalógusokat ben a Hambro America befektetőnek jelentkezett 1997 kiskereskedelmi bővítés

Vállalati kultúra Nincs szakirányú végzettsége, ezért nem gondolkodik a szervezet felépítéséről Általános filozófia: „Az emberek úgy szeretnék élni életüket, mintha olyanok volnának valójában, amilyenné válni szeretnének.” Üzleti koncepció: „egyedi, hiteles, romantikus, utazás, csodás, kiváló” Közvetlen kapcsolat az alkalmazottakkal Az alkalmazottak gyakorlatban ismerkednek meg a céggel

Termékek A termékek összehangolása a hat fogalommal  siker, kb új termék évente Eltérés a koncepciótól  a fejlődés megtorpan Klasszikus mozifilmekkel társított termékek Titanic? „Óceán szíve” nyaklánc, Kate Winslet ruha Kiskereskedelmi üzletek légköre illeszkedik a katalógushoz

Elszalasztott lehetőségek A weboldal nem túl fantáziadús, nem fordítanak rá kellő figyelmet fél millió $ értékű „óceán szíve” nyaklánc hat hét alatt 1999 Seinfeld tévéshow (John O’Hurley) 1999 költségnövekedés  veszteség

A vég kezdete 1996 pénzügyi válság  befektetői és banki nyomásgyakorlás Gyors kiskereskedelmi terjeszkedés Márkanév-menedzserek felvétele Termékskála bővítése 1998 terjeszkedés egyre agresszívebbé válik 1998 az üzleti terv „farnehéz”

A vég A túl nagy választék problémát jelent, mind a vevő, mind a gyártók számára Készletmenedzselési problémák Hibás banki lépések  tőkekivonás Belső problémák + külső irányíthatatlan dolgok 1999 Paul Harris megvásárolja a vállalatot

A J. Peterman Company jelene Írt egy 1800 oldalas könyvet (Peterman Rides Again,”) A cikk után sokan megkeresték, hogy miért nem kezd új vállalkozásba 2000 A Paul Harris Stores pénzügyi gondokkal küzd John Peterman visszavásárolta a márkanevet és a raktárkészletet Új üzleti modell: kevés ember, kis rendszerek

A J. Peterman Company jelene A J. Peterman márkanév megvétele több kategóriában (bútorok, tapéták, padlóburkolatok) Marketingkutatás: 40 millió amerikai ismeri és kedveli a márkanevet, 70 % kitaláltnak hiszi A Seinfeld most a vállalatot népszerűsíti Ma is utazgat, hogy árukészletet, anyagokat vásároljon Szeretne visszavonulni a reflektorfényből és „remeteként” élni (unokák)

Új tévéműsor John O’Hurley-vel (Peterman’s Eye) A céget a Főnixmadárhoz hasonlította, amely saját hamvából támad fel.

Köszönjük a figyelmet!