Személyes fejlődés - Szponzorrá válás. 2 A tanácsadó szerepe : a tanácsadók követése Toborzás és Szponzorálás Példa + képzés = eredmények.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Növekedés-támogatás M27 ABSOLVO. 2 Mi kell a növekedéshez?
Advertisements

Sikeres emberek.
Automatikus szállítási hűségprogram
Jelentkezési lap kitöltése Nagy Pontszámítási Nap
Az állam szerepe az öko- marketingben Tátrai Miklós helyettes államtitkár március 17.
Mi is az a Multi-Level Marketing?
ELEKTRONIKUS KERESKEDELEM
Reklám, Marketing Yess Plus Reklám és csomagküldő szolgáltatás.
Jóból Nagyszerűvé! Gregg Maughan. • Megértjük az üzenetet • Megértjük a közönséget, hallgatóságot • Megfelelő eszközöket használunk a kommunikációban.
Az üzleti terv.
Nyerjünk együtt! Esély a megváltozott munkaképességűek sikeres foglalkoztatásáért TAMOP /
Nyerjünk együtt! TAMOP /
Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia november 10.
Trend vagy evolúció? üzleti döntésfolyamatok átalakulása a túlélés és fejlődés érdekében Dr. Csorbai Hajnalka Opten Informatikai Kft. Opten - Céginformáció.
Első az egyenlők között – Key Account Management Összeállította: Kelemen György MAN Roland Magyarország Kft.
Eredménytervezés Fedezeti összeg számítás: Értékesítés árbevétele
Kérjük halkítsák le telefonjukat!
It Italo Santelli Gerevics Aladár It Ha van egy leírt célod, ne azon aggódj, hogy hogyan éred el. Dolgozz rajta és a tudatalattid szállítja a megoldást.
SZERVEZETFEJLESZTÉS Dr. Magura Ildikó.
2001. szeptember 13 LOGI-TECH Déri András 1 az e-kereskedelem után Déri András.
Nem számít!. Nem számít! A jó sorrend a konzultációkhoz: 1. Vágyak. 2. Problémák. 3. A félelmek eltávolítása átbeszéléssel! 4. Következő havi terv.
Alapfogalmak.
Magyar Pénzügyi Közvetítő Zártkörű Részvénytársaság
A MILLIOMOS KÉPZÉS © Success Systems International – 2006
A franchise gazda elengedhetetlen tulajdonságai és felelőssége Tóth-Zsédely Rita Otthon Centrum KKV Akadémia április 24.
Az elérhatő Franchise HelpforYou Virtual Franchise Egy realizálható Az álmaid Megvalósítására! Vízió.
A megfizethető hálózat HelpforYou! Ismersz jó üzleti lehetőséget? Sokba kerül az indulás? Magas az aktivitási elvárás? Tartasz a hálózatoktól? Nehezen.
Kapacitások mérése.
SZEMÉLYZETI MARKETING
Startolj most A legegyszer ű bb és a leggyorsabb marketing terv az interneten.
VÁLTSD VALÓRA ÁLMAIDAT. Vedd kezedbe életedet Tölts több időt családoddal Fizesd ki a hitelkártya tartozásodat Fizesd ki bank hiteledet Fizesd ki az autódra.
REFORMÉRTÉKŰ LÉPÉSEK A SZAKKÉPZÉS TERÉN MAGYAR SZAKKÉPZÉSI TÁRSASÁG május 30.
A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése
DPR és a Karrier Iroda kapcsolata Koreferátor: Bolgár Zsolt Június 10. Hallgat ó i é s int é zm é nyi szolg á ltat á sfejleszt é s a Szegedi Tudom.
Franchise a látványpékségek piacán
Debreceni Egyetem Agrár és Műszaki Tudományok Centruma Logisztikai Koordinációs Központ Logisztikai szakemberigény, képzési igény, elvárások és tények.
Sponsorare necesse est
ÖSZTÖN VAGY TUDATOSSÁG AVAGY A GÉPJÁRMŰ-KERESKEDELEM IS SZAKMA DR. FIXLER LÁSZLÓ GÉMOSZ KÖZGYŰLÉS GYŐR, MÁJUS 16. QUALIFORUM.
Struktúrált gyakorlatok I. Yalom Alkalmazásuk célja: a csoport céljától és a csoportfolyamatoktól függ Funkcióik:  kezdeti társas rituálék időszakának.
Stratégia célrendszer
Internet Sales 2010 Budapest. 2 Új ISA elérhetősége 2. lépés: Bejelentkezés a rendszerbe a MOL Nyrt-től kapott „Név” és „Jelszó”-val:
Online értékesítési modellek
TIOK tapasztalatok a kompetencia fejlesztésről.
Személyes akcióterv.
Prevenció Tudatos előkészület a sikeres iskolakezdéshez.
Jóból Nagyszerűvé! Gregg Maughan. Megértjük az üzenetet Megértjük a közönséget, hallgatóságot Megfelelő eszközöket használunk a kommunikációban Felmérjük.
Pénzügyi-számviteli mutatók
CSR ISMERETTÉRKÉP. Munkahely Közösség Környezetvédelem Piaci környezet Üzleti Etika Vállalatok Társadalmi Felelősségvállalása.
Pályázatok értékelésének tapasztalatai Hoffmann Miklós független szakértő.
Nélküled, Uram gyenge vagyok. Gyenge, mint porszem, ha szél kavarog
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
Kérjük halkítsák le telefonjukat!
Lakatos Gabriella Megérteni vevőik viselkedését gyakran könnyebb, mint megérteni a vállalkozók gondolkodását. Hogy erősítheti vagy ronthatja saját esélyeit.
1 [KATAPULT LIVE ADÁS] Hogyan vegyél fel online marketinges csapattársat?...avagy így válaszd ki a legjobb embert, a legrövidebb idő alatt!
Biyovis Üzleti Modell. Biyovis Üzleti modell A Biyovis Üzleti modell Ft-os befektetéssel indul, viszont semmilyen rizikóval nem jár! Csatlakozási.
Termék PR és PR ügynökség helye a vállalati struktúrában PR Konferencia,
Az üzletek operatív működtetése
9. tétel.
ERŐT- EGÉSZSÉGET MINDENKINEK
Kérdések a második zh-hoz
HUMANTRADE Ügyfélszolgálat 2005.
Fejlesztő mérnök A MOM Zrt. 140 éve működő magyar vállalkozás, több, mint 100 évnyi vízmérő gyártásban szerzett tapasztalattal. Cégünk piacvezető a vízmérés.
Vállalati terv bemutató
A kiváltást megvalósító intézmények (pályázók) támogatásának közvetlen módjai a projekttervezés időszakában EFOP VEKOP TÁRS projekt.
Netezz biztonságosan! Köszönt Benneteket a
A TIENS KELLEMES KARÁCSONYT ÉS BOLDOG ÚJ ÉVET KíVÁN!
Nappali mesterszakjaink
Agrárinformatikai ismeretek oktatása az agrár-szakképzésben
1 Tudásbázis követelmények a digitális korszakban Gyulay Tibor tudásmenedzsment szakértő előadása „A tacit (avagy a hallgatólagos tudás) jövője a negyedik.
Előadás másolata:

Személyes fejlődés - Szponzorrá válás

2 A tanácsadó szerepe : a tanácsadók követése Toborzás és Szponzorálás Példa + képzés = eredmények

3 Hogyan válj jó szponzorrá? Mondd el Mutasd meg Próbálják ki Csinálják maguk Az emberek azt csinálják, amit te TESZEL és nem azt, amit MONDASZ nekik!!

4 Az első lépés: Mutasd meg hogyan kell használni a terméket és hogyan lehet jó eredményeket elérni Példa + Képzés = Eredmények

5 Hogyan kell kitölteni a jelentkezési lapot Győződj meg arról, hogy a lapon szereplő minden információ helyes Magyarázd el a további lépésekhez szükséges mellékleteket

6 Alapképzés 30 percben Annak érdekében, hogy már az elején jó kapcsolatot alakíts ki, támassz reális elvárásokat az új tanácsadóddal szemben Azonosítsd a termékekkel elérni kívánt eredményeket és azt, hogy hogyan lehet elérni azokat Marketing Terv Folyamatos út a sikerhez Hol látod magad a jövőben a Herbalife vállalaton belül? A tanácsadó által kijelölt célokra irányuló akcióterv

7 Mutasd meg, hogyan kell elkészíteni az első rendelést! Mondd el, hogy fontos, hogy a rendelés kéznél legyen Magyarázd el a rendelés leadásának lehetőségeit: online, telefonon, vagy faxon Magyarázd el a fizetési módokat Magyarázd el a megtérülési időt Magyarázd el a termékek szállítási idejét

8 Hogyan lehetsz jó szponzor? Tanulmányozd a hivatalos Herbalife kiadványokat! Vegyél részt képzéseken! Tartsd a kapcsolatot! Kérj tanácsot a szponzorodtól! Független vagy, de nem vagy egyedül!

9 A siker mindenki számára elérhető! Oszd meg a sikertörténeteidet: ösztönzést és szakmai tudást nyújtanak! Légy a helyes viselkedés és etika példaképe! Egyszerűség: a másolhatóság kulcsa!

10 Az új tanácsadók fejlődése 24 óra 48 óra 72 óra Az első nyereségnek már az első 72 órában be kell folynia