Kommunikáció a Vincés Családban Készítette: Sz ű cs Péter.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

A kultúra támogatása, a támogatás kultúrája Kultúraközvetítés
Belső, külső PR, a PR eszközei, céljai
A kommunikáció fogalma, formái, szabályszerűségei
Kommunikációs stratégiák
Karrierfejlesztés lehetőségei és dilemmái
A személyes részvétel előnyei Legyünk jelen! Piac & Profit Demcsák Mária alapító főszerkesztő.
Megszentelődés Péter levelei alapján Ifi óra - Békés
Kommunikáció.
Közönségkapcsolat (public relations)
Kommunikációs politika
A SZEMÉLYPERCEPCIÓ, SZTEREOTIPIÁK, ELŐITÉLETEK
Anamnézis, interjú. Rajzteszt
Közösségi munka. 1. A közösségi munka előnyei az egyéni és családi esetkezeléssel szemben A szociális munkások rendelkezésére álló eszközök rendszerint.
Turizmusban az örökségre alapozó közkapcsolati munka célközönségei (Publicurile turismului)
19. Tétel Tevékenységünk alapja a kommunikáció
Kommunikációs politika Összefoglaló feladatok
A marketingkommunikáció
A MATÁSZSZ Vizuális arculatának megújítása
Gyermekeink védelme a Digitális Világban Kutas István, Vállalalti kommunikációs igazgató, Telenor.
FoglalkoztaTárs - Társ a foglalkoztatásban Október 24. Észak-alföldi regionális szakmai műhelymunka A KézenFogva Alapítvány megjegyzései a kerekasztal.
1. Kedvelte őket az egész nép ApCsel. 1:42-47 (47/a) „… és kedvelte őket az egész nép.” χαρις (khárisz):- kegyelem (mint örömteli jutalom),
Sponsorare necesse est
A PROJECT CITIZEN PROGRAM HONOSÍTÁSÁRA INTÉZMÉNYÜKBEN
A marketingkommunikáció
A verbális, nonverbális- és metakommunikáció
11. Az ambassador-modell. Az adatbázissal kapcsolatos követelmények
Biztos Kezdet and the Early Years Foundation Stage
Kommunikáció és tömegkommunikáció
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
Hol tart ma a gyógyszeripari marketing? – Az orvosok megmondják
A kommunikáció nem nyelvi kifejezőeszközei
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában

Könyvtári protokoll Fodor Péter előadása október 6.
VINCÉS TÁBOR Piliscsaba, augusztus Jézus és az Ő tanítása egész életünk alapja. Aki Jézus szavai szerint cselekszik, házát sziklára építi…
MARKETING-KOMMUNIKÁCIÓ
Miért nem internetezik mindenki? Pintér Róbert Információs Társadalom és Trendkutató Központ Internethajó Be kell hozni a hátrányt,
Budapest, február 23. Vállalati társadalmi szerep- és felelősségvállalás pr-es szemmel,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
Az alapvető kommunikáció
Önkéntesség, mint társadalmi szerepvállalás
Róbert Péter Egyetemi tanár Széchenyi Egyetem, Győr
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Vigyázat: minden üzenet!
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
E Z ITT A REKLÁM HELYE Társadalmi célú reklámok a rasszizmus és kirekesztés ellen Készítette: Hős Orsolya május 14.
A kommunikáció alapjai. Nem lehet nem kommunikálni Többcsatornás: verbális, nonverbális Többszintű: információközlés, viszonymeghatározás. Körkörösen.
Márkaépítés 2015 konferencia Bőhm Kornél, Spindoc alapító Kommunikációs Hálózat.
Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány
METAKOMMUNIKÁCIÓ Vigyázat: minden üzenet!!!. Ismétlés Minden jel, ami önmagán túlmutat, ami önmagánál többre utal. A jelet nem az teszi jellé, aki adja,
Kommunikáció és tömegkommunikáció. Sorold fel a kommunikáció közvetett formáit!  Audiovizuális  Vizuális  Auditív.
Kommunikáció. Mi a kommunikáció? Jelentése: 1. Tájékoztatás, hírközlés 2. Hírinformációk közlése és cseréje valamilyen erre szolgáló eszköz, jelrendszer.
Lelkivezetés elmélete
A KOMMUNIKÁCIÓ FUNKCIÓI A SZERVEZETBEN
Az online marketing legújabb generációja
2. Helyzet- és igényfelmérés (Kutatás 1.)
METAKOMMUNIKÁCIÓ. Ismétlés Minden jel, ami önmagán túlmutat, ami önmagánál többre utal. A jelet nem az teszi jellé, aki adja, hanem az, aki „veszi”.
Kommunikáció és tömegkommunikáció. Sorold fel a kommunikáció közvetett formáit!  Audiovizuális  Vizuális  Auditív.
Könyvtári protokoll. Kommunikáció Folyamat, amelyben az egyén információt továbbit azzal a céllal, hogy más egyént befolyásoljon. Folyamat, amelyben.
Kommunikáció. Mi a kommunikáció? Jelentése: 1. Tájékoztatás, hírközlés 2. Hírinformációk közlése és cseréje valamilyen erre szolgáló eszköz, jelrendszer.
Kommunikáció típusai.
A nonverbális kommunikáció. A kommunikáció eloszlása Forrás: C3%A1ci%C3%B3&dcr=0&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ah.
Adatvezérelt employer branding
Dr. Rozgonyi Tiborné Debrecen 2010.
A KOMMUNIKÁCIÓ ELMÉLETE ÉS GYAKORLATA
Az iskolai szervezet és fejlesztése
Kommunikációs gyakorlatok Koncz Katalin egyetemi tanár
Szabó Krisztina & Szemere Alexandra
Budapest: az eladható márka
Osztályközösségben jelentkező problémák, közösségépítő foglalkozások
Előadás másolata:

Kommunikáció a Vincés Családban Készítette: Sz ű cs Péter

Tartalom Kommunikáció A kommunikáció összetettsége Mi a kommunikáció A kommunikáció fontossága Típusok Technikák Hogyan tegyük magunkat „láthatóvá”

Mennyire összetett? Nagyon! Függ: Egyéntől Környezettől Szituációtól Kultúrától Rangtól Az ember társadalmi lény Média szerepe

A kihívás A vincés család csoport Sokfélék vagyunk Sokféle akarat, vágy, szokás A csoport csak a kommuinkáció által működhet Felelősség Cél: Evangelizáció Szegények szolgálata

Hogyan? Nyitottan, mindenkihez szólva Bizonyságtételek Egyszerű, figyelemfelkeltő, bizalomgerjesztő Sajátos Tömegeket megszólító

Mi a kommunikáció?

Fontos? Igen! Nagyon! Már VI. Pál óta érzi az Egyház a kommunikáció fontosságát Évi, rendszeres pápai levelek a kérdésről A média nélkül nem megy

Fontos? Megbízhatóság Figyelemfelkeltő kommunikáció Az internet használata Belső kommunikáció

A kommunikáció típusai Verbális Szóbeli írásos Nonverbális vokális jelek arc (szem, mimika) gesztusok (kéz, kar, láb) Testtartás Térköz Emblémák Digitális

Kommunikációs Tehnikák „Keretezés” Mit is akarok mondani pontosan Védelmezés Érvek, nézőpontok Érdeklődés A másik nézőpontja Közös nevező

Kapcsolatfelvétel potenciális adományozókkal Kommunikációs és marketing befektetések Logó, márka Add elő magad Legyen világos, mit teszünk Hol vagyunk Cégek reputációját erősíti, ha adományoznak Ismerjenek! Légy elismert! Légy látható!

Miket lehet használni? Hirdetés Önkéntesség, akciók, tagok PR Megvédik, fejlesztik a szervezet arculatát Pozitív megítélés Események Adományozók kapcsolata azokkal, akiknek adományoznak

Láthatóság Büszkeség Logó Csoport identitás Ha szükség van, ott kell lenni Kapcsolat nagyobb szervezetekkel

Kérdések?

Köszönöm a figyelmet!