Gerillareklám, vírusmarketing

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kis történet kedves embereknek!.
Advertisements

Beavatás avagy gerillák a betondzsungelben, harc a „vakság” ellen
KÉSZÍTETTE: Takács Sándor
Tutori tevékenység a gyakorlatban
A Női Szavak Értelmező Szótára
Digitális világ Mindent rólad - Személyes adatok gyűjtése.
A direkt marketing fogalma
A védés Ősz Rita.
UNIVERSITY OF SZEGED D epartment of Software Engineering UNIVERSITAS SCIENTIARUM SZEGEDIENSIS Adatbázis alapú rendszerek 1. Gyakorlat Követelmények / SQL.
Civilek a pályán Dr. Fazekas Ildikó Önszabályozó Reklám Testület főtitkár CivilKomP’ Január 13. Péntek.
2014. július 6. A hálózati együttműködés az innovációs tevékenység során Bedő Ferenc közoktatási szakértő
Humán erőforrás gazdálkodás aktuális kérdései I szeptember 18.
Programozási alapismeretek
Számítógépes Hálózatok
Online marketing, online PR Miben más? Előadás Végvári Imre Igazgató Arcus Interactive Group.
Vámos Máté– BME Geotechnikai Tanszék
A felvételi eljárás intézmény specifikus részei november 29. Előadó: Papp Gabriella, Felvételi Irodavezető ELTE IK Nyílt Nap.
Fent vagy valamelyik közösségi portálon?. A közösségi weboldalak, mint amilyen a Facebook, a MySpace vagy az iwiw, az oldalukon megjelenő reklámokból.
Amit a Honismeret órákkal kapcsolatban tudni kell!
kötelező program, SZÁMONKÉRÉSEK
Hálózati Biológia A sejt funkcionális működésének megértése.
Marketingkommunikáció
A mesterséges intelligencia alapjai
Március órától út 114-ben (óra helyett)
Tartalomjegyzék és tárgymutató
Készítette: Magyar Orsolya
Családi vállalkozások - prezentáció
GERILLA-MARKETING.
Kis történet kedves embereknek!. Két utazó angyal megállt, hogy az éjszakát egy tehetős család házában töltse el. A család udvariatlan volt, és megtagadta.
A marketingkommunikáció
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Az iWiW platform Szabó Márton Origo Zrt.. Az iWiW számokban 4,3 millió regisztrált felhasználó Napi 1,2 millió egyedi felhasználó Az összes regisztrált.
Követelmények Multimédia A tantárgy általános célja, célkitűzése A számítógépen alapuló multimédia-alkalmazások elméleti alapjainak megismertetése.
Újságba rejtett üzenet Hogyan mérhető a sajtókommunikáció hatékonysága?
ÜZLETI TERVEZÉS levelező hallgatóknak ÖSSZEFOGLALÁS.
1. Egymásra Lépni Tilos! ÉRZÉKENYÍTÉS MINDENKINEK.
Tudományos Gerillamarketing TGM MATHAUSER ANDRÁS ELTE-BTK Filozófia szak Mathauser András TGM 2008.
Kis történet kedves embereknek!.
Bemutatkozás. Juhász István Elérhetőségek Gazdaságtudományi Intézet Közgazdaságtan és Jog Tanszék, B. épület 226. szoba Fogadóórák:Kedd –
3 4 5 Mailbox szerepkör Mailbox szerepkör Client Access szerepkör Client Access szerepkör Hub Transport szerepkör Hub Transport szerepkör Edge Transport.
A felvételi eljárás elemei
Környezettan BSc Diploma előtt
A STATISZTIKA 1 TANTÁRGY EXCELLEL TÖRTÉNŐ TANÍTÁSÁNAK TAPASZTALATAI
Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Elektronikus Eszközök Tanszéke Zárthelyi előkészítés október 10.
Az informatika logikai alapjai
Anyagtudományi tehetséggondozó program. A program célja Olyan anyagtudomány-anyagtechnológia oktatás, amelyben a résztvevő hallgatók összefüggéseiben.
Pályázatok értékelésének tapasztalatai Hoffmann Miklós független szakértő.
Regionális politika – beadandó feladat 1) Készítse el az Ön által kiválasztott megye elemzését az alábbiakban megadott szempontok szerint: 1.A megye informatív.
UNIVERSITY OF SZEGED D epartment of Software Engineering UNIVERSITAS SCIENTIARUM SZEGEDIENSIS Programozás I. Követelmények.
Településfejlesztés 2014/15. tavaszi félév Követelményrendszer Urbánné Malomsoki Mónika
Követelmények Szoftver- környezet SQL ismétlés ADATBÁZIS ALAPÚ RENDSZEREK.
UNIVERSITY OF SZEGED D epartment of Software Engineering UNIVERSITAS SCIENTIARUM SZEGEDIENSIS Programozás alapjai 1. Gyakorlat Követelmények, regisztráció,
.. Juhász István Elérhetőségek Gazdaságtudományi Intézet Közgazdaságtan és Jog Tanszék, B. épület 226. szoba Fogadóórák:Kedd – Szerda18.05.
Technikai információk ÁVF Civil társadalom. Tanár Kuti Éva 407. szoba Fogadóóra: Csütörtök: –
R EKLÁMOK AZ INTERNETEN Készítette: Albert Orsolya PR. I
Gazdaságstatisztika Tantárgyi követelmények szeptember 6.
Budapesti Corvinus Egyetem A évi mesterszakos felvételi eljárás Budapest, február 4.
Követelmények Multimédia A tantárgy általános célja, célkitűzése A számítógépen alapuló multimédia-alkalmazások elméleti alapjainak megismertetése.
Gazdaságstatisztika Tantárgyi követelmények 2017 ősz
EVA 1 – 5. kurzus Kanyó Kristóf.
A mesterséges intelligencia alapjai
Bankreklám vagy szappanopera?
SZÁMVITEL.
Hálózatok.
Gerillareklám, vírusmarketing
NGB_AJ040_1 Forgácsolás és szerszámai
Gerillareklám, vírusmarketing
Tantárgyi követelmények ének-zenéből
Az emberi arcok Óramegbeszélés
Analitikai számítások a műszeres analitikusoknak
Előadás másolata:

Gerillareklám, vírusmarketing Reklámelmélet Gerillareklám, vírusmarketing

Gerillareklám Reklámok hatásának elkerülése A reklámosok ezért minden lehetőséget megragadnak Ambient reklám: A gerilla reklám egyik fajtája A környezeti elemeket használja fel Különleges helyekre helyezik el a reklámot

Ambient reklám The Economist gazdasági hetilap

Outdoor nagy díj Canes reklámfilmfesztivál

Gerilla reklám, gerilla marketing Az eszköz felhasználásának időpontjában újszerű nem szokványos Hatását a média megsokszorozza Alternatív szituációk Példa: szõke hölgyek „azonos jogokért, bánásmódért” tüntetnek a Parlament elõtt, majd már a médiával közösen vonulnak a Blondie nevû szórakozóhely elé, ahol a tulajdonos, miután megdobták egy elõre bekészített tortával, mindenkit meginvitál a nyitóbulira.

Vírusmarketing Az emberek valamilyen motiváció, motívum alapján hajlandóak továbbítani az üzenetet az interneten Pl.: ajándék (te is nevess rajta), benfenntesség (nekem megküldik!), csoporttagság (közétek tartozom!) A hagyományos, egyirányú információáramlás többszörösen interaktívvá válik. Many to many!

Vírusmarketing Az internetes network fontos elemei: Mikromarket: földrajzilag távol álló egyéneket fog össze Hub: elosztó, csomópont (aktív továbbküldő) Bunch: fürt, a hub-baé kapcsolatban álló személyek

Buzz - zsongás Ha egy reklámmal kapcsolatos mindenféle kontaktus elér egy kritikus tömeget, beindul a „zsongás. Ez pedig növeli az emlékezeti hatást és a tetszési indexet. Mindenki erről beszél!

Balatoni nyár

Feladat Gerilla marketing a reklámban Gerilla marketing reklám keresése Elemzése, bemutatás Min 5 oldal maximum 10 oldal Fedőlap, tartalomjegyzék, irodalomjegyzék Értékelése: 15 pont Egyéni munka!

Félévi gyakorlati jegy Zh: 50 pont Plakát: 15 pont Gerilla marketing beadandó: 15 pont Összesen: 80 pont ----------------------------------------------------------- Minimum 41 pont az elégségeshez Kicsi beadandók a hallgató által elért pontokhoz adhatók hozzá A zárthelyi dolgozatot legalább 26 pontosra kell megírni.