Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Gerillareklám, vírusmarketing

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "Gerillareklám, vírusmarketing"— Előadás másolata:

1 Gerillareklám, vírusmarketing
Reklámelmélet Gerillareklám, vírusmarketing

2 Gerillareklám Reklámok hatásának elkerülése
A reklámosok ezért minden lehetőséget megragadnak Ambient reklám: A gerilla reklám egyik fajtája A környezeti elemeket használja fel Különleges helyekre helyezik el a reklámot

3 Ambient reklám The Economist gazdasági hetilap

4 Outdoor nagy díj Canes reklámfilmfesztivál

5

6 Gerilla reklám, gerilla marketing
Az eszköz felhasználásának időpontjában újszerű nem szokványos Hatását a média megsokszorozza Alternatív szituációk Példa: szõke hölgyek „azonos jogokért, bánásmódért” tüntetnek a Parlament elõtt, majd már a médiával közösen vonulnak a Blondie nevû szórakozóhely elé, ahol a tulajdonos, miután megdobták egy elõre bekészített tortával, mindenkit meginvitál a nyitóbulira.

7 Vírusmarketing Az emberek valamilyen motiváció, motívum alapján hajlandóak továbbítani az üzenetet az interneten Pl.: ajándék (te is nevess rajta), benfenntesség (nekem megküldik!), csoporttagság (közétek tartozom!) A hagyományos, egyirányú információáramlás többszörösen interaktívvá válik. Many to many!

8 Vírusmarketing Az internetes network fontos elemei:
Mikromarket: földrajzilag távol álló egyéneket fog össze Hub: elosztó, csomópont (aktív továbbküldő) Bunch: fürt, a hub-baé kapcsolatban álló személyek

9 Buzz - zsongás Ha egy reklámmal kapcsolatos mindenféle kontaktus elér egy kritikus tömeget, beindul a „zsongás. Ez pedig növeli az emlékezeti hatást és a tetszési indexet. Mindenki erről beszél!

10

11

12 Balatoni nyár

13


Letölteni ppt "Gerillareklám, vírusmarketing"

Hasonló előadás


Google Hirdetések