1. Osztályos példa Drámajátékos foglalkozás Bubernik Eszter

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Szeretem a könyvtáram!.
Advertisements

Kompetencia - Interakció Összeállította: Alseczné Sipos Ibolya NKI Árpád Fejedelem Általános Iskola.
A söjtöri Deák Ferenc Általános Iskola látogatása a Tömörkény István Munkaegységben.
2. Osztályos példa Drámajátékos foglalkozás Bubernik Eszter
2. osztályos példa Bubernik Eszter
HÁZASSÁGRÓL HUMOROSAN...
Differenciált tanulásszervezés 3. Szervezési módok, munkaformák
Komplex Instrukciós Program
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
Így tanítom az erkölcstant… 1.osztályban
A holokauszt tanítása iskolámban
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
MAG Készítette: Bojtor Attiláné NKI Babay József Általános Iskola és Sportiskola.
3. osztály Drámajátékos foglalkozás Bubernik Eszter
Gondolatok a barátságról
Angol nyelvi kompetencia
4. osztály Drámajátékos foglalkozás Bubernik Eszter
Istenke, vedd térdedre édesanyámat, ringasd szelíden, mert nagyon elfáradt, ki adtál életet, adj neki most álmot, és mivel ígértél, szavadat kell állnod,
Ági úgy ment suliba, hogy nem érezte igazán jól magát: fájt a feje és folyt az orra. Az osztályteremben Nati mellé ült le, és nem sokkal később észrevette,
SZÜLŐI KÉRDŐÍV Az intézményi minőségfejlesztési keretében között kitöltött szülői kérdőívek kiértékelése (A kérdőív kitöltésére.
Nyolc gondolat az ANYASÁGRÓL
Összeállította: Gyulainé Bukovics Ildikó MEGELŐZÉS – ALKALMAZKODÁS - GONDOSKODÁS NKI Árpád Fejedelem Általános Iskola Interakció - Autonómia.
William Wordsworth Zene: O Mio Babbino Caro From „Gianni Schicchi” igyósi Moni.
Hogyan rontsd el gyermeked jövőjét?
A „Storyline” - módszer alkalmazása a tanulásban akadályozott gyermekek ismeretszerzésében Szakál Judit Siteri Anikó Bárczi Gusztáv EGYMI Debrecen.
Szülői értekezlet és 5. évfolyam. Téma Hogyan halad iskolánkban a „Korszerű oktatást Mándokon” című projekt megvalósítása? (beszámoló,
Az ülő Buddha okos gondolatai:
KELL OTT FENN EGY ORSZÁG...
ANTOINE DE SAINT- EXUPERY Gondolatok „A kis herceg” című könyvből.
Gyakorlati tanácsok és módszerek a jogkövető magatartás kialakításában.
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
(Bokrétás András) Automatikus képváltás Van-e semmi? Ha van, akkor nem semmi. Ha nincs, akkor mi az, ami nincs?
A fény szebbé teszi napjaid! Készítette:driszkili.
Mit gondolunk arról, mi a tanulás és hogyan szervezzük meg ?
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP / /0065 Moduláris oktatás Az egészséged a Te kezedben van!
Nyisd meg a szívem, ó Jézus
DECEMBER 3. A FOGYATÉKKAL ÉLŐK VILÁGNAPJA A másság elfogadása
„A hátrányos helyzetű gyerekek anyanyelvi kompetenciáinak megalapozása, fejlesztése” c. könyvtári program gyakorlati tapasztalatainak összegzése.
4. osztályos példa Bubernik Eszter
3. osztályos példa Bubernik Eszter
1. osztályos példa Bubernik Eszter
Hálás vagyok, hogy hallhatok. Nagyon sok ember süket.
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
LÉPÉSRŐL – LÉPÉSRE program
HOGYAN VALÓSÍTHATÓ MEG A TÁMOP A HANGSZERES OKTATÁSBAN?
Innováció Intézményi fejlesztés Egyenlő hozzáférés
Dr. Schiffer Csilla Társas interakciók a tanulók között
Dr. Schiffer Csilla A család és az iskola kapcsolatának fejlesztése
Az oktatási gyakorlat fejlesztése
A HITOKTATÁSRÓL „…Jézus ezt mondta: „Engedjétek, és ne akadályozzátok, hogy hozzám jöjjenek a kisgyermekek, mert ilyeneké a mennyek országa.” (Mt 19,14)
A tanulók felkutatásának és beiskolázásának folyamata Iskolai, önkormányzati kapcsolati táblázat Névtáblázat (adatbázis) Települési útvonal Tájékozató.
FENG SHUI Tudod miért hordják a jegygyűrűt a negyedik ujjon?
Motiváció Tanoda- Tiszasziget Balázs Ákos Tanodavezető Motiváció Tanoda-Tiszasziget.
A szövegértés-szövegalkotás programcsomag jellemzői
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
 Iskolák magatartása  Tanulók motiváltsága  Szülők elhivatottsága  Gyermekjóléti Szolgálatok, családsegítők, gyámok, nevelőszülők véleménye JULI.
CSODÁS KÍVÁNSÁG 1.
Összevont szülői értekezlet 9. évfolyam számára
2010/2011.  az óvoda-iskola átmenet megkönnyítése.
Zene: Szűcs Judit - Ha belehalok százszor is
LEGO Dacta program.
A 2014/2015 iskolai év pszichológusi tevékenységének beszámolója.
-minősített közoktatási típusú sportiskola szeptemberétől induló első osztályai:
A tetté lett szeretet Családi istentisztelet Mikulás napján Program: – Gyülekezés és énektanulás – „A tetté lett szeretet” - totyogók istentisztelete.
„Engedjétek hozzám jönni a kisgyermekeket…” (Mt 19,13-15)
Égigérő mesefa Biblioterápiás foglalkozások az életminőség javításáért
Térbeli tájékozódás fejlesztése
Óvodai és iskolai szociális segítés
Köteles játékfüzér Készítette: Kunné Darók Anikó.
Osztályközösségben jelentkező problémák, közösségépítő foglalkozások
Előadás másolata:

1. Osztályos példa Drámajátékos foglalkozás Bubernik Eszter

Életkor: 1. osztály Témakör: Közösségben élünk Téma: Felnőtt – gyerek kapcsolatban a szülői minta, szerep megélése

A foglalkozás tartalma: Ismerkedés, feszültségoldás az 1 A foglalkozás tartalma: Ismerkedés, feszültségoldás az 1. iskolai héten sok játékkal. A foglalkozás célja: Szorongás-, feszültségoldás, beszéd-, ritmuskészség, együttműködési képesség-, beszéd- és utasításértés fejlesztése

A kompetenciafejlesztés fókuszai: Szociális-, és anyanyelvi kompetencia   Az órán alkalmazott módszerek: játékok, megbeszélés tanulásszervezés: frontális osztálymunka taneszközök, szemléltetés: bábu

A foglalkozás menete 1. Egyenletes járás mondókára 2. Babázás

1. Egyenletes járás mondókára A tanulók egyesével felsorakoznak a tanterem előtt, majd tanítói vezetéssel, egyenletes járással bevonulás közben mindenki felveszi a számára előkészített babát és helyet foglal.

Közben ezt mondják: Gyerekek, gyereket szeretik a perecet sósat, sósat, jó ropogósat, Aki vesz, annak lesz, Aki nem vesz, éhes lesz.

2. Babázás Tanári instrukció: Felébredt a kisbabánk, szereti, ha foglalkozunk vele. Játsszunk a babánkkal!

2. Babázás Térdünkre fektetjük a bábut. Simogatjuk az arcocskáját egyszer a bal a jobb oldalán soronként váltva. Az utolsónál megdögönyözzük a kis hasát! Ciróka, Maróka, Mit főztél? Kását. Hova tetted? Pad alá. Megették a kiscicák.

2. Babázás Piszézzünk! (Az orrok összeérintése) Én is pisze te is pisze Gyere pisze vesszünk össze vesz-vesz-vesz.

2. Babázás Megfogjuk a baba kezét és a tenyerébe körbesimogatunk a mutatóujjunkkal: Kerekecske – dombocska Itt szalad a nyulacska

2. Babázás Karja alatt, a vállon simogatjuk: erre megyen, itt megáll, Itt egy körutat talál.

2. Babázás Nyakát körbekerítve: A végén csiklandozzuk. ide bújik, ide be, Kicsi gyerek keblibe.   A végén csiklandozzuk.

2. Babázás Térdünkön lovagoltatjuk úgy, hogy a sarkunkat ritmikusan emelgetjük, gyengéden zötyögtetjük: Hóc, hóc katona Ketten ülünk egy lóra, Hárman meg a csikóra.

2. Babázás Lassan kezdjük és a végére felgyorsítunk. Gyí, paci, paripa nem messze van Kanizsa, odaérünk délre, libapecsenyére.

2. Babázás Megéhezett a kisbabánk, etessük meg! Etetéskor mondogatjuk:   Csukd be szemed nyisd ki szád, teszek bele pampuskát. Szita-szita szűrőszita Ma szitálok, holnap sütök Neked egy kiscipót sütök Megzsírozom megvajazom mégis, mégis neked adom. Egyetek, vegyetek Hadd nőjön a begyetek.

2. Babázás Pihentetjük még egy kicsit.   Lóg a lába, lóga Nincsen semmi dóga hogyha dolga volna, a lába nem lógna.

2. Babázás Altassuk el a babánkat! Játszottunk, megetettük, bizonyára elfáradt, ideje, hogy aludjon egy kicsit. Karunkba vesszük és ezt mondjuk:   Tente baba, tente Bel-bel-bel a szemedet hunyd be aludj el! Aludj ringó-bingó Csucsulj el Kicsi rózsabimbó Bubulj el Alszik az ibolya holnap reggel Csicsijja-babujja. ébredj fel! Letesszük a babát aludni.