1 dr. Sediviné Balassa Ildikó EGY PÁLYÁZATI FEJLESZTÉS EREDMÉNYE AZ E-KÉPZÉSFEJESZTÉS ÉS A TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS TANULSÁGAI.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Moodle tapasztalatok, megoldások a Széchenyi István Egyetemen
Advertisements

A képzett szakemberekért A HEFOP és programok szinergikus eredményei Budapest május 20.
TÁJÉKOZTATÁS A SZAKMAI VIZSGARENDSZEREK KUTATÁSÁRÓL Dr. Hideg Éva Budapesti Corvinus Egyetem, Jövőkutatás Tanszék Az FKA-KT 4/2006. sz. téma, Megvalósíthatósági.
Felnőttképzés az új OKJ rendszerében
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
A Leonardo kísérleti projekt célja: Az AIFSZ (illetve az ISCED szintnek megfelelő) képzések európai és hazai felmérése, elemzése Egy konkrét AIFSZ képzés.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
E URÓPAI P EDAGÓGIAI IKT J OGOSÍTVÁNY EPICT tanfolyam a Calibrate projektben Kárpáti
ÚJ DIMENZIÓK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Dr. Sediviné Balassa Ildikó: A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉS SZERKEZETI, TARTALMI ÉS MÓDSZERTANI FEJLESZTÉSE A LEONARDO KÍSÉRLETI.
Alprojektek eTanulás rendszer fejlesztése
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
DIGITÁLIS TANESZKÖZÖK ALKALMAZÁSA AZ OKTATÁSBAN
Fontosabb fogalmak Képesség :
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
Magyar Pedagógiai Társaság Somogy Megyei Tagozata november 21. Kis Jenőné dr. Kenesei Éva megyei elnök.
Új típusú OKJ vizsgák tapasztalata felnőttképzésben
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
RE-PE-T-HA Angol Módszertani Munkacsoport Dr. Csépes Ildikó
dr. Sediviné Balassa Ildikó Projektzáró konferencia
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI RT.
Mit tud? Mire képes? Kompetencia alapú szakképzés
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
Nemzetközi összefogás az ökológiai gazdálkodás e-learning oktatásáért
REGIONÁLIS SZAKKÉPZÉSI FÓRUM
A képzett szakemberekért Fejlesztés és szolgáltatás a szakképzésben. Budapest augusztus 27.
„A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése”
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Oktatásfejlesztési munkacsoport.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
ÚMFT TÁMOP / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Juhászné Víg Éva programvezető május 26.
HEFOP központi program „Korszerű felnőttképzési módszerek kidolgozása és alkalmazása” 2005 – 2008.
TANÁR-TOVÁBBKÉPZÉSI ALPROGRAM
IKT alapfogalmak, IKT-val támogatott módszerek
Mérés-értékelés alprojekt Liptákné Czakó Ildikó 2009.december 14.
dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ
Dr. Roóz József TÍZ ÉVES A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉS VITAINDÍTÓ.
Dr. Sediviné Balassa Ildikó: A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉS ÁLTALÁNOS ÉS SPECIFIKUS JELLEMZŐI HOGYAN TANÍTSUNK EREDMÉNYESEBBEN? TANÉVNYITÓ SZOLNOK, VIII.
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
Dr Sediviné Balassa Ildikó: JUBILEUM UTÁN A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉS JÖVŐJE Munkakultúra – Szakképzési Modellek OKTÁV RÁCIÓ február 4-6.
Dr. Sediviné Balassa Ildikó: TÉNYEK ÉS TERVEK A legfontosabb teendőink 2010-ben Munkakultúra - Szakképzési Modellek Konferencia Hajdúszoboszló, Február.
A szakképzés fejlesztés jelenlegi állása
„A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése”
A szakképzés változása napjainkban Feigl Ágnes 2006 ETI.
Pedagógiai szakmai szolgáltatás
A PROJEKT KÉPZÉSI ÜTEMEZÉSE ÉS CÉLCSOPORTJAI Kaposvár, szeptember 8.
Alsóerdősori Ének-zene Tagozatos Általános Iskola és Gimnázium
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI ZRT. KORSZERŰ STRUKTÚRA ÉS TARTALOM, INNOVATÍV MÓDSZEREK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Szolnok,
Mottó „A tanítvány nem pohár, amelyet meg kell tölteni, hanem fáklya, melyet lángra kell lobbantani.” (I. Tamm)
Szakmai munkánk a pályázatban
EUCIP IT administrations vizsgák eredménye SZÁMALK-Szalézi szakközépiskola és napokon tartok vizsgák alapján.
A Calderoni Program helye és szerepe a HEFOP-ban Záró-konferencia március 27. Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet 1051 Budapest, Dorottya u. 8. Telefon:
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ: SZEMLÉLETVÁLTÁS A SZAKMAI TANÁRTOVÁBBKÉPZÉSBEN A TANÁROK FELKÉSZÍTÉSE AZ INNOVATÍV PEDAGÓGIAI MÓDSZEREK ÉS ESZKÖZÖK ALKALMAZÁSÁRA.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 3. konferencia.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
AZ ORSZÁGOS KÉPESÍTÉSI KERETRENDSZER 5. SZINTJÉNEK LEÍRÁSA JAVASLAT ÉS PROBLÉMAFELVETÉS Sediviné Balassa Ildikó Felsőfokú Szakképzés Kollégium Egyesület.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Szaktanácsadói tevékenységek, kompetenciák
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Készítette: Tóth Györgyné Szakmai konferencia HEFOP Felkészítés a kompetencia alapú oktatásra.
A projekt termékei OKJ-s képzési anyagok Földművelésügyi Minisztérium, március 30. SEE-REUSE „Az európai megújuló energia oktatás megerősítése a.
Cím szöveg – Second level Third level – Fourth level » Fifth level TÁMOP Tájékoztató Nap Családi kisokos, avagy ismerd meg a családod. Vitéz Gyöngyvér.
„Közismereti oktatás és szakmai alapozás” fejlesztési terület évi eredmények Salakta Tünde fejlesztési területvezető Salgótarján,
Írország, Dublin november Kontra Éva Széchenyi István Idegenforgalmi, Vendéglátóipari Szakképző Iskola és Kollégium Kecskemét, Nyíri út 32.
A köznevelési intézmények művészetpedagógiai módszertani megújítása
NEMZETI FEJLESZTÉSI TERV
Szakiskolai fejlesztési program
Fővárosi Petrik Térségi Integrált Szakképzési Központ
Kompetencia alapú szakoktatás
Előadás másolata:

1 dr. Sediviné Balassa Ildikó EGY PÁLYÁZATI FEJLESZTÉS EREDMÉNYE AZ E-KÉPZÉSFEJESZTÉS ÉS A TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS TANULSÁGAI

2 ELŐADÁSVÁZLAT Az előadás vázlata: 1.A fejlesztés célja, feladata 2.A projekt támogatói 3.A projekt eredménye és termékei : Képzésfejlesztés (tanulói és tanári kurzus) Tananyagok, tanári kézikönyvek és e-vizsgarendszer fejlesztése, Fejlesztési módszertan kialakítása 4.Tanártovábbképzés 5.Az elkészült E-tananyag és E-vizsga bemutatása

3 A FEJLESZTÉS CÉLJA, FELADATA Cél és feladat: többfunkciós tananyagok TANÁRI KÉZIKÖNY Az FSZ képzések (és más szakképzések) számára többfunkciós tananyagok készítése + TANÁRI KÉZIKÖNY TANANYAG DIÁKOKNAK TANANYAG TANÁROK SZÁMÁRA ÖNELLENŐRZŐ TÉTELSOR A TANÍTÁSI FOLYAMAT MÓDSZETANI SEGÉDESZKÖZE (A TANÁROK TOVÁBBKÉPZÉSÉHEZ IS !) + VIZSGÁK (A) (B) MÉRÉS, ÉRTÉKELÉS

4 A PROJEKT TÁMOGATÓI, ADATOK A PROJEKT TÁMOGATÓI: Szociális és Munkaügyi Minisztérium Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet A PROJEKT FUTAMIDEJE: III október 31. A PROJEKT MEGVALÓSÍTÓJA: AIFSZ Kollégium Egyesület (+ felkért külső szakértők)

5 A PROJEKT EREDMÉNYE ÉS TERMÉKEI MILYEN TEMÉKEI VANNAK A PROJEKTNEK ? FEJLESZTÉSI KÉZIKÖNYV FEJLESZTÉSI KÉZIKÖNYV (KÉPZÉS- ÉS TANANYAG KÉSZÍTÉSHEZ) MUNKAERŐ-PIACI ISMERETEK – NYOMTATOTT ÉS ELEKTRONIKUS TANANYAGOK (E-TANANYAGBAN ÖNELLENŐRZÉS, GYAKORLÁS LEHETŐSÉGE) E- – MINDEN MODUL FELDOLGOZÁ- SÁHOZ + MÓDSZERTANI TOVÁBBKÉPZŐ ANYAG ÉS A TANÍTÁSHOZ SEGÉDANYAGOK) E-TANÁRI KÉZIKÖNYV – MINDEN MODUL FELDOLGOZÁ- SÁHOZ + MÓDSZERTANI TOVÁBBKÉPZŐ ANYAG ÉS A TANÍTÁSHOZ SEGÉDANYAGOK) ELEKTRONIKUS VIZSGARENDSZER – TARTALOM ELEKTRONIKUS VIZSGARENDSZER – A+B VIZSGÁK TARTALOM E-TANANYAG ÉS E-TANÁRI KÉZIKÖNYV - CD E-TANANYAG ÉS E-TANÁRI KÉZIKÖNYV - CD

6 A PROJEKT EREDMÉNYE ÉS TERMÉKEI MILYEN EREDMÉNYEKET MUTAT A PROJEKT ? E-MÓDSZETAN KIALAKÍTÁSA TANANYAGRA ÉS KÉPZÉSRE TARTALOM, MÓDSZERTAN ÉS TECHNOLÓGIA TÖBB FUNKCIÓS MEGVALÓSÍTÁSA E-KÉPZÉSEK (TANÁRI ÉS TANULÓI KURZUS ) FEJLESZTÉSI EREDMÉNYE, ALKALMAZHATÓSÁGA E-TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS KIPRÓBÁLÁSA (PILOT- KURZUS - VISSZACSATOLÁS) E-VIZSGARENDSZER - ALKALMAZHATÓ

7 TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A KÉPZÉSRŐL: 65 RÉSZTVEVŐ, EBBŐL 21 FŐ VIZSGÁZOTT, A TANÁROK A TARTALOMBÓL IS, AZ INNOVATÍV TANÍTÁSI ÉS A TANULÓI TELJESÍTMÉNYÉRTÉKELÉSI MÓDSZEREKBŐL IS VIZSGÁZNAK (A+B VIZSGA) A TOVÁBBKÉPZÉS SORÁN TANÍTÁSI ÉS TANULÁSI MÓDSZEREK ELSAJÁTÍTÁSA A PILOT KURZUS RÉSZVEVŐI ÉRTÉKELIK A TANANYAGOT, MAJD ALKALMAZZÁK A TANÍTÁSBAN KOMPETENCIA BIZONYÍTVÁNY PEDAGÓGUS KÉPZÉSI AKKREDITÁCIÓ

8 Belépés és regisztráció

9 Diákoldal a tanuláshoz

10 Tanártovábbképzés

11, sz öv eg, sz öv eg, sz öv eg, sz öv eg, sz öv eg, sz öv eg, sz öv eg, sz öv eg, sz öv eg, sz öv eg, sz öv eg, sz öv eg, sz öv eg, sz öv eg, sz öv eg, sz öv eg, sz öv eg, sz öv eg, sz öv eg, sz öv eg, sz öv eg, sz öv eg, sz öv eg, sz öv eg, sz öv eg, sz öv eg, sz öv eg, sz öv eg, sz öv eg, sz öv eg, sz öv eg, sz öv eg, sz öv eg, sz öv eg, sz öv eg, sz öv eg, VIZSGÁK

12 JÖVŐ, TOVÁBBI TERVEK 1.MÓDSZERTAN ÉS TECHNOLÓGIA (CSAK SZABÁNYOS (!) TANANYAG KÉSZÍTÉSE) 2.A MEGLÉVŐ ANYAGOK FELKUTATÁSA, ADATBÁZIS KÉSZÍTÉSE 3.TOVÁBBI TARTALMAK FEJLESZTÉSE 4.TANANYAGOK PULIKÁLÁSA FELHASZNÁLÁSRA AZ INTÉZMÉNYEKNEK 5.SAJÁT MOODLE SZERVER (TELEPÍTÉS, PULIKÁLÁS)

13 KÖSZÖNÖM MEGTISZTELŐ FIGYELMÜKET ! FIGYELMÜKET !