Vásárlók, akik jelenleg Oriflame-kozmetikumokat vásárolnak Új vásárlók, akiket érdekelhet a Wellness by Oriflame Hogyan szólítsa meg őket? Beléptetés nyilvános.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Directions: Answer all the below questions and ask your consultant to provide you with your results! Directions: Answer all the below questions and ask.
Advertisements

Hogyan írj remek webes értékesítési szöveget? Langmár Zsuzsanna A hatékony sales oldalak titka.
ELINDÍTÁS Csak LELKESEN LEHET.
ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS május 14 A MARKETINGBEN ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN.
Segítőprogram a megállt táblák elindításához
Az élet körfolyamat Mit jelent az életben a siker?... A magyarázat nagyon egyszerű.
Copiright by Y. Kinek jó a több biztosító? Ön benne van a szerencsés 0,5%-ban? Programunk segítségével ellenőrizheti!
Vatera-forintok a kalapács alatt Gerő Viktor. A vatera marketing céljai - Minél több vevő (több felhasználó) ‏ - Minél többször (gyakoribb tranzakció)‏
VIIII. Szalvéta bemutató
A NEtTelefon – üzleti Előfizetőknek
Regionális Gazdaságtani és Vidékfejlesztési Intézet
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
AgeLOC ® Galvanic Body Trio Bevezetés: május 2.
QualitySoft On-Line megoldások Terminálszerver alternatíva a Távoli Asztali eléréshez.
BEMUTATKOZIK THE ONE AZ ÚJ SMINK TERMÉKCSALÁD as évek1970-as évek1980-as évek1990-es évek2000-es évek.
Hogyan gondolkodjunk az árakról Állnak a falak… BUDAPEST május 22.
Professzionális nyomtatás Insight 2012 Az eredmények összefoglalása* * Készítette: az RS Consulting, 2012 február Canon – bizalmas anyag.
DREAM-HOME Agency & Consulting Értékbecslés eladástechnika.
Copyright © Billbarter Hungaria Zrt. WEBKONFERENCIA
Copyright ©2009 by Oriflame Cosmetics SA Copyright ©2009 by Oriflame Cosmetics SA.
ISKOLÁK Az iskolai oktatásban 48 olyan intézmény vesz részt, ahol a komi- permják nyelvet anyanyelvként lehet tanulni. Ez 38,1%-a az iskolák összes számának.
10 RÓZSA SZÁMODRA. Ha ezt az üzenetet megkapod … az azért van, mert különleges ember vagy!
A TURISZTIKAI TERMÉK FELÉPÍTÉSE ÉS MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ A BRIT PIACON.
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
Million 500, , ,000 64,000 32,000 16,000 8,000 4,000 2,000 1, Legyen ön is ünnepmilliomos.
Közönségkapcsolat (public relations)
Csá!A lego-ról fogunk beszélni! Csá!. Ez egy klasszikus 2x4-es piros építőkocka Ja!
5. A mellékelt kép(ek)en egy üzlet elárusítóterét látja. Ön szerint milyen megfigyeléseket végezhetnénk itt el? Milyen módszerekkel egészítené ki az információszerzésnek.
Családi vállalkozások - prezentáció
Giovanni Ferrini Fashion
Szeretettel köszöntöm az Etikus cégek üzleti fórumán megjelenteket!
2010-es Nyári Kampány Vitality.
A CRM rendszerek sikeresen gyűjtik az adatokat, a DM rendszer pedig biztosítja azt, hogy a vállalatok ne csak tudjanak az ügyfelekről, hanem meg is értsék.
A partneri kapcsolatok értékelése hálózati együttműködés esetén
A diákat készítette: Matthew Will
© Robert Bosch GmbH reserves all rights even in the event of industrial property rights. We reserve all rights of disposal such as copying and passing.
Favorit Rt. Móricz Zsigmond Gimnázium, Közgazdasági Szakközépiskola és Kollégium Kisújszállás 5310, Széchenyi út 4. Tel.: 59/
Minőség menedzsment 6.előadás
Egyik évben legjobb barátok lehettek,
WELLNESS-KARRIER ÚTMUTATÓ
Wellness Előfizetési Program. A program lényege – A program lehetővé teszi a a vásárlók számára, hogy Szépségtanácsadójukon keresztül-, meghatározott.
CSALÁDI NAPKÖZIT MŰKÖDTETŐK RÉSZÉRE SZERVEZETT TANFOLYAM.
Online értékesítési modellek
Ki az aki meg van elégedve az anyagi helyzetével? Ki az aki nincs megelégedve az anyagi helyzetével? Ki az aki szeretne az anyagi helyzetén változtatni?
Viszlay Anita Kommunikációs szakember Eger, HKIK augusztus 25.
Személyes akcióterv.
3. Mit tudunk biztosan, és mit tanítsunk az iskolákban az élőlények származásáról?
Szabályos hasábok Mit tudok róla? (Know) Mit szeretnék tudni? (Wonder) Mit tanultam? (Learn) Oldallapjai kongruensek Minden megsyeretnek tudni ami erdekes.
Szabályos hasábok Mit tudok róla? (Know) Mit szeretnék tudni? (Wonder) Mit tanultam? (Learn) Szabályos sokszög az alapja. Mindent meg szeretnék tudni velük.
Comenius Logo (teknőc).
Iszony vagy viszony - Magyarország megítélése az Európai Unió tagállamaként - Pavlics Tamás -
11. TÉTEL Az Ön feladata munkahelyén egy újonnan vásárolt munkaállomás operációs rendszerének feltelepítése. Ismertesse milyen szempontok alapján választja.
Telekommunikációs vállalat 100 százalékkal növelte a válaszarányokat az SPSS Clementine® segítségével.
4 Tender Hungary Kft. (Sziklai Zoltán)
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
1. Vevő érték Milyen ÉRTÉKEKET akarunk? 2. Források Milyen FORRÁSAINK vannak? 3. Analógia a területek között Hol keressük az INSPIRÁCIÓT? 4. A tulajdonságok.
2012. március 31. – április 1. SYMA Sport- és Rendezvényközpont.
Távközlési tanácsadás Egy lehetőség a költségcsökkentésre.
2015. január MEGKÜLÖNBÖZTE TÉS Mennyire egyedi a márka RELEVANCIA Mennyire felel meg a célcsoport igényeinek a márka MEGBECSÜLTSÉ.
13.Szóbeli tétel Radányi Máté.
HELYI GAZDASÁGFEJLESZTÉS. A nyíregyházi élelmiszer piac számokban Nyíregyháza lakosainak száma: Fő​ Napi élelmiszerre költött összeg: 1000 Ft/fő​
Üdvözöljük GWIBIZ WORLDWIDE Üzleti Tájékoztatón. Legdinamikusabban fejlődő üzletek a világon! GWIBIZ WORLDWIDE Trendágazat Internet + vásárlás.
KUPONLINE Avagy ahol az online és az offline eladás összeér Besenyei Kálmán.
A MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ VONAL ALATTI ESZKÖZEI
AZ ELLÁTÁS FEJLŐDÉSE ÉS A MARKETING KIALAKULÁSA
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
Most: augusztus 29.van A pontos id ő : 08:48 Automatikus diaváltás A hangszórókat kérem bekapcsolni
Csoportmunkát támogató szoftverek
GP Consulting Pénzügyi Tanácsadó Kft.
Útmutató a click4suppliers easy használatához
Előadás másolata:

Vásárlók, akik jelenleg Oriflame-kozmetikumokat vásárolnak Új vásárlók, akiket érdekelhet a Wellness by Oriflame Hogyan szólítsa meg őket? Beléptetés nyilvános helyeken Kóstoltatás Fitneszterem Egyetemek Kérdőív Telefonhívás Szórólap-osztogatás Kiállítások és vásárok Reklám Azok az emberek, akik érdeklődnek az egészséges élet iránt; szeretnék, ha az életük pozitív fordulatot venne: szeretnének lefogyni, jobb közérzetre vágynak, vagy céljuk a belülről fakadó szépség kibontakoztatása. barátok, családtagok, munkatársak, meglévő vásárlók. Hogyan találjon új vevőket?

25 BP +25BP =100 BP Hogyan duplázhatja meg az eladásait? 25 BP

+25BP +25BP +50BP =150 BP Hogyan duplázhatja meg az eladásait? 25 BP 25 BP + 50BP =75BP +

25 BP +25BP +25BP +50BP +50BP =200 BP! Hogyan duplázhatja meg az eladásait? 25 BP 25 BP + 50BP =75BP + 50BP

Prospecting with Wellness Beszéljen a Wellness-ről a munkatársainak! Ismertesse meg a hálózatának alsóbb szintjein dolgozókat a Wellness kínálta lehetőséggel! Mondja el nekik, hogy milyen előnyöket jelenthet számukra a Wellness. Beszéljen a már meglévő ügyfelekkel, és kutasson fel új vevőket! Amint elkezdi bevezetni az új termékcsaládot a hálózatába, értékesítése megduplázódik, és Ön máris elérte a következő címet – gratulálunk! 2. Csatlakoztasson a Wellness-szel! A wellness hatékony segítséget nyújt Önnek új munkatársak toborzásában! Hogyan érhet el magasabb szintet feleannyi idő alatt ?