Sablonok világa lejárt! Tanuljunk meg különbözni!.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
Advertisements

MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
Hirdetési termékek – Display
A világ leggazdagabb emberei MA A többiek pedig munkát keresnek.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Digitális világ A digitális reklám
Online kreativitás Erőss Csaba. Mi is?
Hatékony e-commerce hirdetés az Árukeresőn. Az Árukeresőről • Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala • Operáció 5 országban (HU, TR, RO, BG,
Kampányok könyvszerinti értéken Starcz Ákos Bookline.hu Nyrt április 29.
KGFB kampány a nagyok árnyékában Keresőmarketing nap november 17. Keresőmarketing nap november 17. Sziebig Péter.
2011. június 17. Öngondoskodás Tematikus Melléklet.
Online hirdetési piac Erőss Csaba. Tartalom • Miért? • Hogyan? • Kik?
Márkák iPhone-on Sallai Péter - Ponte.hu
Forgalomterelés videóhirdetéssel Sáfrány Katalin Marketing és online szolgáltatások osztályvezető.CommerceDay Budapest,
PR BLOGOK BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Érvényes: március 14-től.
Digitális világ 6. foglalkozás A hirdetések világa Mi a reklám?
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Előadó: Mihály Mariann TDM menedzser TDM szervezetünk működéséről, eddigi munkájáról.
Mit tudhat az adserver az internetezőről és szabad-e tudnia?
CSERITI-Adományháló a jótékonyság új dimenziója
Van-e élet a Facebookon túl? szeptember 11..
Forrás: Infografika Forrás:
Utinformaciok.hu esettanulmány Keresőmarketing Nap, Készítette: Dunder KrisztiánDunder Krisztián.
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
A weboldal képernyő terve: Két szinten kell kidolgozni: 2. 3 db aloldal képe 1. Bejelentkező kép Adjuk meg az embléma és a reklámok helyét is.
Kovács Gergely – ügyvezető Kupon Birodalom Kft.
Az online marketing szerepe az e-kereskedelemben.
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Digitális világ – interaktív táblán
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
Valutaváltó szponzoráció ajánlat november 9.
Az elektronikus levelezés a számítógép-hálózatok klasszikus szolgáltatása, az Internet alkalmazásának egyik legnépszerűbb formája. Szövegen kívül lehetőség.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Kampány hatékonyságának mérése, értékelése
Előadó: Copyright ® 2009, iProspect.com, Inc. | Confidential + Proprietary | All Rights Reserved | Linked by Isobar 1 Malév kampányértékelés Bogár Péter.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
Portfólió Horváth Violetta Marketing menedzser
Az EtherCore weboldal Jószai Zoltán 1. Az oldal célja Kedvcsináló a fejlesztés alatt lévő játékhoz 2.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
Hogyan csökkenthetőek az Adwords kampányok költségei? (Verdes János) KKV Akadémia.
Vállalkozások az Interneten Készítette: 7even Online Ügynökség.
REMARKETING STRATÉGIÁK
Keresőmarketing nap Birkás Dávid november 20.
Direkt marketing A digitális reklám eszközei Kemecsei Attila.
október Az erős online médiabrandnek komoly hozzáadott értéke van a hirdetések hasznosulása szempontjából.* *Szonda Ipsos – Index: Márkaérték.
a google adwords változásainak követése, a változások várható iránya
Okos kütyük a mindennapi életünkben 
Tartalommarketing a Google Adwords-ben Hirdetésszövegek, melyek több és olcsóbb kattintásokat hoznak 7 tipp – garantált siker! Szaladják Linda.
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
Tájékozódás és vásárlás a magyar internetezők körében Összefoglaló.
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
Biobi.eu AdFlan Right on target Copyright © 2010 Biobi Kft. Minden jog fenntartva. Ezen dokumentum a Biobi Kft. Tulajdonát képező bizalmas információkat.
Google Confidential and Proprietary Kampány a kisvállalkozások sikerességéért március 30.
ÉPÍTSÜK FEL KÖZÖSEN A VILÁG LEGNAGYOBB, 160 MILLIÓ FŐS ONLINE HÁLÓZATÁT!
Online könyvmarketing Változó trendek, változó vásárlói igények április 15.
Mi a keresőmarketing? A feladat: az internetes keresők által a számunkra legrelevánsabb látogatókat az oldalunkra juttatni a leg- költséghatékonyabban.
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
ADESPRESSO – A KEDVENCED LESZ
Félre a dobozokkal! Király Zsolt
Ezek a stratégia elemek sorban
MIT ígér neked a Kampányépítő Mesterkurzus?
ASIAN Asian Line Portfólió Várszegi Zsolt 19/10/2017.
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Hogyan előzz be kisvállalkozóként
Előadás másolata:

Sablonok világa lejárt! Tanuljunk meg különbözni!

Mivel tudunk különbözni? KREATÍV

Mivel tudunk különbözni? KREATÍV - Elgondolkodtató

Mivel tudunk különbözni? KREATÍV - Elgondolkodtató

Mivel tudunk különbözni? KREATÍV - Vicces

Mivel tudunk különbözni? KREATÍV - Vicces

Mivel tudunk különbözni? AJÁNLAT

Mivel tudunk különbözni? AJÁNLAT

Mivel tudunk különbözni? AJÁNLAT 1.Fogyasszon nálunk akár 60%-kal kedvezőbb áron! 2.Igen! Éttermünkben 10 évvel ezelőtti árakon étkezhet!

Mivel tudunk különbözni? KISZOLGÁLÓ FELÜLET

Mivel tudunk különbözni? Bolt, iroda

Mivel tudunk különbözni? Bolt, iroda

Mivel tudunk különbözni? Weboldal

Mivel tudunk különbözni? Weboldal

Mivel tudunk különbözni? Ár

Új hirdetési formák 1. Offline 2. Online

1. Írott sajtó 2. Kültéri reklámok Új hirdetési formák Offline

Új hirdetési formák Offline

Új hirdetési formák Offline

Új hirdetési formák Offline

Új hirdetési formák Offline

1. Google Adwords 2. Facebook 3. Display Új hirdetési formák Online

Új hirdetési formák Online – Google Adwords Adwords -Kattintás alapú -Licitálós -Első 3 hely, vagy oldalsó 8 -Szaktudást igényel -Igényt nem tud generálni

Új hirdetési formák Online – Google Adwords Adwords Display -Kattintás alapú -Licitálós -Lehet kulcsszó, téma szerint -Célozható, akár konkrét webhelyet is meg lehet adni -Szöveges, képes, videós forma

Új hirdetési formák Online – Facebook Új hirdetési formák Hirdetés a jobboldalon Napi költségkeret Kedvelést garantál Bejegyzés kiemelése Napi költségkeret Jelzi, hogy hány ember fogja látni Hirdetés a hírfolyamban Oldal ismerősei és az ő ismerősei látják Napi költségkeret Kedvelést garantál

Új hirdetési formák Online – Display Új különleges bannerek Nap ajánlata Roadblock Top XL Top Extra Kapu banner

Köszönöm a figyelmet! Sikeres kampánytervezést kívánok!