STRATÉGIA ÉS TELJESÍTMÉNYMÉRÉS

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
Advertisements

A felsőoktatási minőségbiztosítás európai A felsőoktatási minőségbiztosítás európai sztenderdjei Szántó Tibor Magyar Felsőoktatási Akkreditációs Bizottság.
VII. NEVELÉSÜGYI KONGRESSZUS augusztus A pedagógus kollektíva az iskolában, az iskolafejlesztés személyi feltételei dr. Várnai Andrásné.
Heves megye civil szervezeteinek szervezetfejlesztése A program az Európai Unió támogatásával valósul meg. K á rp á tok Alap í tv á ny – Magyarorsz á g.
A szolgáltatások minőségének biztosítása és értékelése
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Minőségi oktatás hatékony vezetéssel az európai dimenzióban
Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázati felhívásához
VI. Országos Távmunka Konferencia december 6. Az OTP Csoport távmunka tapasztalatai Magyarországon és Romániában.
MÚZEUMI KÖNYVTÁRAK A STATISZTIKA TÜKRÉBEN - FEJLESZTÉSI LEHETŐSÉGEK, IRÁNYOK Tóth Máté OSZK - Könyvtári Intézet.
1 Európai együttműködési lehetőségek és a hazai könyvtárak Könyvtári napok. Szakmai tanácskozás Sopron október Nagy Anna.
EEgészség Program – Szakmai Napok N K T H – E S K I * március Templar Partnership Company 1 eEgészség program „Egészségügyi Informatikai K+F.
TÁMOP /2/B PROJEKT Network-Együttműködés-Tudástár szakmai támogató hálózat kiépítése a Dél-Dunántúli Régióban Szénássy Gábor projektmenedzser 2010.
JUHÁSZ GYULA REFORMÁTUS GIMNÁZIUM ÉS SZAKKÉPZŐ ISKOLA TIOP / A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Regionális Fejlesztési.
Stratégiai tervezés.
Közoktatás irányítás Minőségirányítási rendszer Tapasztalatok alapján kiegészítések Farkas Olga Budapest, október 5.
Győr, NYME Minőségbiztosítási Bizottság munkaértekezlete Az EFQM modell - rövid ismertetés- Vas Beatrix Minőségfejlesztési és Informatikai Központ.
Munkatársak minőség iránti elkötelezettsége a siker kulcsa Készítette: Taksonyi Bea és Horváth Viktória.
Zalayné Kovács Éva: Minőség és könyvtár
Könyvtári teljesítménymérés
A minőségirányítási rendszerek fejlesztésének aktuális kérdései Dr. Borda Jenő alprogramvezető.
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
A könyvtár szociális funkciója Nemzetközi és hazai kitekintés.
Felkészülés a „Könyvtári minőségfejlesztés 21.” bevezetésére Skaliczki Judit 2002.
A „Könyvtári minőségfejlesztés – könyvtári korszerűsítés 2.” pályázat Javaslat a feladatok végrehajtásához.
Az infokommunikáció szerepe az Új Magyarország Fejlesztési Tervben és az Operatív Programokban Dr. Bálint Ákos Igazgató Közigazgatás Operatív Programok.
Minőségdíjak.
Szakkönyvtári teljesítménymérés Hegyközi Ilona - Fazokas Eszter Székesfehérvár május 8.
STRATÉGIAI TERVEZÉS Szellőné Fábián Mária. Definíció Olyan folyamat, mely a szervezetet a kör- nyezeti változásokhoz és a piaci feltételek- hez próbálja.
Teljesítménymérés és értékelés
Farkas Katalin – Vilmányi Márton június 15.
Programzáró szakmai nap Szolnok, november 12. Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Verseghy Ferenc Könyvtár és Művelődési Intézet.
A teljesítménymérés helye és szerepe a minőségmenedzsmentben
Mérjük, ne mérjük? Merjük, ne merjük? n Elektronikus források használatának mérése. Európai tapasztalatok és tervek. n Gödöllő, Október 15. n Billédiné.
A Nógrád TISZK nyomonkövetési és pályakövetési rendszer modelljének, ezen belül a partneri igény és elégedettség mérési rendszerének kidolgozása. Salgótarján.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
A kistelepülési könyvtári ellátás reformja
A KEZDŐ KÉPZÉSI SZAKASZ FEJLESZTÉSI IRÁNYAI ÉS LEHETŐSÉGEI Dr. Csonka Csabáné 2007.
Minőségstandardok a PSZ-ek működésében?
TQM-ISO Minőségügyi kérdések a Pécsi Tudományegyetemen Szellőné Fábián Mária főigazgató-helyettes PTE Egyetemi Könyvtár Budapest december.
A projekt indulása K21 - A „Könyvtári minőségfejlesztési 21” modell nyomán Előkészítés, csapatépítés 2008-ban 2009-ben projektté szerveződött Jelenleg.
A digitális pedagógiai módszertan fejlesztése a Körzeti Általános Iskolában TIOP / Digitális pedagógiai innováció útján Projektzáró.
A projekt az Europai Unio támogatásával, az Europai Szociális Alap társfinanszírozásával valósult meg.
Ugrás az első oldalra 1 Skaliczki Judit A teljes körű minőségirányítási rendszer bevezetésének lépései Debrecen, 2004.
A Nemzeti Fejlesztési Terv
Könyvtári fejlesztési koncepció a községekben, megvalósítási lehetőségek Dr. Kenyéri Katalin NKÖM Könyvtári Főosztálya 2005.
Az E-KÖZIGAZGATÁS INFORMATIKAI STRATÉGIÁJA október 16.
Stratégiai emberi erőforrás gazdálkodás Hajdúnánás Város Önkormányzatánál (ÁROP-1.A „Szervezetfejlesztés megvalósítása a Hajdúnánási Közös.
AZ ÚJ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET – ÉS A KOMPETENCIAFEJLESZTÉS Budapest, január 18.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Az UNESCO programja UNESCO Information for All Program (IFAP, I4-all) Az ismeretterjesztés és az élethosszig tartó tanulás előmozdítása érdekében könyvtárosok,
TÁMOP /2-2F A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása A projekt az Európai Unió támogatásával,
1 Szervezet és minőség 2. előadás 1. 2 Az előadás tartalmi elemei Alapfogalmak A minőségfejlesztés jogszabályi háttere Minőségfejlesztési megközelítések.
A KKÉK kritériumai és azok intézmény specifikus értelmezési lehetőségei Boda Gáborné Köntös Nelli ELTE BTK Könyvtár- és Információtudományi Intézet „Jót,
Skaliczki Judit: Nemzetiségi könyvtári ellátás 1 A nemzetiségi könyvtári ellátás stratégiája minősége fejlesztése Skaliczki Judit Országos Idegennyelvű.
1 Felelősségvállaló szereplő avagy mit tehet a könyvtár a fogyatékosok érdekében.
„Útban a Minősített Könyvtár cím felé” Gödöllő, 2016.szeptember.28
Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege:
Minőségi könyvtári szolgáltatások –
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TERVEI 2008
TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM
Az Európai Uniós csatlakozás könyvtári kihívásai
Fenntarthatóság – eredmények hasznosulása 6.2. előadás
Minőségfejlesztési munkacsoport KPSZTI Április 17-
SZAKKÉPZÉSI MINŐSÉGBIZTOSÍTÁSI KERETRENDSZER (SZMBK) 11. előadás
Infó-Kommunikáció a békés(i) jövőért. EFOP
Králik Tibor igazgató, minőségfejlesztési szakértő
Országos Foglalkoztatási Közalapítvány Szakmai Fórum az "Út a munkához" program megvalósításáról és a "Jó gyakorlatok" bemutatásáról Kecskemét, 2009.
Társadalmi követelmények és igények speciális könyvtári ellátásra
Az ÁFSZ minőségirányítási rendszerének kialakítása
Előadás másolata:

STRATÉGIA ÉS TELJESÍTMÉNYMÉRÉS Skaliczki Judit ÚJ LEHETŐSÉGEKHEZ ÚJ MÓDSZEREK A teljesítménymérés helyzete a hazai könyvtárakban GÖDÖLLŐ. 2003. Október 15.

Stratégia és teljesítménymérés A közös jellemzők Mind az extenzív, mind az intenzív fejlesztésben felhasználandók A minőségmenedzsment kialakításának és fenntartásának eszközei A jobbítás feltételrendszerének részei Stratégiai terv csak teljesítménymérésre alapozva valósítható meg Stratégia és teljesítménymérés

Stratégia és teljesítménymérés Aktualitásuk Új stratégia Minőségfejlesztési projekt Új irányelvek Minőségalapú szakfelügyelet Stratégia és teljesítménymérés

Stratégia és teljesítménymérés Stratégiai célok 2003-2007 Az Európai Unióhoz való csatlakozás könyvtári feltételei és következményei - Eukonform, azaz minőségi szolgáltatások - a minőségmenedzsment könyvtári meghonosítása - a hátrányos helyzetűek könyvtári ellátása Stratégia és teljesítménymérés

Stratégia és teljesítménymérés Stratégiai célok 2003-2007 A hozzáférés teljes körű biztosítása az ODR és az IKT fejlesztésével - vizsgálatok (mérések) az ODR továbbfejlesztése érdekében - vizsgálatok (mérések) az IKT továbbfejlesztése érdekében Stratégia és teljesítménymérés

Stratégia és teljesítménymérés Stratégiai célok 2003-2007 Regionális ellátás, a kistelepülések ellátásának megszervezése - milyen kritériumok szabják meg az önálló könyvtár fenntartását - mit jelent a szolgáltatások megvásárlása - hány lakosra kell a társult fenntartást megszervezni Stratégia és teljesítménymérés

Stratégia és teljesítménymérés Stratégiai célok 2003-2007 A könyvtáros életpálya javítása - a különböző képzőhelyeken végzett könyvtárosok tudásanyagának mérése és összehasonlítása - a különböző képzőhelyek tanterveinek vizsgálata és összehasonlítása - a különböző könyvtárakban dolgozó munkatársak körülményeinek vizsgálata és összehasonlítása Stratégia és teljesítménymérés

Stratégia és teljesítménymérés Új irányelvek A fenntartásról A hozzáférésről A szolgáltatásokról Az ellátandók köréről Az állományról Stratégia és teljesítménymérés

Minőségfejlesztési projekt 2003-2005 „Könyvtári minőségfejlesztés21” A megvalósítás módja : A könyvtári minőségfejlesztés – könyvtári korszerűsítés c. pályázat Stratégia és teljesítménymérés

„Könyvtári minőségfejlesztés 21” Partnerközpontúság A könyvtári folyamatok szabályozása és dokumentálása A tudatos szervezetfejlesztési képesség kialakítása A folyamatos fejlesztési képesség kialakítása A szolgáltatások folyamatos fejlesztése Stratégia és teljesítménymérés

A könyvtári minőségfejlesztés – könyvtári korszerűsítés 2003-2005 2003 teljesítménymérések 2004 benchmarking 2005 irányelvek megalapozása Stratégia és teljesítménymérés

A 2003. évi pályázatok az ODR könyvtárak részére A pályázatok száma : 46 A pályázott összeg : 80 857 440 A megítélt összeg : 69 000 000 Stratégia és teljesítménymérés

Minőségalapú szakfelügyelet A küldetésnyilatkozat, a stratégiai terv értékelése és megvalósításának ellenőrzése A könyvtár minőségpolitikájának értékelése és ellenőrzése A szolgáltatási és a minőségi előírások értékelése Stratégia és teljesítménymérés

Stratégia és teljesítménymérés A teljesítménymérés A korszerű könyvtárosi munka alapja A korszerű szolgáltatások megszervezésének és fenntartásának eszköze A könyvtár és a könyvtáros társadalmi helyzetének jobbító lehetősége A használói elégedettség kialakításának feltétele Stratégia és teljesítménymérés