9. A személyes eladás (Personal Selling)

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketing mix Holt (1995).
Advertisements

Iskolai tehetséggondozás a Rendőrképzésben TÁMOP / Előadó: Nemes Ferenc r. alezredes.
A szponzorálás.
5. A reklám Megszületett a reklám törvény: évi LVIII. törvény (ami már megjelenése előtt is heves vitákat váltott ki) A törvény hatálya kiterjed,
4. Marketing előadás 2009.Március 4. A szervezetek beszerzése- a vállalatok „fogyasztói magatartása”
B2B-marketing – A szervezeti piacok
Vállalkozói - szakhatósági fórum üzleti partnerkeresés Tóth Katinka fogyasztóvédelmi felügyelő Karcag, november.
A direkt marketing fogalma
Fogalmak  Az elektronikus kereskedelem (e-kereskedelem) nem más, mint az árucikkek interneten való reklámozása, eladása, vásárlása, illetve cseréje.
Lobbizás az egészségügyben
Belső, külső PR, a PR eszközei, céljai
Kereskedelem Szakmacsoport
A piac Szakiskola.
Minőségmenedzsment alapelvek
A kommunikáció fogalma, formái, szabályszerűségei
Reklám.
Kereskedelem Szakmacsoport
Értékesítési csatornák
Önismeret Horváth Renáta.
Személyes eladás az Avon Cosmetics Hungary Kft esetében
A Motivációs interjú alkalmazásának lehetőségei
MARKETING.
Tudományos eredmények tudástranszfere a „Life long learning” szellemében - Alapkutatások eredményei a tudástranszferben - Dr. Gálfi Márta.
A munka világával kapcsolatos tudás
Marketingkommunikáció
VEZETÉSI STÍLUS A STÍLUS FOGALMA a VEZETÉSI stílus fogalma,
Dobiné Bálint Katalin Protokoll ismeretek
Személyes eladás (personal selling)
A kommunikációs mix elemei
Személyes eladás (personal selling)
Közönségkapcsolatok (PR)
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Rögtön megnézzük a részleteket…. Máz? Álarc? Nyomulás? Nem, ez a SZEMÉLYES MÁRKAÉPÍTÉS! Előadó : Dr. Serényi János, Értéktrend Consulting NYUGATMAGYARORSZÁGI.
Versenyjog és fogyasztóvédelem
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Környezeti elemek védelme II. Talajvédelem KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
19. Tétel Tevékenységünk alapja a kommunikáció
A szakdolgozat készítés minőségirányítási aspektusai
„A jó üzleti kapcsolat csak a véletlen műve!” Őt már ismerik, bedolgozta magát... Ő vele szót értenek... Ő kapja a megbízást… Már megint mit akar? Már.
Reklámozás, Public Relations
A marketingkommunikáció
A marketing piac tartalma
Az ELMŰ Nyrt. fogyasztói panaszkezeléssel és fogyasztói kifogással kapcsolatos tapasztalatai márc. 27.
Fogyasztóvédelmi Felügyelősége Tipikus fogyasztói panaszok a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatok tükrében április 3.
Személyes eladás Személyes eladáson az eladó személyes, aktív közreműködésével kialakuló üzletkötést és az ahhoz kapcsolódó folyamatot értjük. Jelentősége.
MCE Konferencia MMM – Hatékony kommunikáció MCE Konferencia Pécs MMM – A controller hatékony kommunikációja Megérteni Meggyőzni.
NEVELÉS A CSALÁDBAN.
Vállalkozói - szakhatósági fórum üzleti partnerkeresés Tóth Katinka fogyasztóvédelmi felügyelő Mezőtúr, november.
Kereskedelmi levelezés
8. Az eladásösztönzés.
Idegenforgalmi kommunikáció
Győr Pláza Magyar Máltai Szeretetszolgálat Egyesület „SzínStér” Szenvedélybetegek Alacsonyküszöbű Ellátása Győr.
Házi dolgozat szolgáltatásmarketing mystery shopping máv
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Érzelmi intelligencia
1. 2 a gyártók & fogyasztók igényeinek összehangolása a hatékonyság növelése az elérhetőség javítása szakértői szolgáltatás biztosítása vásárlói igények.
PS. SP. POS. DM Fogalommagyarázat PS – Personal Selling SP – Selling Promotion POS – Point of Sales Advertising DM – Direct Marketing Személyes eladás.
Dr. Veres István BME-MVT Személyes eladás tervezése.
Pogány András stratégiai igazgató
FÜGG: AZ ÁRU JELLEGÉTŐL, ÉRTÉKESÍTÉSI MÓDTÓL
Győr Pláza Magyar Máltai Szeretetszolgálat Egyesület „SzínStér” Szenvedélybetegek Alacsonyküszöbű Ellátása Győr.
Sipos Erika BGE KVIK Turizmus Intézet
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
Partnerség és együttműködés
A vásárlási döntés folyamata
A magyar és az osztrák szaktanácsadási rendszer összehasonlító vizsgálata a gazdálkodók körében végzett kérdőíves felmérés által VÉR ANDRÁS - CSER.
Fogyasztóvédelem Vevőszolgálati előadás 2017 Előadó: Lehotkai Péter.
Kompetencia menedzsment 4. Modul BGF
Nemzeti Élelmiszer Nyomon Követési Platform
Előadás másolata:

9. A személyes eladás (Personal Selling)

PS fogalma és jellemzői Fogalma: az a tevékenység, amikor szóban, közvetlen kapcsolatfelvétellel kívánjuk a célcsoportot meggyőzni az értékesítés érdekében. Jellemzői: párhuzamosan van jelen más értékesítési megoldásokkal általában azonnali vásárláshoz vezet teljesen leköti a vendég figyelmét jó alkalom a meggyőzésre és a tartós kapcsolatok kialakítására lehet, hogy nem jön létre vásárlás, de a kialakított kapcsolat későbbi üzletkötés alapja lehet

A személyes eladás előnyei hitelesebbnek hat, megbízható rugalmas: a fogyasztót valóban érdeklő információk közlése történik

Az eladóval szemben támasztott követelmények Szakmai ismeretek Önképzés, továbbképzés Megfelelő viselkedés Kommunikációképesség Kifogások, panaszok kezelése Külső megjelenés Képes legyen csapatmunkára Rugalmasság Empátia Önbizalom Becsületesség Energikusság Elkötelezett lelkesedés