Jegyezz médiarészvényt!. MagyarVendor Sziget Kft. Az econet.hu Nyrt. PRINTRÁDIÓ ONLINEEVENT.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása május, országos és budapesti hallgatottság -
Advertisements

A helyi sajtó távlatai. 2 A médiapiac mozgásban van  „Sajtó” alatt a klasszikus médiumok mindegyikét értjük (tv, rádió, nyomtatott sajtó, közterület,
Az Educatio digitális tartalomszolgáltatási projektjei XIX. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál április Markója Szilárd EISZ Iroda és könyvtárvezető.
FELHASZNÁLÓI TARTALMAK A HELYI NYILVÁNOSSÁGBAN 2012, Gödöllő.
Általános médiaajáNlat
1 Sajtótájékoztató Externet tőzsdei bevezetés május 30.
okostelefon alkalmazások a turizmusban
BEE Satisfaction / Piackutatás Vélemény felmérés Online elégedettség mérés.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
BRANDÉPÍTÉSSEL AZ ONLINE ÉRTÉKESÍTÉSÉRT Budapest,
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
IDŐJÁRÁS SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: április 28-tól az egyetlen Index ROS termékkel.
GfK MediaÚjraosztódik-e a médiapiac?2009. Április A print és az online konvergenciája…(!?!) Nagy István - Médiakutatási csoportvezető, GfK április.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
PR BLOGOK BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Érvényes: március 14-től.
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
FigyelőNET Mozgásban az üzlet február 6.. Kik vagyunk? A finn SanomaWSOY vásárolta meg a VNU magazin-portfolióját. Az új médiavállalat … • Európa.
Balassagyarmat, június 24. KKC-2007-V Támogatott hitel kezdő- és mikrovállalkozásoknak Mravcsik László,(MiFiN Zrt.) Vállalkozás- és Vidékfejlesztési.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Adatvédelmi kérdések egy online tartalomszolgáltató mindennapi gyakorlatában Adatvédelem napja 2009.
Bemutatkozik a G-portál. Tartalom I. Elérés, népszerű tartalmak 1. G-Portál: a legnagyobb látogatottságú tárhely szolgáltató (havi látogatószámok éves.
ÖTÉVES A BORSOD ONLINE ÖTÉVES A BORSOD ONLINE A portál célja, rendeltetése, küldetése Borsod-Abaúj-Zemplén megye vezető internetes tartalomszolgáltatója.
Online Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital április 29.
Együttműködés a bérleti konstrukciók gyors és rugalmas kiszolgálásában.
Az adománygyűjtés kezdeti lépései a Magyar Természetvédők Szövetségénél Ladányi-Benedikt Ildikó kommunikációs munkatárs szeptember 20.
Online marketing, online PR Miben más? Előadás Végvári Imre Igazgató Arcus Interactive Group.
IWiW Problémák és megoldások Lécz Balázs iWiW Üzemeltetési vezető Virgo Systems Kft
Az UCP irányelv rendelkezéseinek hatása a GVH gyakorlatára (Fttv) október 21. dr. Nagy Márta.
Reklámkutatás Budapest, A különböző reklámfelületek mérése.
A kommunikációs mix elemei
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
ATL - mit hirdessünk és hol?
RFV – rövid cégtörténet Cégalapítás júniusában Tőzsdeképes Cégek Klubja tagság 2005 szeptemberétől (még Kft.-ként) Pályázat tőzsdei bevezetésre 2005-ben.
Napilapok Magyarországon 2014-ben  Kitekintés  Értékek  Olvasók  Reklámpiac  Új üzleti modell.
HATÉKONYSÁGNÖVELÉS RETARGETINGGEL A CEMP SALES HOUSE-NÁL Érvényes: május 19-től.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Működőképes Elektronikus Ügyintézési Modellek e-Szignó Üzleti Megoldások Barsi András Attila Microsec Kft november 12.
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Vállalati tanácsadás pályázatainak értékelése
Econet.hu Nyrt év jelentősebb eseményei I i alaptőke-emelés Est Média Group Kft. 70%-ának megszerzése /Pesti Est, Est.
HUNINFOR Kft. Szolgáltatás bemutató. Szolgáltatásaink Alapszolgáltatásunk a budapesti használt lakóingatlan-piaci információ és adatszolgáltatás. Kiemelten.
Page 1 Date 2007 Author Siemens Finance Zrt./Siemens Leasing Kft. Siemens Financial Services Siemens Financial Services Kisértékű eszköz finanszírozás.
Rimóc, október 28. KKC-2007-V Támogatott hitel kezdő- és mikrovállalkozásoknak Mravcsik László,(MiFiN Zrt.) Vállalkozás- és Vidékfejlesztési Iroda.
AIG központ, New York. ALICO központ, Wilmington.
FASHION STREET Médiaajánló FASHION STREET Médiaajánló.
1996 óta az ügyfelekért. Mivel foglalkozik az Interacta? Külföldi folyóiratok – print / print + online Külföldi folyóiratok – print / print + online Online.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása december, országos és budapesti hallgatottság -
A gazdasági válság hatása a magyarországi vállalkozások körében H-1024 Budapest, Margit krt. 5/b  Tel: :   Web:
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása február, országos és budapesti hallgatottság -
Fejlesztés Menedzser ismertető II.rész 1 A Projektekről nyilvántartott fontosabb adatok Alapadatok, Mérföldkövek, Emberi erőforrások, Költségek, Szoftver.
Befektetői csomag. NAGY BEVÉTELI LEHETŐSÉG! LIMITÁLT IDŐ 2011 áprilisig A MAGAS JÖVEDELEMÉRT.
Esettanulmány: INVIA.HU Utazás Kiállítás
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
október Az erős online médiabrandnek komoly hozzáadott értéke van a hirdetések hasznosulása szempontjából.* *Szonda Ipsos – Index: Márkaérték.
KUPONLINE Avagy ahol az online és az offline eladás összeér Besenyei Kálmán.
Megjelenési ajánlat Index.hu.
„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA I.FÉLÉV
NoSalty.hu a közösségi márka Marketing cél: Facebook aktivitással a NoSalty.hu márka felépítése és honlap látogatottságának növelése. Kommunikációs cél:
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
MINDEN SZEGMENSBEN NÖVEKEDETT A MAGYARORSZÁGI OOH REKLÁMPIAC A 2016
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Közérdekű agrárinformációs szolgáltatások
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos
Előadás másolata:

Jegyezz médiarészvényt!

MagyarVendor Sziget Kft. Az econet.hu Nyrt. PRINTRÁDIÓ ONLINEEVENT

Est Media Group Néhány beszédes adat: Több mint 150 munkatárs 3 milliárd forintos éves nettó árbevétel Teljes, országos program-adatbázis 20 szerkesztőség országszerte Tömeges elérés Évi közel 12,5 millió Est példány, heti olvasó* több mint egyedi látogató hetente az online portfolióban** Hetente közel budapesti rádióhallgató* több mint beltéri reklámeszköz, több mint helyszínen *Szonda Ipsos/GfK: Nemzeti Médiaanalízis **Medián Webaudit

Portfolió stratégia Forrás: Nemzeti Médiaanalízis // Szonda Ipsos // negyedév Online Indoor Horizontális, egymásra épülő, típus-független portfolió * *2008. áprilistól „Felületi” szinergia-hatások

Portfolió stratégia Tartalom (content- management) Működési szinergia-hatások Tudásbázisok a cégcsoportban Sales és marketing (portfolió-sales) Üzemeltetés POI management (országosan cca pont) Retail (országosan direkt ügyfél - externet) Digital knowledge (in-house webfejlesztés, tartalom és retail Az egész több, mint a részek összege.

A tőzsdei jelenlét előnyei a médiapiacon Transzparencia Tervezett, kiszámítható folyamatok Erősebb háttér (akvizíciók) Unikális üzenetek Közvetlen piaci visszajelzés (árfolyam) Befektető / Ügyfél / Fogyasztó „overlap” (tulajdon)részt vehetsz abban, amit fogyasztasz Emellett „hazai”: rugalmas, gyors, hatékony

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! Balázs Csaba elnök econet.hu Nyrt.