Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

Az előadás letöltése folymat van. Kérjük, várjon

MINDEN SZEGMENSBEN NÖVEKEDETT A MAGYARORSZÁGI OOH REKLÁMPIAC A 2016

Hasonló előadás


Az előadások a következő témára: "MINDEN SZEGMENSBEN NÖVEKEDETT A MAGYARORSZÁGI OOH REKLÁMPIAC A 2016"— Előadás másolata:

1 MINDEN SZEGMENSBEN NÖVEKEDETT A MAGYARORSZÁGI OOH REKLÁMPIAC A 2016
MINDEN SZEGMENSBEN NÖVEKEDETT A MAGYARORSZÁGI OOH REKLÁMPIAC A évi közterületi médiapiaci felmérés eredményei.

2 2016 évi OOH médiapiaci felmérés
Az adatok összegyűjtését és összesítését az Outdoor Media Audit Kft. végezte. Teljes körű adatszolgáltatást nyújtott 18 OOH médiatulajdonos cég (piaci részesedésük eszközszám és bevétel alapján cca. 93%) Az OM Audit által nyilvántartott 37 további OOH médiatulajdonos cég árbevételi adatai az Outdoor Media Audit Kft. kihasználtsági és átlagos értékesítési árak alapján, becsléssel határozta meg (piaci részesedésük eszközszám és bevétel alapján cca. 7%) A pénzügyi adatok net-net árbevétel alapján került összesítésre

3 Jelen pénzügyi bevétel összesítés a hazai OOH – Ambient piaci teljes vertikumát lefedi (99%)
Az MRSZ-OOHH szövetség Óriásplakát Citylight digital signage Hirdetőoszlop Indoor Jármű Építési háló MRSZ Ambiente szövetség digital signage (Közoktatási hálózatok, Egészségügyi hálózatok, Eladáshelyi hálózatok, Beauty hálózat, Sport és Fitness, Szórakozóhely, stb.) Jármű, egyedi mozgó hirdetések Utcai egyedi megjelenések (Oszlop, korlát, óra, kandelláber, építési háló, stb.) A két adatszolgáltató kör tartalmaz eszközszintű átfedéseket. A bevételi adatok vagy az OOH vagy az Ambient részben szerepeltetjük a médiatulajdonosok alapján besorolva.

4 Teljes évi reklámbevétel 2015-2016.
A évi OOH reklámbevétel Ft-tal nőtt (8,14%-os növekedés) az előző évhez képest.

5 A OOH média reklámbevétele eszköztípusonként
4,45% 11,36% 14,31% Óriásplakát: 4,45%-os növekedés Citylight: 11,36%-os növekedés Egyéb: 14,31%-os növekedés Összesen: 8,14%-os növekedés

6 OOH média reklám bevételenék megoszlása eszköztípusonként

7 Összegzés 2013. évi teljes OOH bevétel: 14.366 millió Ft
2016-ban a teljes éves OOH árbevétel millió Ft-tal növekedett az előző évhez képest, ami 8,14%-os növekedést jelent: Az óriásplakát bevétele 379 millió Ft-tal növekedett (4,45%). A citylight bevétele 364 millió Ft-tal növekedett (11,36%). Az egyéb kategória bevétele 489 millió Ft-tal növekedett (14,31%).

8 AMBIENT Az MRSZ Ambient Média tagozata által összesített 2016-os ambient reklámköltés (tagok által közölt és becsült adatok alapján). ,- Ft Az összeg nem tartalmazzák az OOH-ban szerplő eszközök bevételi adatit. közlekedési járművek (busz-metró-villamos), oszlop, óra kandelláber LED falak és digitális közterületi eszközök Az összeg net-net-net reklámköltés, nem tartalmaz barter és egyéb szponzorációs elemeket.

9 Együttesen az Ambient szegmens 2016-os reklámbevétele növekedett, az előző 2015-ös évhez képest 2,43%-os (65 millió Ft) mértékben.

10 köszönjük a figyelmet!


Letölteni ppt "MINDEN SZEGMENSBEN NÖVEKEDETT A MAGYARORSZÁGI OOH REKLÁMPIAC A 2016"

Hasonló előadás


Google Hirdetések