A TAMOP 3.2.3 projektek az világhálón. Miről lesz szó ? A kommunikációs terv és arculat A meglévő honlapok vizsgálata domain használat arculat tartalom.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mintacím szerkesztése • Mintaszöveg szerkesztése – Második szint • Harmadik szint – Negyedik szint » Ötödik szint Tartalom- és módszerfejlesztés a Műegyetem.
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Amberger Árpád Vezérigazgató. SMART TV alkalmazásÖTV média-portál.
Tudástár informatika digitális tananyagok linkgyűjteménye
CIVIL SZAKMAI NAP TÓTVÁZSONY Pályázatok által támasztott feltételek Előadó: Szendrei Szilárd Tótvázsonyi Ifjúsági Egyesület.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Mennyire projekt érett a mai magyar társadalom? 1022 Budapest, Bimbó út 3. Telefon/fax:
AZ INTERNET ADTA LEHETŐSÉGEK AZ ALKOTÓKÖZÖSSÉGEK KAPCSOLATÉPÍTÉSÉNEK TÜKRÉBEN Dóri Éva MMIKL képzőművészeti szakreferens október 1.
Nyilvánossági és tájékoztatási kötelezettségek Ékes Gyula, Váti Nonprofit Kft. Mátészalkai Területi Iroda Információs nap magyar partnerek részére, Békéscsaba.
A FELNŐTTKÉPZÉS SAROKKÖVEI:
A Szociális Ágazati Portál (SZÁP)
Kommunikációs Főosztály
DPR kommunikáció alapelvei
2009. október 12. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 6. előadás.
CSR Magyarországon Szigeti Cecília.
Az adománygyűjtés kezdeti lépései a Magyar Természetvédők Szövetségénél Ladányi-Benedikt Ildikó kommunikációs munkatárs szeptember 20.
Szalontai Bence Ferenc Szántó Krisztián ÁVF 2009.
dr. Földy Ferenc Operatív Program Kft február 23.
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
A 100%-os helyszíni ellenőrzés koncepciója
„TEtt – program az áldozatokért és tettesekért”
DISSZEMINÁCIÓ Eredmények, ismeretek megosztása.
Közönségkapcsolat (public relations)
Etikai vétségek elemzése
Készítette : Szente Szilvia Felkészítő tanár : Mgr. Spek Krisztina Iskola : Magyar Tannyelvű Magán Szakközépiskola, Gúta.
Előadó: LAVOTHA ILDIKÓ High-Care Cosmetics Kft. cégvezetője április 24.
Fejlesztési, stratégiai útmutató
Hatékony OTC kommunikáció az interneten
Diplomás pályakövető rendszer TÁMOP és TÁMOP kapcsolata Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató március 4-6.
DPR kommunikáció lehetőségei
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
Az eseményszervezés formái, eszközei
DPR kiadványok tervezése, kivitelezése
A MATÁSZSZ Vizuális arculatának megújítása
Digitális világ – interaktív táblán
MeetOFF.eu Képadatbázisok az OSZK-ban avagy képek archiválása és szolgáltatása a XXI. században. Moldován István Országos Széchényi Könyvtár.
HÁLÓZATI TANULÁS Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon TÁMOP nyitókonferencia EGER, szeptember 3.
KOMMUNIKÁCIÓS DILEMMÁK ÉS MEGOLDÁSOK A Sopron Régió Csatornázási és Szennyvíztisztítási Program tapasztalatai alapján március 17.
PARADIGMA VÁLTÁS A KÖRNYEZETVÉDELMI IPAR KOMMUNIKÁCIÓJÁBAN Kürti Deák Dóra – Biofilter – KÖRNYEZETVÉDELEM – TÁRSADALMI FELELŐSSÉG VÁLLALÁS.
Az Abilities projekt és turisztikai eredményei Hargitai Ferenc - MATISZ ABILITIES Workshop Budapest, november 21.
2009. november 23. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 11. előadás.
Partners Hungary Alapítvány A Partners for Democratic Change International tagja Civil stratégia előkészítő kerekasztal január 14. Szolnok.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
Emberi Erőforrás Menedzsment Stratégia, politika, tervezés az emberi erőforrások menedzsmentjében EEM. 02.
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
Nyilvánosság biztosítása
1 dr. Sediviné Balassa Ildikó EGY PÁLYÁZATI FEJLESZTÉS EREDMÉNYE AZ E-KÉPZÉSFEJESZTÉS ÉS A TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS TANULSÁGAI.
Kulturális tevékenységet folytató civil szervezetek képzése a Dél-dunántúli régióban AZ ÉLETHOSSZIG TARTÓ TANULÁS NÉPSZERŰSÍTÉSE - AZ EU ELVÁRÁSOK MEGISMERÉSE.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában

„Infrastruktúra-fejlesztés az egészségpólusokban” TIOP-2.2.7/07/2F.
Football Club webes arculata, azaz egy hivatalos klub honlapjának felépítése Készítette: Kiss László Balázs.
1 EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI SZOLGÁLAT K-21 MINŐSÉGIRÁNYÍTÁSI PROJEKT A projekt eredményeinek bevezetéséért felelős csoport bemutatkozása.
Projektmenedzsment Mesterkurzus 1.
Marketing és jó példák a falusi turizmusban
A HONLAP FEJLESZTÉS BEMUTATÁSA TÁMOP /1. Marcali Kistérségi Többcélú Társulás Együtt az alapszolgáltatások fejlesztéséért Készítette: Deák Lilla.
Készítette Kaponya Gergely 2014/2015 I félév Msc
BRAND KIALAKÍTÁSA A KÖNYVTÁRBAN
-A vidékfejlesztési miniszter 11/2013. (III. 5.) VM rendelete az Európai Mezőgazdasági Vidékfejlesztési Alapból a LEADER térségek közötti együttműködés.
- Megújuló energiák felhasználásának elterjesztése - kiemelten a napenergia közösségi felhasználásának széles körű népszerűsítése és alkalmazása - az.
MEGHÍVÓ természetismereti kirándulásra. Csobánkai „Erdőszéle” tanösvény Szombat Foto:Telek és internet Zene: Giovanni.
Hajós Katalin Budapest, június 5.
TÁMOP /1-A : Integrált terepképzési modell kialakítása a szociális szakemberek képzése során Projektindító konferencia szeptember.
Önértékelési projektterv
„Együtt, eredményesen”
Tanácsadás / Szakterületi tanácsadás
SZAKKÉPZÉSI ÖNÉRTÉKELÉSI MODELL ÖNÉRTÉKELÉSI SZINTEK
Králik Tibor igazgató, minőségfejlesztési szakértő
Programjaink fizikából a es tanévben
„Országos Foglalkoztatási Közalapítvány INFORMÁCIÓS NAP 2009” Gosztolai Géza OFA- Hálózat Közép-dunántúli Regionális Iroda Székesfehérvár, 2009.
Előadás másolata:

A TAMOP projektek az világhálón

Miről lesz szó ? A kommunikációs terv és arculat A meglévő honlapok vizsgálata domain használat arculat tartalom frissítési gyakoriság Javaslatok

A Kommunikációs terv „A Kedvezményezett mutassa be a nyilvánossággal kapcsolatos stratégiáját, az azzal kapcsolatos programjait; a nyilvánossággal kapcsolatos marketing kommunikációs eszközöket, amelyekkel el kívánja nyerni a szűkebb és tágabb környezet rokonszenvét, s amelyekkel biztosítani kívánja a projekt elfogadottságát.”

A Kommunikációs terv tartalma A projekt hosszú és rövid távú céljait Azokat a szűkebb és tágabb környezetben lévő szereplőket akiket szeretne a projekt támogatóiként megnyerni A projekt üzeneteit, amelyeket el kíván juttatni Milyen marketingkommunikációs eszközöket Milyen hordozókon juttatja el a szervezet az üzenetét, Milyen arculati elemeket használ? Milyen hatással és milyen eredményekkel számol a szervezet? A kommunikációs és PR tevékenység erőforrási Időbeni ütemezését A felelősök meghatározását Visszacsatolást, értékelést

Még néhány szó az arculatról Logó szinten minimum érdemes gondolkodni pl.

Arculati kézikönyv Túlzásnak tűnik A pontos leírás segít a kommunikációban résztvevőnek, közreműködőknek. Elkerülhető a vizuális összevisszaság a különböző kommunikációs és marketing eszközök között Könnyebben azonosíthatóvá teszi a projektet Egy példa

A net-en való megjelenés kötelező A nyilvánosság kötelező eleme a neten történő megjelenés A 3.2.3/1-es körnél help-desk is kötelező, ezt informatika nélkül nem oldható meg

Alapvető megállapítások Nincs projekt honlap a programok jó felénél Ahol az intézményi alap honlap nem jól megszerkesztett és ritkán frissített, ott a meglévő program honlap is az

A domain használatról Önálló domain alatt, ez viszonylag ritka Aldomani használatával Az intézményi domai alatt, egy menüpont

Arculat a honlapokon A kötelező elemek többnyire fent vannak Az intézményi honlappal egyező arculatok y&layout=blog&id=65&Itemid=146 y&layout=blog&id=65&Itemid=146 A programnak önálló arculata van

A tartalom – rossz gyakorlat A programról semmi (feltöltés alatt, a címen kívül semmi) A kedvencem: A program rövid leírása

Tartalom – jó gyakorlat Program elírás, események, tanfolyamok, fényképek, sajtó nyilvánosság, dokumnetum viszonylag kevés Interaktív felület (pl. online jelentkezés, hírlevél) Videó szinte sehol ajtotajekoztatot-tartottak-a-a-muvelodes-haza- es-konyvtara-nyertes-palyazatairol/ ajtotajekoztatot-tartottak-a-a-muvelodes-haza- es-konyvtara-nyertes-palyazatairol/

Javaslatok Domain: legalább aldomain használata Ha az intézményi arculatot használjuk is jól elkülöníthető legyen az alap honlaptól FRISSÍTÉS!!!!!! rendszeresen. Két irány: tájékoztató honlap vagy online a programban részvevők számára (együtt is meg lehet valósítani)