Független Révaisok Szövetsége1 Polgár az Európai Demokráciában OTV Független Révaisok Szövetsége.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Mennyi az annyi, avagy a szegedi médiumok olvasottsága, hallgatottsága, nézettsége az Informédia felmérései alapján szeptember 11.
Advertisements

Ahol találkozik a valóság és a fantázia!. A múlt és a jövő  Antológiaként indul 1972-ben 1985-ben havi magazinná alakul 175 alkalommal jelenik meg 1995.
TANKÖNYVSZÁMLÁZÓ Rövid bemutató. Tanulók adatainak importálásához az xls fájlba rögzítjük az adatokat majd mentés másként csv fájltípusként.
ÉFOSZ Konferencia november 6.
??? Reklám!!!.
Life through the lenses Enikő Bereczki 2RF. Egy kép többet ér ezer szónál Mitől jó egy sajtófotó? Milyen hatással van a közvéleményre? Milyen a sajtófotós.
A helyi lapok szerepe az önkormányzati kommunikációban
Városi Archívum - könyvtáros szemmel – Magyar Könyvtárosok Egyesülete Helyismereti Könyvtárosok Szervezetének XVIII. Országos Tanácskozása Gödöllő 2011.
Sajó-Bódva Völgyi Hulladékgazdálkodási ISPA program PR kampányának ismertetése István Zsolt osztályvezető Bay Zoltán Alkalmazott Kutatási Alapítvány Logisztikai.
Hirdetésfeladás, vásárlás az interneten, aukciós oldalak.
Reklám, Marketing Yess Plus Reklám és csomagküldő szolgáltatás.
Eumanók csapata POLGÁR AZ EURÓPAI DEMOKRÁCIÁBAN OTV.
FigyelőNET Mozgásban az üzlet február 6.. Kik vagyunk? A finn SanomaWSOY vásárolta meg a VNU magazin-portfolióját. Az új médiavállalat … • Európa.
M o s t i d é z z ü k, f e l m i i s t ö r t é n t e z a l a t t a 1 0 é v a l a t t. Biztos tudjátok, hogy az idei tanév jubileumi év a MUSTÁR életében.
Marketing terv Készítették: Fekete Szilvia Guganovich Réka
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Az állatmenhely népszerűsítése
„Polgár az Európai Demokráciában OTV” Készítette: Cives Prudentes csapata 2012.
MARKETINGKUTATÁS PIACKUTATÁS.
Palais Royal „Polgár az Európai Demokráciában” OTV 2007 Pápai Református Kollégium Gimnáziuma.
Parkfelújítási program középiskolánkban Készítette a Meglepetés nevű csapat: Pintér Petra Albrecht Armand Fischer Kristóf Róna Bence.
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
Árpolitika a turizmusban
CIVITAS Polgár az Európai Demokráciában OTV Wass - csoport.
13. Tétel Szépségszalonjában kötelező jól látható helyen elhelyezni az árjegyzéket! Foglalja össze az Ön által ismert árképzési módokat! Mutassa be egy.
Reklámelőteszt és reklámhatás-vizsgálat
A magyar háztartások fizetési szokásai
MARKETINGKUTATÁS III. Előadás: A megkérdezésről bővebben.
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
A magyar vontatási piac helyzete és jövője
Marketinggyakorlat Marketingkutatás.
SZEMÉLYZETI MARKETING
Pályaorientációs tapasztalatok, hiányszakmák népszerűsítése Győrben
A számítógép jelentősége a hétköznapokban
Építészet és kritika – az írott sajtó (OCTOGON) Márffy Benjámin.
A borpiac kibővítése az Internet segítségével Készítette: Fancsali Éva, Sárossy Gábor, Stverteczky András, Szabó István.
TÁMOP-3.4.4/B-08/1  Borsod-Abaúj-Zemplén Megyében regionális tehetségsegítő hálózat, a tehetségsegítés terén szakmai együttműködési rendszer kialakítása.
SZPONZORÁLT KUTATÁS TÁMOGATÓI AJÁNLAT PARTNER: GFK HUNGÁRIA február 17.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
Dohányzás a közintézményekben
Civil Kezdeményezések Programja
A könyvtár, mint közösségi tér. Tények a VPG könyvtáráról A könyvtár állománya: dokumentum Tartós tankönyvek:4 000 Periodikák :
„Polgár az Európai Demokráciában OTV” Enpaszmációs jelenségek Csapat: 0. Generáció Előadók:Börcsök Gyula Frank Rudolf Keszthelyi Balázs Sulyok Zoltán.
„ … Hazajött, azt mondta: bocs, de a lejtőn le …” (30Y)
A könyvtár, mint közösségi tér. Tények a VPG könyvtáráról A könyvtár állománya: dokumentum Tartós tankönyvek:4 000 Periodikák :
Civitas Polgár az Európai Demokráciában OTV. Coop Optimaták.
ELŐZETES FELADAT KOCKA POLGÁR AZ EURÓPAI DEMOKRÁCIÁBAN OTV.
Szelektív hulladékgyűjtés az iskolában „Polgár az Európai Demokráciában” OTV 2007/2008 Készítette: Mókus örs.
CIVITAS. EU-KLUB A PROBLÉMA BEMUTATÁSA A VÁROSLIGET BEMUTATÁSA Történelmi múlt és jelen első írásos adat a tatárjárás idejéből 1752  Pest majális.
Polgár az Európai Demokráciában Országos Tanulmányi Verseny Erdős Eszter Kovács Bettina Takács Dorottya Prokai Emília.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
A gazdasági válság hatása a magyarországi vállalkozások körében H-1024 Budapest, Margit krt. 5/b  Tel: :   Web:
„Olvasási és digitális kompetenciák fejlesztése könyvtári szolgáltatásokkal. A PTE Egyetemi Könyvtár a minőségi oktatás és hatékony tanulás szolgálatában”
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
GO! STORE® - MAGYARORSZÁG
Torma Dorisz május 29. Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar
Egyházi Könyvtárak Egyesülése Pécs, június 28. Szakmai továbbképzés.
Inessza Goldberg Izraeli Tudományos Grafológiai Társaság.
Az újság formai jegyei 1. csoport.
Az Óbudai Egyetem előfizetett adatbázisai szeptember.
Igényfelkelt ő kampány. Általunk választott termék: GÓBÉ termékek.
Aktuális pályázati lehetőségek Okos Jövő Innovációs Klaszter O KOS J ÖVŐ I NNOVÁCIÓS K LASZTER K LUBEST június 16. NOS Kft.
Médiagazdaságtan GSVMG11KNC /II. Nyomtatott sajtó.
TÁMOP A pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése – NPT ülés, Pásztor Szilvia – pályaorientációs portál tartalmi.
A 99,4 SUNSHINE FM BEMUTATÁSA, FELÉPÍTÉSE
Digitális világ Rólunk a világnak Írjunk blogot!
Jogászvilág Felelős szerkesztő: Vajda-Fejes Melinda
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
A vásárlási döntés folyamata
Előadás másolata:

Független Révaisok Szövetsége1 Polgár az Európai Demokráciában OTV Független Révaisok Szövetsége

Független Révaisok Szövetsége2 A probléma bemutatása

Független Révaisok Szövetsége3 A probléma Győrben nincs helyi sajátosságokat mutató, független diáksajtó

Független Révaisok Szövetsége4 A probléma gerince Az országos ifjúsági folyóiratokban erősen jelen van a globalizáció hatása, A helyi középiskolákban levő újságok pedig nem elég függetlenek,

Független Révaisok Szövetsége5 Cél Olyan ifjúsági folyóirat létrehozása, amely igyekszik a helyi diákok igényeit kielégíteni  információt ad,  szórakozási lehetőséget nyújt,  színvonalat teremt,  helyi sajátosságokat mutat,  közvetlen környezettel foglalkozik,

Független Révaisok Szövetsége6 A probléma széleskörű megismerése marketing kutatással Feltáró marketingkutatás  Fókuszcsoport  Mélyinterjú  Projektív technika (kiegészítő és konstrukciós) Leíró marketingkutatás  személyes megkérdezés  elektronikus megkérdezés ( , web)

Független Révaisok Szövetsége7 Szakértői interjúk Tanács híres újságíróktól (Szombathy Pál, a Magyar Hírlap volt főszerkesztője) Megbeszélés győri iskola- újságok szerkesztőivel (pl. Farkas Enikő, a révais Iránytű főszerkesztője)

Független Révaisok Szövetsége8 Információk

9 Információk Mi a véleménye a győrieknek a projektről?

Független Révaisok Szövetsége10 Diákok véleménye Diákok véleménye Megkérdezett: 97 fő

Független Révaisok Szövetsége11 Olvasási szándék

Független Révaisok Szövetsége12 Vásárlási szándék

Független Révaisok Szövetsége13 Kutatás eredménye  Nincs független diáklap Győrben, holott van rá igény,  Érdektelenség,  Ötlethiány,  Nem volt eddig koncepció,  Piacon megjelenő lapokról a vélemény: sikertelen és ötlettelen üres reklámlap

Független Révaisok Szövetsége14 Megoldási javaslat

Független Révaisok Szövetsége15 Megoldási javaslat Hozzunk létre egy diáklapot!

Független Révaisok Szövetsége16 Megoldás  Diáklap létrehozása  Feltételek:  mindenhol kapható legyen  sokoldalúság  széleskörű tájékoztatás minden lehetséges téren

Független Révaisok Szövetsége17 Akcióterv

Független Révaisok Szövetsége18 Akcióterv Hogyan? Miből? Mennyiért? Milyen termék? Milyen áron? Hogyan legyen hozzáférhető? Hogyan tegyük ismertté?

Független Révaisok Szövetsége19 Akcióterv 1. lépés  Igények felmérése  Szponzorok keresése  Szerkesztőség felállítása  Pályázatok kiírása

Független Révaisok Szövetsége20 Akcióterv 2. lépés  Költségkalkuláció Példányszám: 1300 db Egy lap ára: 100 Ft Nyomdaköltség: kb. 75 ezer Ft Egyéb költségek: kb. 30 ezer Ft  Megtérülés: kb. 120%

Független Révaisok Szövetsége21 Megvalósítás útján

Független Révaisok Szövetsége22 Megvalósítás útján Iskolai diáklapból városi diákújság?

Független Révaisok Szövetsége23 A termék

Független Révaisok Szövetsége24 Témáink Rovatok  Aktuális  Publicisztika  Kultúra Riportok, közvélemény-kutatások, kritikák, versek, egyéni vélemények, novellák

Független Révaisok Szövetsége25 Iskolai diáklap értékesítése Megjelenés: havonta, első kedden Terjedelem: 16 oldal Példányszám: 120 db Olvasók: kb. 600 fő (850 fő jár iskolánkba) Iskolai értékesítők megszervezése Utcai értékesítők, internetes portál

Független Révaisok Szövetsége26 Árpolitika Bevezető árak alkalmazása  cél: ismertség növelése Alacsony árak  Szerkesztői felajánlások  Értékesítési felajánlások Legjobb cikkek díjazása Fokozatos oldalszám növelés Kereslet alapú árképzés Új témák, új érdekességek keresése

Független Révaisok Szövetsége27 Reklám Népszerűség 5-ös skálán (tanárok 2, diákok 4) Hirdetés plakátokon (Művésztanulók támogatásával) Szórólapokon Interneten Iskolai diákrendezvényeken Rádión szájreklámmal

Független Révaisok Szövetsége28 A kedvenc újságom! Benne vagyok a bemutatóban! Én is! Jéé, egy buborék!

Független Révaisok Szövetsége29 Független Révaisok Szövetsége Fehér Alexandra Gondi Anilla Bukovics Martin Ősze Gergely Köszönjük a figyelmet!