A Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány „1%-os” kampányának bemutatása Budapest, 2007. január 30.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tündérország - lépj be hozzánk!
Advertisements

Mi a járható út a hatékony civil kampányokhoz? Különös tekintettel az 1%-os kampányokra egy konkrét példán szemléltetve S. Takács Zsuzsanna január.
A munkahelyi egészségfejlesztés lehetőségei, nemzetközi tapasztalatok
Gondolkodj Egészségesen! Program OSZMK baleset-megelőzési konferencia szeptember 30.
REKLÁMTERVEZÉS 2..
Jóvá Tett Hely Közösségi Foglalkoztató
A tranzitfoglalkoztatás területén megvalósuló módszertani fejlesztő munka bemutatása Szeged, Regionális szakmai műhely, február 18.
Ahány ház, annyi szabály Székely Levente
Miért fontos? 3478 Negatív hír az egészségügy szereplőiről nyomtatott és online sajtóban 2009-ben Mindenki érintett: EÜM, OEP, kórházak, orvosok, gyógyszergyártók.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Hálózatépítés, mint az együttműködések fejlesztésének hatékony eszköze Eger, szeptember 14.
Heves megye civil szervezeteinek szervezetfejlesztése A program az Európai Unió támogatásával valósul meg. K á rp á tok Alap í tv á ny – Magyarorsz á g.
Szja % APEH Sajtótájékoztató dr. Juhász István elnökhelyettes Budapest, szeptember 15.
Koplányi Emil, PMP Nemzeti Fejlesztési Terv Új Magyarország Fejlesztési Terv ÁROPEKOPGOPKEOPKÖZOPROP TIOPTÁMOP.
DPR kommunikáció alapelvei
A stratégiai tervezés módszertana
M ű szaki és Természettudományi Egyesületek Szövetsége Szabolcs – Szatmár – Bereg Megyei Szervezete.
Leukó Ferenc Vezetői coaching.
Városrehabilitációs konferencia Mosonyi Balázs – ROP Irányító Hatóság április 29.
Hangunk megsokszorozza erőnket ! A betegszervezetek jelentősége
„ TEszedd ” ( 2011) „Önkéntesen a tiszta Magyarországért” Vidékfejlesztési Minisztérium Környezetügyért Felelős Államtitkárság Budapest dr. Rácz.
Copyright © 1998 Child Evangelism Fellowship. All rights reserved. G y ermekek E vangéliumi T anítása - 2.
2. A marketing kommunikáció társtudományai és azok marketing kommunikációban hasznosítható eredményei Pszichológia Szociológia Esztétika.
2007. szeptember % Idén több mint 14 milliárd forintot ajánlottak fel az adófizetők.
A pályáztatási eljárás általános bemutatása, kiemelt projektek Czégér Zsuzsanna főosztályvezető KvVM FI KEOP KÖZREMŰKÖDŐ SZERVEZET Székesfehérvár 2007.április.
A kommunikációs mix elemei
Győr Megyei Jogú Város Önkormányzata Családsegítő Szolgálat Gyermekjóléti Központja.
A Lurkó Győri Kórház Gyermekosztályért Alapítvány 2002 november óta a győri kórház Gyermekosztályán, a Gyermekambulancián és a Gyermek sebészeten játszóházakat,
4. A nyilvánosság – a civil társadalom éltető kerete. Civilség és közhasznúság.
A Magyar Regionális Tudományi Társaság tevékenysége Horváth Gyula.
Fejlesztési, stratégiai útmutató
Public Relations eszközök az egészségügyi intézmények szolgálatában
1 „Megbízható harmadik fél szolgáltatás, a digitális aláírás bevezetése az egészségügyi ágazatban” EP 1 részprojektjének eredményei.
Public relations/ learning community relations tevékenység az iskolai könyvtárban.
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Margitay Tihamér Filozófia és Tudománytörténet Tanszék 1111 Budapest, Egry J. u. 1. E610. Telefon: Kritikai áttekintés.
Margitay Tihamér Filozófia és Tudománytörténet Tanszék 1111 Budapest, Egry J. u. 1. E610. Telefon: Helyzet- és igényfelmérés.
Az NFT társadalmi egyeztetése civil szemszögből Civilek a Nemzeti Fejlesztési Terv Nyilvánosságáért - CNNy Pécs, március 23.
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
Web: Boros Áron ügyvezető OTP Hungaro-Projekt Kft. Félixfürdő, május 18. Egyszerűen a siker felé EU és üzlet.
PROTOKOLLTERVEZET családok átmeneti otthonai részére
Viszlay Anita Kommunikációs szakember Eger, HKIK augusztus 25.
HEFOP/2004/1.3.1 A HEFOP – „Második Esély” – Roma nők munkaerő-piaci (re)integrációjának elősegítése – projekt bemutatásán keresztül a roma nők esélyegyenlőségének.
EVS Nagyszénáson EVS Nagyszénáson  A „TÁBITHA” Szociális Alapítvány hátrányos helyzetű önkénteseket fogadó szervezet.
A Köztársaság Téri Óvoda bemutatása
TÁMOP „Tehetséghidak Program” című kiemelt projekt Utak és esélyek az Egyéni Tehetséggondozás területén.
Területi politika főbb összefüggései. A disszertáció főbb területei 1.A regionális programozás elméleti alapjai 2.A programozási ciklus az Európai Unióban.
Beiskolázási gyakorlat a Grosicsban
A szövegértés-szövegalkotás programcsomag jellemzői
Az NFT tervezési folyamatának nyomon követésére alakult civil munkacsoport Budapest, április 15.
TÁM-PONT A TESSÉK! Közhasznú Egyesület és a Törökbálinti Kórház mentálhigiénés segítő programja egészségügyi dolgozók számára.
A természet, mely körülvesz és kiszolgál bennünket, melyben élünk, és amit védeni, az utókornak megőrizni kötelességünk. A programsorozatra szeretettel.
Magánadományozás, a függetlenség kulcsa Nonprofit Információs és Oktató Központ (NIOK) Alapítvány Jacsó Annamária, programvezető november 28.
Rendezvényszervezési technikák Mozgássérültek Budapesti Egyesülete október 5. Lurdy Ház.
PROJEKTMENEDZSMENT Szabó Mária
Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány
A bizalmi vagyonkezelés családjogi vonatkozásai szeibert VI
A pr tervezés elmélete és gyakorlata I. félév
AZ IKSZ 50 ÓRÁJÁNAK INTÉZMÉNYI SZINTŰ TERVEZÉSE
SZÖM II. ÖNÉRTÉKELÉS TAPASZTALATAI
Helyi védett értékek bemutatása a
tervezés & projekt & átkötés (reminder)
2. Helyzet- és igényfelmérés (Kutatás 1.)
avagy a megismerési folyamatok probléma alapú tervezése
„ÖSSZEFOGÁSBAN AZ ÉSZAK- HEGYHÁTÉRT”- EFOP
beruházás-tervezési ABCD
A Lurkó Győri Kórház Gyermekosztályért Alapítvány
Esély a szülőknek, lehetőség
A civil szervezetek hatásméréséről
2. Helyzet- és igényfelmérés (Kutatás 1.)
Előadás másolata:

A Piros Orr Bohócdoktorok Alapítvány „1%-os” kampányának bemutatása Budapest, január 30.

Néhány szó alapítványunkról

Alapítványunk  Hitvallása „Azért vagyunk, hogy nevetéssel segítsük a kórházakban fekvő gyerekek mielőbbi gyógyulását”  Célkitűzése A kórházakban vizitelő bohócdoktorok minél több beteg gyermekhez vigyenek humort, vidámságot, nevetést és ezáltal enyhítsék fájdalmaikat, szorongásaikat. Tevékenységünket fokozatosan szeretnénk kiterjeszteni az ország minél több (valamennyi) kórházára  Közhasznú szervezet 1998 óta, költségeinket adományok fedezik.

Kik a bohócdoktorok ? –Speciálisan képzett, professzionális előadóművészek Hol vizitelnek a Bohócdoktorok ? 7 budapesti, 3 vidéki kórházban (Győr, Miskolc, Pécs)

Hogyan vizitelnek a bohócdoktorok ? –Heti 1 ill. 2 alkalommal –Személyes kapcsolat a gyerekekkel, szülőkkel, kórházi személyzettel –Bohóctréfáik során zenélnek, énekelnek, báboznak, varázsolnak – így oldják a gyermekek szorongását

Az „1%” kampány bemutatása lépésről lépésre

1. lépés: Helyzetelemzés 1.1. Mit tudunk a versenykörnyezetről –harc az 1%-ért, –óriási reklámzaj 1.2. Milyenek az adózók szokásai a SZJA-juk 1%-ának felajánlását illetően –tíz adózóból öt nem rendelkezik az 1%-ról –kiemelt jelentőségű az alapítvány image-e

2. lépés: Az elmúlt évek tapasztalatai 2.1. Milyen volt a évi kampány? Nem túl sikeres. Miért? 2.2. Milyen volt a évi kampány? Sikeres, de nagyon költséges Milyen legyen a évi kampány? Sikeres és költség-hatékony. Hogyan?

3. lépés: Az „1%-os” kommunikációs hadjárat gondos megtervezése 3.1. Célok kijelölése 3.2. Célcsoportok meghatározása 3.3. Üzenet megfogalmazása 3.4. Eszközök kijelölése 3.5. Időzítés 3.6. Költségterv

4. lépés: A kampány megvalósítása 4.1. Kreatív tervezés 4.2. Kreatív anyagok kivitelezése 4.3. Az akció végrehajtása

5. lépés: Utógondozás és adminisztratív feladatok 5.1. A kommunikáció értékelése - eredmények követése - tanulságok, tapasztalatok 5.2. Adminisztratív feladatok - mit kell tenni, ha kaptunk 1%-ot - milyen nyilatkozatokat kell beadni - hogyan válik pénzzé a rendelkező nyilatkozat

Köszönöm figyelmüket. Adószám: