E-portfolió szerepe a menedzsmentben Dr Dombovári Ella-Sójáné Dux Ágnes Gödöllő 2010. június 25.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az előadás témái Az ellenőrzés-értékelés-minősítés értelmezése, kapcsolata A portfólió fogalma, fajtái Érvek és ellenérvek a portfólió alkalmazásáról.
Advertisements

Alkossuk meg együtt a jövőt! Üzleti játék innovatív, sikerorientált hallgatók részére.
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 DISSZEMINÁCIÓ.
Sciencesans conscience n’est que ruine de l’âme. François Rabelais ( )
A Vállalkozásfejlesztési munkacsoport
Önkéntes menedzsment Előzmények Toborzás Szűrés, kiválasztás
A mentori munka kihívásai a mentorképzés tapasztalatai alapján
Válaszok válság idején: hogyan hat a válság a gyógyszeripari piackutatásra? Szerencsés Dóra Egészségügyi kutatások vezetője Millward Brown Healthcare.
A menedzsment tanácsadás egy tapasztalt ügyfél szemével November 17. Kapus István Senior Tanácsadó– Nestlé Hungária Kft. Üdvözöljük a világában!
SZOMSZÉDVÁRAK A határ menti településközi együttműködéshez szükséges kompetenciák fejlesztése a Nyugat-Pannon Eurégióban.
Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia november 10.
Miért? Minden ember más, egyedi és megismételhetetlen.
Heves megye civil szervezeteinek szervezetfejlesztése A program az Európai Unió támogatásával valósul meg. K á rp á tok Alap í tv á ny – Magyarorsz á g.
Emberi Erőforrás Menedzsment Az emberi erőforrások fejlesztése
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Könyvtárhasználati verseny
Karrierfejlesztés lehetőségei és dilemmái
Az EU oktatási és képzési rendszerének célkitűzései
Az együttnevelés gyakorlata az óvodában (A pedagógusok együttműködésének lehetőségei az egyéni fejlesztés megvalósításában)
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
Az ötlettől a projekttervig
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
Emberierőforrás-ellátás
A központi EIPEN portál bemutatása Készítette: Polgár Tibor.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Közösségi munka. 1. A közösségi munka előnyei az egyéni és családi esetkezeléssel szemben A szociális munkások rendelkezésére álló eszközök rendszerint.
A HR vezető, mint a Vezérigazgató legfontosabb partnere
Humánkontrolling Kiélezett verseny→ legjobb munkaerő
A PEDAGÓGUSOK ÉRTÉKELÉSE
Az e-portfólió használati köre
Óvodai portfólió Ferenczei Éva óvodapedagógus
Az e-portfólió Személyes tapasztalataim az EKF-en
„A XXI. századi köznevelés”
Tudásmenedzsment eredmények és tapasztalatok a MOL Csoportban Tóth Róbert Tudásmenedzsment vezető, MOL Csoport Budapest, 2006.február 23.
SZTE BTK Spanyoltanár MA
Foglakoztatás pályázati projektekben Általános áttekintés Tóth István, tanár.
Folyamatos Fejlesztés Cél: Önálló fejlesztési képesség kialakítása intézményi és egyéni szinten.
Falus Iván 7. Nevelésügyi Kongresszus Budapest Augusztus 26.
A 2008/2009-es tanév 6 iskola közösségi életének szervezésével kezdődött.
Minőség menedzsment 6.előadás
Változások menedzselése felsőfokon Készítette: Schalli Adrienn Dinya László.
A Múzeumok és Látogatók Alapítvány felnőttképzési és konferencia programjai Országos Múzeumandragógia Konferencia május Széphalom.
IKT ÉS ISKOLAFEJLESZTÉS
Intézmény Férőhely Kiváltást Támogató Program. Mentori szerep december dia A szervezeti-működési szakmentorok a tevékenységük során fogadják.
1 Mit vártunk, mit kaptunk, mit remélünk ? Összeállította: Kálóczi Katalin projektvezető december 8. EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM EGYETEMI KÖNYVTÁRI.
KUTATÓ KERESTETIK című projekt a Pro Scientia Aranyérmesek Társasága szervezésében, a Nemzeti Tehetség Program támogatásával "A tehetséggondozás területén.
A portfólió - óvodai szakterület
Simon Gabriella A papíralapú portfólió
Kooperatív oktatással a befogadás támogatásáért
Egyéni fejlesztési tervek készítése és használata az iskolában
Emberi Erőforrás Menedzsment Bevezetés
Stratégiai emberi erőforrás gazdálkodás Hajdúnánás Város Önkormányzatánál (ÁROP-1.A „Szervezetfejlesztés megvalósítása a Hajdúnánási Közös.
A TÁVMUNKA Balázs Viktória Emberi erőforrások III. évfolyam.
Mesterképzés Vállalkozásfejlesztés szak NYÍLT NAP
Pedagógusképzés támogatása TÁMOP-3.1.5/ A TANTÁRGYGONDOZÓ ÉS A SZERVEZETI SZINTŰ SZAKTANÁCSADÁS KÉZY ÁGNES TÉMAVEZETŐ TÁMOP
Let’s coach it!
Emberi Erőforrás Menedzsment Bevezetés
Szakmai és személyes portfólió elkészítése
„Útban a Minősített Könyvtár cím felé” Gödöllő, 2016.szeptember.28
GYÁRTÁSTECHNOLÓGUS A Caterpillar Magyarország gödöllői telephelyére
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
Országos nagykereskedelmi menedzser
Az ötlettől a projekttervig
Szakiskolai kompetenciamérés tapasztalatai
Teremtsd meg a saját szakmai jövődet!
Hogyan? Mit? Mennyit? Ötletek a készítéshez
Kompetencia menedzsment 4. Modul BGF
A szociális vezetőképzés EDDIGI Tapasztalatairól
Egészségügyi ellátás tárgyi és humán erőforrás feltételeinek szabályozása.
Építs a külföldi szakmai gyakorlatra álláskereséskor!
Előadás másolata:

E-portfolió szerepe a menedzsmentben Dr Dombovári Ella-Sójáné Dux Ágnes Gödöllő június 25.

Versenyképesség XXI. Században a verseny előny: a munkatársak egyedi kompetenciái E-portfolió Egyén szempontjából Szervezet szempontjából

E-portfolió az egyén szempontjából Egyéni tudás, készségek, képességek összegyűjtése Hiányzó tapasztalatok számbavétele Terv a tudás, a tapasztalat és kompetenciák fejlesztésére

E-portfolió a szervezet szempontjából (alkalmazás területei) Stratégiai tervezés Toborzás, Kiválasztás Emberi erőforrás fejlesztés

E-portfolió szerkesztése Tárterület (keretprogram) Elmélkedés, párbeszéd –Mit tanultam az idén –Mit tudtam meg önmagamról, erőségeimről, gyenge pontjaimról –Milyen új tapasztalattal gazdagodtam, mit tennék másként –Milyen terveim vannak a jövőben Bemutatkozás –Kinek mutatkozom be

E-portfolió aktualizálás E-portfolióját aktualizálási idejének kijelölése (hetente, havonta) Blog csatolása az e-portfolióhoz, melynek segítségével rendszeresen lehet üzenteket publikálni internetes napló formájában Barátok (kollégák) felkérése, hogy nézzék meg a portfoliót és írják meg véleményüket Tanulmányok és tapasztalatok eredményeiről készült dokumentumokat feltöltése az e-portfolióba

Az e-portfolió nyilvánossága (magán emberként) Kivel?Miért?Mit osztok meg? BárkiSzeretnék minél több kapcsolatot kiépíteni A blogomat A profilomat Sikereimet Barátaim és a családomMegmutatom nekik mit csináltam, mit tanultam, kikérhetem véleményüket, ötletet adok A blogomat Profilomat (kapcsolataimat) Sikereimet A munkámmal kapcsolatos gondolataimat

Az e-portfolió nyilvánossága (egy szervezet tagjaként) Kivel?Miért?Mit osztok meg? Kollégák (iskolatársak)Megmutatom mit csináltam, mit tanultam, kikérhetem véleményüket, ötletet adok A blogomat A profilomat Sikereimet Vezetők (tanárok)Kiemelhetem a vezető által fontosnak ítélt sikereimet és kompetenciáimat Önéletrajz, elkészült munkák Témavezető véleménye

Példák

Válaszra váró kérdések Az elkötelezett menedzsment elvárásai Hol a határ?

Szárnyalj, légy kreatív!