Al Ries-Jack Trout: Marketingháború könyve alapján.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A marketing információs rendszer
Advertisements

KEVESEBB FELÜGYELET ÚJ ÜZLETI MODELLEK NAGYOBB TERMELÉKENYSÉG.
Alberti Rita Apró Zoltán Bálint Zsolt Baranyi Zsuzsanna Balázs Dorottya Szabó Gergely.
Licencelés Kovács Nóra Ker-Soft Kft.
linked by isobar ÚJ MARKETING-ÚJ ÜGYNÖKSÉG?1 Miért nem megy gyorsabban? (… I just don’t dig on swine, that’s all) Kovács Zoltán.
A Formula-1 világa.
Coke Zero sampling
Válság idején nő, vagy csökken a rádióreklám szerepe? Bolla Zsolt Programigazgató, Sláger Rádió.
A bio élelmiszerek olyan növényi vagy állati eredetű élelmiszerek, amelyeket az ökológiai gazdálkodás szabályainak megfelelően állítottak elő.
T E R M É K. A. Minden olyan dolog, amely szükségletet elégít ki B. Esztétikai és szimbolikus tulajdonságok összessége C. Lehet szolgáltatás és szellemi.
A verseny - a piac alkotója
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
Hogyan gondolkodjunk az árakról Állnak a falak… BUDAPEST május 22.
TVút A hazai kereskedelmi TV-s márkaépítés tanulságai. Kereskedelmi TV-k.Márkaépítés.Tanulságok. TVÚT.
Világörökség 2012 A Várnegyed bemutatása. Az örökség olyan érték, amelyet a gyermekek a szüleiktől kapnak, s megőrzik azt saját gyermekeiknek.
Negyedik előadás Március 11
A Forma I világa Bemutató. A Forma 1 történetéből: elődje, gyökere az európai Grand Prix Motor Racing volt 1909-től 1911-ig, 1915-től 1920-ig és 1940-től.
Készítette: Spiller András
Avagy mi kell a fiataloknak, hogy baró legyen az ajcsi…
Intertemporális választás
A marketing alapkoncepciói
Coca-Cola.
Lous Comfort Tiffany ( ) Tiffany amerikai művész és ipari tervező, aki jól ismert műveit üveggel társítja. Az Art Nouveau (Új művészet) mozgalom.
A kiskereskedelmi árusítás légköre Birtalan Ágota SPMKM.
Számítógépes alapismeretek 1. beadandó Forma 1 világa.
A strucc.
Első törvény:Az elsőség törvénye Charles Lindberg volt az első, aki átrepülte az Atlanti Óceánt. Ki volt a második? Bert Hinkler Jobb elsőnek lenni, mint.
MAGYARORSZÁG AZ ELSŐ VILÁGHÁBORÚBAN
A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése
Csáki Zoltán Országos Széchényi Könyvtár Digitális folyóiratok tartalomjegyzékeinek feldolgozása az OSZK-ban (EPAX projekt) NETWORKSHOP 2008.
Vállalkozásgazdaságtan 3. előadás Marketing
Káli Csaba: Egy gróf az emigrációban. Teleki Béla naplója
Migráció Európában.
A népesség számának változása Európában
A jelenérték fontossága
Életen át tartó tanulás/ személyi fejlődés/ minőségirányítás Bevált gyakorlatok A szociális munkások/ szociálpedagógusok munkájában a bécsi.
A MARKETING FOLYAMATA.
Társ a tanulásban. Marketingterv létrehozása 1. szakasz: Piaci verseny.
Értékesítési csatorna
Csak olvasd el… Angol szöveg, magyar fordítással.
Simple Past Egyszerű múlt idő.
 Royal Society: Magyarul Királyi Természettudományos Társaságnak nevezik. A legrégibb angliai tudományos társulat ban alapították, 1662-ben.
Halle Maria Berry (USA, Ohio, Cleveland, augusztus 14. – ), Oscar-, Emmy- és Golden Globe-díjas amerikai színésznő, modell és szépségkirálynő. Ő.
Beginner Dialogues - In a motel / hotel Getting a room for the night - Good evening. Can I help you? - Yes, please. I'd like a room for the night. - Would.
AZ ÉRTÉKESÍTÉSI RENDSZER ELEMEI. A marketingcsatornák önálló szervezetek olyan csoportjai, amelyek abban a folyamatban vesznek részt, amelynek eredményeképpen.
Michael Bay. Magánélete Michael Bay február 17-én született Los Angeles-ben. Bay örökbe fogadott gyermek volt Nagyapja orosz nemzetiségű. A diplomáját.
Az üzleti az valóban üzleti? Teaching Business English ELC, Brighton, Egyesült Királyság A projektet az Európai Unió támogatta. A bemutatóban megjelentek.
IVSZ START-UP KONFERENCIA ÉS VERSENY ÁPRILIS 4. A versenyre való jelentkezés határideje: március 10..
Gazdasági kilátások Török Zoltán Vezető elemző 2014 február Raiffeisen Bank.
A FOGYASZTÓI PIAC ÉS A VÁSÁRLÓI MAGATARTÁS ELEMZÉSE.
Drogok Készítette: Csapó Konrád 11. C. Koffein központi idegrendszert izgatja javítja a szellemi funkciókat, csökkenti a fáradtságot és álmosságot Étel,
Termék vagy szolgáltatás értékesítése. Bevezetés Röviden mutatkozzon be, és mutassa be munkatársait. Ismertesse azt a terméket vagy szolgáltatást, amelyet.
A digitális televíziózás és az innováció Infokommunikációs Tanszék Urbán Ágnes A digitális televíziózás és az innováció 3 A ‘90-es évek várakozása 
Regionális termékek az élelmiszer-kiskereskedelemben Szente Viktória és Szűcs Andrea Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Kereskedelem.
Csapatnév – fogalmak - Megoldás
7. fejezet Fogyasztóvédelem az élelmiszergazdaságban
Mariko Ouchi ILO-Budapest Office
Sao Paulo.
Készítette: Smidéliusz Marcell 7.a
Az oldatok.
Általános tanulságok a világ vezető márkáitól
Innováció és marketing – termékpolitikai döntések – marketing a termékfejlesztésben Marketing gyakorlat 5.
Halloween PUMPKIN LAMPER. Halloween in America.
A STRATÉGIA KIALAKÍTÁSÁNAK FŐBB SZEMPONTJAI
30. ANGOL-AMERIKA GAZDASÁGA.
I. Az első világháború és jellemzői Az első világháború frontjai
Barrelmen’s Homecoming
TÁMOP / „Bakonyszentlászlói iskola fejlesztése”
TUDJON MEG TÖBBET AZ XSTM POWER DRINK ENERGIAITALRÓL!
This table is avarage! Read instructions below!
Előadás másolata:

Al Ries-Jack Trout: Marketingháború könyve alapján

1884 Gyógyszerkülönlegesség: kokalevélből származó kokain és kóladióból nyert koffein 1884 Gyógyszerkülönlegesség: kokalevélből származó kokain és kóladióból nyert koffein Coca-Bola Coca-Bola 1902 a Coca-Cola Amerika legismertebb terméke 1902 a Coca-Cola Amerika legismertebb terméke Kezdik kivonni a kokaint antialkoholista mozgalom Kezdik kivonni a kokaint antialkoholista mozgalom „A józanok nagy nemzeti itala” „A józanok nagy nemzeti itala”

1915 az új 6 és fél unciás Coca-Cola üveg 1915 az új 6 és fél unciás Coca-Cola üveg 1916 hamisítások (Fig Cola, Candy Cola, Cold Cola, Koca Nola stb.) 1916 hamisítások (Fig Cola, Candy Cola, Cold Cola, Koca Nola stb.) 1920-as években nincs versenytárs; a fogyasztás ösztönzésére reklámokat használnak 1920-as években nincs versenytárs; a fogyasztás ösztönzésére reklámokat használnak

A válság időszaka Versenytársak: Pepsi Cola és Royal Crown Versenytársak: Pepsi Cola és Royal Crown Atlanta NewYork Atlanta NewYork „Pepsi-Cola hits the spot. Twelve full ounces, thats a lot. Twice as much for a nickel, too. Pepsi-Cola is the drink for you.”

II. világháború Pepsi megelőzi versenytársait és a második helyet foglalja el a kólapiacon Pepsi megelőzi versenytársait és a második helyet foglalja el a kólapiacon Háború után a pepsi is emeli Háború után a pepsi is emeli az árat  Az otthoni fogyasztásra vált  Az ötvenes években még 5:1 5:1

1950-es évek

 ,5:1 2,5:1  ,15:1 1,15:1

A „nem kóla” A kólák erőssége (?!) a kóladió íze A kólák erőssége (?!) a kóladió íze A kólák gyengesége (?!) a koffein A kólák gyengesége (?!) a koffein A koffeinmentes kóla A koffeinmentes kóla Diet Coke 1982 Diet Coke 1982

Pepsi piackutatásai: édesebb, mint a coke Pepsi piackutatásai: édesebb, mint a coke Válasz: coke változtat a recepten már nem az igazi Válasz: coke változtat a recepten már nem az igazi Fogyasztói döntések Fogyasztói döntések Széles termékválaszték Széles termékválaszték

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!