25. KLAPKA GYÖRGY LÖVÉSZDANDÁR

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Europass önéletrajz.
Advertisements

Kormányszóvivői tájékoztató A vizitdíj szabályok felülvizsgálata.
Változások az iskola pedagógiai programjában (2013/14-től): 1.Nem lesz es rendszer (azaz NYEK-be nem jelentkezhetnek a mostani 5-8. osztályos tanulók)
Dr. Tarnóczi Richárd ezredes PhD. Intézetvezető főpszichológus
A külföldi továbbképzések módszertana, menedzsmentje, hasznosítása ( BI 2000 és BioGIS 2005 projektek) A Leonardo program mint a szakmai tanár(tovább)képzés.
Munkaerő-piaci program menekültek részére. Foglalkoztatási Munkacsoport Állami költségvetési szervek rendszeres találkozója a menekültek hosszú.
Közérdekű munka büntetés Dr. Hatvani Erzsébet főigazgató Igazságügyi Hivatal december 12.
Széchenyi István Gimnázium Nyitott nap negyedikeseknek november 27.
A katonai kötelékek jellemzői
Szakmai előkészítő képzési modul a Jugendaufbauwerk Szakképző Intézményben a 2004/2005 évben.
Zenei könyvtári képzés Magyarországon Múlt és jelen.
Honvéd tiszthelyettes szakképzés
Alsó-ausztriai alapfokú oktatási intézmények Kiegészítő pedagógiai szolgáltatások.
Köszöntjük az Internet a tudás szolgálatában, avagy „ A jó pap is holtig tanul” - de nem mindegy hogyan ! című konferencia résztvevőit! Eger, május.
A SABEDU Kft. Oktatási Ágazata Tarr Dániel december 09. A Sabedu Kft. oktatási ágazati céljai Az e-learning technológiák megismertetése és elterjesztése.
TOVÁBBTANULÁS 2012 Felvételi eljárás a középfokú intézményekbe a es tanévre.
TÁMOP C-09/ „Kitárt karok” szeptember február 29. „Első lépés” – alacsony foglalkoztatási eséllyel rendelkezők képessé.
BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
TISZK informatikai rendszerek MS alapon
Világ – Nyelv, az idegennyelv-tudás fejlesztésének kormányprogramja. FPN Budapest, 2004.
A NYEK tapasztalatai a 2006/2007. tanévi iskolalátogatások tükrében.
Bemutatkozás: Szakosztályunk január 22-én alakult meg a Nemzeti Közszolgálati Egyetem Sportegyesületének keretein belül. Célja olyan magas színvonalú.
Közszolgálati jog Díjazás a közszolgálatban 10. előadás 2013
Dobszay Ambrus Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Tartalomfejlesztési és Módszertani Központ A Képesítési Keretrendszer hasznosulása a közoktatásban.
TÁMOP / „Átfogó minőségfejlesztés a közoktatásban ” A Magyar Képesítési Keretrendszer fejlesztése 5. pillér – MKKR és a közoktatás.
A ZRÍNYI MIKLÓS NEMZETVÉDELMI EGYETEM - A MAGYAR FELSŐOKTATÁS INTEGRÁNS RÉSZE 1 MPV előadás.
A büntetés-végrehajtási szervezet részvétele
Változások a szakképzés irányítási rendszerében A szakképzés és a Térségi Integrált Szakképző Központok jelentősége Szőke István szakmai igazgató 2008.
NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEM REGIONÁLIS PEDAGÓGIAI SZOLGÁLTATÓ KÖZPONT 1 A KOMPETENCIA ALAPÚ PEDAGÓGUSKÉPZÉS ELŐKÉSZÍTÉSÉNEK (HEFOP PROJEKT) EREDMÉNYEI.
A továbbképzések tapasztalatai Observans Képzési Szolgáltató Kft.
2009. február 4. Germánné Vastag Györgyi OIB elnöke TISZK az egészségügyi szakképzésben Budapesten.
A taniroda, mint az országok közötti gazdasági kapcsolatok bölcsője Fullérné Verger Renáta március 8.
A Varga Tamás Általános Iskola és az SZTE Neveléstudományi Intézet együttműködése a TAMOP pályázat keretében Fejes József Balázs
Szakmaválasztás 2010 szülői értekezlet feb.02.
Reményi Zoltán. Microsoft oktatási DVD 1-2. verzió Az ötletgazda: Szabó András – Petrik SzKI Szponzor: Merényi Ádám – Microsoft Kivitelező: Takács Attila.
Juhász László százados
Milyen perspektívákat nyit az új OKJ rendszere? Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Intézet Tanácsadási osztály Nádráné Tóth Borbála.
SZEREPLŐK ÉS FELELŐSSÉGEK A SZAKKÉPZÉSI RENDSZERBEN MÁV KONFERENCIA
MODERN ÜGYVITELI GYAKORLÓHELY KIALAKÍTÁSA A NYÍREGYHÁZI FŐISKOLÁN
Munkakörelemés és –tervezés röviden
Pályakövetéses vizsgálat DPR konferencia, Veszprém márc. 11. A Pannon Egyetemen végzettek szakmai életútja – a kezdetek Formádi Katalin
Kétszintű érettségi. tartalom érettségi érettségi és nyelvvizsga emelt szint szerepe emelt szintű oktatásra jelentkezés pontszámítás jogszabályi háttér.
Soproni Szakképzési Centrum Porpáczy Aladár Középiskolája, Kollégiuma és Általános Művelődési Központja Porpáczy Aladár Középiskola FERTŐD.
Learning by working! Dualizáció Magyarországon „A holisztikus megközelítés” Dr. SZILÁGYI JÁNOS Képzési igazgató Magyar Kereskedelmi és Iparkamara Magyar.
Pályaválasztási szülői értekezlet
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM Tanulási karrierutak a Váci Szakképzési Centrumban.
Bemutatkozik A Debreceni Szakképzési Centrum Péchy Mihály Építőipari Szakközépiskolája NYITOTT KAPUK NAPJA
A Csapatpszichológiai Szolgálat rendszere a Magyar Honvédségben A hon- és rendvédelmi egészségügyi dolgozók V. tudományos-szakmai konferenciája Budapest,
Középiskolai továbbtanulás 2016/17
A Magyar Honvédség béketámogató kiképzési rendszere Drót László ezredes.
Kétszintű érettségi.
VÁCI SZAKKÉPZÉSI CENTRUM
PÁLYAVÁLASZTÁSI TÁJÉKOZTATÓ 2014/2O15. tanév
ATALANTA Oktatási Kft. Nyelvi képzések.
Kiel-2017 !iH Ciao! Grüß dich! Hallo! május 25.
Mérés-értékelési gyakorlatok tanulmányozása az európai szakképzésben
Az osztatlan tanárképzés gyakorlati képzési rendszere
A Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetem Szervezeti Felépítése
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK „ Az intézményi felelősök felkészítése a Szakképzési Minőségbiztosítási Keretrendszer (SZMBK) követelményeinek figyelembevételével,
Foglalkoztatási és Szociális Hivatal
NÓGRÁD MEGYEI VÁCI MIHÁLY GIMNÁZIUM
Kétszintű érettségi 2018 május
IRÁNY A PÁLYA! november 14. „Az emberi nemnek az a hivatása, hogy munkáljon, alkosson, teremtsen.” Széchenyi István.
A tiszthelyettes képzés
A könyvtárostanári képzési lehetőségekről
Készítette: Werb Józsefné Regionális konferencia: KECSKEMÉT Külföldi tanulmányút: Mérés-értékelés fejlesztési terület NORVÉGIA OSLO október 14 -
3. osztályban.
Ágazati stratégia vs. intézményi implementáció
Gyker.uni-eszterhazy.hu A külső szakmai gyakorlatok adminisztrációját támogató rendszer használatának bemutatása EKE  Kutatáshasznosítási Iroda Gyakorlati.
Tájékoztató a 2020-as felsőoktatási felvételi eljárásról
Előadás másolata:

25. KLAPKA GYÖRGY LÖVÉSZDANDÁR A honvéd szakképzés a pályakezdő szemszögéből Főcím Eke András őrmester Állomásparancsnok

TARTALOM Bemutatkozás; Miért jelentkeztem a honvédség kötelékébe?; Mit tanultam, mit tapasztaltam a tiszthelyettes képzés alatt; Mit vártam az első beosztásomtól?; Mit tapasztaltam, milyen kihívásokkal kellett szembenéznem; Észrevételeim a képzéssel kapcsolatban

Bemutatkozás Beosztásom: A Magyar Honvédség 25. Klapka György Lövészdandár, Harcbiztosító alegységek, Törzstámogató század, 1. Híradó szakasz Rádióállomás, Állomásparancsnok Tanulmányaim: Általános iskola: Székesfehérváron Középiskola: Győr, Béri Balogh Ádám Honvéd Gimnázium Angol középfokú nyelvvizsga elvégzése (2003-2007) Szakképzés: Szentendre KKB alapkiképzés, majd KPTSZI Híradó ágazat (2007-2008) Beosztásba helyezés 2008 július 4 1 hetes Kongsberg rádió tanfolyam 3 hónapos rajparancsnoki tanfolyam

Mit tanultam tapasztaltam a tiszthelyettes képzés ideje alatt? Alapkiképzés (3 hónap) Alapvezetői tanfolyam (5 hét) Szakképzés Híradó ágazaton elmélet és gyakorlat Szakharcászat(záróvizsga) Avatás, beosztásba való helyezés

Mit vártam az első beosztásomtól? Mi a Különbség az alakulat és a Kiképző központ között? Felelősség a beosztottakkal szemben Fizetés Önálló életvitel Misszióba való kijutás Szakmai tudás elmélyítése, alkalmazása The unit, of which the first predecessor was established in 1950 at Székesfehérvár, is now stationed at Tata. The unit’s predecessors – the 17th Heavy Tank and Assault Gun Regiment, the 25th Tank Regiment, the 25th Tank Brigade, later the 25th Independent Mechanized Brigade, the 25th Mechanized Infantry Brigade and then the 25th Light Infantry Brigade – were always the heaviest units of the Hungarian Land Forces. Therefore, the brigade is the proud and deserved inheritor of the traditions of the Hungarian armor, artillery and heavy infantry troops. The brigade’s current name and organization exists since 1st of march 2007 but the only permanent thing is the changing.

Eddigi tapasztalatok, kihívások Többnyire tözskiszolgáló feladatokkat hajtottam végre, emellett persze nem maradhattak el a híradó feladatok sem mint például a híradó osztályba sorolók, missziós felkészítés híradó részről, rendezvények kihangosítása OMLT zárógyakorlat biztosítása, KKA. Híradó részleg szolgálat. Ezek a feladatok sok rutint adtak mint szakmai részről mint más feladatkör részéről. The National Chain of Command is on the slide. General Staff is located at Budapest followed by the Joint Force Command, which is located at Székesfehérvár and closing the chain with the 25th Infantry Brigade at Tata. The 25th IN BDE has two garrison. The main part of the BDE is located in Tata, but the 25/88 Mixed Light Battalion is located in Szolnok. They have parachute and air mobile capability that's why they located in a helicopter base.

Észrevételeim Híradó részről szakmai szemmel: Nagyobb jelentőséget kellene tulajdonítani az új típusú rádiók oktatására ill. a meglévő technikai eszközök megfelelő alkalmazása és karbantartása. Más részről: Szerintem a nyelvismeret nagyon fontos egy katonának missziós feladatok ellátásához. AZT TANULJA MEG A KATONA AMIRE SZÜKSÉGE LESZ!

KÉRDÉSEK??? Raising the cohesion of the commanding organizations; Training, education; Connecting the new organizations, raising their cohesion; Maintain the alert level of the Crisis Management Level; The brigade has to be prepared for the exercise called „BEVETÉSI IRÁNY-2008” command control and staff exercise during 2008. 09. 15-10.15. The BDE is also commencing the preparations for the ISAF Baghlan Province Mentor and Observation Liaison Team – 1, which will be the mentor of a new Afghan Bn, EUFOR COY-4, which will serve in Bosnia under EUFOR command. One of our priority task is to prepare the NRF-12 contingent, which is an Infantry company. They have just finished a national CREVAL. We currently have troops in mission in Afghanistan (PRT-5), in Bosnia (EUFOR-3) and we have several individual soldiers in different missions.