5.1. Marketingkutatás Szekunder- helyi versenytársak, nyilvános adatai (pl itallapok) Szóbeli megkérdezésköltséges.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Pákozdi Imre A marketing tervezés Pákozdi Imre
Advertisements

Marketing mix Holt (1995).
KOLEIPLAN GMBH. reorganizációs projekt prezentációja.
A fogyasztói orientáció és a piacok Magyarországon Dr. Sz ente Viktória Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Tanszék Piacot.
Eladásösztönzés (Sales promotion)
Az online reklám A/B tesztjei, streaming media értékei és hatásai, hagyományos vs komplex online reklámok összehasonlítása (banner, szponzoráció, audió,
DIÁKVÁLLALKOZÁS TANÉV. Felmérés szeptember 1306 tanuló Iskola tanulóinak 96%-a Nemek aránya fiúlány %57%
Önkormányzatok idegenforgalmi feladatai Tegyünk együtt Fejér megye idegenforgalmáért Garán Éva.
KULCS program gyakorlati tapasztalatai Értelmi Fogyatékossággal Élők és Segítőik Országos Érdekvédelmi Szövetsége – Horváth Nikoleta.
MARKETING.
Vállalati cél és küldetés
5.1. Marketingkutatás •Szekunder- versenytársak, nyilvános adatok •Primer- versenytársak •Szóbeli megkérdezésköltséges.
Minőségi helyi termékek - Szekszárd és vidéke – Egy helyi termék rendszer működésének tapasztalatai Csillag Péter, ügyvezető Eco-Sensus Közhasznú Nonprofit.
Vállalati cél és küldetés
Közösségben újra hasznos!
Közösségben újra hasznos! TÁMOP A DOMÁNYBOLT, MINT A TÁRSADALMI INTEGRÁCIÓ ESZKÖZE Átfogó Célok • Foglalkoztatás • Környezetvédelem • Anyagi fenntarthatóság.
MARKETINGKUTATÁS PIACKUTATÁS.
Süveges László Tanárom neve: Szabóné Székely Éva
Szolgáltatás marketing
Árpolitika a turizmusban
Személyes eladás az Avon Cosmetics Hungary Kft esetében
A könyvtár marketing stratégiája
MARKETINGKUTATÁS III. Előadás: A megkérdezésről bővebben.
OSZV, a közösség- építő műhely Szakmán innen – szakmán túl: - fiatalos, nyílt légkör - lelkes, segítőkész kollégák - kalákák, bulik - vállalati szilveszterek.
Politikai marketing – kampánystratégiák
19. Tétel Tevékenységünk alapja a kommunikáció
A TERMÉKSTRATÉGIA LEGFONTOSABB ELEMEI
A közösségfejlesztés hatásai Vizsgálat a debreceni tégláskert közösségének körében Név: Johanics Tünde Tanszék: Debreceni Egyetem Szociológia és Szociálpolitika.
Önkormányzatok turisztikai feladatai
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Nemzetközi marketing A globalizáció és ami utána jön
Levelező- Gazdász 1.ELŐADÁS
Vizsga feladatok (Minta)
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
Stratégia célrendszer
8. Az eladásösztönzés.
Budapest XXI. kerület Csepel Önkormányzata. Felújított közösségi téren, kamerarendszer kialakítása Közvilágítás korszerűsítése Panelházak közötti zöldfelület.
Ágoston Gabriella Murinkó Szilvia 1.  Értékelő cikk - est.hu  Saját weboldal (igényes, áttekinthető, könnyen kezelhető) - töltött csirke képe - ét-
Vállalatgazdaságtan VII
100% kifizetés termék* értékesítésekkel a “100 Er ő s Hét” promóción keresztül 100% kifizetés termék* értékesítésekkel a “100 Er ő s Hét” promóción.
SUPERBRANDS B2B ELŐADÁS
A MARKETING FOLYAMATA.
1 KÖZPONTOSÍTOTT REZIDENSKÉPZÉS AZ UROLÓGIÁBAN Prof. Dr. Pajor László szeptember 19.
Torma Dorisz május 29. Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar
A vállalkozás környezete március március március 28.
A QR kódok használata marketingben és elektronikus ügyvitelben KOVÁCS BLANKA MŰSZAKI KOMMUNIKÁCIÓS MENEDZSMENT SZABADKA 2014.
Marketing alapok Kopcsay László.
A marketingeszközök különböző piaci helyzetekben alkalmazott, az adott piaci helyzetnek megfeleltetett kombinációja.
Szegmentáció & pozicionálás.
Társ a tanulásban. Marketingterv készítése 2. szakasz Marketingterv készítése.
Az árképzés szempontjai
„A fürdő és a marketing kapcsolata”. Amire a válaszkeresés irányul:  Hogyan lehet túlélni és kiemelkedni az egészségturizmust jellemző erős versenyben?
1. A VÁLLALKOZÁS MARKETING TEVÉKENYSÉGE
Vállalkozásmenedzsment I.
PTE INNOVÁCIÓS NAP 2015 A PTE marketing eszköztára KKV-k részére felsőoktatási marketing | üzlet vagy sem? Deliné dr. Győrmárton Rita PTE Marketing Osztály.
A marketing olyan eljárás (ma már tudomány, szakma), amely feltárja a kielégítetlen szükségleteket és igényeket, méri és értelmezi jelentőségüket, eldönti,
A PIACBEFOLYÁSOLÁS TERVEZÉSE 2. A célkitűzés. 2. A reklámcélok megtervezése.
MARKETING IV. előadás Kovács István BME – Menedzsment és Vállalatgazdaságtan Tanszék 1.
Kulcs a sikeres kivitelezéshez Előadó: Rontó Géza, Védő és dekorációs bevonatok termékfelelős, Mapei Kft.
D R. F ILEP B ÁLINT M ÁJER E SZTER P ETRA T ÖMBÖLY T EODÓRA W INKLER C SABA N OVEMBER 5. Rektori Titkárság K ÖZPONTI F ELVÉTELI KAMPÁNY.
Magyar Média Konferencia December 8. Kihívások a távközlési piacon Hazai gazdasági helyzet: Távközlési Versenyhelyzet Távközlési adó A lakosság.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
DR. KARASZI ANDREA PROMO MARKETING ÉS MÉDIA SZOCIÁLIS SZÖVETKEZET Mit értünk marketingtervezésen? Marketing-eszköztár.
Regionális termékek az élelmiszer-kiskereskedelemben Szente Viktória és Szűcs Andrea Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar, Marketing és Kereskedelem.
A kápia paprika lehetőségei az export piacokon
2/18/2018 Marketingterv Név.
Fenntarthatósági Fórum
A marketinginformációs rendszer
Értékesítési oktatás Előadó: [Név].
Az okos vásárlás lehetőségei a Kaposvár Kincse példáján
Előadás másolata:

5.1. Marketingkutatás Szekunder- helyi versenytársak, nyilvános adatai (pl itallapok) Szóbeli megkérdezésköltséges

5.2. Piacszegmentálás év Jobb anyagi helyzet Egyetemisták Heti néhány alkalom Baráti társaságok Piaci rés: igényesség, jó fekvés, sportközvetítések

5.3. Marketingstratégia Igénykielégítés: minőségi szórakozás minőségi termékek Megkülönböztető versenystratégia

5.4. Marketingmix- 7P Termék, ár, értékesítési utak, csomagolás, pozicionálás Promóció Nyitási akciók (egyet fizet, kettőt kap) Szórólapozás, plakátok az egyetemen Kuponok, nyereményjátékok („sportfogadás” a közvetített meccsekre) Közösségi médiák bevonása (Facebook profil létrehozása) Emberek Képzett, fiatalos, udvarias kiszolgáló-személyzet Diákmunka