5.1. Marketingkutatás Szekunder- helyi versenytársak, nyilvános adatai (pl itallapok) Szóbeli megkérdezésköltséges
5.2. Piacszegmentálás év Jobb anyagi helyzet Egyetemisták Heti néhány alkalom Baráti társaságok Piaci rés: igényesség, jó fekvés, sportközvetítések
5.3. Marketingstratégia Igénykielégítés: minőségi szórakozás minőségi termékek Megkülönböztető versenystratégia
5.4. Marketingmix- 7P Termék, ár, értékesítési utak, csomagolás, pozicionálás Promóció Nyitási akciók (egyet fizet, kettőt kap) Szórólapozás, plakátok az egyetemen Kuponok, nyereményjátékok („sportfogadás” a közvetített meccsekre) Közösségi médiák bevonása (Facebook profil létrehozása) Emberek Képzett, fiatalos, udvarias kiszolgáló-személyzet Diákmunka