EKOP-1.A.1-08/B-2009-0006 A KSH elektronikus adatgyűjtési rendszerének fejlesztése, kiterjesztése.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Klaszterportál, adatbázis DDOP számú pályázat záró rendezvénye Pécs, június 30.
Advertisements

Urbán Ferenc Ábel: A KIR megújítási lehetőségei
Az Új Széchenyi Terv Infopontok feladatai
Gayár Csilla, pénzügyi menedzser VÁTI Kht. Pécsi Területi Iroda DDOP Utólagos akadálymentesítés (Egyenlő esélyű hozzáférés a közszolgáltatásokhoz)
EMCS RENDSZER JOGSZABÁLYI HÁTTERE
06M29 adatszolgáltatás elkészítés lépései
Elektronikus ügyintézés, és várható technikai fejlesztések a Növény- és Talajvédelem területén Várszegi Gábor osztályvezető augusztus 30.
Önkormányzati információs rendszer
1 ‘Bakonyalja-Kisalföld kapuja’ Vidékfejlesztési Egyesület évi ÚMVP monitoring adatszolgáltatási kötelezettség Kisbér,
KSHXML internetes adatgyűjtési rendszer Az utolsó módosítás dátuma: december 18.
IMIR monitoring és információs rendszer
Főbb változások, újdonságok
Az IKSZT-k szakmai beszámolása a tapasztalatok tükrében Budapest, március 5. Erdős Balázs osztályvezető.
KSHXML2 Adatszolgáltatói kliensek
Önkormányzati informatika ASP alapokon
A Szociális Ágazati Portál (SZÁP)
Várpalota elkerülő építése
Az IKSZT címbirtokos szervezetek működtetési kötelezettségeiről VM Vidékfejlesztési, Képzési és Szaktanácsadási Intézet Budinszki István szeptember.
Hazai társfinanszírozási támogatási szerződés megkötésének folyamata
Emeltszintű Etanácsadó Otthoni internetes ügyintézés Készítette: Horányiné Horváth Viktória Csilla.
1 Munkáltatók részére nyújtott szolgáltatások Az eEurope-2005 megvalósítása közszolgáltatásainak (e-gov) Magyarországon A lakossági- és üzleti szféra felé.
Magyarország sokáig lemaradt az elektronikus közigazgatás alkalmazásában, de ma már minden hatósági eljárást el lehet intézni az interneten. A hatóság.
Új szabályok, új fogalmak az elektronikus ügyintézésben dr
Tájékoztatás az EKOP-1.A.2 projektnek az OSAP összeállítására gyakorolt hatásáról Mag Kornélia OST február 24.
Törökbálint város környezeti GIS alkalmazásainak megvalósítása
Tájékoztató Fórum Észak Kelet-Pest Megyei Leader Egyesület 2170 Aszód Pesti út
EKOP Elektronikus levéltár
„Az Integritás Kérdőív kitöltésével összefüggő tudnivalók” Az adatfelvételi célcsoport, az Integritás Kérdőív és az adatfelvétel február 15.,
"Együttműködés, Lehetőség, Tudáshasznosítás, ELTE" Kutatási- és technológiatranszfer szolgáltatások fejlesztése az ELTE-n TÁMOP /1/KMR
EKOP-1.A.1-08/B A KSH elektronikus adatgyűjtési rendszerének fejlesztése, kiterjesztése.
Rumi László, informatikai igazgató Viczián István, vezető tervező
A KSH elektronikus adatgyűjtési rendszerének fejlesztése, kiterjesztése Budapest, január 31.
Áttérés az Office 365 szolgáltatásra Microsoft Online Services Áttérés a BPOS rendszerről az Office 365 használatára meglévő BPOS-ügyfelek esetén.
Jelentések Munkakezdő jelentések Időközi jelentések  Támogatási szerződés által meghatározott időpontokban és/vagy mérföldkövenként  Tartalma: az adott.
Fodrász osztály. Vállalkozási ismeretek 3. tétel
MAG – Magyar Gazdaságfejlesztési Központ Ügyfélbarát ügyintézés, partneri kapcsolat a pályázatkezelésben – Az Új Széchenyi Terv pályázatok tanulságai Biró.
(A biztosítási jogviszony nyilvántartás múltja, jelene, jövője. )
HATÓSÁGI FOLYAMATOK A FIR INTÉZMÉNYTÖRZSÉBEN KÉPZÉSEK NYILVÁNTARTÁSBA VÉTELE EKOP-1.A.1-08/C
IKSZT A támogatás igénylésének feltételeit érintő változások, aktualitások.
Adattár Alapú Vezetői Információs Rendszer Az adatküldés aktuális kérdései szeptember 14. Fejérvári Bence.
TÁMOP /2/KMR Vezetői információs rendszer, Alumni, diplomás pályakövető rendszer és tehetséggondozás bevezetése a Budapesti Corvinus.
Elektronikus adatgyűjtés az Országos Statisztikai Adatgyűjtési Rendszerben Áttekintés és munkaprogram-javaslat.
EKOP-1.A.1-08/B A KSH elektronikus adatgyűjtési rendszerének fejlesztése, kiterjesztése.
1 Tájékoztató rojektről április 23. Tájékoztató az EKOP1.A „Adatállományok központosított átvételét, átadását kezelő, valamint.
A KSH új online adatgyűjtő rendszere EKOP-1.A.1-08/B
„Az Integritás Kérdőív kitöltésével összefüggő tudnivalók” Az adatfelvételi célcsoport, az Integritás Kérdőív és az adatfelvétel február 17., Szeged.
[fre ] Az új [fre ] Több mint levelezés, a saját kommunikáció internetes közműve:  kommunikáció a képernyőn: levelezés, üzenetküldés.
Elektronikus Közigazgatás Operatív Program ( )
Tájékoztató az e-kifizetésről Molnár Balázs, projektmenedzser Völgy Vidék Közösség LEADER HACS Vál,
Vállalati tanácsadás - sikeres pályázók, sikeres pályázat a Közép-Dunántúlon.
Vállalati tanácsadás pályázatainak értékelése
Levéltárak kapcsolódása az elektronikus levéltárhoz A levéltári technológiai központok, a központi e-levéltári és e-irattári szolgáltatások Dr. Kenyeres.
A Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium EKOP projektjeinek jelene és jövője dr. Rupp Zoltán főosztályvezető E-közigazgatásért felelős helyettes államtitkárság.
Infotér konferencia – EKOP előrehaladása Balatonfüred,
Elektronikus ügyintézés a nyugdíjbiztosításban
HEFOP /2 intézkedés Monitoring rendszere. Szakmai monitoring célja Mi a cél? Legfőbb célja a támogató és a kedvezményezett közös érdekének érvényesítése:
Önkormányzati ASP központ felállítása projekt összefoglaló EKOP
2014. június 12. Lackó Péter Clarity
ELEKTRA évi működés, évi kiterjesztés Kópházi József.
Megújuló működési nyilvántartás
Az NFFF megvalósításának szervezési és szervezeti kérdései
„A szociálpolitikus és szociális munkás képzés megújítása az ELTE és a BCE együttműködésében (SZOCMEG)” TAMOP /2/A/KMR Fő kedvezményezett:
Változások az építőiparban – 2013 Tájékoztató az építésüggyel kapcsolatos jogszabályok január 1-e óta hatályos kivitelezőket érintő rendelkezéseiről.
Helyszíni ellenőrzés Grigely Győző, KDRFÜ. Az ellenőrzés jogi háttere Támogatási Szerződés, ÁSZF 10. pont „Kedvezményezett a Szerződés aláírásával kötelezettséget.
Nagyvállalati dokumentumkezelés 2. Fejér Gábor PYLON KFT DMS megoldás nyílt forráskódú környezetben – az XDocs rendszer.
Az Országos Statisztikai Adatgyűjtési Program (OSAP) Országos Statisztikai Tanács szeptember 16 Mezősiné Rózsár Erika KSH Igazgatási osztály.
Az önkormányzati ASP rendszer jegyzői szemmel Dr. Vincze Ferenc címzetes főjegyző Hajdúszoboszló Város Önkormányzata Pajna Sándor vezérigazgató eKÖZIG.
Elektronikus dokumentumkezelés
Tájékoztatás a évi Országos Statisztikai Adatfelvételi Program (OSAP) teljesüléséről az Országos Statisztikai Tanács és a Nemzeti Statisztikai Koordinációs.
Előadás másolata:

EKOP-1.A.1-08/B A KSH elektronikus adatgyűjtési rendszerének fejlesztése, kiterjesztése

2 Az EKOP projekt A projekt előkészítése még 2009-ben kezdődött –Az EKOP-ra vonatkozó támogatási szerződés lett megkötve –Az első közbeszerzési kiírás vissza lett vonva, az ismételt kiírás 2010 szeptemberében történt meg –A Vállalkozóval án kötöttünk szerződést. A projekt támogatási záródátuma –Hivatalosan eddigre kellett elkészülnie a fejlesztésnek –Ekkorra kellett kész lennie az összes ún. horizontális vállalásnak –Ez után lehet benyújtani az utófinanszírozás igénybe vételéhez a záró kifizetési kérelmet –Fel kell készülni a felettes hatóság helyszíni ellenőrzésére

3 Az EKOP projektben el nem végzett feladatok a csak a támogatási időszak lezárulta –Az alkalmazási rendszer bevezetési időszaka a támogatási időszak lezárultával kezdődik –Ekkor indul a fejlesztő Vállalkozó (Kopint-Datorg Informatikai és Vagyonkezelő Kft.) részéről is a kiemelt jótállási időszak –A kiemelt jótállási időszakban az egyik alapfeladat az eddigi KSHXML-es kérdőívek átdolgozása –A kérdőívekkel együtt az adatok is átkerülnek (migrálódnak) az új rendszerbe –Az adatok átvitele után fogja a Hivatal publikálni az új rendszert, akkortól lesz az adatszolgáltatók részéről használható.

4 A fejlesztés során megvalósított főbb célkitűzések A meglévő KSHXML rendszer korszerűsítése, fejlesztése –Adatszolgáltatói program megújítása (korszerű vékonykliens) –Adatgyűjtői alkalmazás megújítása (TIR vékonykliens) –Grafikusan működő kérdőív szerkesztő –Ügyfélkapcsolati program (CRM) alapjainak megteremtése Funkciók integrálása –A Feladatlistával integrált Határidőnapló –Kérdőív exportálásának lehetősége –Kérdőív importálás lehetősége Adatgyűjtés kiterjesztésének elősegítése –Szebb külső, könnyebb kezelhetőség, több funkció –Intrastat és Szolgkülker alkalmazások egykapus elérése –Ügyfélkapun keresztüli bejelentkezés lehetősége

5 – az új alkalmazás Az alkalmazás valójában egy rendszer, mivel több, egymással összefüggésben álló és egymásra épülő alkalmazásból áll: Kérdőív-szerkesztő: eddiginél nagyobb és komplexebb kérdőívek kezelését is lehetővé teszi, TIR – „termelésirányítási alrendszer” szerver és kliens oldali alkalmazás: monitoring funkció felelősségi rendet támogató funkciókkal kiegészített monitorozó rendszer, Adatszolgáltatói kliens alkalmazás: megújult formavilág, több új funkció, felhasználóbarát felület ASP szerver és kliens : több új funkció, az adatszolgáltatói programok kiszolgálása Kérdőív-kitöltő: jobb adatminőség, több funkció, kevesebb korlát, CRM: helpdesk támogató modul.

6 Az új alkalmazás A programok közül az adatszolgáltatókat és az adatgyűjtőket érintő részei ún. vékonykliens technológiával készültek, vagyis -Nem kell őket telepíteni -Csak egy internetes böngésző program szükséges a futtatásukhoz. De: -A böngészőben telepítve kell hogy legyen egy ún. Adobe Flash Player segédprogram (10.6-os verzió) -Legalább Internet Explorer 6-os kell -A PC-ben legalább 1 gigabájt RAM-nak kell lennie

7 Az új alkalmazás architektúrája Az ELEKTRA rendszer egy sor egyéb informatikai rendszerhez kapcsolódik: Regisztráció Vékony kliens Vastag kliens * Honnan-hova olvas KSH statisztikusok

8 Adatszolgáltatói kliens Korszerű design Felhasználóbarát és ergonomikus felület Gyors működés, rövid válaszidők Naptár, határidőnapló Extrém méretű kérdőívek gyors kezelése Ügyfélkapus bejelentkezés lehetősége Van kérdőív kiexportálási lehetőség Van kérdőív beimportálási lehetőség Adatgyűjtésenként szabályozható fájlcsatolási lehetőség

9 Adatgyűjtői vékonykliens Nem kell telepíteni Sok kényelmi funkció Korszerű design, felhasználóbarát és ergonomikus felület Gyors működés, rövid válaszidők Riportok HelpDesk funkciók –Adatszolgáltatók problémáinak nyilvántartása, kezelése –Bejelentések visszakereshetősége Regisztráció –Automatikus online és egyedi regisztrációk kezelése Új akciók, toborzások technikai előkészítése, végrehajtása Belső CRM rendszer

10 Adatgyűjtések dokumentumai az Informatikai DOKTÁR-ban

11 A kérdőív képe a Kérdőív szerkesztőben

12 Kézi megszemélyesítés a TIR kliensben

13 A megszemélyesítés dokumentálása

14 A kiküldött kérdőív az adatszolgáltatói kliensben

15 A megnyitott kérdőív

16 A kérdőív kitöltés során lefutó ellenőrzés

17 Exportálási lehetőségek

18 Az elkészült Excel fájl

19 A beírt adatok beimportálhatók

20 Az elkészült kérdőív beküldése

21 A beérkezett kérdőív a TIR kliensben

Tekintsük meg a fejlesztéseket! TIR kliens Adatszolgáltatói kliens

23 Az új rendszer bevezetésének menete A rendszer bevezetése több lépésben zajlik majd: 1.Január végén a KSH honlapján keresztül lehetséges lesz egy regisztráció nélküli kérdőív kitöltése. Ezzel kapcsolatban is várjuk majd vissza az adatszolgáltatói véleményeket. 2.A jövő év II. negyedévében elérhető lesz az adatszolgáltatói kliens program teszt felhasználókkal és teszt kérdőívekkel. Itt is a véleményekre lennénk kíváncsiak és egyben felkészítjük adatszolgáltatóinkat a változásra. 3.Az új rendszerre való teljes átállást a jövő év harmadik negyedévére tervezzük.

Köszönjük a figyelmet ! Viszontlátásra!