Zalaegerszegi projektiroda 8900 Zalaegerszeg,Kosztolányi u. 10.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A KÓPÉVÁR ÓVODA SZAKMAI BESZÁMOLÓJA A TÁMOP
Advertisements

Závogyán Judit dél-alföldi régió szakmai vezető
Hálózati partnerkonferencia Budapest, augusztus 27. Békés Megyei Tudásház és Könyvtár Békéscsaba Közoktatás-fejlesztést támogató hálózat kiépítése.
2010.május Galigerné Pártai Erika Kontaktus szakmai munkatárs
Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete
1 EMDOR KFT Integrációs Pedagógiai Rendszer Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében 2008/2009.
A szaktanácsadás támogató szerepe
Petőfi Sándor Általános Iskola Előminősített r eferencia intézmény Nyitó rendezvény Június 13.
Lestyánné Hricsovinyi Julianna, Krauszné Simon Nóra
Dokumentációs rendszer
Jó gyakorlatok és átadásuk, átvételük az iskolában
„ A kompetencia-alapú pedagógusképzés programjainak disszeminációja a Nyugat-Dunántúlon ” HEFOP /0 8 / /1.0 A projekt eredményei.
A referencia intézmények szerepe a TÁMOP intézmények tanulószervezetté válásának folyamatában Csizmazia Sándorné szakmai vezető Harkány, nov.13.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt ÚJ FORMA, KIBŐVÜLT TARTALOM ÚJ FORMA, KIBŐVÜLT TARTALOM.
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
Jó gyakorlatok óvodánkban
REFERENCIA-INTÉZMÉNYEK MINŐSÍTÉSI ELJÁRÁSRENDJE
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A külső szakmai gyakorlatok adminisztrációját támogató rendszer használatának bemutatása „Komplex szolgáltatásfejlesztés az Eszterházy.
Az ÚMFT Társadalmi Megújulás Operatív Program által kínált feladatok és lehetőségek Puskás Aurél fejlesztési igazgatóhelyettes
A hálózatosodás lehetősége a közoktatásban profil 1.0
Didaktika 2. Tanügyi és iskolai szabályozás
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
A referencia-intézmény fogalma, a közoktatásban elfoglalt szerepe
Agria Media Eger, október
A TÁMOP projekt cél-és feladatrendszere, kapcsolata a TÁMOP 4
A gyakorlatvezető mentor
Gyakorlatvezető mentortanárképzés
TÁMOP-4.1.2/08/1/B Pedagógiai szolgáltató és kutató hálózat kialakítása a pedagógus- képzésben, a nyugat-dunántúli régióban.
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
1 Szaktanácsadói fórum AZ INTÉZMÉNYI DOKUMENTUMOK ÁTDOLGOZÁSA Előadó: Bíróné Bondor Katalin szaktanácsadó november 21. Zala Megyei Pedagógiai Intézet.
8900 Zalaegerszeg, Kosztolányi u. 10. Zalaegerszeg, szeptember 9. Innovációval, a régió oktatásának dinamikus fejlődéséért… „Gyermekeink jövőjéért”
A „jó gyakorlatok” Ötlettől a minősítésig
8900 Zalaegerszeg, Kosztolányi u. 10. A TÁMOP projekt szerepe és feladatai Nyugat-dunántúli régióban.
1 TÁMOP-3.1.4/08/2. A Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézetének szolgáltatásai Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete.
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Tanácsadói feladatok 1 Közoktatási Igazgatóság.
Készítette: Hegyesi- Németh Márta MPI Győr, április 29.
A halmozottan hátrányos helyzetű általános- és középiskolások nevelését/oktatását segítő pedagógiai rendszer Győr, Mosolits Lászlóné, Ildikó.
NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEM REGIONÁLIS PEDAGÓGIAI SZOLGÁLTATÓ KÖZPONT 1 A KOMPETENCIA ALAPÚ PEDAGÓGUSKÉPZÉS ELŐKÉSZÍTÉSÉNEK (HEFOP PROJEKT) EREDMÉNYEI.
A „KONTAKTUS” Dél-dunántúli Regionális Közoktatási Hálózat Koordinációs Központ feladatai, működése Matókné Misóczki Mária Projektigazgató.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP 3.2.2/08/A/1 A közoktatás modernizációját támogató hálózatfejlesztés a Közép-Magyarországi régióban.
Felnőttképzési bázisközpontok és hálózat fejlesztése projekt K o d o l á n y i János Főiskola.
8900 Zalaegerszeg, Kosztolányi u. 10. A közoktatás-fejlesztést szolgáló referencia-intézmények szerepe és minősítése A referencia-intézménnyé válás folyamata.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
„A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Pedagógiai Közművelődési és Képzési Intézet jelene és jövője” augusztus 23.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt Az intézményi fejlesztési terv Krajcsovicz Ágnes dél-alföldi.

2012.május 15. „ Az akadály az a rémisztő dolog, amelyet akkor látunk, Ha levesszük a szemünket a célról..” TÁMOP / Új Magyarország.
Intézményi minőségfejlesztés (TÁMOP-3.1.8)
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás Egyenlő hozzáférés innovatív intézményekben.
„Bölcs ember nem csak gondolkodik a cselekvésről, hanem cselekszik is
HÁLÓZATKOORDINÁCIÓS KÖZPONTOK TÁMOP Területi Együttműködések, társulások, hálózati tanulás.
Javaslatok a tanár mesterszak gyakorlati félévéhez OKM, OFI bizottság jelentése alapján.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - a felsőnyárádi óvodában Valló Péter intézményi folyamat szaktanácsadó
Az IKT fejlesztési folyamat- szaktanácsadó felkészítése a digitális kompetencia-fejlesztés támogatására Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft.
PROJEKTZÁRÓ január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
A TÁMOP / projekt jelene és jövője.
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
„Az utolsó csepp nem tehet róla, hogy éppen ő az utolsó csepp, hiszen amúgy semmiben sem különbözik az előző cseppektől.” Mérő László.
„Az akarat nem elég; tenni is kell.” Goethe
2018/2019 tanév.
Közoktatási alapismeretek
Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Szekszárd
Előadás másolata:

ELÉRHETŐSÉGEINK: www.zalai-oktatas.hu www.tamop322.hu info.tamop322@gmail.com Zalaegerszegi projektiroda 8900 Zalaegerszeg,Kosztolányi u. 10. Tel: 92/501-253 Fax: 92/501-257 Győri programiroda 9022 Győr, Czuczor G. u. 26. IV. emelet 5. Szombathelyi programiroda 9700 Szombathely, Király u. 16.

Beérkezett kérdések

Mik is azok a „jó gyakorlatok”?!

„jó gyakorlatok” közzétételének folyamata

1. REGISZTRÁCIÓ http://kosar.educatio.hu 5

2. FELTÖLTÉS http://kosar.educatio.hu 6

3. Nyomtatás – aláírás – postázás Educatio Kft. címére

Formai – tartalmi ellenőrzés: 4. Formai – tartalmi ellenőrzés: Educatio Kft. 8

Jó gyakorlatnak milyen eljárásrenden kell keresztülmennie ahhoz, hogy eladható legyen? 9

„jó gyakorlatok” bemutatása a gyakorlatban ? Hogyan történik a „jó gyakorlatok” bemutatása a gyakorlatban ?

Milyen feltételekkel lehet referencia intézménnyé válni? 11

Referencia-intézménnyé válás feltételei 2 db nyilvánosnak minősített „Jó gyakorlat” Intézményi Fejlesztési Terv Intézményi dokumentumok feltöltése és postázása 12

Milyen előnyöket jelent egy intézménynek a referencia intézménnyé válás? 13

Milyen plusz terheket (adminisztrációs,szervezési) ró a feladat az amúgy is rossz személyi ellátottságú intézményre a pályázat? 14

Szakmai rang, elismerés Anyagi előnyök Pályázati lehetőségek Az intézmény a fenntartói oldalról is biztosítva van Szülők, diákok által keresett lesz Ingyenes képzések – szakmai megújulás Új pedagógus szerep Nyitott(abb)á válik Szolgáltatói szerep-piaci szemlélet Külső-belső kapcsolatok Hálózati tanulás Módszertani sokszínűség Önellenőrzés - korrekciók 15

Adminisztrációs terhek Hiányosságok kiderülhetnek Sok-sok munka Konfliktushelyzet Adminisztrációs terhek Hiányosságok kiderülhetnek Szervezési nehézségek 16

Hogyan lehet referencia-intézménnyé válni? 17

Lépések a referencia-intézményi cím megszerzéséhez 18

BEJELENTKEZÉSI FOLYAMAT 1.

http://kosar.educatio.hu

BEJELENTKEZÉSI FOLYAMAT 2.

A PEDAGÓGIAI, SZAKMAI DOKUMENTUMOK FELTÖLTÉSE AZ ELEKTRONIKUS DOKUMENTUMTÁRBA Alapító okirat Pedagógiai program Intézményi Minőségirányítási Program Szervezeti és Működési Szabályzat Házirend Esélyegyenlőségi program (helyzetelemzés és intézkedési terv) Az Intézményi Minőségirányítási Program előző tanévi végrehajtásának értékelése A megelőző tanév éves munkaterve A megelőző tanév év végi beszámolója Az intézmény döntése alapján további olyan dokumentumok, amelyek igazolják a referencia-intézményi feltételek teljesülését 22

BEJELENTKEZÉSI FOLYAMAT 3.

BEJELENTKEZÉSI FOLYAMAT 4.

BEKÜLDENDŐK Előzetes együttműködési megállapodás (regionális hálózat koordinációs központtal) Fenntartói nyilatkozat Intézményvezetői nyilatkozat Nevelőtestületi határozat 25

Lépések a referencia-intézményi cím megszerzéséhez 26

ELŐMINŐSÍTÉSI FOLYAMAT Dokumentum elemzés szempontjai: - referenciaterületi szempontok 27

SZAKMAI ELŐMINŐSÍTÉS Az értékelés megfelelés az alapkritériumoknak: 50% +1 Referenciaterületi szempontok: 66% Az Intézményi fejlesztési terv: Megfelel/Nem felel meg „Jó gyakorlatok: Megfelelnek/Nem felelnek meg Kimenetek: Támogató Előminősítési határozat: felkészülés Elutasító előminősítési határozat (panaszkezelés) 28

Lépések a referencia-intézményi cím megszerzéséhez 29

MINŐSÍTÉS, SZERZŐDÉS 30

Mit jelent konkrétan, hogy referencia óvoda? 31

Folytatódik-e a TÁMOP pályázati lehetőség olyan szinten, hogy a kiképzett folyamat szaktanácsadók és kompetencia-területi mentorok elméleti és gyakorlati tudása továbbra is kamatoztatható? 32

"A jó gyakorlat átvétel csúszása miatt lesz –e lehetőség projektidőszak hosszabbítására?" 33