FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, 2013. október 9.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketing mix Holt (1995).
Advertisements

Mi a marketing?.
REKLÁMTERVEZÉS 2..
A direkt marketing fogalma
Ismétlés  A marketing a piac folyamatos elemzése, reagálás, és befolyásolás.  Orientációtörténelem: 1. Termelés orientált 2. Értékesítés orientált 3.
MARKETING.
A szolgáltatásmarketing sajátosságai
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Kecskemét, október 16.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
A VEZETÉSRŐL ÁLTALÁBAN
Nonprofit marketing jelentősége a szervezetek életében
Értékesítési csatornák
Alapfogalmak.
Értékesítési ajánlat elemei február. A termék koncepciója Tisztázandó a termék vagy szolgáltatás célpiaca.
Marketingkommunikáció
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
A marketing alapkoncepciói
Közönségkapcsolat (public relations)
A kommunikációs mix elemei
Személyes eladás (personal selling)
Kommunikációs politika
Közönségkapcsolatok (PR)
Marketingkommunikáció
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
A marketing mix, a marketingkörnyezet és a piac
SZEMÉLYZETI MARKETING
Reklámozás, Public Relations
PUBLIC RELATIONS TEMATIKA
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése
A marketing alapjai.
PROMOTION Kotler: Reklám Személyes eladás Vásárlásösztönzés
A marketingkommunikáció
Marketing mix.
A marketing piac tartalma
Marketing eszközrendszere
MISKOLCTAPOLCA OKTÓBER 8. LOVASS TIBOR Nonprofit marketing, szolgáltatásmarketing, és a hatékony kommunikáció összefüggései „A foglalkoztatás és.
Kérdések a második zh-hoz
Sponsorare necesse est
Vizsga feladatok (Minta)
Vállalkozásgazdaságtan 3. előadás Marketing
A marketingkommunikáció
Stratégia célrendszer
8. Az eladásösztönzés.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
Viszlay Anita Kommunikációs szakember Eger, HKIK augusztus 25.
A MARKETING FOLYAMATA.
LOGISZTIKA Előadó: Dr. Fazekas Lajos Debreceni Egyetem Műszaki Kar.
Pénzügyi-számviteli mutatók
13K – Tárgyalási technikák – 2. előadás
Marketing alapok Kopcsay László.
A marketingeszközök különböző piaci helyzetekben alkalmazott, az adott piaci helyzetnek megfeleltetett kombinációja.
Társ a tanulásban. Marketingterv készítése 2. szakasz Marketingterv készítése.
PR public relations „Nyilvános kapcsolatok” A szervezetről felismerhető és hiteles arculatot alakítson ki a szervezet különböző célcsoportjaiban. Külső.
Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz.
1. A VÁLLALKOZÁS MARKETING TEVÉKENYSÉGE
Vállalkozásmenedzsment I.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
A marketing olyan eljárás (ma már tudomány, szakma), amely feltárja a kielégítetlen szükségleteket és igényeket, méri és értelmezi jelentőségüket, eldönti,
Kérdések VIZSGÁHOZ. VÁLLALKOZÁSI FORMÁK Mi szükséges egy üzleti vállalkozás sikeréhez? Hasonlítsa össze a Kft-t és a Bt-t, mint vállalkozási formát! Melyiket,
Reklámterv Hanzl Bence „A reklám annak művészete, hogy a fejet célozzuk meg, és a pénztárcát találjuk el.” Vance Oakley Packard.
2/18/2018 Marketingterv Név.
Kérdések a második zh-hoz
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
1. Stratégiai tervezés és marketing
A marketinginformációs rendszer
Előadás másolata:

FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.

Marketing probléma megoldás

Nonprofit marketing Csereérték-e a kínált szolgáltatás? Csereérték-e a kínált szolgáltatás? Szükséglet meghatározás. Szükséglet meghatározás. Ösztönzés. Ösztönzés. Cserekapcsolatok menedzselése. Cserekapcsolatok menedzselése Lovass Tibor 06/20/ , 3

Gondok, problémák a marketing tervezés során nehéz megbízható kutatási eredményeket elérni a fogyasztói magatartásról, ezért sötétben tapogatóznak marketing- programjaik a nonprofit szervezeteknek legalább két közönsége van, a forrásbiztosítók és a kedvezményezettek köre, így megduplázódnak a marketing-funkciók is. a nyilvánosság ellenőrző hatása nagy, a közpénzekből való részesedésük a közfigyelem nagyobb érdeklődését váltja ki. A nyilvánossággal való nagyobb törődés egyébként is javíthatja a szervezetek megítélését Lovass Tibor 06/20/ , 4

Tevékenységem a segítésben – piacelemzés – termékek, szolgáltatások kialakítása – kommunikáció a célcsoporttal, – értékesítés szervezése – Célcsoportok befolyásolása – egy filozófia, szemléletmód kialakítása

A küldetés menedzselése Lovass Tibor 06/20/ , 6

Marketing mix A marketingesek dolga a szolgáltatások sajátosságaiból adódó problémák csökkentése, ezáltal elérni, hogy a vevő visszatérjen. McCarthy 4P-je: Price (Ár) Product (Termék) Promotion (Reklám) Place distribution (Értékesítési csatorna) Booms és Bittner 3P-je: People (Emberek, személyzet) Physical evidence (Helyszín és környezet) Process (A megvalósítás folyamata és csomagolása)

Marketing koncepció jövőorientáció a fejlesztésben, értékesítési szemléletben külső és belső erőforrások

Marketingterv Összehangolja a tevékenységeket. Figyeli a piacot, az igényeket, reagál a változásokra, ellenőriz, jelentéseket készít Kiderülnek az egyedi képességek (versenyelőny). Mit, hogy tegyünk, mit kell elkerülni? A cél a mérhető teljesítmény,

A piac szegmentálása A célcsoport szokása alapján Motiváció alapján A célcsoport tipológia alapján

Szegmentálási problémák A tanulmányozott csoport nem elég nagy A tanulmányozott csoport nem elég nagy A többi résztvevőtől nem elkülöníthető A többi résztvevőtől nem elkülöníthető Nehezen elérhető, sem elosztási, sem kommunikációs csatornája nincs Nehezen elérhető, sem elosztási, sem kommunikációs csatornája nincs Nem elég tartós! Nem elég tartós!

Pozícionálás

Kommunikációs stratégia Tervezett – Reklám – Értékesítés ösztönzés – PR – Személyes eladás – Direkt marketing költségtervezését, stratégiáját tartalmazza. AZ ÜZENET TARTALMI, FORMAI ELEMEI!!!!!

A marketing környezet elemzése

A MIR kialakítása

Marketingkutatás

Nem elég tojást tojni kotkodálni is kell!

A kisajátítás tudománya Eddigi ismeretanyag rólunk Tudatos kép kiépítése

Kommunikáció, marketingkommunikáció Above The Line (ATL) - klasszikus reklám Above The Line (ATL) - klasszikus reklám Below The Line (BTL) - nem hagyományos eszközök Below The Line (BTL) - nem hagyományos eszközök Integrált kommunikáció!!! Integrált kommunikáció!!! Társadalmi célú kommunikáció Társadalmi célú kommunikáció Kommunikációs terv Kommunikációs terv Generációs marketing Generációs marketing

Az optimális médiamix

A kreatív gondolkodás

Ha meg volt velem elégedve, azt kérem, kint mondja el, ha nem, azt itt bent, most, nekem! Köszönöm, hogy találkozhattunk!