Minta a beadandó feladathoz

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Halmosné Dancsecs Katalin Informatikus-könyvtáros szak Távoktatás Médiaismeret beküldendő házi feladat Inzert kép Az ötlet rövid leírása: Egy közismert.
Advertisements

Gyakorló pedagógusok képzése az interaktív tábla használatára
Fehér Péter PhD Edutus Főiskola Budapest
Neumann János Készítette: Bánfa Ticián.
Kimeneti egységek Készítették: Boros Gyevi Vivien Tóth Ágnes
MULTIMÉDIA és ELEKTRONIKUS TANULÁS I. (Oktatástechnológia) 2. konferencia.
A VÁSÁRLÁSRÓL AZ ŐSAGY DÖNT, AZ ŐSAGYRA PEDIG A KÉPEK VANNAK HATÁSSAL.
Az e-tanulás. •Az e-tanulás csírái már a múlt század 40-es éveiben megjelentek. –Amikor Budapesten gyakoriak voltak a légiriadók, „feltalálták” a rádió-iskolát,
Tantervi műfajok, a tanterv történeti fejlődése
Tanfolyami oktatásunk sajátosságai Készítette : Pohner Lászlóné október 10.
Hang- és videotechnika Bevezetés
A szalagos képmagnótól a jutyúbig
A Biblia és a könyvnyomtatás
2.3 alszekció: Korszerű kommunikációs és információs eszközök alkalmazása az oktatásban Kárpáti Andrea, ELTE TTK
JÓ GYAKORLATOK AZ IKT ISKOLAI ALKALMAZÁSÁBAN
/csillagászati modellezés a gyakorlatban/
A városok fejlődése és szerkezete
ALAKZATOK TRANSZFORMÁCIÓJA ÚJ KÉPSÍKOK BEVEZETÉSÉVEL
A MOZGÓ KÉP és hang TÖRTÉNETE
Hagyományos szemléltető eszközök
Mai Számítógép perifériák
SÍKLAPÚ TEST METSZÉSE SÍKKAL.
A számítógép történetéről...
A Számítógépek története
Pedagógusok és tanárjelöltek felkészültsége az integrált nevelésre
MULTIMÉDIA és ELEKTRONIKUS TANULÁS I. (Oktatástechnológia)
A médiatár jövője a digitalizálás tükrében
Dr. Magyar Miklós"JÁTSZANI IS ENGEDD SZÉP, KOMOLY FIADAT!" „JÁTSZANI IS ENGEDD SZÉP, KOMOLY FIADAT!” „MultiMédia az oktatásban 2007” Nemzetközi Konferencia.
2. előadás GÉPRAJZ, GÉPELEMEK I..
3. előadás GÉPRAJZ, GÉPELEMEK I..
Gyermekkor és gyermekkortörténet a kezdetektől napjainkig,különös tekintettel a középkór és reneszánsz gyermekképére.
RÖNTGENKRISZTALLOGRÁFIA (röntgendiffrakció)
Az információs és kommunikációs technológiák szerepe a szakképzésben február 22. Dr. Tóth Péter főiskolai docens Fővárosi Pedagógiai.
A hazai iskolai könyvtárak fejlődéstörténete
Informatikai alapszoftverek
Iskolai könyvtárak külföldön. Kezdetben közös fejlődés  USA és Európa – sz. közös fejlődés a közművelődési könyvtárakkal Németország, Dánia, Franciaország,
A szövegszerkesztés története
A gyermekrajz a 19. század felfedezése
Oktatástechnológia Koczka István, Makra Csaba, Vénné Meskó Katalin.
Bevezetés. A jó pap holtig tanul – tartja a mondás A múlt század közepéig azonban, általában, csak azokra az emberekre volt ez igaz,  akiknek a génjeiben.
Az e-tanítás. Felépült az e-tanulás épülete – az Internet. Épülnek a tantermek – a tanulásszervező rendszerekkel felszerelt helyi Intranet hálózatok.
A számítógép teljesítménye
NEVELÉSTÖRTÉNET.
IKT alapfogalmak, IKT-val támogatott módszerek
Térképészet és térinformatika
Migráció Európában.
A népesség számának változása Európában
1 3. Szoftver-ergon ó miai alapismeretek 3.0. Bevezetés a fejezethez 3.1. Az ember-számítógép interakció 3.2. Interakciós stílusok 3.3. A számítógépes.
3. Vetületi ábrázolások számítási eljárásai
Danyi Gyula Informatikai fejlesztések fontossága az iskolákban - különös tekintettel a tanári szemléltetés (oktatástechnológia) problémáira Budapesti Műszaki.
Minőségstandardok a PSZ-ek működésében?
Az ősi tudomány Geodézia Készítette: Jakab Csaba Lóránd.
Az anyanyelvtanítás alapozásától a tudatos nyelvhasználatig
I. foglalkozás Készítette: Ragó Gábr.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
Készítette: Derecskei Nikolett
A bankok kialakulásának folyamata
1 Számítógépek felépítése 13. előadás Dr. Istenes Zoltán ELTE-TTK.
ALAKZATOK TRANSZFORMÁCIÓJA ÚJ KÉPSÍKOK BEVEZETÉSÉVEL
A MULTIMÉDIA alapjai
Készítette: dr. Létray Zoltán
A számítástechnika története
A hagyományos és a hagyományos médiumoktól különböző, informatikai eszközöket alkalmazó lehetőségek, azok felhasználása. Czékmány Ilona.
1. Témakör. A tanév feladatai A terem rendje Ülésrend kialakítása Érintés és-balesetmegelőzés Eszközök bemutatása.
IKT A PEDAGÓGIÁBAN 1 Készítette: dr. Létray Zoltán.
A mentorálási gyakorlat komplex terve (portfólió) A tanárjelölt heti órarendje a mentorálás első, második és harmadik fázisában.
Földrajz szakmódszertan VIII.
A curriculumelmélet műfaji fejlődése
A szövegszerkesztés története
Tárgyak műszaki ábrázolása Merőleges vetítés
Előadás másolata:

Minta a beadandó feladathoz OKTATÁSTECHNOLÓGIA Minta a beadandó feladathoz Minta

A nyomtatás feltalálása (1450 táján) a mai vetítőgépek őse, a „laterna magica” (1600 körüli) XIX. század végén: fényképezőgép az iskolákban villanyvilágítás bevezetése (kb. az 1910-es évektől) - diapozitívok episzkóp kb. 1860-as évek óta írásvetítő – elterjed kb. 1950 körül Oktatófilmek: Budapesten Pedagógiai Filmgyár 1913. fonográf viaszhengerrel: XX. sz. elejétől oktatógép-szerkezetek: Pressey 1920-as évek Minta

„Az oktatástechnológia nem más, mint az oktatástechnikai eszközök – vagy tágabban a taneszközök és taneszköz-rendszerek – elvszerű alkalmazásának elmélete, amikor is az alkalmazás a tanítási tanulási folyamatban megvalósítandó konkrét célok optimális megoldására irányul.” Minta

Eszközök nemzedékei Az első nemzedék A második nemzedék A harmadik nemzedék A negyedik nemzedék Minta

Az első nemzedék sem az elkészítéséhez, sem a bemutatásához nem kell gépi eszköz demonstrációra szánt, valódi tárgyak, képek, grafikus ábrázolások, térképek Minta

A második nemzedék előállításra már gépeket használnak, de a rajtuk tárolt információ hozzáféréséhez nincs szükség közvetítő technikai eszközre tankönyvek és faliképek Minta

A harmadik nemzedék vetítés-, a hang- és a híradástechnika fejlődése következtében alakult ki Minta

A negyedik nemzedék tanulásirányító információt is közölnek oktatógépek, programozott tankönyvek, oktatóprogrammal ellátott számítógépek Minta

Köszönöm a figyelmet! Minta