Az igazgató szerepe a pedagógus minősítési eljárásában Móri Árpádné közoktatási szakértő agigimi@freemail.hu
A bevezetés várható hatásai BIZALMATLANSÁG KIHÍVÁS KIVÁRÁS
Kulcsszerepben az igazgató pozitív attitűd kialakítása információ nyújtása támogató környezet biztosítása
Információhordozó felhalmozott információk átadása pl. mérési eredmények szakmai életút ismerete helyi sajátosságok ismerete korábbi minősítések IMIP
Aktív részvétel tagja a minősítőbizottságnak együttműködik a szaktanácsadóval munkáltatói jogkör gyakorlója presztízsnövekedés
Projektmunka Lehetőség: ismerős közegbe helyezés csapatmunka időterv feladatterv adatgyűjtés produktum nyilvánosság dokumentálás
szakmai életúthoz tartozó dokumentumok A pedagógus előkészítő tevékenysége tájékozódás szakmai életúthoz tartozó dokumentumok pedagógiai dokumentumok
Minőségszabályozás szaktanácsadó munkaközösség- vezető tanuló szülő igazgató pedagógus
„A jelen az a pont, amelyben a múlt és jövő összetalálkozik, határállomás az időben, de minőségileg nem más, mint az a két terület, melyeket összeköt.” Erich Fromm Köszönöm a figyelmet!