Marketing eszközrendszere

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az üzleti tervezés alapjai
Advertisements

Mi a marketing?.
A Turizmus sajátosságai a marketingben
Marketing a kozmetikában
Koncepció MARKETING Cernat Kati Cernat Kati.
Varga István
Ismétlés  A marketing a piac folyamatos elemzése, reagálás, és befolyásolás.  Orientációtörténelem: 1. Termelés orientált 2. Értékesítés orientált 3.
Kisvállalati marketing
A szolgáltatásmarketing sajátosságai
Szolgáltatás marketing
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Kecskemét, október 16.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
Árpolitika a turizmusban
Értékesítési csatornák
2. A marketing kommunikáció társtudományai és azok marketing kommunikációban hasznosítható eredményei Pszichológia Szociológia Esztétika.
tételsor 2. tétel A kistérség a korábbi együttműködési lehetőségek alapján megtartotta a soron következő ülését. Az ülés célja a logisztikai.
Minőségbiztosítás. A minőségügy A minőségügy alapjai A minőséget meghatározó tényezők A minőségrendszer Minőségrendszer felépítése Tanúsítás.
Alapfogalmak.
ÉRTÉKESÍTÉSI POLITIKA
Marketing menedzsment elmélet és gyakorlat JATE közgazdász képzés Susányi Tamás II. félév.
Marketingkommunikáció
A könyvtár marketing stratégiája
A marketing és a logisztikai költségek közötti kölcsönhatások Lipák Mária BGF, KVIFK, 2009.
A marketing alapkoncepciói
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Szervezés és logisztika KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
A marketing mix, a marketingkörnyezet és a piac
A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése
A marketing alapjai.
A marketingkommunikáció
Marketing mix.
A marketing piac tartalma
Városi turizmus. Város A turista szemében a város szabadidős termék, amelyet arra használ fel, hogy élményei, tapasztalatai bővüljenek. Így - marketingszempontú.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Kérdések a második zh-hoz
Termékpolitika Termékpiaci műveletek A termék piaci életgörbéje
Termelésmenedzsment Production Management
Vállalkozásgazdaságtan 3. előadás Marketing
Marketing alapfogalmak
Vállalatgazdaságtan VII
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
Prof. Dr. Hanusz Árpád Egyetemi tanár
A fogyasztói tudat befolyásolása a közösségi marketing eszközeivel
A MARKETING FOLYAMATA.
Összeállította: Kiss Kornélia
Pénzügyi-számviteli mutatók
A gazdaságpolitika elméleti alapjai és gyakorlata.
Marketing alapok Kopcsay László.
A marketingeszközök különböző piaci helyzetekben alkalmazott, az adott piaci helyzetnek megfeleltetett kombinációja.
BEVEZETÉS A VÁLLALATGAZDASÁGTANBA 5.
Társ a tanulásban. Marketingterv készítése 2. szakasz Marketingterv készítése.
Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz.
II. A MARKETING ALAPVETŐ FOGALMAI
1. A VÁLLALKOZÁS MARKETING TEVÉKENYSÉGE
Vállalkozásmenedzsment I.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
A marketing olyan eljárás (ma már tudomány, szakma), amely feltárja a kielégítetlen szükségleteket és igényeket, méri és értelmezi jelentőségüket, eldönti,
Kérdések VIZSGÁHOZ. VÁLLALKOZÁSI FORMÁK Mi szükséges egy üzleti vállalkozás sikeréhez? Hasonlítsa össze a Kft-t és a Bt-t, mint vállalkozási formát! Melyiket,
Marketing I. 1. előadás A marketing alapkoncepciói
A határtérség.
Retailtainment.
Dr. Bíró-Szigeti Szilvia egyetemi adjunktus BME-MVT
Kérdések a második zh-hoz
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
Marketing I. előadás Kovács István
1. Marketing előadás A marketing, mint az értékteremtés menedzsmentje
1. Stratégiai tervezés és marketing
Innováció-menedzsment a könyvtárban
Előadás másolata:

Marketing eszközrendszere

Marketing eszközrendszere Marketingmixnek nevezzük A marketing eszközeit mindig úgy kell kiválasztani, hogy a hatás OPTIMÁLIS legyen.

Marketingmix: 4P A marketing mix / 4 P: azoknak a marketingeszközöknek az összessége, amelyeket a vállalat a célpiacokra vonatkozó tervek megvalósításához használ fel. 1. Product – termék 2. Price – ár 3. Place – elosztási vagy értékesítési csatornák, 4. Promotion – piacbefolyásolás,

Marketingmix 7P=4P+3 P 5. People (Emberi erőforrás / tényező): az összes olyan szereplő, aki szerepet játszik a szolgáltatás-ügylet létrejöttében 6. Physical evidence (Tárgyi megjelenés): az a környezet, amelyben a szolgáltatást nyújtják és ahol az ügylet lezajlik, továbbá bármely olyan tárgyi elem, amely megkönnyíti a szolgáltatás teljesítését 7. Process (Folyamat): azok a tevékenységfolyamatok, melyeken keresztül a csere megvalósul

Marketingmix 8P=4P+4P (Morisson 1989.) 5. People – emberi erőforrás, emberi tényező 6. Packaging – csomaggá szervezés 7. Partnership – együttműködés 8. Programming – a mix koordinálása, az egyes elemek összehangolása