A marketingkommunikáció

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
1. A kommunikáció fogalma, fajtái folyamata
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
5. A reklám Megszületett a reklám törvény: évi LVIII. törvény (ami már megjelenése előtt is heves vitákat váltott ki) A törvény hatálya kiterjed,
REKLÁMTERVEZÉS 2..
A direkt marketing fogalma
A kommunikáció.
Reklámeszközök, reklámhordozók
MARKETING.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Kecskemét, október 16.
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
A kommunikációról általában
2. A marketing kommunikáció társtudományai és azok marketing kommunikációban hasznosítható eredményei Pszichológia Szociológia Esztétika.
Reklámok a médiában Magyari Alexandra.
A VEZETŐI KOMMUNIKÁCIÓS HATÉKONYSÁG
Marketingkommunikáció
Kommunikáció.
Személyes eladás (personal selling)
A kommunikációs mix elemei
Személyes eladás (personal selling)
Kommunikációs politika
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
A kommunikáció elmélete és gyakorlata
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
19. Tétel Tevékenységünk alapja a kommunikáció
Reklámozás, Public Relations
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése
Összefoglaló feladatsorok Fehér Zsolt. A public Relations Olyan kommunikációs tevékenység, melynek célja a vállalkozás és környezete közötti bizalom kiépítése.
Kommunikációs politika Összefoglaló feladatok
PROMOTION Kotler: Reklám Személyes eladás Vásárlásösztönzés
Marketing mix.
A marketing piac tartalma
BLK:NEM VERBÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ 1 Nem verbális kommunikáció.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Családi kommunikáció - A patológia melegágya -
Kérdések a második zh-hoz
Fogyasztói magatartást befolyásoló tényezők
A kommunikáció A FORRÁS v. ADÓ, aki küldi az információt, aki pedig fogadja az a célszemély, a NYELŐ v. VEVŐ. Az üzenet  a kommunikáció tárgya ( amiről.
Vállalkozásgazdaságtan 3. előadás Marketing
A marketingkommunikáció
8. Az eladásösztönzés.
Kommunikáció és tömegkommunikáció
A kommunikáció nem nyelvi kifejezőeszközei
A kommunikációs folyamat funkciói és tényezői
MARKETING-KOMMUNIKÁCIÓ
A kommunikáció.
Információ ... Számítógép: Információ:
Az alapvető kommunikáció
Pénzügyi-számviteli mutatók
Fekete Vivien Galambos Edit
A z o n l i n e m a r k e t i n g l e h e t ő s é g e i SZAKDOLGOZAT.
Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz.
Kommunikáció.
A kommunikáció alapjai. Nem lehet nem kommunikálni Többcsatornás: verbális, nonverbális Többszintű: információközlés, viszonymeghatározás. Körkörösen.
Kommunikáció Boda Klaudia 12.c. Mi a kommunikáció? A kommunikáció tájékoztatás, információk cseréje közlése valamilyen erre szolgáló eszköz, jelrendszer.
Reklámterv Hanzl Bence „A reklám annak művészete, hogy a fejet célozzuk meg, és a pénztárcát találjuk el.” Vance Oakley Packard.
A kommunikáció tényezői és funkciói
Kommunikáció és tömegkommunikáció. Sorold fel a kommunikáció közvetett formáit!  Audiovizuális  Vizuális  Auditív.
Kommunikáció. Mi a kommunikáció? Jelentése: 1. Tájékoztatás, hírközlés 2. Hírinformációk közlése és cseréje valamilyen erre szolgáló eszköz, jelrendszer.
A kommunikációs folyamat tényezői és funkciói
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS
A kommunikáció A FORRÁS v. ADÓ, aki küldi az információt, aki pedig fogadja az a célszemély, a NYELŐ v. VEVŐ. Az üzenet  a kommunikáció tárgya ( amiről.
Kérdések a második zh-hoz
A KOMMUNIKÁCIÓ FUNKCIÓI A SZERVEZETBEN
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
Kommunikáció és tömegkommunikáció. Sorold fel a kommunikáció közvetett formáit!  Audiovizuális  Vizuális  Auditív.
Kommunikáció. Mi a kommunikáció? Jelentése: 1. Tájékoztatás, hírközlés 2. Hírinformációk közlése és cseréje valamilyen erre szolgáló eszköz, jelrendszer.
Kommunikáció típusai.
Szervezeti Kommunikáció
Előadás másolata:

A marketingkommunikáció Készítette: Demjén Attila A marketingkommunikáció

Mit is jelent a kommunikáció? valaki, valakinek, valamit, valamiről, valahol, valamikor, valamiért, valamilyen célból, valamilyen módon, valamilyen eszközzel, várhatóan valamilyen eredménnyel, valamilyen hatással elmond, megmutat A kommunikáció tájékoztatást, információk cseréjét, közlését jelenti valamilyen erre szolgáló eszköz, jelrendszer segítségével.

A kommunikációs politika A vállalat és a fogyasztók közötti információáramlás elveit és módszereit a vállalat oldaláról összefoglaló rendszer.

A kommunikációs folyamat szereplői: Kibocsájtó Üzenet Csatornák Befogadó Válasz

Hibák a kommunikációban: Szelektív figyelem (nem minden üzenetet érzékelünk) Szelektív torzítás (a befogadó torzítja az üzenetet, …ahogyan hallani szeretné) Szelektív emlékezet (csak az üzenetek egy része raktározódik el)

A kommunikáció fajtái: Kommunikáció módja szerint közvetlen / közvetett A folyamat iránya szerint egyirányú / kétirányú

A közlési csatorna alapján: Verbális: beszéd útján történő vagy írásbeli Nonverbális: testbeszéd vagy vizuális jegyek (vizuális jegyek pl.: hangerő)

A kibocsájtó szerint: - személyes - intézményesített

A résztvevők szám alapján: személyes / csoportos / tömeg

Az elkülönültség foka alapján Primer (a felek nem használnak fel technikai eszközöket a komm. során) Szekunder (csak a kibocsájtó használ technikai eszközt) Tercier (mindkettő fél használ technikai eszközt)

Tartósság szerinti Nem tartós (beszéd) Tartós ( CD,DVD)

A kommunikációs modell

A marketingkommunikáció Olyan piacbefolyásoló eszközök, ahol a befolyásolás a kommunikációra épül Alapfeladatai: - figyelemfelkeltés - népszerűsítés, megismertetés - vásárlásra ösztönzés, érdeklődés megtartása

A marketing kommunikáció jellemzői Adó -> intézmény vagy vállalat Vevő -> személyek A befogadási szituáció alakulása, állapota alapvetően befolyásolja a marketing kom. Színvonalát Kommunikáció fő eszköze: reklámeszköz (olyan csatornák amelyeken keresztül a vállalat üzenetet juttat el a lehetséges vevőkhöz) Kétirányú is lehet (piackutatás) Kommunikációs-mix -> Reklám, SP, PS, PR

The End