Reklámozás, Public Relations

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketing mix Holt (1995).
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
ONLINE ÉRTÉKESÍTÉS május 14 A MARKETINGBEN ÉS AZ ÉRTÉKESÍTÉSBEN.
Készítette: Fülöp Szabina Veres Anita
5. A reklám Megszületett a reklám törvény: évi LVIII. törvény (ami már megjelenése előtt is heves vitákat váltott ki) A törvény hatálya kiterjed,
4. Marketing előadás 2009.Március 4. A szervezetek beszerzése- a vállalatok „fogyasztói magatartása”
Eladásösztönzés (Sales promotion)
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Pannon Egyetem Georgikon Kar Szegedi Tudományegyetem.
Marketing-kommunikáció
Belső, külső PR, a PR eszközei, céljai
MARKETING.
Kommunikációs politika a szállodaiparban
DPR kommunikáció alapelvei
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
munkakör a tanirodai gyakorlatban
Reklám.
Közönségkapcsolatok (PR)
Reklámok a médiában Magyari Alexandra.
Marketing menedzsment elmélet és gyakorlat JATE közgazdász képzés Susányi Tamás II. félév.
Marketingkommunikáció
A könyvtár marketing stratégiája
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
Vásárlásösztönzés (sales promotion)
Közönségkapcsolat (public relations)
Személyes eladás (personal selling)
A kommunikációs mix elemei
Személyes eladás (personal selling)
Kommunikációs politika
Közönségkapcsolatok (PR)
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
A magyar vontatási piac helyzete és jövője
Politikai marketing – kampánystratégiák
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
19. Tétel Tevékenységünk alapja a kommunikáció
6. Tétel Új üzletét szeretné reklámozni
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
Public relations/ learning community relations tevékenység az iskolai könyvtárban.
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése
PROMOTION Kotler: Reklám Személyes eladás Vásárlásösztönzés
A marketingkommunikáció
 A kiállítások és várásárok olyan különleges rendezvények, amelyek a személyes eladás, a PR, a vásárlásösztönzés, az eladáshelyi reklám és a direkt marketing.
Mission 5 M A reklámcél meghatározása Tájékoztatás Meggyőzés
Vállalati arculat.
A marketing piac tartalma
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Kérdések a második zh-hoz
A reklám alapjai és formái 11. szeminárium
Az értékesítési rendszer
Sponsorare necesse est
Vizsga feladatok (Minta)
Vállalkozásgazdaságtan 3. előadás Marketing
8. Az eladásösztönzés.
Vállalatgazdaságtan a gyakorlatban
Pénzügyi-számviteli mutatók
Állatorvosi outsourcing Turóczy-Faritz Judit Praxismenedzsment Konferencia 2014.
A MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓ VONAL ALATTI ESZKÖZEI
Kérdések a második zh-hoz A vizsgán mindkettő lesz.
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
A marketing olyan eljárás (ma már tudomány, szakma), amely feltárja a kielégítetlen szükségleteket és igényeket, méri és értelmezi jelentőségüket, eldönti,
A PIACBEFOLYÁSOLÁS TERVEZÉSE 2. A célkitűzés. 2. A reklámcélok megtervezése.
Kérdések VIZSGÁHOZ. VÁLLALKOZÁSI FORMÁK Mi szükséges egy üzleti vállalkozás sikeréhez? Hasonlítsa össze a Kft-t és a Bt-t, mint vállalkozási formát! Melyiket,
Reklámterv Hanzl Bence „A reklám annak művészete, hogy a fejet célozzuk meg, és a pénztárcát találjuk el.” Vance Oakley Packard.
Balogh Andrea Johanna MKSZ, Siófok április 27.
Kérdések a második zh-hoz
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
Előadás másolata:

Reklámozás, Public Relations 12. Előadás Reklám

Tartalom Reklám, és reklámprogram lépései Vásárlásösztönzés szerepe Marketingmix tekintetében a public relations és publicitás lehetőségei

Marketing kommunikációs mix Reklám Eladásösztönzés Személyes eladás Public Relations

Reklám Eszmék, javak, szolgáltatások nem személyes bemutatásának és ösztönzésének minden olyan fizetett formája, amelynek finanszírozója azonosítható.

A reklámprogramok tervezése: 5M MISSION Küldetés MONEY Pénz MESSAGE Üzenet MEDIA Reklámeszközök MEASUREMENT Mérés

Reklám Reklámcélok megfogalmazása Tájékoztató jellegű Meggyőzés (Chivas) Emlékeztető (Coca Cola)

Társadalmi felelősség Üzenetek Üzenet megalkotása Üzenet kivitelezése Stílus Hangvétel Szavak Forma Társadalmi felelősség

Vásárlás ösztönzés Közvetlenül ösztönzik a fogyasztót vásárlásra, Rövid távon hat külön értéket kínálnak fel a vevőnek, mely indító lökést ad a vásárláshoz 4 típusa: Fogyasztói ösztönzés, Kereskedelemösztönzés, Üzleti és Eladószemélyzet ösztönzése (összejövetelek, ügynökverseny) Kereskedelemösztönzés fejlődése

Vásárlásösztönzés módjai FOGYASZTÓKAT ÖSZTÖNZŐ Nyereményakciók Vásárlói pályázatok Kuponok Ajándékok Árengedmények Fogyasztói minták KERESKEDŐKET ÖSZTÖNZŐ Kapcsolattartás Betanítás Termékbemutatók Eladók ösztönzése Árvisszatérítések

Public Relations Olyan interaktív kommunikációs tevékenység, melynek célja: a vállalkozás és környezete közötti bizalom építése, folyamatos ápolása „90 %-ban tégy jót és 10 %-ban beszélj róla” Cég imázs, termékek védelme és segítése

A PR célcsoportjai KÜLSŐ PR BELSŐ PR Sajtó Vevők Szállítók Önkormányzatok Részvényesek Bankok Állam A vállalat dolgozói

Külső PR eszközei Prospektusok Éves jelentések Különleges események Kiállítások Évfordulók Szponzorálás

Információáramlás biztosítása Vállalati ünnepségek, rendezvények Belső PR eszközei Belépők fogadása Információáramlás biztosítása Hírlevelek, újságok Faliújság Viták, ötletnapok Képzés, oktatás Vállalati ünnepségek, rendezvények x

Marketing PR eszközei Reklámköltség töredékéért való tudatosítás PR Üzenetek Hordozók kiválasztása Tudatosítás/Megértés/Attitűdválasztás

MPR eszközei Piaci várakozás megteremtése a Médiareklámok megjelenése előtt Törzsfogyasztói bázis kialakítása Személyes kapcsolat építése fogyasztókkal Az elégedett fogyasztók szószólóvá tétele A befolyások befolyásolása

Vizsga Célpiaci Marketing, Pozicionálás 4 P Marketing stratégiák Stratégiák, Stratégiai tervezés BCG Mátrix Piackutatás És minden más alapos ismerete!!!