Integrált Kormányzati Ügyfélszolgálat működésének éves tapasztalatai,

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
JOGSZABÁLYI VÁLTOZÁSOK A TOVÁBBKÉPZÉS TERÜLETÉN
Advertisements

Elektronikus Ügyfélkapu – kapcsolat az ügyfél és a közigazgatás között
Harmadik országbeli állampolgárok a magyarországi munkaerőpiacon
1 ‘Bakonyalja-Kisalföld kapuja’ Vidékfejlesztési Egyesület évi ÚMVP monitoring adatszolgáltatási kötelezettség Kisbér,
LEADER pályázat beadásának menete Európai Mezőgazdasági Vidékfejlesztési Alap: a vidéki területekbe beruházó Európa.
A 17/2010. (III. 4.) FVM rendelet a családi gazdálkodók által igénybe vehető átmeneti állami támogatásról Szeged, március 31.
A járási rendszer megújítása
8. Tétel Vállalkozásában lehetősége nyílik alkalmanként foglalkoztatni még egy fodrászt. Határozza meg, hogy mely foglalkoztatási forma keretén belül.
Tájékoztató a Kormányzati Ügyféltájékoztató Központról
A 43/2013. (XII. 29.) MNB rendelet, a pénz- és hitelpiaci szervezetek által a Magyar Nemzeti Bank felügyeleti feladatai ellátása érdekében teljesítendő.
Nemzetbiztonsági Szakszolgálat Kormányzati Eseménykezelő Központ
Tanácsadási szolgáltatások „ A jövő önkormányzatának alapja Pusztamonostoron – ÁROP-1.A.2/A számú forrás felhasználásával” projektben Bíró Gabriella.
A kamara szerepvállalása a szociális képzések területén
Hazai társfinanszírozási támogatási szerződés megkötésének folyamata Nagyváradi Alíz, TEÜ, PVEI Partneri szeminárium magyar partnerek részére Budapest,
Magyarország sokáig lemaradt az elektronikus közigazgatás alkalmazásában, de ma már minden hatósági eljárást el lehet intézni az interneten. A hatóság.
Új szabályok, új fogalmak az elektronikus ügyintézésben dr
Dr. Molnár Ildikó Címzetes főjegyző Március 12.
Szociális igazgatási-szociális szolgáltatási ismeretek
Az Ügyfélkapu TÁMOP /2-2F A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása.
A Győr-Moson-Sopron Megyei Kormányhivatal Oktatási Főosztályának feladatai a 2011/2012. tanévben Némethné Fülöp Terézia oktatási főosztályvezető
A TÁMOP /1 projekt működési modelljéről, a megvalósult fejlesztésekről Budapest, november 19.
1 Kormányszóvivői tájékoztató március 31. Egységes Magyar Munkaügyi Adatbázis (emma)
375/2007. (XII. 23.) Korm. rendelet a kisebbségi önkormányzatoknak a központi költségvetésből nyújtott feladatarányos támogatások feltételrendszeréről.
A kormányprogram végrehajtása a területi államigazgatásban
A területi államigazgatás átalakítása
Dr. Bujdosó András Imre főosztályvezető
AZ ÜGYFÉLKAPU ÉS AZ ÜGYFÉLKAPU REGISZTRÁCIÓ FOLYAMATA
Fodrász osztály. Vállalkozási ismeretek 3. tétel
2. T ÉTEL V ÁLLALKOZÁSÁT NEM GAZDASÁGI TÁRSASÁG KERETÉBEN KÍVÁNJA MŰKÖDTETNI. H ATÁROZZA ÉS INDOKOLJA MEG − A MELLÉKELT NYOMTATVÁNY ALAPJÁN −, HOGY MIÉRT.
Az anyakönyvi igazgatás
Államtitkári Kabinetfőnök Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium
Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium
A kormányhivatal képzési, továbbképzési, vizsgáztatási tevékenysége
A kormányhivatalok és a kormányablakok
A Veszprém megyei Kormányhivatal működésének tapasztalatai
Időszerű informatikai kérdések
KORMÁNYABLAK, JÁRÁSI HIVATALOK- ÚJ UTAKON A KÖZIGAZGATÁS
A BÉKÉS MEGYEI KORMÁNYHIVATAL REHABILITÁCIÓS SZAKIGAZGATÁSI SZERVE
Veszprém Megyei Államigazgatási Kollégium Ügyviteli-, informatikai és szervezetfejlesztési munkacsoport évi tevékenységének bemutatása Beitl.
ORFK PORTÁL On-line bejelentések rendszere
Pedagógus oklevelek elismerése
MTA Statisztikai és Jövőkutatási Tudományos Bizottsága
A járási rendszer megújítása
ÚMVP III-IV.tengely Budapest, Dr. Horváth Zita Agrár-vidékfejlesztési Főosztály.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
Készítette: Lángos Enikő osztályvezető
A KLIK szerepe a szakképzés irányításában
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Önkormányzat megújult feladatrendszere Térségi Vállalkozói Fórumok január Szolnok, Jászberény, Kisújszállás.
ÜNNEPÉLYES MEGYEI TANÉVNYITÓ
Egyszerűsített honosítási eljárás
A Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium EKOP projektjeinek jelene és jövője dr. Rupp Zoltán főosztályvezető E-közigazgatásért felelős helyettes államtitkárság.
Borsod – Abaúj – Zemplén Megyei Kormányhivatal
A NAKVI szaktanácsadási feladatai október 1-től Dr. Mezőszentgyörgyi Dávid főigazgató ”A szaktanácsadás szervezeti átalakulása” Budapest, október.
Ügyintézés az új típusú, második generációs kormányablakban
Nagy István Debreceni Egyetem Gazdálkodástudományi és Vidékfejlesztési Kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnöki Levelező FÉLÉVES GYAKORLAT.
Nyugdíjbiztosítási igazgatási ismeretek
A területi államigazgatás átalakítása
JOGSZABÁLYI VÁLTOZÁSOK A TOVÁBBKÉPZÉS TERÜLETÉN
Országos szakképzési tanévnyitó igazgatói értekezlet 2010/2011. tanév Tájékoztató a felnőttképzési akkreditációról Torma Gabriella FAT titkárságvezető.
Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala
Változások az építőiparban – 2013 Tájékoztató az építésüggyel kapcsolatos jogszabályok január 1-e óta hatályos kivitelezőket érintő rendelkezéseiről.
A jegyző szakhatósági közreműködése az útügyi, bányafelügyeleti és műszaki biztonsági engedélyezési eljárásokban Gida Attila főosztályvezető-helyettes.
Dr. Polner Eörs Főigazgató Járási Hivatalok létrehozására kötendő megállapodások, ingatlanok helyzete.
Területi és helyi államigazgatási szervek október október 3.
A járási rendszer megújítása
A Járási Hivatal, ahogy mi látjuk
Munkáltatói intézkedések közlésének Hszt. szerinti szabályozása
E-ügyintézés az adózásban 2006.
- Otthonközeli ellátások - Intézményátvételek tapasztalatai
Foglalkoztatási – Munkavédelmi – Munkaügyi Elektronikus ügyintézés.
Előadás másolata:

Integrált Kormányzati Ügyfélszolgálat működésének éves tapasztalatai, A Békés Megyei Kormányablak Integrált Kormányzati Ügyfélszolgálat működésének éves tapasztalatai, a további feladatbővülés lehetőségei

A Kormányablakok hálózata, tárgyi és személyi feltételek A Kormányablakok feladatai 2011. évi adatok, tapasztalatok 3. A további feladatbővülés lehetőségei

2011. január 3. Országszerte 29 Kormányablak kezdte meg működését Budapest (4 helyszín) Megyeszékhelyek Megyei jogú városok

Újdonságok Országosan egységes arculati elemek Egységes képzés és vizsga Ügyfélfogadási idő: Munkanapokon reggel 8.00-tól este 20.00-ig

Személyi feltételek: „Front office” munkatárs Feladata: Ügyintézés, tájékoztatás, kérelmek átvétele. Ügysegéd Feladata: Az ügyfelek fogadása, irányítása, nyomtatványok átadása, segítségnyújtás a nyomtatványok kitöltésében és az elektronikus ügyintézésben, tájékoztatás. „Back office” munkatárs Feladata: Iktatás, adminisztráció, az átvett kérelmek továbbítása

Újdonságok: Feladatvégzés váltott munkakörökben Két műszakos munkavégzés, az ügyfélfogadási időhöz igazodva

Az Ügyfélszolgálat feladatai 288/2010. (XII.21.) Kormányrendelet 21-23. §. Ügyfélkapu létesítése és kapcsolódó szolgáltatások Kérelmek átvétele Tájékoztatás Internetes kapcsolat, szakmai és informatikai segítségnyújtás

Ügyfélkapu létesítése 2012. január 1.- március 14.: 316 fő Kapcsolódó szolgáltatások: - Szükség esetén e-mail cím létrehozása - Új ügyfélkapu aktiválása Segítségnyújtás elfelejtett jelszó esetén

Ügyfélkapuhoz kapcsolódó szolgáltatások Vállalkozásokkal kapcsolatos bejelentések beküldése Földhivatal Online szolgáltatásainak igénybe vétele Tájékoztatás az e-felvételi rendszeréről Foglalkoztatási jogviszony lekérdezése Betegéletút lekérdezése Erkölcsi bizonyítvány igénylése

Állampolgársági ügyek Az állampolgárság megszerzésére irányuló nyilatkozat és kérelem, továbbá az állampolgárságról lemondó nyilatkozat, valamint az állampolgársági bizonyítvány kiadása iránti kérelem. - 1993. évi LV. tv. 13.§.(1) b) változása: hatályos 2011.03.09-től - Cél: elsősorban az egyszerűsített honosítás iránti kérelmek benyújtásának megkönnyítése

Egyszerűsített honosítás iránti kérelmek 2011: 1430 fő 2012: március 14-ig: 330 fő Nagyszalonta Arad Nagyvárad Gyergyótölgyes, Gyergyóújfalu, Gyergyóalfalu Csíkszereda Legidősebb kérelmező: 87 éves Legfiatalabb kérelmező: 2 hónapos

23. §.(2), valamint 2. melléklet 3.1.: A 288/2010. (XII.21.) Korm. rendelet 23. §.(2), valamint 2. melléklet 3.1.: Internetes kapcsolati lehetőség, szakmai és informatikai segítségnyújtás - Egyéni vállalkozói tevékenység elektronikus bejelentéséhez, - E.V. adatváltozásának elektronikus bejelentéséhez, - E.V. szünetelésének és szünetelés utáni újrakezdésének elektronikus bejelentéséhez, - E.V. megszűnésének elektronikus bejelentéséhez.

Tájékoztatási feladatok: 288/2010. (XII.21.) Korm. rendelet 22-23. §.(2), valamint 2. melléklete 2011: 4309 fő 2012. január 1.- március 14.: 892 fő

Általános közigazgatási tájékoztatás - Irányító tájékoztatás (Mit? Hol? Hogyan?) - Nyomtatványkitöltés (Hagyományos és elektronikus) Szakigazgatási szervek, önkormányzatok elérhetősége, ügyfélfogadási idő 2011: 1663 fő 2012. január 1.- március 14.: 485 fő

2011. tapasztalatai Alkalmazkodás a helyi sajátosságokhoz és igényekhez Hiánypótló tevékenység a személyes tájékoztatás területén Aktuális, eseti feladatok ellátása

A további feladatbővülés lehetőségei Cél: 2013. második felére 300 Kormányablak Főváros Megyeszékhelyek Járási központok Azon települések, ahol jelenleg okmányiroda működik Élethelyzet-alapú ügyintézés

A megvalósítás feltételei Kiválasztás, képzés Közigazgatási tudásbázis létrehozása Tárgyi feltételek kialakítása Informatikai háttér biztosítása

Elérhetőségeink: Kormányablak – Békéscsaba, Szabadság tér 11-17. Telefon: Kormányzati Ügyfélvonal: 0-24 óra Magyarországról: 1818 (helyi tarifával hívható kékszám) Külföldről: +36 1 452-3622 E-mail cím: 1818@ugyfelvonal.hu Sms-száma: 1818 Honlap: www.kormanyablak.gov.hu

Szeretettel várjuk Önöket Békéscsabán, a Kormányablakban!

Köszönöm a figyelmet! Készítette: Schreiber Gabriella Békés Megyei Kormányhivatal Hatósági Főosztály Ügyfélszolgálati Osztály