I. Szakakkreditációs tájékoztató MOTTÓNK: ‘A SORT MAGUNKON KELL KEZDENÜNK! ELŐSZÖR IS RÁNK KELL, HOGY IGAZ LEGYEN MINDEN, AMIT TANÍTUNK, ÉS AMIRE TANÁCSOT.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A rehabilitációs járadékban részesülő személyek (re)integrációs esélyeinek növelése a munkaügyi központok segítségével Vincze Györgyné Pécs, április.
Advertisements

Az intézményi akkreditáció folyamatábrája. Intézményi akkreditáció második köre (2007) Cél: „…értékelje az eltelt 8 év tevékenységét, de egyben teremtse.
Intézményi akkreditáció 2008 (hogy készüljünk?) MAB 2008 szeptember 19. Topár József.
A felnőttképzés jövőképe (Érdemes-e intézményi stratégiát alkotni?) Akkreditált Felnőttképzési Intézmények Országos Egyesülete – országos konferencia (2008.
A lions hazai szervezetének megújulása a Civil törvény kapcsán.
A MAB AKKREDITÁCIÓ értékelési szempontjai Dr. Veress Gábor 1Veress
HACCP oktatás Modul 05 - lecke 01
8. cikkely: A személyes adatok védelme AZ EURÓPAI UNIÓ ALAPVETŐ JOGOK CHARTÁJÁBÓL (2000/C 364/01) ©2010 Alpár Gergely.
EU támogatások és a kapcsolódó közbeszerzések tapasztalatai
EKOP Elektronikus levéltár
A belső könyvvizsgáló iroda tevékenységének rövid leírása Hargita Megye Tanácsa RO Csíkszereda, Szabadság tér 5. szám Tel.: , Fax:
DOKUMENTUMKEZELÉS.
dr. Földy Ferenc Operatív Program Kft február 23.
Hogyan segítik a tanításkísérő szemináriumok az összefüggő egyéni szakmai gyakorlatot? ELTE PPK N. Kollár Katalin
A TÁRSADALMI KOHÉZIÓT ERŐSÍTŐ BŰNMEGELŐZÉSI ÉS REINTEGRÁCIÓS PROGRAMOK MÓDSZERTANI MEGALAPOZÁSA” TÁMOP / kiemelt projekt Elítéltek többszakaszos,
A különleges bánásmódot igénylő gyerekek 2.
A Tanárképzési és Tudástechnológiai Kar minőségügyi folyamatai szeptember 22.
2007-es minőségügyi tevékenység BTK. A feladat Önértékelés készítése - szervezeti felépítés - oktatási és kutatási tevékenység személyi és infrastrukturális.
Az ISZAM szak párhuzamos akkreditációs folyamatának jelenlegi állapota (szerzők??) Gödöllő.
I. Szakakkreditációs tájékoztató MOTTÓNK: ‘A SORT MAGUNKON KELL KEZDENÜNK! ELŐSZÖR IS RÁNK KELL, HOGY IGAZ LEGYEN MINDEN, AMIT TANÍTUNK, ÉS AMIRE TANÁCSOT.
A minőségirányítási rendszerek fejlesztésének aktuális kérdései Dr. Borda Jenő alprogramvezető.
A HR vezető, mint a Vezérigazgató legfontosabb partnere
AaAa ÚJ MAGYARORSZÁG VIDÉKFEJLESZTÉSI PROGRAM Monitoring és értékelés.
Az Új Magyarország Vidékfejlesztési Program ( ) folyamatos és félidei értékelése Tájékoztató a évi értékelési tevékenységről a Monitoring.
Szervezetfejlesztési Program
Az intézményi önértékelés és kapcsolódása a külső értékeléshez
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben Tanácsadói feladatok 1 Közoktatási Igazgatóság.
TÁMOP /A RÉV projekt Aktualitások.
Minőségbiztosítás az oktatásban - minőségértékelési eljárás
Pályáztatás, projektmenedzselés az EU operatív programjaiban, gyakorlati tapasztalatok, problémák és megoldások -HEFOP ESZA Kht -
LB felkészítő: március
Zentai László : Az ELTE intézményakkreditációs tapasztalatai – XI. 18. Az ELTE intézmény- akkreditációs tapasztalatai (2009–2010)
LB értékelési módszerek, technikák MAB Budapest, 2007 január 17. Topár József.
Doktori iskolák akkreditációja Bazsa György, a MAB elnöke Országos Doktori Tanács ülése Debrecen, december 12.
Az intézményakkreditáció eljárásrendje, az LB feladatai
FELSŐOKTATÁSI SZAKKÉPZÉS május 4.
Záró konferencia Dr. Bíró Zoltán.
A teljesítménymérés helye és szerepe a minőségmenedzsmentben
Mentorhálózat a A-11/1 pályázatban A-11/1 „Bentlakásos intézmények kiváltása” Információs nap Budapest, március 1.
Vállalati kapcsolatok fejlesztése Nógrád Megyei Szakképzés-szervezési Társulás.
2005.évi CLXXXIII. törvény a vasúti közlekedésről
A Mediáció.
Ajánlás a nevelés és az oktatás újjáépítésére 2010.

1 8/1993.(III.31.) NM rendelet Szakmai felügyelet A jogszabály módosítás okai: –Az Eü. Reform kiemelt feladata a szakfelügyelet erősítése –Nem minden orvosi.
MINŐSÉG A SZAKFELÜGYELETBEN
ÚMFT TÁMOP / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Kálózi Erika
Intézményi minőségfejlesztés (TÁMOP-3.1.8)
INTÉZMÉNYI KÖR NYILVÁNTARTÁS AKKREDITÁCIÓ ENGEDÉLYEZÉS.
A beiskolázás előkészítése
Belső ellenőrzés az önkormányzatoknál
1 Felsőoktatási intézményi akkreditáció 2006/2007 Dr. Vámosi Tamás Egyetemi adjunktus PTE FEEK Andragógia Intézet.
SZEREPLŐK ÉS FELELŐSSÉGEK A SZAKKÉPZÉSI RENDSZERBEN MÁV KONFERENCIA
Iskolaválasztás előtt… A középfokú iskolák nyilvánosságra hozzák a felvételi eljárásuk rendjét.
A közszolgáltatásokra kifejlesztett általános együttműködési modell GYÁL VÁROS ÖNKORMÁNYZATÁNÁL Gyál, szeptember 30.
Mobilitási stratégia Jövőkép: 2013-ra a mobilitás váljon a humánerőforrás fejlesztés elismert, bevett és könnyen hozzáférhető eszközévé Magyarországon.
Javaslatok a látogató bizottságok munkájához Temesi József LB-elnök, P18.
Országos szakképzési tanévnyitó igazgatói értekezlet 2010/2011. tanév Tájékoztató a felnőttképzési akkreditációról Torma Gabriella FAT titkárságvezető.
Gazdaságtudományi Kar Faculty of Economics Vállalati információs napok a duális felsőoktatási képzésekről Miskolc, március 25. Veresné dr. Somosi.
„A gyakornokokkal foglalkozó mesterpedagógusok mentorálási feladatai”
SZAKMAI GYAKORLAT Levelező tagozatos hallgatóknak SZEDMÁKNÉ DR. LAJTAI VIRÁG.
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési reformok.
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
TramTRAIn projekt Tervezés – jogi feladatok
MINŐSÉGBIZTOSÍTÁS A FELNŐTTKÉPZÉSBEN
SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK „ Az intézményi felelősök felkészítése a Szakképzési Minőségbiztosítási Keretrendszer (SZMBK) követelményeinek figyelembevételével,
Gyker.uni-eszterhazy.hu A külső szakmai gyakorlatok adminisztrációját támogató rendszer használatának bemutatása EKE  Kutatáshasznosítási Iroda Gyakorlati.
tanév 1. félévében szakmai gyakorlatot teljesítőknek
Előadás másolata:

I. Szakakkreditációs tájékoztató MOTTÓNK: ‘A SORT MAGUNKON KELL KEZDENÜNK! ELŐSZÖR IS RÁNK KELL, HOGY IGAZ LEGYEN MINDEN, AMIT TANÍTUNK, ÉS AMIRE TANÁCSOT ADUNK.’ (Forrás: dft.hu) Gödöllő

Tartalomjegyzék

Elveink Mindenki szabadon és önállóan készítheti önértékelését, amennyiben igényt tartanak a támogatásainkra, akkor … a felelősség…

Elvárások az alapadatok átadása, (hozzáférés, titok, közhasznúság) munkafolyamatok támogatása

Az önértékelési folyamat támogatása Mintapélda kialakítása az ISZAM képzésre vonatkozóan az alapadatok rendszerezéséhez kitöltési séma biztosítása Jelentések készítése bizonyítékok kezelésére vonatkozó ajánlások a folyószöveges értékelés sablonszövegekkel való kiváltása részlegesen nem szabványos önértékelési fejezetek szabványkísérleteinek kialakítása

Eredmény a felelősségi körök tisztázása, (munkakörök!) sikeres szak-akkreditáció, eredményes teljesülés esetén az intézményi akkreditáció kapcsán nem lehet sok kérdés az érintettek felé, minden központilag lejelenthető A szabályokhoz kötött akciók indítása

Kapcsolatok …