Minőség és könyvtár n Készítette: Rónyai Tünde. IMIP n Célja az iskolai munka minőségének fejlesztése. n Kb. 5 évente kerül sor egy-egy pedagógus teljesítményétnek.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Körös Volán Zrt évi utas elégedettség mérési eredményei Utas Elégedettség Mérés 2012.
Advertisements

„A tanfelügyelet kialakuló rendszere, átfogó minőségfejlesztés a közoktatásban” Az intézmények minőségfejlesztési folyamatainak támogatása /4. pillér/
Az Iskolai Könyvtári Világnap Dömsödy Andrea Seresné Barta Ibolya.
Szervezetfejlesztési Program
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés rendszere – TÁMOP 3.1.8
Projektciklus- menedzsment (PCM)
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
MKE 44. Vándorgyűlése Helyismereti Szekció Győr, július 13. péntek Magdics Erika Szabadhegyi Magyar-Német Középiskola, Győr.
Készítette: Unyatyinszki Csaba
Ahol a nők nincsenek hátrányos helyzetben Patai Ágnes humánpolitikai igazgató november 15.
Kétszintű érettségi vizsga Magyar nyelv és irodalom Miről? Hogyan? §?! Tájékoztassuk diákjainkat!
Oktatási reform – 2007 Dr. Hiller István
Környezettudományi MSc A Szegedi Tudományegyetemen.
Andragógia MA Debreceni Egyetem Tudományegyetemi Karok Bölcsészettudományi Kar Neveléstudományok Intézete.
Munkatársak minőség iránti elkötelezettsége a siker kulcsa Készítette: Taksonyi Bea és Horváth Viktória.
Kutatási terv Az inklúzió fenntarthatóságának vizsgálata az oktatási intézményekben, fókuszba helyezve a hálózati együttműködést, a kreatív alkotó műhelyek.
Konzulens: Dr. Pitlik László
A Z OKTATÁS SZOLGÁLATÁBAN A MÉREI FERENC Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Tanácsadó Intézet valamint a FOK Fővárosi Oktatástechnológiai Központ Szolgáltató.
Könyvből könyvtár január 22. A minőségfejlesztés, teljesítményértékelés – törvényi feladatok Csillag Ferenc FPI osztályvezető.
Célköltségszámítás (Target costing)
KPSzTI Minőségfejlesztési munkacsoport
Mit tesz az MNB a hazai lakosság pénzügyi kultúrájának fejlesztéséért? Dr. Simon András, kommunikációs igazgató Április 7.
Az intézményi önértékelés és kapcsolódása a külső értékeléshez
Szaktanácsadói támogatás az életpályamodellben
Az igazgató szerepe a pedagógus minősítési eljárásában
Az iskolai könyvtár szolgáltatás típusai
Dr. Éri Vilma igazgató, Környezettudományi Központ
Gondolatok az EVH Tájékoztatási Központjának második éves munkaprogramjához, kiemelten kezelve a Leader-t Haris Martinos, EVH Tájékoztatási Központ csapatvezetője.
Teljesítményértékelés a pedagógiai intézményekben
Az NFT társadalmi egyeztetése civil szemszögből Civilek a Nemzeti Fejlesztési Terv Nyilvánosságáért - CNNy Pécs, március 23.
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
Szakmai elvárások és elvárt eredmények a szociális szolgáltatásokon belül nyújtott étkeztetéssel kapcsolatban… Nyíregyháza, március 29.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Közművelődési, közgyűjteményi intézmény minőségirányítási programjának lehetséges szerkezete.
Stratégiai döntéshozatal könyvtári környezetben (Könyvtármenedzsment) (4, 5)
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
Tóth Zoltán MDSZ alelnök - Stratégiai Bizottság elnöke.

A nemzeti eljárásrend szabályozása -uniós kitekintés
Natura 2000 fenntartási/ fejlesztési tervek készítéséhez nyújtandó támogatás – az ÚMVP-n keresztül -Natura 2000 konferencia – November 22. Makovényi.
ONK 2011 Békési Kálmán Budapest november 3-5. A prezentált eredmények alapja a TÁMOP kutatási projekt. A projekt az Oktatáskutató és.
Országos Munkaerő-piaci Szolgáltató És Szakmai Támogató Hálózat.
Az intézményi minőségfejlesztéshez kapcsolódó feladatok a TÁMOP-3. 1
Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta.
Az EU kutatói mobilitás programjához kapcsolódó HRS4R munkacsoportban való részvételhez kapcsolódó feladatok.
Pedagógus értékelési rendszer
Munkavédelmi érdekképviselet és érdekegyeztetés Összeállította: dr. Váró György.
Pedagógusok felkészítése a pedagógusok előmeneteli rendszeréhez kapcsolódó feladatok ellátására Kontakt képzés TÁMOP „Köznevelési reformok.
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
A SZAKTANÁCSADÁS INTÉZMÉNYI ÖNÉRTÉKELÉS TANFELÜGYELET MINŐSÍTÉS KAPCSOLÓDÁSA.
Török Ádám, az MTA főtitkára, az AKT elnöke
„Az utolsó csepp nem tehet róla, hogy éppen ő az utolsó csepp, hiszen amúgy semmiben sem különbözik az előző cseppektől.” Mérő László.
A tankerületi szakértői bizottsági tevékenység feladatai
Tervezési folyamat.
Barcsák Marianna KPSZTI
főosztályvezető-helyettes
Regionális konferencia
Fenntarthatóság – eredmények hasznosulása 6.2. előadás
Minőségfejlesztési munkacsoport KPSZTI Április 17-
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TÖREKVÉSEI 2007
Tájékoztató a Református Tananyagfejlesztő Csoport munkájáról
Tankönyvellátás és iskolai könyvtár
Králik Tibor igazgató, minőségfejlesztési szakértő
Értékesítési oktatás Előadó: [Név].
Hajnal Gabriella szakmai elnökhelyettes
Egészségügyi ellátás tárgyi és humán erőforrás feltételeinek szabályozása.
Falusi szálláshelyek Napraforgós Nemzeti Tanúsító Védjegy rendszere
Mobilsuli program a Mobkom X Egyesülettel
[Év beszúrása]. évi iskolaév Intézmény Tanár Osztály
Előadás másolata:

Minőség és könyvtár n Készítette: Rónyai Tünde

IMIP n Célja az iskolai munka minőségének fejlesztése. n Kb. 5 évente kerül sor egy-egy pedagógus teljesítményétnek értékelésére. n Előnyei: a figyelem előterébe kerülünk, beszélhetünk sikereinkről, nehézségeinkről.

Az eljárás lefolytatása n Ütemezés szerint, az IMIP-ben rögzített szempontrendszer alapján történik. n Két lehetőség: n - a pedagógus munkakörre általában kidolgozott szempontsort használnak n - a „speciális” területekre, mint pl. az iskolai könyvtár külön szempontsort dolgoznak ki.

Az eljárás szereplői n Általában három fős bizottság (közülük egy a vezető megbízottja) és az érintett pedagógus. n Véleményalkotásuk megalapozottságát megerősítheti szaktanácsadó bevonása. n Az információk bizalmasak.

A könyvtárostanár legfontosabb feladatai

- iskolai rendezvényekben való részvétel - jutalomkönyv vásárlása - tájékoztatás a tankönyvpiacról - tankönyvárusítás - évkönyv írása - iskolatörténeti kutatás, anyaggyűjtés Még néhány, az értékelésnél figyelembe vehető munka

Kitekintés: feladatok a következő ciklusra n helyzetfeltárás - az értékelés tanulságai n jövőkép n célok meghatározása KONSZENZUS alapján